Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Test frokosten din

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-06, 23:50   #1
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien
Smile

Test frokosten din

Fant en litt interessant link der man kan legge inn verdiene i frokosten sin: http://sjekkfrokostendin.no/. Det store aberet er at testen er opptatt av mye karbohydrater og lite fett, men likevel litt interessant bare for å teste

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 00:04   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Test frokosten din

Det er reklame for frokost blandinger dette. Uansett hva jeg skriver inn får jeg beskjed om å spise frokostblanding !

*hmpff*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 00:07   #3
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Test frokosten din

Selv fikk jeg for lite karbohydrater, for lite kalorier og for mye fett...

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 12:11   #4
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 53
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test frokosten din

hihihi!! Jeg kunne jo ikke la være å prøve.........
"Kaller du dette frokost?" sier de til meg
Og anbefaler en skikkelig dose med brød og melk
Det er jo som å høre legen min, dette!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 14:16   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Test frokosten din

jeg fikk for lite fett jeg, og beskjed om å spise avocado

hehe morsomt, men jeg vil tro den er lagd for at Kellog's skal selge mere sukkerholdige frokostblandinger (litt morsomt egentlig men Kellog's startet å lage cornflakes som et middel mot onani)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 14:26   #6
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Test frokosten din

ja jeg så en film om corn flakes for lenge siden. et eller annet om et kur sted. og corn flakes med alle mulige smaker og at det var mot onani. hehe husker ikke så masse av den filmen, men det jeg husker var hvertfall litt morsomt.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 14:33   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Test frokosten din

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje

ja jeg så en film om corn flakes for lenge siden. et eller annet om et kur sted. og corn flakes med alle mulige smaker og at det var mot onani. hehe husker ikke så masse av den filmen, men det jeg husker var hvertfall litt morsomt.

hehe jepp cornflakes og kneipbrød ble begge brukt mot onani i "gode gamle dager" (og eneste grunnen til at jeg vet dette er at jeg skrev hovedoppgaven min om onani -ferdig utlært kan man si )

men det hadde kanskje ikke så mye med denne tråden å gjøre.. jeje

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 14:53   #8
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Test frokosten din

Bare tull! "Mer fiber" "Alt for mye fett!"

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 15:14   #9
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Test frokosten din

Daaah Fikk beskjed om å spise mer karbohydrater... joda..

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-04-06, 16:24   #10
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Test frokosten din

Heheh.. Ganske latterlig test, ja...

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor smart er din høyre fot Mum 4 2 Livets lyse side 9 09-10-05 16:28
Oljekvalitet - test! MHM Generell ernæringsdebatt 29 21-04-05 19:05
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31
Blodtypedietten – spis riktig for din blodtype Summer Blodtypedietten 0 28-02-04 22:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no