Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Trenger oppskrifter (low carb+low fat)

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-10, 07:23   #1
tiwas
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 3
tiwas er på en erverdig vei

Trenger oppskrifter (low carb+low fat)

Hei på dere,

Jeg tester RFL (Rapid Fat Loss av Lyle MacDonald) og trenger hjelp til oppskrifter...tenkte dette måtte være stedet

RFL er en VLCD med refeeds, der både karbohydrater og fett skal holdes lavt. Jeg satser på å holde begge deler under 10g på diett-dagene, men på spisedagen blir det langt høyere. Totalt klokker jeg inn på ca 700kcal om dagen, så når jeg først spiser må det telle!

Er det noen som har noen gode oppskrifter? Det beste jeg har funnet til nå er roast beef (litt for dyrt til å spise seg mett på ) og kyllingbryst kokt i buljong.

På forhånd takk!

tiwas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: RFL (low carb/low fat/high prot) Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 07:58   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trenger oppskrifter (low carb+low fat)

Sitat:

Totalt klokker jeg inn på ca 700kcal om dagen

Mener du det seriøst?? Lite mat det! Mener nå jeg da..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 08:42   #3
tiwas
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 3
tiwas er på en erverdig vei

Sv: Trenger oppskrifter (low carb+low fat)

Uff...er du gæærn? Aldri spist så mye i hele mitt liv, jeg :S Kommer jo litt an på hva man spiser, men har du prøvd deg på 500g dårlig laget kyllingbryst på en ettermiddag? *flirer*

Refeeds trekker en del opp på lang sikt, og dette er ikke noen langvarig diett. Om jeg klarer det Lyle, og flere på forumet, lover med 300+g fett forbrent i døgnet, så er jeg veldig fornøyd Det må uansett sies at dette, som strengt tatt er en moderne PSMF, fungerer bedre jo mer overvektig man er, og er omtrent idioti om man er under 15% bf. Jeg er *ikke* under 15%

__________________


tiwas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: RFL (low carb/low fat/high prot) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger desperat oppskrifter :( tinkerbell00 Ketolysekuren 11 15-10-07 12:40
Net carb? Sniff Ketolysekuren 5 05-09-07 14:06
Carb Counter Photobscura Lavkarbo generelt 0 21-01-07 15:06
Carb rite!! Hyper Spørsmål og svar 5 21-09-06 21:52
Nutrilett goes low GI/Low Carb !! elian Lavkarbo generelt 15 01-02-05 13:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no