Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-04-14, 22:36   #23001
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan vet man om man er lat, eller bare er helt tom for energi? Jeg er så sliten og har dårlig samvittighet hele tiden for ting jeg burde ha gjort! Blir ikke full av energi av å gå av og på ketolyse-vognen heller!! Klarer ikke å holde meg unna karbo mer en noen dager av ganger!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 25-04-14, 22:46   #23002
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hvordan vet man om man er lat, eller bare er helt tom for energi? Jeg er så sliten og har dårlig samvittighet hele tiden for ting jeg burde ha gjort! Blir ikke full av energi av å gå av og på ketolyse-vognen heller!! Klarer ikke å holde meg unna karbo mer en noen dager av ganger!

Hadde du vært lat, hadde du ikke hatt dårlig samvittighet!!!
Da hadde du heller funnet på alle slags unnskyldninger for hvofor du ikke har gjort ditt eller datt, om du hadde giddet å finne på noen, da!

Dropp de minst viktige tingene fra samvittigheten og konsentrer deg om de viktigste! Gå inn for å kjære lavkarbo light en periode istede for å gå inn og ut av ketose. Ikke lek Superwoman, men be om hjelp til ting! Og viktigst av alt, tillat deg selv å være sliten og pass på å få litt tid til å slappe av og passe på deg selv!

God helg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-04-14, 23:13   #23003
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Går helt fint an å ha dårlig samvittighet for å være lat. Og det blir man sliten av, altså! Alle burde, skulle, ville.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 26-04-14, 00:39   #23004
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har faktisk en boks sukkerfri ingerfærøl stående i kjøleskapet. Men om man bestiller det på bar er det neppe en slik.

Jøss, det har jeg aldri sett. Men så synes jeg at ingefærøl smaker gammel gymsokk, så jeg har ikke vært på utkikk etter det akkurat. Jeg synes navnet er veldig misvisende. Jeg er veldig glad i ingefær, men ingefærøl er udrikkelig.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 26-04-14, 00:42   #23005
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Eventuelt det som innimellom heter ginger ale? Får jo kjøpt noe ingefærøl-greier på polet..

Ginger ale skal vel være alkoholfritt. Det som kalles ginger beer kan inneholde alkohol, ser jeg når jeg googler. Og ginger beer brygges på noe av samme måten som øl, så jeg vil tro at ginger beer har ca like mye karbohydrater som øl.

Edit: Fant en ginger ale på polet med 8% alkohol. Wikipedia påstår at ginger ale skal være alkoholfritt og ginger beer kan inneholde alkohol, men...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 26-04-14 kl 00:47.
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 26-04-14, 06:27   #23006
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Ginger ale skal vel være alkoholfritt. Det som kalles ginger beer kan inneholde alkohol, ser jeg når jeg googler. Og ginger beer brygges på noe av samme måten som øl, så jeg vil tro at ginger beer har ca like mye karbohydrater som øl.

Edit: Fant en ginger ale på polet med 8% alkohol. Wikipedia påstår at ginger ale skal være alkoholfritt og ginger beer kan inneholde alkohol, men...

Wikipedia er ikke til å stole på. Hvem som helst kan legge inn "fakta" der.
Ale er en type øl, ofte overgjæret, som gir en fyldig nesten søtlig smak. Jeg drakk endel ginger ale, ikke ginger beer, i Australia, men den var heldigvis ikke så søt som den her hjemme. Har forresten funnet to forskjellige ingefærøl med alkohol på butikken; Ginger Ale og Ginger Joe. Angående søthet er det det samme med cider. Cider her hjemme er jo sirup i forhold til "ekte" cider ala Bulmers og Magners. En del av cideren her hjemme er dessuten laget på vin og ikke brygget helt fra start.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 26-04-14 kl 06:42.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-04-14, 21:26   #23007
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hvordan vet man om man er lat, eller bare er helt tom for energi? Jeg er så sliten og har dårlig samvittighet hele tiden for ting jeg burde ha gjort! Blir ikke full av energi av å gå av og på ketolyse-vognen heller!! Klarer ikke å holde meg unna karbo mer en noen dager av ganger!

Har du sjekket stoffskiftet?

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 26-04-14, 21:27   #23008
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jøss, det har jeg aldri sett. Men så synes jeg at ingefærøl smaker gammel gymsokk, så jeg har ikke vært på utkikk etter det akkurat. Jeg synes navnet er veldig misvisende. Jeg er veldig glad i ingefær, men ingefærøl er udrikkelig.

Snakker om at smaken er som baken - jeg MÅ ha ingefærøl til julemiddagen!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-04-14, 21:53   #23009
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har sett på serien Vikings? Jeg bare lurer på om figuren Floke er ment å skal minne om avdøde Ledger aka Joker i Batman?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-04-14, 22:45   #23010
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jøss, det har jeg aldri sett. Men så synes jeg at ingefærøl smaker gammel gymsokk, så jeg har ikke vært på utkikk etter det akkurat. Jeg synes navnet er veldig misvisende. Jeg er veldig glad i ingefær, men ingefærøl er udrikkelig.

Er ikke kjempeglad i det selv, men kjøpte det for å prøve å lage moscow mule, http://oppskrift.klikk.no/moscow-mule/968/, som jeg har drukket hvert år på øya-festivalen, uten sukkersjokket. Den har stått i kjøleskapet i hvertfall 2 år, så needless to say er det ikke spesielt høyt drinkeforbruk her i heimen. . Tror kanskje jeg kjøpte den i Sverige?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-14, 10:31   #23011
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har lastet ned Min meny-appen. Hvordan fungerer egentlig kupongsystemet? Er det slik at du aktiverer tilbudet og så må vise telefonen i butikken?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 27-04-14, 11:20   #23012
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg har lastet ned Min meny-appen. Hvordan fungerer egentlig kupongsystemet? Er det slik at du aktiverer tilbudet og så må vise telefonen i butikken?

Neida - du aktiverer tilbudet og så aktiveres det automatisk når du drar trumfkortet eller trumftilknytta bankkort i kassa. Jeg aner ikke hvordan det fungerer om man ikke har trumfregistrert bankkort eller vil betale kontant, dog.


Jeg har hatt glede av kupongene så langt, jeg tror tilbud genereres ut fra hva jeg har handlet før - den gir meg i alle fall mye tilbud på kjøttdeig, ost og salmalaks...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 27-04-14, 11:31   #23013
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Neida - du aktiverer tilbudet og så aktiveres det automatisk når du drar trumfkortet eller trumftilknytta bankkort i kassa. Jeg aner ikke hvordan det fungerer om man ikke har trumfregistrert bankkort eller vil betale kontant, dog.


Jeg har hatt glede av kupongene så langt, jeg tror tilbud genereres ut fra hva jeg har handlet før - den gir meg i alle fall mye tilbud på kjøttdeig, ost og salmalaks...

Så bra, det var det jeg håpet på. Jeg liker nemlig ikke tanken på å være hun dama som står og sinker de andre fordi hun står og krever rabatten på varene sine Men kan jeg da aktivere dem nå f.eks., og så vil jeg få rabatten så lenge jeg handler den varen før utløpet, eller har den en viss gyldighet etter den er aktivert?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 27-04-14, 11:33   #23014
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og ja, haha. Ser at jeg har tilbud på karbonadedeig, cashewnøtter og jippi smoothie - så kan absolutt være at den generer tilbud ut fra tidligere kjøp

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 27-04-14, 12:39   #23015
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Så bra, det var det jeg håpet på. Jeg liker nemlig ikke tanken på å være hun dama som står og sinker de andre fordi hun står og krever rabatten på varene sine Men kan jeg da aktivere dem nå f.eks., og så vil jeg få rabatten så lenge jeg handler den varen før utløpet, eller har den en viss gyldighet etter den er aktivert?

Du kan bruke kupongen en gang innen den datoen som står oppgitt som utløpsdato, og så genereres det nye, er vel ca hver fjortende dag tror jeg!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 27-04-14, 13:10   #23016
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det genereres etter hva man har kjøpt før. Om man vil betale kontant må man dra trumfkortet før man betaler, så skal summen (i teorien) synke.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-04-14, 13:13   #23017
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror ikke jeg har betalt kontant i matbutikker på typ 10 år, så det går nok bra

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 27-04-14, 13:16   #23018
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hadde jeg vært litt mer våken hadde jeg jo sett at det i appen er et sånt fint lite blått ikon med en hvit "i" i hvor all infoen sto

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 27-04-14, 17:50   #23019
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hadde du vært lat, hadde du ikke hatt dårlig samvittighet!!!
Da hadde du heller funnet på alle slags unnskyldninger for hvofor du ikke har gjort ditt eller datt, om du hadde giddet å finne på noen, da!

Dropp de minst viktige tingene fra samvittigheten og konsentrer deg om de viktigste! Gå inn for å kjære lavkarbo light en periode istede for å gå inn og ut av ketose. Ikke lek Superwoman, men be om hjelp til ting! Og viktigst av alt, tillat deg selv å være sliten og pass på å få litt tid til å slappe av og passe på deg selv!

God helg!

Tusen takk for gode råd!! Jeg skal bli flinkere til å ta meg tid til å bare hvile! Sove mer! Kanskje lurt å prøve lavkarbo light ja... Jeg er som mange andre, som alkoholiker etter sukker! Sliter med dette! Tar all energi fra livet!

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Har du sjekket stoffskiftet?

Jeg har ikke sjekket stoffskiftet akkurat nå, men ikke så lenge siden. Var lavt, men innafor verdiene. Venter på svar ang. B12...

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 27-04-14, 18:36   #23020
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

eh, jeg har høyt t4 og lavt t3, men det er visst bare t4 som er viktig.. innafor referansene, så selv om jeg har halve sulamitten av symptomer så har jeg ikke lavt stoffskifte. og her går jeg da og har verken ork eller gidd til det meste med mindre jeg absolutt må...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 27-04-14, 18:40   #23021
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

eh, jeg har høyt t4 og lavt t3, men det er visst bare t4 som er viktig.. innafor referansene, så selv om jeg har halve sulamitten av symptomer så har jeg ikke lavt stoffskifte. og her går jeg da og har verken ork eller gidd til det meste med mindre jeg absolutt må...

Hm... Kjedelig med lite energi assa!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 27-04-14, 18:42   #23022
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ps, i tillegg til. Være svimmel og sliten, har jeg angst-følelse... Den trur jeg kommer av sukkeret. Får dere kortpust, nerver og skvettenhet av sukker?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 27-04-14, 18:50   #23023
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

eh, jeg har høyt t4 og lavt t3, men det er visst bare t4 som er viktig.. innafor referansene, så selv om jeg har halve sulamitten av symptomer så har jeg ikke lavt stoffskifte. og her går jeg da og har verken ork eller gidd til det meste med mindre jeg absolutt må...

Er vel sett i relasjon med disse anti-stoffene?
Mye dårlig legearbeid i forbindelse med stoffskiftet. Har du forsøkt en spesialist? bedre å bare gjøre det først som sist, istedet for å håpe på en lege som ser på deg som pasient og ikke bare på blodprøvene og referanseverdiene.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 27-04-14, 18:56   #23024
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ps, i tillegg til. Være svimmel og sliten, har jeg angst-følelse... Den trur jeg kommer av sukkeret. Får dere kortpust, nerver og skvettenhet av sukker?

Høres mer ut som B-12-mangel.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-04-14, 18:58   #23025
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Høres mer ut som B-12-mangel.

Signerer.
Jeg blir veldig dårlig når jeg venter litt for lenge med B-12 sprøyte.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 7 (0 medlemmer 7 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no