Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Optimal Ernæring

Ziggy!

Optimal Ernæring Et kosthold basert på Jan Kwasniewski og Wolfgang Lutz sine anbefalinger. Boka "Bedre uten brød" er skrevet av Wolfgang Lutz.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-08, 12:48   #1
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Ziggy!

Heisann, vet ikke hvordan jeg skal få tak i deg men lurte bare på en ting.
Jeg har søkt hele nettet 5 ganger etter alt som er av Jan Kwasniewski og kostholdet hans Optimal Ernæring, jeg har kjøpt og lest begge bøkene. Men det er en ting jeg ikke fant i bøkene eller på internett. Nemmelig svaret på mitt mål med kosthold.

Jeg trener veldig aktivt hver dag fotball og styrke trening. Jeg vil bygge litt muskler på vekt treninga, men selvsagt gå ned noen kilo kroppsfett.

Hvordan blir fordelinga mi da? Må jeg ha mer protein? hvor mye mer? Reduserer jeg fett inntaket når jeg øker protein inntaket? eller blir det bare enda mer fett hvis jeg øker protein inntaket slik at det hele tida er 1:2.5-3:5 ?

Kan det være lurt med et karbo måltid 1 dag i uka? så jeg fuller opp glykogen i musklene? har sett det selv og lest på nettet om The Anabolic diet hvor dem gjør det. Når jeg også gjorde det så vil du se at når jeg spiser mye karbo et måltid så ser jeg i speilet at musklene i kroppen blir fullt opp og blod årene større. Det ser ut som jeg har vært å trent styrke.

Disse spørsmålene har jeg lett villt etter å få noe svar på, håper du som er reine pioneeren her inne på OE kan hjelpe meg

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 12:51   #2
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ziggy!!

ziggy er ikke her lenger....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:02   #3
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Ziggy!!

takk fikk vite hvor han stakk av gårde


Sist redigert av dydde : 22-03-08 kl 14:21.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ziggy lappene i vaffeljernet snuppeluri Ketolysekuren 7 07-03-08 00:00
Handlelista di, Ziggy?? mam Optimal Ernæring 2 24-06-07 22:42
Tror ikke jeg fikk helt ordentlig til Ziggy sine polar-lapper Tette80 Ketolysekuren 11 25-04-07 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no