Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Min første røykfrie dag ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-11, 18:46   #1
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Min første røykfrie dag ...

...er i dag! Og når jeg nå har klart den første dagen, så skal jeg absolutt klare det videre også!

Flere som er i ferd med å slutte eller nettopp har sluttet?

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 19:02   #2
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Min første røykfrie dag...

Flinka!

Jeg slutta for tre år siden og har aldri angret

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:20   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Min første røykfrie dag...

Argh, sluttet i ti år og SKAL slutte igjen! Et godt råd (litt tidlig kanskje etter en dag hehe) - men A L D R I ta EN festrøyk når du har holdt opp en god stund. Aldri! Det bærs rett til helv... over tid

Heier på deg jeg - de første dagene kan være litt tøffe, men legg merke til hvor smakssansen din forandrer seg - det er ganske kult!

Kan vi kalle deg ikke-røyker allerede nå for å øke motivasjonen tro?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:44   #4
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Argh, sluttet i ti år og SKAL slutte igjen! Et godt råd (litt tidlig kanskje etter en dag hehe) - men A L D R I ta EN festrøyk når du har holdt opp en god stund. Aldri! Det bærs rett til helv... over tid

Heier på deg jeg - de første dagene kan være litt tøffe, men legg merke til hvor smakssansen din forandrer seg - det er ganske kult!

Kan vi kalle deg ikke-røyker allerede nå for å øke motivasjonen tro?

Takk, det er så absolutt et godt råd! Har allerede bestemt meg for at jeg ALDRI skal ta en festrøyk! Så sterk tror jeg ikke at jeg er, at jeg tar sjansen på det.
Jepp, jeg er en ikke-røyker! Har allerede begynt å kalle meg selv det, nettopp som du sier, for å øke motivasjonen. Dessuten er det greit å øve seg litt, jeg er ikke vant til å være ikke-røyker... Begynte i en alder av 12 (!) år, så hvordan det er å ikke røyke, det vet jeg ingenting om!
Men det har gått greit i dag, så det skal gå bra! Har bestemt meg!
Tusen takk for oppmuntring, glad for alle som heier på meg!

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:47   #5
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Argh, sluttet i ti år og SKAL slutte igjen!

Forresten, har du prøvd Champix? Det funker! Nå har jeg som sagt aldri sluttet (eller prøvd å slutte før), men mannen min har og han sier dette er som natt og dag. Har også flere venner som har sluttet på Champix, det har gått kjempefint og det var derfor vi bestemte oss for å gjøre det nå, med hjelp fra disse tablettene. Kanskje det kan være noe for deg også?

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:48   #6
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Min første røykfrie dag...

Jeg slutta å røyke i januar.... Er sååå deilig å være røykfri Jeg tok av 18 kg før røykslutten, og jeg har klart å holde meg NESTEN der.. Gått opp 5 kg, men det er fordi jeg sprakk i sommer med hele kostholdet og treningen... Nå er jeg i full gang igjen med sundt kosthold og masse trening... LYKKE TIL

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:50   #7
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag...

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Jeg slutta å røyke i januar.... Er sååå deilig å være røykfri Jeg tok av 18 kg før røykslutten, og jeg har klart å holde meg NESTEN der.. Gått opp 5 kg, men det er fordi jeg sprakk i sommer med hele kostholdet og treningen... Nå er jeg i full gang igjen med sundt kosthold og masse trening... LYKKE TIL

Tusen takk! Lykke til videre du også, med både røyken og vekta!

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:20   #8
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Min første røykfrie dag...

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

...er i dag! Og når jeg nå har klart den første dagen, så skal jeg absolutt klare det videre også!

Flere som er i ferd med å slutte eller nettopp har sluttet?

Jeg har "prøvd" å slutte å røyke hver søndag de siste par månedene omtrent, men ender alltid opp med å kjøpe røyk på mandag på vei til skolen.

Jeg tror årsaken er at jeg egentlig ikke virkelig vil, jeg vil bare litt, for jeg vil litt røyke også. Jeg liker å røyke, det roer meg i stressperioder og jeg bare tja, trives med det. Men samtidig så ser jeg jo alle de negative sidene ved det...

MEN! Nå har jeg ikke røyka siden fredag, og jeg vurderer om jeg skal hive meg med her, ettersom jeg allikevel er i gang på en måte.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:28   #9
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Min første røykfrie dag...

Heier på deg!! Dette klarer du finfint!
Røyketrollet kan bare gå og legge seg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:40   #10
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag...

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Jeg har "prøvd" å slutte å røyke hver søndag de siste par månedene omtrent, men ender alltid opp med å kjøpe røyk på mandag på vei til skolen.

Jeg tror årsaken er at jeg egentlig ikke virkelig vil, jeg vil bare litt, for jeg vil litt røyke også. Jeg liker å røyke, det roer meg i stressperioder og jeg bare tja, trives med det. Men samtidig så ser jeg jo alle de negative sidene ved det...

MEN! Nå har jeg ikke røyka siden fredag, og jeg vurderer om jeg skal hive meg med her, ettersom jeg allikevel er i gang på en måte.

Det morsomme er at jeg heller ikke hadde lyst til å slutte. Trodde aldri jeg skulle gjøre det, men så ville mannen min slutte og så gikk jeg og tenkte en stund på det. Og nå er jeg helt sikker på at dette skal gå bra!
Gå forbi butikken i morgen og bli med her istedet. Dette fikser vi!

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:40   #11
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Heier på deg!! Dette klarer du finfint!
Røyketrollet kan bare gå og legge seg

Tusen takk!

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:41   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Min første røykfrie dag...

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

Forresten, har du prøvd Champix? Det funker! Nå har jeg som sagt aldri sluttet (eller prøvd å slutte før), men mannen min har og han sier dette er som natt og dag. Har også flere venner som har sluttet på Champix, det har gått kjempefint og det var derfor vi bestemte oss for å gjøre det nå, med hjelp fra disse tablettene. Kanskje det kan være noe for deg også?

Jeg klarer det om jeg bestemmer meg - sluttet på dagen for 11 år siden, hadde abstinenser utav helv.. (kroppen min blir fort avhengig av kjemiske stoffer tydeligvis), men jeg skal ha champix i bakhodet når jeg bestemmer dato for røykeslutt!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:45   #13
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

To år siden meg og mannen sluttet og røyke
Men skal innrømme at jeg tar meg en festrøyk eller to.
Er klar over risikoen det medfører men foreløbig har det gått bra og det dreier seg om to-tre fester i året, men veit det er dumt

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:54   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Min første røykfrie dag ...

Jeg festrøyker, og syns ikke det er vanskelig å ikke begynne fast igjen. Det er bare å bestemme seg for å ikke ta den neste røyken.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 06:11   #15
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

Så bra at dere har klart å slutte! Og Nerthus, selvsagt klarer du det når du bestemmer deg!

Ang festrøyking så tror jeg nok vi kan være forskjellige der, jeg kjenner ihvertfall folk i begge kategorier; noen klarer det i årevis uten problem og for noen så er det starten på gradvis røyking igjen.

Målet mitt er ihvertfall å holde meg unna. Kose meg med vin istedet.

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 06:40   #16
ia2go
Juniormedlem
 
ia2go sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 27
ia2go er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

Hei Jeg skal slutte. Men vil gjerne ned noe mer i vekt først. La om kostholdet i juli og er snart ved målet mitt så det er ikke lenge før Har sluttet i lange perioder før og vet jeg klarer det men bekymrer meg for forbrenningen min og mulig stagnasjon i den fine nedgangen. Vil gjerne høre andres erfaringer rundt dette

ia2go er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 07:13   #17
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

Opprinnelig lagt inn av ia2go, her.

Hei Jeg skal slutte. Men vil gjerne ned noe mer i vekt først. La om kostholdet i juli og er snart ved målet mitt så det er ikke lenge før Har sluttet i lange perioder før og vet jeg klarer det men bekymrer meg for forbrenningen min og mulig stagnasjon i den fine nedgangen. Vil gjerne høre andres erfaringer rundt dette

Så flott, gratulerer med at du snart har nådd målet!
Jeg har ingen erfaring med dette, har aldri sluttet før. Men jeg har hørt fra folk at de synes det har vært lettere å ikke legge på seg under røykeslutt når de går på lavkarbo, nettopp fordi blodsukkeret er jevnt, man slipper plutselige søtsug osv. Dessuten er man såpass bevisst på kostholdet da at det ikke blir så mye "ubevisst spising". Men, som sagt, jeg vet ikke, bare håper...
Kanskje noen andre som vil dele erfaringer på området?

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 08:07   #18
ia2go
Juniormedlem
 
ia2go sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 27
ia2go er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

Så flott, gratulerer med at du snart har nådd målet!
Jeg har ingen erfaring med dette, har aldri sluttet før. Men jeg har hørt fra folk at de synes det har vært lettere å ikke legge på seg under røykeslutt når de går på lavkarbo, nettopp fordi blodsukkeret er jevnt, man slipper plutselige søtsug osv. Dessuten er man såpass bevisst på kostholdet da at det ikke blir så mye "ubevisst spising". Men, som sagt, jeg vet ikke, bare håper...
Kanskje noen andre som vil dele erfaringer på området?


Takk Jeg tror også det blir lettere. Kostholdet fortsetter jeg med og jeg er forlengst over søt hunger perioden. Skal vurdere de pillene du nevnte.. jeg har ved tidligere røykestopp gått rett over i snusfella og det skal ikke skje denne gangen!

ia2go er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 08:36   #19
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Min første røykfrie dag ...

Slutta å feste å drikke også jeg, sånn at festrøyk aldri ble et tema.. hehehehe

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 09:00   #20
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Slutta å feste å drikke også jeg, sånn at festrøyk aldri ble et tema.. hehehehe

He he...det var jo også en løsning!
Men jeg tror ikke jeg slenger meg med der altså, vinen min får dere aldri...hihi...
Men, når det er sagt, så er det sjelden det er fest her ogå, mer et glass vin med mannen min, evt noen gode venner. Så FEST-røyking blir ikke noe problem tror jeg!

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 09:06   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Min første røykfrie dag ...

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

vinen min får dere aldri...hihi...

Der er bare å bli gravid det, så er man kvitt den også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 09:34   #22
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Der er bare å bli gravid det, så er man kvitt den også.

He he, sant nok. Men det er jeg ferdig med, har to barn og to bonusbarn, så nå blir det ikke flere.

(Iler til og legger til at jeg selvsagt ga oppvinen min da jeg gikk gravid!)

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 09:50   #23
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min første røykfrie dag ...

Gratulerer med en fornuftig avgjørelse - dette er det viktigste du kan gjøre for helsa di Jeg slutta sjøl for ca 7 måneder siden, (etter 30 år) og har ikke tatt et trekk siden. Det å gå over på et lavkarbokosthold handlet først og fremst om helse for meg, er diabetiker, og da føltes det en smule dumt å fortsette å røyke.
Det er liksom så latterlig å argumentere for god helse med sigaretten i munnviken...

Lykke til - dette klarer du!

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 11:09   #24
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Min første røykfrie dag ...

LindaN og alle Dere andre

Jeg sluttet å røyke for 3 år siden, 30 sigaretter ( Prince) om dagen, og var som andre ikke veldig motivert for å slutte, og hadde prøvd å slutte non ganger opp gjennom de 32 årene jeg røykte.

Jeg festrøyker ikke, jeg har ikke erstattet med noen som helst annen nikotin, og er nå helt nikotinuavhengig

De første seks - sju dagene får kroppen abstinenser av å ikke få nikotin, det er forskjellige reaksjoner. Men etter det, så er det kun i topplokket det sitter. ( Dette er dokumentert ). Ikke bare enkelt det heller.

Et lite råd er å lage seg en liste med Positive gjøremål som tar ca 3-5 minutter å gjøre. Feks Kopier en sang til Ipod, Brette non klær, et eller annet.
Så når man blir skikkelig røyksjuk så ser man på listen og gjør aktiviteten, slik at man "glemmer" røyksuget. For det går over etter 3-5 minutter.
Hvis man er skikkelig sugen, så sett fyr på en sigarett, sett den undre nesa og innhaler via nesa. Skikkelig godt , not.

En annen ting er å skrive fordeler og ulemeper ved å røyke, og se hva som gir flest poeng, og ta et valg ut fra det. Jeg ser ingen fordeler av å røyke så jeg velger å la være, men kan når som helst starte igjen hvis jeg velger det.

Det er også statisktiskt vist at de som tar seg et trekk, vil før eller siden starte å røyke igjen.

Det største minuset ved min røykeslutt var at jeg ikke var forsiktig med spising etc, og endte opp med 30 kg pluss, og det er derfor jeg er her på lavkarbo.no

SÅ LYKKE TIL ALLE SAMMEN, og håper inderlig alle klarer det, for det er fantastiskt

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 11:32   #25
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Min første røykfrie dag ...

Flink!
Dette klarer du nok bra, altså!

Jeg begynte på champix for to mnd siden, og har vært røykfri i 44 dager med unntak av en "glipp" da ting ble litt for stressende og jeg ville endt opp med å drept noen(seriøst!!)om jeg ikke fikk den avkoblingen røyken gir.

JEg har også røyket kontrollert på fest, dog i edru tilstand. Det frister ikke til gjentagelse, da jeg ble "fyllesjuk" dagen derpå..

Har også klart å gå ned 3 kg siden jeg sluttet å røyke, så det er absolutt forenlig. Eneste forskjellen i spisevaner er at jeg nå spiser en form for frokost heller enn å bøtte innpå med sigg og kaffe

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
røyking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
min første dag juli82 Spørsmål og svar 3 27-08-10 13:01
Første uke over abs Lavkarbo generelt 4 12-08-10 00:21
Første dag i dag joggebukse-jenta Ketolysekuren 3 15-01-08 19:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no