Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-12, 22:52   #17401
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skal du på polferd????

Er på en slags

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-11-12, 22:53   #17402
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hvor lenge kan man gå uten mat, hvis man ellers er frisk?(uten at det skader kroppen)

Vet ikke om hvordan det er med skade på kroppen, men det man vanligvis sier er at et menneske kan klare seg ca 14 dager uten mat. Men livsnødvendig med vann da.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 15-11-12, 22:54   #17403
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Er på en slags

En polferd tar knappe 15 min

Men nå ble jeg faktisk nysgjerrig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-11-12, 22:56   #17404
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

En polferd tar knappe 15 min

Men nå ble jeg faktisk nysgjerrig!

Mine polferder tar ca 10 minutt. Jeg går inn på polet, og vet stortsett hva slags vare jeg skal ha. Det er stortsett køen som tar tid. :P

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 15-11-12, 23:38   #17405
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hvor lenge kan man gå uten mat, hvis man ellers er frisk?(uten at det skader kroppen)

Kjære deg vennen - det er ikke løsningen å slutte å spise
Du trenger kreftene uansett hva som skjer

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 16-11-12, 00:24   #17406
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

er det fortsatt fyfy for damer i tjukkasstørrelser å ha satinkjoler? type femtitallskjole (ikke blyantform)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-11-12, 06:59   #17407
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har forslag til kalendergaver for en på halvannet år?
Helst ikke over 20 pr stk.

Kjøp en stor eske Duplo(feks dyrehage) og del opp i så mange pakker du bare får til!
Jeg har alltid prøvd å legge de mest spennede gavene til helgen for da blir de litt aktiviser de dagene det ikke er skole/barnehage/jobb!

Selv 19- åringen min liker å få ting i kalenderen selv om han nok helst ikke vil si det høyt!

De to eldste har hver sin hjemmelagde kalender, så nå broderer jeg på hardelivet for at Prinsens skal bli ferdig i tide!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 16-11-12, 09:43   #17408
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Denne fra netthandelen er jo ingen kjole, men jeg likte den godt og den ser god og varm ut med 80% ull!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Eller en fargerik en fra nelly:
http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ess-691190-66/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner...ss-541154-912/ Men er ikke ull

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hihi, jeg fikk en til 145,-!
Kommer ikke jeg inni den denne vinteren, passer den nok til Snuppa!

Så flott da, Kitt

Takk for tipsene damer, men det var visst ikke helt det jeg var ute etter. Tenkte kanskje noe sånt som dette (men den var litt dyr da ...)



Oi, stort bilde


Men nå fant jeg denne Zalando ... skal kikke litt mer der

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 16-11-12, 09:57   #17409
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Zalando er skummelt det.....
Endte opp med både kjole og støvletter jeg gitt

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 16-11-12, 09:58   #17410
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Huldr - hva med å strikke selv? Det finnes sikkert mønster som er ganske lik og det er myyyyye glattstrikk på en sånn.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 16-11-12, 09:59   #17411
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Men nå fant jeg denne Zalando ... skal kikke litt mer der

Har du sjekket på asos.com? Vet ikke om de har strikkekjoler, men ei veninne med sterk hang til strikkegensere og -jakker handler mye der...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-11-12, 10:19   #17412
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Zalando er skummelt det.....
Endte opp med både kjole og støvletter jeg gitt

Hehe, det SER skummelt ut ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Huldr - hva med å strikke selv? Det finnes sikkert mønster som er ganske lik og det er myyyyye glattstrikk på en sånn.

Jeg har planer om å strikke kjole Garn og mønster er kjøpt inn for lengst, har bare ventet en måneds tid på at garnvinde og nøstemaskin skal komme i posten (tyyyyynt garn ...). Og nå har jeg påtatt meg en Skappelgenser i gave bl a. Så det kan ta en stund før de planene blir realisert ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har du sjekket på asos.com? Vet ikke om de har strikkekjoler, men ei veninne med sterk hang til strikkegensere og -jakker handler mye der...

Nei, det har jeg ikke - skal sjekke der også. Takk for tipset

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 16-11-12, 11:58   #17413
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg liker kalendere, men jeg blir samtidig litt oppgitt for det er ofte de samme som klager over fars- og morsdag, valentindagen og halloween som på død og liv skal lage flott kalender????!!

Hvorfor det? Jeg elsker å lage kalender til ungene, storkoser meg med å pakke inn og henge opp den kalenderen jeg selv hadde da jeg var liten og å kjenne på forventningen deres når de sitter og venter til jeg kommer hjem før de åpner dagens pakke.

Morsdag, farsdag, halloween og valentin er handelstandes mekka og ikke noe jeg er overvettes interessert i å støtte. Det er koselig med et morsdagskort da og det får jeg alltid.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 16-11-12, 14:50   #17414
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor jeg får kjøpt ubehandlede barnestoler (slike små trestoler) i storoslo området?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-11-12, 15:41   #17415
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har peiling på spotify?
Jeg logget meg på via facebook. Angrer på det. Har sendt inn mine visa-detaljer, så prisen blir trukket. (er det fastpris? Det stok ikke hva det kostet). Kan man trykke på noe for å velge bort at andre ser hva jeg hører på?

Jeg ønsker at min mann skal kunne bruke min spotifykonto, utenå være på min facebook side. Noen som vet råd?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 16-11-12, 16:09   #17416
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvorfor det? Jeg elsker å lage kalender til ungene, storkoser meg med å pakke inn og henge opp den kalenderen jeg selv hadde da jeg var liten og å kjenne på forventningen deres når de sitter og venter til jeg kommer hjem før de åpner dagens pakke.

Morsdag, farsdag, halloween og valentin er handelstandes mekka og ikke noe jeg er overvettes interessert i å støtte. Det er koselig med et morsdagskort da og det får jeg alltid.

Jeg støtter ikke handelsstanden på noe vis hverken på morsdag, farsdag, halloweene eller valentine enn utover matkjøp. Jeg ser alle disse dagene som påskudd for å gjøre litt ekstra stas på mine nærmeste eller barna rundt omkring.

Da lager vi god mat, ser en koselig film, inviterer venner og familie og bare kooser oss.

Nannahs forslag om ukesadventskalender var supert så det skal jeg fikse her i huset. Da blir det ikke gaver som blir gitt bort, men tid og oppmerksomhet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-11-12, 16:18   #17417
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Noen som har peiling på spotify?
Jeg logget meg på via facebook. Angrer på det. Har sendt inn mine visa-detaljer, så prisen blir trukket. (er det fastpris? Det stok ikke hva det kostet). Kan man trykke på noe for å velge bort at andre ser hva jeg hører på?

Jeg ønsker at min mann skal kunne bruke min spotifykonto, utenå være på min facebook side. Noen som vet råd?

mener du skal kunne fikse dette ved å gå inn i innstillingene.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-11-12, 16:49   #17418
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har tre døtre, 19 (i dag ), 21 og 23 år gamle. Jeg broderte en adventskalender da de var små, og så fikk hver av dem åpne hver tredje dag. Kanskje ikke så spennende, men jentene likte det (og da kunne det være alt fra hårspenner til sokker til julepynt i pakkene). De to eldste har flyttet hjemmefra, men de får fortsatt sine pakker med dato på. En for hver tredje dag fram til jul. Da blir det ikke for mye, og ikke for dyrt. Da de var små, kjøpte vi lego/duplo-pakker og delte opp.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 16-11-12, 17:16   #17419
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det med aktiviteter, synes jeg er en god ide. Det er koselig å lage noe sammen, enten det er kaker, julepynt, merkelapper eller julekort :-) Det lager gode minner. Man kan jo ha en kombinasjonskalender, der man putter inn aktiviteter der det passer best, og små gaver innimellom. Til endre barn, kan pannebånd, skjerf, vanter, reflekser osv være greit, mens de yngste nok vil ha en eller annen form for leke, og ikke blir så glad for strømpebukse hehe.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 16-11-12, 17:17   #17420
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvorfor oppløsningen på Facebook har endret seg. Kan knapt lese hva som står der, smått smått...Ikke min, men mannens Aser. Kun Facebook. Alt annet er greit.

Hvis noen vet hvorfor, så vet dere antagelig hvordan rette det opp igjen. Han har antagelig "fomla" og kommet bort i noe...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-11-12, 17:19   #17421
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det ble Dolce gusto Piccolo eller hva den heter på meg :-)

Men ser det er vanskelig å blande, for jeg må stoppe selv ved rett mengde, og det er ikke lett å se :-/ Var ikke helt klar over det, trodde den regulerte selv ... jaja, fungerer jo greit likevel da.

Men ser det er vanskelig med vanlige krus ! Hvor selges blanke glasskrus som tåler varme? Må jeg kjøpe merkevarekrus, eller får man "kopi" krus som er billigere?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 16-11-12, 17:32   #17422
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Det ble Dolce gusto Piccolo eller hva den heter på meg :-)

Men ser det er vanskelig å blande, for jeg må stoppe selv ved rett mengde, og det er ikke lett å se :-/ Var ikke helt klar over det, trodde den regulerte selv ... jaja, fungerer jo greit likevel da.

Men ser det er vanskelig med vanlige krus ! Hvor selges blanke glasskrus som tåler varme? Må jeg kjøpe merkevarekrus, eller får man "kopi" krus som er billigere?

Jeg har et par blanke glasskrus i kaffekoppstørrelse fra ikea, kjøpt for ikke så veldig lenge siden. Og så så jeg noen i varierende størrelser på Ahlens (Åhlens?) i går. Men jeg er veldig glad i termoglassene fra bodum pavina også - de er heller ikke så dyre, og selges på feks Jernia. Ingen hank, men de er laget så det går an å ta i dem selv om de er fulle av rykende varm drikke.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 16-11-12, 17:36   #17423
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Noen som vet hvorfor oppløsningen på Facebook har endret seg. Kan knapt lese hva som står der, smått smått...Ikke min, men mannens Aser. Kun Facebook. Alt annet er greit.

Hvis noen vet hvorfor, så vet dere antagelig hvordan rette det opp igjen. Han har antagelig "fomla" og kommet bort i noe...

Har løst seg

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-11-12, 17:39   #17424
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Har løst seg

Så bra da Anne

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 16-11-12, 20:29   #17425
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor får man kjøpt bakstepinnner til lefsebaking?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no