Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Gi puppene et løft

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-05, 00:30   #1
"lille meg"
Medlem
 
"lille meg" sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Rogaland
Alder: 45
Innlegg: 120
"lille meg" er en juvel"lille meg" er en juvel"lille meg" er en juvel

Gi puppene et løft

Fant en artikkel med tips for hvordan man kan stramme opp puppene( musklene under slik at puppene strutter litt mer
http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5185


Gi puppene et løft!
av Kari Jaquesson, 20.12.2004
Tyngdekraften går som kjent bare en vei, og det er rett sørover. Akkurat dit er puppene på vei også. For å gi frontpartiet et løft er det lurt å gi puppene all den støtten de kan få. Kari Jaquesson gir deg tipsene!



Tyngdekraftens lover

Av en eller annen grunn bestemte hvem det nå var som skapte oss at vi skulle ha muskler overalt på kroppen. Flotte spenstige greier som kunne trenes opp til å bli faste og sterke. Ingen regel uten unntak tenkte skaperen – vi dropper muskler i dame pupper - la det riste, la det rock’n’roll!


Det den gode skaper kanskje glemte i forbifarten er at det er himla upraktisk. Tyngdekraften går som kjent bare en vei og det er rett sørover. Akkurat dit er puppene på vei også, det er bare det at det kommer snikende og gradvis etter hvert som årene går.

Hva betyr det for deg? Jo, at uansett hvor mye du trener kommer aldri puppene dine til å bli fastere enn det de er akkurat nå! Er du ung og klager over at puppene er slappe det bare å kutte ut med en gang! De blir aldri mer spretne enn det de er i dette øyeblikket! Hva???? Hva hvis puppene er litt slengete og egentlig henger med geipen allerede.



Relaterte saker


Store pupper gir menn angst Hvilken figurtype har du? Kom i form med Core Trening Fastere rumpe og løftede bryster Fett og kjertler

Pupper består av fett og kjertler, holdt på plass i stor grad av hud. Hud er som kjent fast og spenstig når man er ung og så mister den gradvis elastisiteten etter hvert som tiden går etter 25 års dagen.

Hver gang man går mye opp i vekt og puppene blir større øker sjansen for at huden blir litt strukket. Og når du blir eldre går den ikke like pent tilbake (ps: også unge jenter kan få strekkmerker på puppene ved f.eks rask vektøkning – dette har med hudkvalitet å gjøre). Når man går ned i vekt er det helt naturlig at puppene minsker. Av de jentene du ser med fyrstikk-kropp og/eller veldig lite kroppsfett, markerte muskler og store pupper er minst 90% fake. Pupper er som sagt fett og kjertler, og jo mer fett på kroppen jo større pupper (ikke nødvendigvis en fordel, for det som er tungt faller også lettere).

Når man beveger seg beveger også puppene seg. Hopper du opp og ned, hopper puppasjen opp og ned. Løper du, dingler puppene hit og dit UNNTATT hvis du er lur og kjøper deg skikkelige BH’er. Ja, jeg vet at det var "in" å brenne BH’er på 70 tallet, men det var tross alt en SYMBOLSK handling (som jeg støtter 100%). Det er faktisk veldig, veldig lurt å gi puppene all den støtten de kan få. Sjekk disse rådene:

(1) Kjøp en skikkelig sports-bh. Test den ved å hoppe opp og ned. Sitter puppene nesten helt i ro har du funnet den rette Bh`en for deg, men ikke velg en som er så trang at det føles ut som om du har to flate speilegg på brystkassen!

(2) TREN styrke (armhevinger, benkpress, butterfly, osv) Bak puppene ligger pectoralis musklene og de er svære og kan bli kjempestreke (og dermed spenstige). Det gir frontpartiet et realt løft.

(3) RETT deg opp! Luter du det minste peker puppene nedover – tenk på at de skal peke rett frem – som to frontlys. Når du går skal puppene være forrest. Det kommer til å føles helt corny ut i starten – du kommer til å føle deg litt "bimbo" – men jeg skal love deg at ryggen din vil takke deg og gutta vil helt klart legge enda bedre merke til deg. (og hvem sier nei takk til et par beundrende blikk?)

(4) Slutt å røyke. Bortsett fra alle de andre ulempene ved det (ja, du lukter PY når du røyker) så ødelegger røyk huden slik at den blir mye slappere. I tillegg øker risikoen for brystkreft og lungekreft betydelig og du kan ende opp med en pupp eller to mindre.

(5) Husk at de aller fleste menn liker alle pupper. Jeg siterer en melding jeg fikk fra Jørgen Slips da jeg jobbet i P4 og vi hadde et innslag om pupper: "Er jenta ålreit er puppene ålreit!"

Fransk puppetest

Form & størrelse:
I følge franskmenn er en pupp perfekt når den passer i et skikkelig champagneglass (ikke av den spisse typen).

Plassering:
Ta en blyant og legg under den ene puppen. Faller blyanten I gulvet. Flott. Da har du en virkelig struttepupp. Sitter den som limt fast? Da er det tid for å trimme og styrke underliggende brystmuskler så puppen hever seg igjen.

Flyvertinneøvelsen:
En enkel, effektiv statisk øvelse som du snart merker effekt av både på bysten og overarmene. Hold håndflatene sammen foran brystet - albuene ut til sidene. Trykk hendene sammen så hard du kan. Hold mens du teller til 50 (eller så lagt du klarer å holde trykket). Slapp av - og gjenta så mange ganger du orker. Ta den om morgenen og kvelden når du pusser tenner. Tar du samtidig knipeøvelser for bekkenbunnen, så får du strammet opp to av dine viktigste kvinnelige attributter.

Kilde: Eva Sundene, Cosmodermica.


Sist redigert av "lille meg" : 02-05-05 kl 09:14.
"lille meg" er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-04-05, 00:35   #2
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Så smart, selv om puppene mine ikke henger ( ikke skryt ), tror jeg jeg skal drive forebyggende "flyvertinneøvelser" Takk for råd "Lille Meg"!

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 30-04-05, 02:28   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Det står ingenting om når blyanten må fjernes med makt?

  Svar med sitat
Gammel 30-04-05, 10:30   #4
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Og hva med oss som har blitt vant til å lagre både blyanter, penner og visakort slik når vi er på Huk?

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 09:18   #5
"lille meg"
Medlem
 
"lille meg" sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Rogaland
Alder: 45
Innlegg: 120
"lille meg" er en juvel"lille meg" er en juvel"lille meg" er en juvel
Red face

Kan jo være værdt å gi disse øvelsene forsøk kansje det er mulig å få puppene til å strutte litt mer. Å passe holdningen er ihvertfall utrolig viktig for ryggen.

"lille meg" er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-05-05, 09:45   #6
pysa
Ubekreftet Medlem
 
pysa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 47
Innlegg: 104
pysa er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Og hva med oss som har blitt vant til å lagre både blyanter, penner og visakort slik når vi er på Huk?

Muskat

__________________
PYSA









pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 11:28   #7
Matilde
Medlem
 
Matilde sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Åmot i Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 217
Matilde har en fantastisk aura rundt segMatilde har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Det står ingenting om når blyanten må fjernes med makt?



__________________




og "kappløpet" med Thula og Studentberta:








Jeg vil heller angre på ting jeg gjør enn å angre på ting jeg aldri fikk gjort! (som å nyte livet som slank, hihi...*knis* )


MOM- maker of miracle
Matilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Løft mennesket Huldr Generell diskusjon 9 05-12-04 22:46
Mageøvelser i dagbladet Kristian Trening 5 30-09-04 07:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no