Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Back in style!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-11, 13:17   #151
hallgeirg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 38
hallgeirg er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Måtte smugveie meg litt i dag og, for følte meg så tynn, haha! Og vet dere va?? Vekta viste 69,9!!! Det vil si at på en uke og noen dager har jeg gått ned 4,1 kg! Dette kan da umulig stemme?

joda, det kan stemme.. vekta går ganske mye mer opp og ned enn man tror, og man mister mye vann i begynnelsen.

__________________
www.pappasblogg.no/lavkarbo
hallgeirg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 14:31   #152
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Gratulerer nuppsida! må være herlig å se 6 tallet! drømmer om det selv...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 15:14   #153
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Er jeg den eneste som ikke er helt i gang enda?
Syns det er så vaaaanskelig. Er alltid en unnskyldning. Denne gangen er det sykdom, samt at vi enda prøver å tilvenne oss hverdagen som tobarnsforeldre i jobb. Er SÅ fornøyd at vi f.eks har klart å få inn en rutine hver dag som innebærer å få i seg middag å begynne å tenke lavkarbo på det virker så og si som en umulighet.
På fredag reiser vi på høstferie også, og blir borte 1 1/2 uke... Klarer liksom ikke å KOMME I GANG Men får ta mine små skritt da... jobber hardt med psyken, suget og det som er for å holde meg unna godteri og snacks. Unngår de alle verste karbohydratene, ikke spise mye av det iallefall.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 15:21   #154
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Gratulerer nuppsida! må være herlig å se 6 tallet! drømmer om det selv...

Taaaaaakk

Jo, er deilig å endelig se det igjen! Håper ikke det er lenge til jeg når minstenoteringen min nå (68 kg)

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 20:34   #155
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Will do Men, nå veier jeg meg jo bare da :P Burde kanskje begynne og måle også..? Hmm..

Anbefaler å måle også men du må ikke måle for å legge inn tallene dine på måle/veie-tråden jeg holder regnestykkene delt Veldig bra jobba foresten! Under 70! Wow .....

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 21:57   #156
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Måtte smugveie meg litt i dag og, for følte meg så tynn, haha! Og vet dere va?? Vekta viste 69,9!!! Det vil si at på en uke og noen dager har jeg gått ned 4,1 kg! Dette kan da umulig stemme?

Fantastisk, det må være en super opplevelse gratulere

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 23:04   #157
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Hmm.. må bare finne ett målebånd, så tror jeg jeg hiver meg med! Men, hvor måler man egentlig? *føle seg dum*

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 00:25   #158
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Jeg måler overarm x 2, hals, bryst, under bryst, midje (2cm over navelen), hoftene, rompa, midt på låret x2, og midt på leggen x 2. Da føler jeg at jeg får en jevn oversikt over hele kroppen. Kan være perioder det varierer litt med hvor på kroppen jeg mister cm, så jeg synes det er veldig motiverende. Også blir det myyye større tall! 44 cm på 3 uker er nesten en halv meter! Det ville jeg aldri sett i speilet, for å si det sånn Hjelper psykisk

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 20:07   #159
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Åå, så flinke dere har vært damer!
Jeg har jobbet så mye, så har ikke fått tid her inne nesten. Her er jeg drit sur og lei fordi vekta viste opp 300 gram etter fem dager. Dritt. Men har mensen, så håper f*** meg det er grunnen. Mister liksom litt motet når jeg går OPP. Da kan jeg likesågodt ligge på sofaen og spise sjokolade Men jeg holder motet oppe og håper mensen snart er over. Er første mensen etter fødsel pga ammingen, så varer sikkert hundre år

Jeg har ikke kommet meg inn på veie/måle tråden for gadd ikke måle meg denne gangen. Angrer litt nå, men følger heller med på vekta og når de klærne som er for små nå passer, da er cm borte også

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 20:13   #160
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Har dere forresten hørt om www.mylog.no? Det er så kjekt for man bare registrerer seg og så kan man legge inn alt man spiser, trener etc, så kommer det opp grafer og opplysninger om hvor mye du spiser prosentvis av karbo, fett, proteiner, kalorier etc. Veldig kjekt altså for de som ikke veier alt Og gratis!

__________________



Sist redigert av Elinee : 07-10-11 kl 12:01.
Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:36   #161
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Så glimrende med denne nettsiden da, takk for tipset

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 13:23   #162
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Huff, ligger hjemme sjuk med både kvalme, sår hals, ett hode som kjennes ut som skal sprenge hvert sekund og feber.. Dette endte opp med utskeiing igår.. Så skuffa Jeg som hadde vært så flink og gått ned så mye! Årh..

Har ingen planer om å skeie ut idag da. Tenkte jeg skulle lage noe lavkarbogodt til ikveld om jeg er i form til det, og slappe av med en film, håper det kan fikse formen.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 15:08   #163
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Veldig kjedelig nupsida Jeg ligger også ganske nedsylta... har vært til og fra jobb hele uken her. Skikkelig vondt i hodet, nese og hals. Feber et par kvelder også. Det er iallefall grunnen til at jeg ikke har klart å være særlig aktiv her inne i det siste... Men er innom og leser med misunnelse på dere andre som er så flinke.

I dag skal vi på høstferie, blir borte i over en uke. Skal først til byen du bor i IKJ og så en helg til Oslo.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 18:10   #164
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Good bedring til dere

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 00:31   #165
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Back in style!

Rapporterer herved om null nedgang i forrige uke, og 0.6 kg ned denne uka. Er ikke frisk enda, er igang med pencilinkur nummer 2 mot lungebetennelsen så jeg driver ikke streng lavkarbo ennå. Det byr meg litt imot enda, men får håpe lysten kommer tilbake snart

Sliter veldig med inntak av vann nå, vannet der jeg bor har ikke en god smak igjen. Ser ut til at de aldri klarer å får ordnet opp vannanlegget som faktisk er rimelig nytt. Men men, akkurat det får ikke jeg gjort noe med. Vet dog av erfaring at høyt vanninntak er viktig for å gå ned i vekt, ihvertfall for meg så derfor er det litt kjipt at det smaker så heslig

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 16:06   #166
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Årh, jeg skjønner ikke hvorfor jeg går på veggen gang på gang! Skeia ut igår og.. Utrolig skuffet over meg selv..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 17:10   #167
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Huff da

Men jeg skeier ikke ut og går allikvel ikke ned!!!! Blir så forbanna. Og dette med å evnt finne ut hva som er partystopper er jo umulig. Jeg blir så sint, for i fjor gikk jeg bare nedover etter fødselen og spiste akkurat det samme som jeg gjør nå. Dritt.
Siste halvannen uken har jeg bare vippet frem og tilbake ett par hundre gram. Mister liksom litt motivasjonen. Kunne fått samme resultatet ved å leve som jeg gjorde før

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 03:28   #168
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Åhe, får ikke sove ligger å tenker på alt og ingentingen! Spesielt på mat...julemat Blir jo innmari sulten av det her jo!!! Hmm, blir å lage noe godt i morgen værtfall
Tenker også på hvordan jeg skal gjøre det til helgen, skal til london med arbeidsgjengen.. Og jeg frykter sprekk! Er liksom julebord å greier.. Så de 3 dagene kan ødelegge mye for meg:s noen tips?? Vet allerede no at det blir vanskelig å holde seg.. Noen som har trua på karboblokkere?

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 09:18   #169
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Vekta viste 71,1 idag, så det vil da si at jeg har gått ned 0,3 kg , men har skeia ut to dager, så er vell litt fornøyd alikavell..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 11:10   #170
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Et lite hjertesukk fra meg.
Nå har jeg gått på kuren i fra midten av august og har hatt en liten sprekk der jeg drakk litt vin og datt da ut av ketosen, ellers er jeg hele tiden i ketose, men hvorfor så liten vektndgang? begynner å miste mote ;(

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 14:37   #171
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Huff da

Men jeg skeier ikke ut og går allikvel ikke ned!!!! Blir så forbanna. Og dette med å evnt finne ut hva som er partystopper er jo umulig. Jeg blir så sint, for i fjor gikk jeg bare nedover etter fødselen og spiste akkurat det samme som jeg gjør nå. Dritt.
Siste halvannen uken har jeg bare vippet frem og tilbake ett par hundre gram. Mister liksom litt motivasjonen. Kunne fått samme resultatet ved å leve som jeg gjorde før

Ser vi sliter med samme problen sliter med å holde mote oppe, har vært i ketose siden midten av august og bare ca 2 kilo nedgang ;(
Syntes jeg har vært kjempeflink, men kanskje jeg ikke har trimmet nok?

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:53   #172
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Whiii - 1,2 kg den siste uken! Veldig glad for å se dette tallet. MEN må ta det med en klype salt. Har ikke veid meg på min vante vekt ettersom jeg er på høstferie nå... og det kan jo gå så som så. Så hopper ikke i taket akkurat her (vet jo at jeg ikke er så fokusert på maten så, spiser temmelig mange karbohydrater, blæææ )

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 23:21   #173
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Så bra Elanesse, får håpe det stemmer. Vekt er jo vekt. Krysser fingrene!

Fader at det skal gå så trått for oss alle. Nå når vi er så flinke også!!
Forrige gang jeg gikk på ketolyse trente jeg ikke annet enn det dagligdagse med tur til butikken og husarbeid, men raste fortsatt ned i vekt.
Og så sier mange her inne at meieriprodukter er en pertystopper for dem, men hvor søren skal jeg få alt fettet fra hvis jeg kutter ut det?
Jeg skjønner ingenting. Greit hvis dette var første gang, men jeg har gått på dette før og vet det funker. WHY NOT NOW???
Føler meg feit og nå gjør jeg jo noe med det, men vekta bare tipper litt hit og litt dit. Nå skal jeg ikke veie meg før på torsdag, for det liksom veiedagen min, og hvis ikke vekta har gått ned mer enn hundre gram el. så hiver jeg dritten ut av vinduet...

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 23:33   #174
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Stress er nok den vanligste partystopperen, så prøv å bygge mere på de positive tankene ved alle fordelene du får med dette kostholdet! Les masse og hold motivasjonen oppe! Det kommer til å løsne når du slapper mer av

En ting til... Måler du cm? Hvis ikke, start med det så raskt som mulig, det er der du finner resultatene!

Stå på!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 22:53   #175
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Hvordan går det med dere? Det er så stille her for tiden!

Jeg hadde en utskeielse forige søndag. Kom hjem fra høstferie, og var skrubbsulten! Slengte på pølser med brød til ongene, og klarte å hive i meg 3 stykk! Så til kvelds ble det 3 brødskiver.... Resulterte i null nedgang på meg på mandag, men jeg henta meg inn igjen, og fortsatte som før på mandag

For noen dumme ting å bruke utskeielser på da..... Jaja....

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Chili Texas style Photobscura Middag 194 16-01-20 21:56
Farmors pølsegryte – Lavkarbo style! Trulten Middag 4 19-10-10 19:01
I'm back leyla73 Lavkarbo generelt 0 25-08-09 11:44
Fylte paprika Skaldeman/lavkarbo-style magan Middag 10 21-06-09 22:27
New York Style cheesecake paprika Kake/dessert og snacks 2 23-04-06 18:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no