Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Første dag med eurodiet

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-06, 15:16   #1
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Første dag med eurodiet

Har min første dag med eurodiettprodukter idag, kjenner jeg er svært bekymret for hvordan dette kommer til å gå. motivasjonen er kjempe tilstede, men produktene smaker ikke mye godt. Tårene spruter og kvalmen kommer når jeg prøver å presse i meg et produkt.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 16:10   #2
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Første dag med eurodiet

Min erfaring er at hvis du ikke liker hva du spiser saa holder man ikke lenge ut. Kanskje det vil vaere en ide aa skaffe seg boka til Lindberg og lage din egen kostplan utifra den med mat du liker.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 16:34   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Første dag med eurodiet

Hei du

Hvilke produkter har du testet ut så langt da? Kanskje jeg kan komme med tips til noe som kan gjøre produktene bedre på smak - uten at det går utover virkningen?

Ikke gi opp - det tar noen dager å venne seg til dette, men så går det faktisk veldig bra. Noen ganger så bra at du ikke skjønner hvordan du skal orke å begynne å spise vanlig mat igjen.

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 19:16   #4
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Første dag med eurodiet

Håper du finner noe du liker. Det er en veldig effektiv og grei måte å komme i gang med slanking på. Har du prøvd krydder osv? Det kan hjelpe

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 20:10   #5
Sjokomonsen
Juniormedlem
 
Sjokomonsen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 12
Sjokomonsen er på en erverdig vei

Sv: Første dag med eurodiet

Kjære deg!!
Jeg har nå gått på eurodiett i 3 uker. Den første dagen var ingen av produktene jeg prøvde gode!!! Jeg var småkvalm, slapp og tisset omtrent hver halvtime...........
Men så kom det seg veldig raskt. Jeg oppdaget hvilke produkter som var ok, noen var til og med gode, og hvordan jeg kunne gjøre dem litt mer sexy.
Mulig vi også blir vant til smaken, og da er det ikke så ille etterhvert. Og ikke minst vil du oppdage at vekta raser ned, og da er det liksom verdt det...

Så - ikke gi opp! Stå på! Eksperimenter med grønnsaker, krydder, urter og varierende mengde melk/vann (dessertene blir bedre hvis de er litt tynnere, synes jeg). Og går det noen uker og det fremdeles er like ille må du snakke med legen din.

Lykke til!!
(Og noen å chatte med hjelper også...)

__________________
Hilsen
Sjokomonsen
Sjokomonsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert utforskende Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 21:08   #6
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Første dag med eurodiet

Opprinnelig lagt inn av rani

Har min første dag med eurodiettprodukter idag, kjenner jeg er svært bekymret for hvordan dette kommer til å gå. motivasjonen er kjempe tilstede, men produktene smaker ikke mye godt. Tårene spruter og kvalmen kommer når jeg prøver å presse i meg et produkt.

Har smakt omelett med skinke, kyllingsuppe og aspargessuppe. trenger sårt gode råd, 35 kg venter på å forsvinne fra kroppen min

  Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 21:21   #7
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Første dag med eurodiet

Jeg likte heller ikke omelettene ( den dag i dag klarer jeg ikke vanlige omeletter engang), verken med eller uten krydder osv, eneste jeg fikk sånn nåenlunde greit ned var igrunn tomatsuppa og kyllingsuppa, med masse krydder i kyllingsuppa... "kakene" er ganske gode syns jeg ( liker best den med små sjokoladebiter i, brownie greia blir litt rar syns jeg) Barene kunne jeg bare glemme.. de måtte være frosne omtrent dersom jeg skulle få dem i meg, de er IKKE gode varme... (syns nå jeg hvertfall)

Lykke til !

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 23:06   #8
therese1972
Nytt Medlem
 
therese1972 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 51
Innlegg: 8
therese1972 er på en erverdig vei

Sv: Første dag med eurodiet

Hei!
Tror du må prøve deg litt fram med de ulike produktene. Smaken er som baken det ser man jo bare på denne tråden....

Jeg liker pannekakene kjempegodt (stekt med litt godt smør) selv om de var ekle første gangene. (Tips: lag 3 tynne ut av en pakke....)

Potetsuppa bruker jeg som potetmos (blander ut i lite vann) sammen med litt kyllingfilet f.eks

Til å begynne med (den første uka) la jeg til litt (LITT) proteiner i form av kjøtt. Da ble det litt mer likt vanlig mat liksom.

Tomatsuppa med masse urter...
Kyllingsuppa som tjukk saus over litt kylling eller asparges eller blomkål...
Litt skinke i skinkeomeletten...
Masse stekt sopp med masse krydder til soppomeletten...
Vårsuppa er kjempegod som saus over woka grønnsaker...
Browniene stekt som muffins med litt smelta smør i....

Barene syns jeg er perfekte som mellommåltid (liker best karamell og sjokolade) også metter de veldig bra.

Ellers som det ble sagt over her: Chat med noen! Da får du tips om hvordan produktene kan gjøres bedre!
Og.... når vekta går nedover er det virkelig verdt det!!

Lykke til!

__________________
Therese1972
therese1972 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no