Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-14, 15:20   #23751
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det andre enn meg som ikke får tickerne på tickerfactory.com til å fungere? Jeg får verken oppdatert, eller laget nye tickere. Når jeg prøver å endre, kommer jeg til valget om å lage en ny, noe som uansett ikke går, for prøver jeg å lage en ny, kommer jeg ikke forbi "ruler"-alternativer. Har prøvd i tre nettlesere, med samme resultat ...

Prøv lilyslim.com isteden..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-08-14, 15:25   #23752
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så det er ikke bare meg, altså?
Men, oki, takk for tips!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-08-14, 15:26   #23753
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror det bare er deg.

Neida. Vet ikke. Bruker bare lilyslim.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-08-14, 15:27   #23754
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Prøvde. Går ikke her heller.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-08-14, 15:49   #23755
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Huh. Jeg lagde tickere på lilyslim, men jeg fikk kun til å lime dem inn (i bloggoverskriften min) ved å åpne ticker i ny fane, og lagre adressen som bilder. Skal det være sånn? Ser at din ticker heller ikke har noen lenke på seg. Jeg fikk heller ingen bekreftelsesmail (heller ikke i spamfilteret), så selv om jeg registrerte meg, får jeg ikke logget inn for å endre dem. Damn.

Får vente og se ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-08-14, 15:54   #23756
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har ikke noe lenke nei, men oppdaterer seg automatisk når jeg logger inn og endrer på lilyslim.com.

Bruker den [img] koden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-08-14, 16:11   #23757
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan unngå at kransekakeringer sprekker i overflaten når man steker de? Ikke lavkarbo, men vanlig kransekake.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-08-14, 16:54   #23758
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har ikke noe lenke nei, men oppdaterer seg automatisk når jeg logger inn og endrer på lilyslim.com.

Bruker den [img] koden.

Samme som jeg gjorde, da. Har dog fortsatt ikke fått noen bekreftende epost ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-08-14, 16:56   #23759
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hah, jeg registrerte meg en gang til, og da gikk det, og tickerne jeg laget først er faktisk lagret. Takker, Nellie-snuppa!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-08-14, 02:41   #23760
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hvordan unngå at kransekakeringer sprekker i overflaten når man steker de? Ikke lavkarbo, men vanlig kransekake.

Lærte av min farmor at når du har blandet alle ingrediensene, så skal du ha det i en kjele og varme forsiktig opp, og snu litt på det. Så bruker du knoken din, og akkurat når det kjennes varmt, skal du ta den av. Så triller du ringer eller stenger etter ønske, og steker i ovnen.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 17-08-14, 10:38   #23761
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I vår nye vaskemaskinen er det så rar lukt av oppvaskmaskinen og det vi vasker. Ganske intens, litt trå lukt på en måte. Ser at inni oppvaskmaskinen er det hvitt. Kan dette komme av at det er mye kalk i vannet, og at vi bør bruke salt?
Noen som har noen ide om hva det kommer av og hva vi kan gjøre med det?
Det er ikke vaskemiddel, for vi brukte det samme i gamle leiligheten, og hadde aldri problemer med det. Sånne altiett tabletter.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 17-08-14, 15:10   #23762
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

I vår nye vaskemaskinen er det så rar lukt av oppvaskmaskinen og det vi vasker. Ganske intens, litt trå lukt på en måte. Ser at inni oppvaskmaskinen er det hvitt. Kan dette komme av at det er mye kalk i vannet, og at vi bør bruke salt?
Noen som har noen ide om hva det kommer av og hva vi kan gjøre med det?
Det er ikke vaskemiddel, for vi brukte det samme i gamle leiligheten, og hadde aldri problemer med det. Sånne altiett tabletter.

Har du kjørt en oppvaskmaskinrens? Foreldrene mine har veldig hardt vann og de har ikke dette problemet du beskriver, selv ikke uten salt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-08-14, 16:27   #23763
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Har du kjørt en oppvaskmaskinrens? Foreldrene mine har veldig hardt vann og de har ikke dette problemet du beskriver, selv ikke uten salt.

Nei, tenkte å kjøpe det og, men leste meg litt opp i bruksanvisningen og på nett, og tok havsalt oppi beholderen hvor det står salt. Vasket en gang uten noe i, og lukten og det hvite er i alle fall borte, så det kan være behov for salt her i ny og ne.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 17-08-14, 19:17   #23764
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Har du kjørt en oppvaskmaskinrens? Foreldrene mine har veldig hardt vann og de har ikke dette problemet du beskriver, selv ikke uten salt.

Jeg kjørte oppvaskmaskinrens på min oppvaskmaskin en gang og etter det vasket den dårligere en tid.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 17-08-14, 23:28   #23765
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg kjørte oppvaskmaskinrens på min oppvaskmaskin en gang og etter det vasket den dårligere en tid.

Anbefaler å bruke eddik istedet for oppvaskmaskin rens. Funker like bra, men er bedre for maskina, miljøet og lommeboka

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 18-08-14, 08:49   #23766
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor mye eddik bruker dere på en sånn rensevask? En god dæsj?

Eddik er forresten også supert å bruke som skyllemiddel for klær som lukter vondt.

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-08-14, 09:01   #23767
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Våknet med veldig brennende/sviende følelse i huden i ansiktet i dag, men ingen rødhet eller utslett. Føles som når man kommer inn etter å ha vært ute i mye vind/sol. Er litt varmere enn vanlig, men ikke så mye som følelsen tilsier. Hva kan det skyldes?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-08-14, 09:08   #23768
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Nei, tenkte å kjøpe det og, men leste meg litt opp i bruksanvisningen og på nett, og tok havsalt oppi beholderen hvor det står salt. Vasket en gang uten noe i, og lukten og det hvite er i alle fall borte, så det kan være behov for salt her i ny og ne.

Det er stor forskjell på maskin til maskin. Ved bruk av vanlig salt (og ikke det dyre rensesaltet) så husk at det visstnok skal være grovt og ikke tilsatt ekstra jod...

Jeg flyttet også til nytt hus og fikk en maskin som liker salt. Uten salt så blir det hvite skjolder på glassene (bruker separat pulver og glansmiddel - det gjorde vi også i forrige maskin). Jeg tror ikke at vannet er særskilt kalkrikt (der jeg kom fra så var vannet surt), men DENNE maskina vil uansett ha saltet sitt. Med bruk at grovsalt så blir det ikke særlig dyrt... og det er da langtifra det verste vi slipper ut i gråvannet.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 18-08-14, 10:12   #23769
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det er stor forskjell på maskin til maskin. Ved bruk av vanlig salt (og ikke det dyre rensesaltet) så husk at det visstnok skal være grovt og ikke tilsatt ekstra jod...

Jeg flyttet også til nytt hus og fikk en maskin som liker salt. Uten salt så blir det hvite skjolder på glassene (bruker separat pulver og glansmiddel - det gjorde vi også i forrige maskin). Jeg tror ikke at vannet er særskilt kalkrikt (der jeg kom fra så var vannet surt), men DENNE maskina vil uansett ha saltet sitt. Med bruk at grovsalt så blir det ikke særlig dyrt... og det er da langtifra det verste vi slipper ut i gråvannet.

Takk SMGJ!
Det virker som at det er sånn her og, og at forrige eiere ikke har brydd seg så mye om det, for det lukter jo i alle kjøkkenskap.
Nå har jeg vasket en ny vask, fin og ren og ingen lukt. Så den posen med grovt havsalt jeg har hatt i alle disse årene kom endelig til nytte

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 19-08-14, 12:15   #23770
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Hvor mye eddik bruker dere på en sånn rensevask? En god dæsj?

Eddik er forresten også supert å bruke som skyllemiddel for klær som lukter vondt.

Avhengig av om du bruker 7% eller 35%. Jeg setter en bolle med eddik inne i maskina og setter den på det varmeste programmet (70 grader). Bruker ca en halv flaske med 7% eddik. Godt mulig at det er mye, men føler i alle fall at det blir skikkelig rent da

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 19-08-14, 12:39   #23771
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Avhengig av om du bruker 7% eller 35%. Jeg setter en bolle med eddik inne i maskina og setter den på det varmeste programmet (70 grader). Bruker ca en halv flaske med 7% eddik. Godt mulig at det er mye, men føler i alle fall at det blir skikkelig rent da

Er poenget da at eddiken skal fordampe fra bollen? Eller er den så lett at den snues rundt av vannstrålene og eddiken renner ut inne i maskina?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 19-08-14, 15:52   #23772
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi vurderer et hyttekjøp, men ser at en full oppgradering av det elektriske anlegget vil bli nødvendig (inkl. bytte av sikringskap). Det er ikke innlagt vann til hytta, men bør vel dimensjonere anlegget til å huse en varmtvannstank dersom vi legger inn vann. Hytta er på 65 kvm med 2 soverom, stue, kjøkken, bad/bod + et anneks. Jeg vet det er litt vanskelig å vite hva en oppgradering vil koste basert kun på dette, men er det noen som har en ide på hva vi må kunne regne med i utgifter så vi har noe å gå utfra før vi evt slenger inn et bud på hytta?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 19-08-14, 16:02   #23773
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om det er mulig å få tak i clotted cream i Norge?

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 19-08-14, 16:06   #23774
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Noen som vet om det er mulig å få tak i clotted cream i Norge?

http://lizasmatverden.blogspot.no/20...ted-cream.html
Lage selv

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-08-14, 16:28   #23775
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

http://lizasmatverden.blogspot.no/20...ted-cream.html
Lage selv

Fant den, men jeg er ganske dårlig på sånt

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no