Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

LCHF-magasinet

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-10, 15:31   #1
Rosea
Gjest
 
Innlegg: n/a

LCHF-magasinet

Er det noen andre som abonnerer på det nye svenske LCHF-magasinet? Jeg har mottatt første nummer, og synes det er veldig bra. Kan anbefales.

  Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 18:40   #2
Smugspiser
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 64
Smugspiser er på en erverdig vei

Sv: LCHF-magasinet

Hvor abonerer du på det fra? Tror du det kanskje kan komme på Narvesen etterhvert? JEg har ikke råd til å abonere, men kanskje kjøpe et blad innimellom..

__________________
Bloggen min


Smugspiser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å leve etter LCHF.. Nybegynner Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 21:44   #3
Rosea
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: LCHF-magasinet

Jeg fant det via siden til kostdoktorn.se, men du kan gå inn på www.lchfmagasinet.se, der kan en bestille abonnement. Det koster 250 SEK for de som bor utenfor Sverige, og kommer ut 4 ganger i året. Det kan vel tenkes at det kan kjøpes i løssalg her, har ikke sett det, men det er jo ganske nytt da.

  Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 22:17   #4
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: LCHF-magasinet

Jeg tenkte kanskje å kjøpe VOF - Vitenskap og Fornuft, det virket veldig bra. (jeg sliter med å lese svensk! ) Håper det kommer i løssalg på typisk Narvesen! Dyre magasiner...

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 19:43   #5
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: LCHF-magasinet

Jeg abonnerer også. Har fått begge numrene. Ser bra ut foreløpig

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:28   #6
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: LCHF-magasinet

Når kommer 1. utgave av vof? Trodde jeg hadde bestillt abonement, men blei litt i tvil nå

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:53   #7
Kjetilsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bærum
Alder: 41
Innlegg: 24
Kjetilsen er på en erverdig vei

Sv: LCHF-magasinet

I salg fra september står det på nettsiden

http://www.vof.no/default.html

Kjetilsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige matvarer Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 21:03   #8
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: LCHF-magasinet

Ok. Må finne ut om jeg har bestillt da. Bestiller jeg på nytt, så blir det vel 2 abonement på meg.

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:54   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-magasinet

fått faktura i dag jeg - nå betalt så da antar jeg det kommer i posten i september en gang...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:01   #10
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: LCHF-magasinet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

fått faktura i dag jeg - nå betalt så da antar jeg det kommer i posten i september en gang...

Samme her! Hadde ikke fått noen respons før jeg fikk den fakturaen. Er veldig spent på det bladet, og gleder meg til det kommer!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:59   #11
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: LCHF-magasinet

Hva slags innhold er det i bladet?

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 10:02   #12
Rosea
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: LCHF-magasinet

Det står mye forskjellig om mat, helse og vektkontroll i forhold til lavkarbokosthold, intervjuer med LCHF-foregangspersoner som f.eks. Sofie Hexeberg og Annika Dahlqvist, og mye annet.
Hittil er det bare utkommet 2 utgaver, men jeg synes det er et bra blad.

  Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 11:01   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-magasinet

Opprinnelig lagt inn av Rosea, her.

Det står mye forskjellig om mat, helse og vektkontroll i forhold til lavkarbokosthold, intervjuer med LCHF-foregangspersoner som f.eks. Sofie Hexeberg og Annika Dahlqvist, og mye annet.
Hittil er det bare utkommet 2 utgaver, men jeg synes det er et bra blad.

2 utgaver? Den første kommer jo ikke før i september? Eller har jeg misforstått?

edit: nå så jeg at du kommenterte den svenske utgaven


Sist redigert av Nerthus : 15-08-10 kl 11:02. Årsak: korrigering
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 23:45   #14
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: LCHF-magasinet

Har VOF kommet ut?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 07:56   #15
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: LCHF-magasinet

Jeg har ikke fått det ennå. Venter i spenning

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 18:52   #16
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: LCHF-magasinet

VOF på Facebook oppdaterte i ettermiddag at bladet er på veg ut til abonnentane, så det kjem nok snart i postkassa, og bladhyllene

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:12   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-magasinet

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

VOF på Facebook oppdaterte i ettermiddag at bladet er på veg ut til abonnentane, så det kjem nok snart i postkassa, og bladhyllene

Fant VOF i postkassa i dag!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:34   #18
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-magasinet

Åååh så fornøyd - så mye interessant lesing!! *koserseg*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 06:51   #19
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF-magasinet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Åååh så fornøyd - så mye interessant lesing!! *koserseg*

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 17:13   #20
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-magasinet

hahaha - ja omtrent sånn ser jeg ut når jeg leser VOF *lerhøyt*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 22:41   #21
lisabenedikte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
lisabenedikte er på en erverdig vei
Smile

Sv: LCHF-magasinet

Jeg abbonerer på LCHF - magasinet, og har fått tre nummer. Jeg kan vidreselge LCHF - Magasinet til medlemmer i forumet hvis det er nok interesserte.

lisabenedikte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF og CLA StegforSteg Generell diskusjon 2 27-04-10 09:49
Ny på LCHF Virgo2 Generell diskusjon 6 26-01-10 21:32
LCHF-magasinet sma Lavkarbo generelt 3 21-11-09 23:43
Magasinet Mat & Helse BiggestLooser Generell ernæringsdebatt 6 27-06-06 22:19
Magasinet Skorpia Generell diskusjon 0 12-03-05 15:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no