Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-11, 16:18   #76
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hei hei

Her kom jeg aldri skikkelig igang jeg *rødmer*

Ante meg jo det da!

Men jeg er pån' igjen nå!

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 17:02   #77
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av junana, her.

De baconfrittata'er hørtes gode ut - må prøves

de er nydelige og geniale å ha med som lunsj

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 18:15   #78
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av junana, her.

Hei igjen og god morgen. Takk for svar ang. Ticker. Jeg har nå opprettet en, men får den ikke inn her....
Men, en annen ting, jeg har lurkjikka litt på vekta - og endelig ser det ut som det skjer noe her Mandag veide jeg 77.2 (da jeg starta den 11.sept. veide jeg 77...), men i dag er den 76,7, dvs. 0,5 kg på to dager...!!! Nå ble jeg virkelig motivert.
Det jeg har gjort er å følge rådene her inne om å drikke mer vann (har en sånn 0,7l flaske på jobben som jeg fyller opp tre ganger om dagen, + drikker vann til middag). Har ikke klart å kutte Pepsi Max, men drikker ikke riktig så mye som de tre første ukene.
Har i tillegg begynt å bruke diett.no, og etter tre dager ser jeg at jeg ligger på ca 6g karber per dag, men har holdt meg helt unna mørk sjokolade og bær. Spiste en del av det de første tre ukene.
Men ser at jeg får i meg litt lite Zink. Må kanskje kjøpe det i dag

Du må kopiere koden i feltet hvor det står noe på B b.. husker ikke helt .. Så går du inn på kontoinnstillinger og under "signatur" et el. så kopierer du den koden inn

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 19:34   #79
Knut ned til 90kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Innlegg: 34
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Som erfaren prolaps-pasient (operert to ganger), kan jeg fortelle deg at vekt og dårlig form ikke nødvendigvis er årsak til prolaps. Slanke aktive mennesker får også prolaps. Kirurgen som opererte meg (begge ganger) sa at det er nesten umulig og unngå å få prolaps om man er disponert for det. Dette fordi jeg ønsker at du skal slutte å ha så dårlig samvittighet og tro at du selv "har gjort deg syk".

Uansett, er du nå inaktiv og sliter med mye smerter, kan ketolyse/lavkarbo være en fin måte og få redusert vekten på. Vær klar over at om du bruker en del smertestillende - eller ikke - kan det være at kroppen ikke er så interessert i å forbrenne redusere vekten så kjapt når den holder på å "reparere" seg selv. Sånn er vi bare laget

Som overvektig og med mye snorking, er det helt klart bra at man ser at om vekta reduseres, blir livet generelt lettere. Lavkarbo er for mange en mye "enklere" måte å gjøre det på enn å sulte seg ned i vekt med feks Grete Roede eller vektklubb.no.
Ønsker deg så mye lykke til, bruk forumet om du har spørsmål, evt lag deg din egen journal hvor du noterer litt ned hva du spiser, hva du liker, hva du lurer på osv

Håper du finner en løsning på prolapsproblemet, unner ingen slike smerter og plager!

Takk skal du ha

Har registrert "inntaket" på diett.no og bestillt oppstartspakka. Leser mye her på forumet og lærer mye, men gleder meg til jeg får pakka med fler tips på et sted uten å måtte trykke på pc'n hele tiden..

Tok et nytt steg idag når jeg fikk kommet meg til butikken - leste innholdsfortegnelsen på alt jeg kjøpte for første gang i livet... nå er jeg igang

Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 20:33   #80
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Knut ned til 90kg, her.

Takk skal du ha

Har registrert "inntaket" på diett.no og bestillt oppstartspakka. Leser mye her på forumet og lærer mye, men gleder meg til jeg får pakka med fler tips på et sted uten å måtte trykke på pc'n hele tiden..

Tok et nytt steg idag når jeg fikk kommet meg til butikken - leste innholdsfortegnelsen på alt jeg kjøpte for første gang i livet... nå er jeg igang

Haha, velkommen til lavkarbolivet! Man bruker vel lang tid i butikken de første ukene, tror det var photobscura som kommenterte at personalet begynte og se rart på henne som bare "hang" rundt hyllene hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 21:04   #81
Knut ned til 90kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Innlegg: 34
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Haha, velkommen til lavkarbolivet! Man bruker vel lang tid i butikken de første ukene, tror det var photobscura som kommenterte at personalet begynte og se rart på henne som bare "hang" rundt hyllene hehe

Nærbutikk rett over veien så de får bare venne seg til det..

__________________

__________________________________________________ __
1.oktober 2011 - 110 kg
Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 21:11   #82
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg må innrømme at jeg synes de tickerne og signaturene og alt er ganske visuelt forstyrrende, særlig når mange i tillegg liker å leke seg med fonter og farger og baluba. Klarer nesten ikke lese hva dere skriver for bare trær. Men man må vel ta skikken der man kommer.

teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 21:28   #83
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Jeg må innrømme at jeg synes de tickerne og signaturene og alt er ganske visuelt forstyrrende, særlig når mange i tillegg liker å leke seg med fonter og farger og baluba. Klarer nesten ikke lese hva dere skriver for bare trær. Men man må vel ta skikken der man kommer.

Eller du kan skru av visningen av den. Under kontrollpanel og endre valg finner du en boks det står "vis signaturer"

Jeg syntes en liten signatur er ok, men syntes kanskje man burde laget en maxgrense for hvor store de kan være.

Jeg sliter med å få i meg nok vann i løpet av dagen. Vannflaska står pent parkert ved siden av PC'en på jobb, men i stedet for blir det til at jeg drikker av kaffekoppen Farris drikker jeg en god del av, men jeg kan jo ikke bruke penger på flere liter Farris om dagen. Har lurt litt på sånn kullsyremaskin. Da kan jeg bruke springvann med en bitteliten dæsj sitron i. Noen som har erfaringer med en sånn maskin?

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:08   #84
junana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 24
junana er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Takk for hjelpa. Nå fikk jeg det endelig til Må teste dette litt for å finne en jeg liker.

junana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:41   #85
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Har lurt litt på sånn kullsyremaskin. Da kan jeg bruke springvann med en bitteliten dæsj sitron i. Noen som har erfaringer med en sånn maskin?[/quote]

Jeg har ønsket meg det i bursdagsgave! En venninne av meg sier det er helt genialt, er man lei av vanlig springvann kan man spare mye penger på en slik kullsyremaskin, og venninna mi bruker den hver dag (og det kommer jeg til å gjøre også når jeg får den i hus - hvis jeg får da... det gjenstår og se )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 23:02   #86
MarLok
Nytt Medlem
 
MarLok sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oppdal
Alder: 49
Innlegg: 6
MarLok er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Som oktoberstarter er jeg helt ketose i hodet, og bruker masse tid her inne på forumet. Det er helt genialt!
Men har lyst til å dele en aldri så liten solskinnshistorie: Var på helsekosten i dag for å kjøpe Johannesbrødkjernemel. Men jeg fikk mer enn jeg ba om: Innehaveren geleida meg stolt til en liten haug helt nyannkomne lavkarbovarer - deriblant en hel stabel bakemiks.
Vi snakker sjokoladekake (5,4 per 100 gram ferdig kake), pizzabunn (4,12 per 100 g ferdig pizza) og brød (1,9 per 100 gram ferdig brød!). Nå skal det sies at jeg ikke har bakt & testa ennå, men innehaveren gikk god for to av tre. Hun hadde til og med skaffa lavkarbopasta, men der var karboinneholdet litt for høyt for ketolyse (litt over 9 g).
Dette er muligens helt normalt for byfolket, men jeg bor på bøgda (Oppdal), og her er kanskje ikke utvalget helt som i byene. Så: Joy!

MarLok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 23:28   #87
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Ost eller ketose?!

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Eller du kan skru av visningen av den. Under kontrollpanel og endre valg finner du en boks det står "vis signaturer"

Jeg syntes en liten signatur er ok, men syntes kanskje man burde laget en maxgrense for hvor store de kan være.

Ah, takk for tipset!

Først nå ser jeg at denne tråden ligger i ketoselysekur-underforumet, jeg har jo egentlig litt fordommer mot ketolyse og sånn. Og sikter meg inn mot 30-35 g kh, vet ikke om man vanligvis havner i ketose av det? Uansett, jeg har ofte fått en sånn metallsmak i munnen etter å ha spist et stykke ost de siste kveldene. Jeg har tenkt at det bare er en litt sånn ekkel osteettersmak, men luer på om det egentlig er et ketosesignal?

teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 02:42   #88
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Her har du en link til ett deilig brød

http://lavkarboliv.blogg.no/13076285...karbo_brd.html

Lykke til

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 07:58   #89
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av MarLok, her.

Som oktoberstarter er jeg helt ketose i hodet, og bruker masse tid her inne på forumet. Det er helt genialt!
Men har lyst til å dele en aldri så liten solskinnshistorie: Var på helsekosten i dag for å kjøpe Johannesbrødkjernemel. Men jeg fikk mer enn jeg ba om: Innehaveren geleida meg stolt til en liten haug helt nyannkomne lavkarbovarer - deriblant en hel stabel bakemiks.
Vi snakker sjokoladekake (5,4 per 100 gram ferdig kake), pizzabunn (4,12 per 100 g ferdig pizza) og brød (1,9 per 100 gram ferdig brød!). Nå skal det sies at jeg ikke har bakt & testa ennå, men innehaveren gikk god for to av tre. Hun hadde til og med skaffa lavkarbopasta, men der var karboinneholdet litt for høyt for ketolyse (litt over 9 g).
Dette er muligens helt normalt for byfolket, men jeg bor på bøgda (Oppdal), og her er kanskje ikke utvalget helt som i byene. Så: Joy!

http://www.lavkarbohuset.no/index.php .. Sjekk det også ut, jeg har blant annet bestilt pasta, pizzabunn og brød derfra smaker ganske ålreit og laaavt i karbs Hva slags bakemiks var det snakk om? Sjokoladebakemiks hvor man bare kunne tilsette noe?

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 08:01   #90
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Ost eller ketose?!

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Ah, takk for tipset!

Først nå ser jeg at denne tråden ligger i ketoselysekur-underforumet, jeg har jo egentlig litt fordommer mot ketolyse og sånn. Og sikter meg inn mot 30-35 g kh, vet ikke om man vanligvis havner i ketose av det? Uansett, jeg har ofte fått en sånn metallsmak i munnen etter å ha spist et stykke ost de siste kveldene. Jeg har tenkt at det bare er en litt sånn ekkel osteettersmak, men luer på om det egentlig er et ketosesignal?

Jeg får også sånn ettersmak av ost. Tviler på at det er et tegn på at man er i ketose :s Tror nok rundt 30 karbs om dagen er i meste laget til å være i ketose.

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 10:01   #91
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Takk, Tunge Tonjis, det var det jeg egentlig trodde.

teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 10:19   #92
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hallo

Hadde en hard treningstur i gåt ca 1t, startet litt dårlig men kom seg utover i økta, kan ha noe med LK å gjøre eller bare dårlig dagsform , satser på det siste.

Sliter med det kreative i matveien og det blir fort det samme omgjen og omgjen, og siden jeg nekter å spise Møllerens lavkarb brød så er det lite med brød nå, men til helgen skal jeg bake så jeg har hele uken, skal teste lolypop brød, samt no knekkebrødlignende saker, ikke sikker på hva.

Skikkelig nedtur med "stix" testing ikke no utslag, MEN jeg leste et sted at slike stix egentlig er ferskvare og ikke kan lagres over lang tid, og mine stix er fra 2009 forskjøket, så jeg klamrer meg til den teorien intil videre. Skal få fikset nye i dag, får vel tak på apotek ?

Har oxo fått fixa "før" bilder, og det er godt det er før, for jeg er ikke fornøyd med hvordan det så ut.. Egentlig en kjempe boost på motivasjonen, så dette skal jeg klare

Ha en god fredag alle

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 11:15   #93
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg må innrømme at denne gangen bruker jeg ikke noen av tablettene. Kanskje derfor jeg ikke går ned noe særlig?
Bruker dere krom, magnesium, vitaminer osv?

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 11:19   #94
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg har som mål å spise sånn at jeg ikke behøver tilskudd. (Men igjen, jeg satser ikke på ketose)

teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 12:02   #95
Knut ned til 90kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Innlegg: 34
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Hallo

Hadde en hard treningstur i gåt ca 1t, startet litt dårlig men kom seg utover i økta, kan ha noe med LK å gjøre eller bare dårlig dagsform , satser på det siste.

Sliter med det kreative i matveien og det blir fort det samme omgjen og omgjen, og siden jeg nekter å spise Møllerens lavkarb brød så er det lite med brød nå, men til helgen skal jeg bake så jeg har hele uken, skal teste lolypop brød, samt no knekkebrødlignende saker, ikke sikker på hva.

Skikkelig nedtur med "stix" testing ikke no utslag, MEN jeg leste et sted at slike stix egentlig er ferskvare og ikke kan lagres over lang tid, og mine stix er fra 2009 forskjøket, så jeg klamrer meg til den teorien intil videre. Skal få fikset nye i dag, får vel tak på apotek ?

Har oxo fått fixa "før" bilder, og det er godt det er før, for jeg er ikke fornøyd med hvordan det så ut.. Egentlig en kjempe boost på motivasjonen, så dette skal jeg klare

Ha en god fredag alle

Hei Viktor4U,

Oppdaterer du journalen din snart med dine erfaringer fra denne "runden"?
Lo godt av det du skrev i 2009..

Lykke til videre

__________________

__________________________________________________ __
1.oktober 2011 - 110 kg
Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 14:47   #96
Bolla :O)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 14
Bolla :O) er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jippi...da var jeg ferdig med min første uke å har mistet 2,1 kg

__________________


Bolla :O) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 14:49   #97
xwp
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 3
xwp er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg vil gjerne melde meg inn her - er en gammel ketolyse-bruker som falt av veien noen sted etter en 10 kilos vektminskning (har tidligere gått ned 20kg med roede-mat men gikk opp igjen) Har etter graviditet gått opp mange kilo - så her er det en del å ta av

Totalt skal jeg vel gå ned 40 kg og håper jeg vil gå ned mesteparten med ketolyse, håper det vil hjelpe på min pcos och gør at vi kan begynne planere for enda et barn.

Begynte 1 okt med startvekt 101kg og idag veide jeg akkurat 2 kg mindre, 99kg och det føles kjempebra! Har gamle ketosestiks virker det som, de gir ihvertfall ikke utslag, men så lenge jeg går ned er jeg fornøyd

xwp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 17:15   #98
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av bumbleroot, her.

Jeg må innrømme at denne gangen bruker jeg ikke noen av tablettene. Kanskje derfor jeg ikke går ned noe særlig?
Bruker dere krom, magnesium, vitaminer osv?

Jeg tar iallefall tilskuddene. Tror man burde det for å få i seg alt man ikke får i seg ved å spise "kun" maten. Hvorfor tar du ikke tablettene?

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 17:16   #99
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av xwp, her.

Jeg vil gjerne melde meg inn her - er en gammel ketolyse-bruker som falt av veien noen sted etter en 10 kilos vektminskning (har tidligere gått ned 20kg med roede-mat men gikk opp igjen) Har etter graviditet gått opp mange kilo - så her er det en del å ta av

Totalt skal jeg vel gå ned 40 kg og håper jeg vil gå ned mesteparten med ketolyse, håper det vil hjelpe på min pcos och gør at vi kan begynne planere for enda et barn.

Begynte 1 okt med startvekt 101kg og idag veide jeg akkurat 2 kg mindre, 99kg och det føles kjempebra! Har gamle ketosestiks virker det som, de gir ihvertfall ikke utslag, men så lenge jeg går ned er jeg fornøyd

Grattis og velkommen Litt av en start Har tatt av rundt 2 kilo selv om jeg har vært i ketose i en mnd Blir spennende å se hvor mye du går ned neste uke. Kom gjerne med tips til hva du gjør som får deg til å gå ned

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 17:16   #100
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Bolla :O), her.

Jippi...da var jeg ferdig med min første uke å har mistet 2,1 kg

Kjempebra!

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober) Regret Lavkarbo generelt 211 28-11-11 20:41
Noen oktober 09 startere igjen? ketto Ketolysekuren 5 04-05-10 22:04
Bøssebærer 18. oktober? Krizzi Ketolysekuren 0 12-10-09 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no