Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Småspist til frokost?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-05, 14:45   #101
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

HERREGUD jeg er så mett!

Orket bare 2/3 jeg..

tips til meg selv: bruk jordbær istedetfor bjørnebær. ta bær opp av fryseren en stund før eller så blir pannekaka kald

Kjære vene.. jeg er mett enda jeg altså!

Eller, ikke METT da.. men jeg er langtfra sulten.. Og det er.. 5 timer siden jeg spiste frokost?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 14:47   #102
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Det så unektelig ut som FRISKE BRINGEBÆR????? Hvor får du tak i det NÅ??

Frossne bringebær fra GARTNER

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 08:42   #103
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

WoW!

Sinnsykt godt MHM! Akkurat spist frokostpannekaken din, og satser på den gir meg alt jeg trenger nå når jeg skal på fjellet

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 11:57   #104
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jeg er med.......åh den fokostpannekaka hørtes VANVITIG god ut....men blir vel til at jeg eter"n uten syltetøy tenker jeg.....er vel en del karbo i det vel....får jeg også sånn derre frokostklubb merke da eller...hi-hi....jeg bare MÅ ha fokost jeg altså....

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 12:03   #105
Jeannie
Juniormedlem
 
Jeannie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 46
Innlegg: 45
Jeannie er på en erverdig vei

Hei MHM,

i dag har jeg begynt dagen med frokostpannekaken din..... Den er kjempe, kjempe god altså.... Det skal du ha

Jeannie

__________________







20.12 er delmålet 85 kg...... Skal klare.......
Jeannie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Eat - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 12:55   #106
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

jeg er med.......åh den fokostpannekaka hørtes VANVITIG god ut....men blir vel til at jeg eter"n uten syltetøy tenker jeg.....er vel en del karbo i det vel....får jeg også sånn derre frokostklubb merke da eller...hi-hi....jeg bare MÅ ha fokost jeg altså....

Det er masse karbo i syltetøy - mens i bær er der fint lite 3,2g i 100g bringebær faktisk!

Det skal IKKE være syltetøy på denne pannekaken! Da blir den faktisk litt usunn da

Angående logo, så ligger der instruksjoner på hvordan du ordner det litt lenger oppe i tråden. Legg inn koden som står der først i signaturen din, så plasserer logoen seg på siden.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 21:41   #107
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jeg mente bær altså,,,,men skreiv visst syltetøy ja....ikke helt med støtt,,,,ler.

gleder meg til å prøve denna oppskrifta i morra altså...håper håper jeg liker det.......

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 22:26   #108
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

*jadajegskallagedenjegog*

MEN IKKE TIL FROKOST NEI!!!

LUNSJ??

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 16-02-05, 19:46   #109
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jam-jam-jam......laga den i dag jeg..var drit nyyydelig altså....glømte å ha oppi havregryn da menne...får prøve å huske det i morra.....skikkelig snadder....

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-05, 23:46   #110
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Spiste denne i dag også jeg MHM, du står fritt til og komme med like enkle og velsmakende oppskrifter til lunsj, middag og kvelds også, med balanse vi lavkarbere liker på protein, fett og karbo

Joda, vet det er masse oppskrifter og ta av, men denne var ekstra grei

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-02-05, 23:49   #111
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Lurer på om jeg skal lage denne imorra tidlig, gitt!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-02-05, 23:52   #112
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Anbefales sterkt! Er sinnsykt godt, og "billig moro"

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 11:23   #113
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Nå har jeg tenkt å lage pannekaka til frokost til hele familien, hvor mye bør jeg lage?
går det bra å x med 3 men steke 4 pannekaker? vi er to voksne og 2 barn.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 11:30   #114
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Podens pannekake:

2 egg, 1 revet gulrot, 1ss havregryn, 1/4 ts vaniljesukker, 1/2 ss kanel, 1 ss Cottage Cheese, stekt i 2 ss smør - servert med 100g bringebær eller blåbær, og noenganger macadamianøttsmør (ca 1 ss) ...

Familiepannekake: 12 egg, 4ss havregryn, 1 boks CC, søtt, vanilje og kanel etter smak? Ikke no problem å steke i flere omganger

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 12:03   #115
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Åååååå.... denne klubben vil jeg gjerne være med i! Å, please'a!

Frokost er dagens høydepunkt og pannekaka til MHM høres helt mega ut (for ikke å snakke om hvor delikat den ser ut, da HP). Tester'n imorra når jeg ikke må rushe ut av huset før sju, for da må jeg innrømme at det helst blir en Morning Shine på meg (Hupps - det kvalifiserer visst ikke til medlemskap, eller?)
Sa du noe om hvor du får tak i friske bær på denne tiden av året, HP?

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 12:12   #116
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Frosne bær De fra Gartner er best - synes vi.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 12:25   #117
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Åja, det var sant - jeg leste jo det litt lenger oppe i tråden. Sorry for å være litt lam idag.

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 13:26   #118
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Podens pannekake:

2 egg, 1 revet gulrot, 1ss havregryn, 1/4 ts vaniljesukker, 1/2 ss kanel, 1 ss Cottage Cheese, stekt i 2 ss smør - servert med 100g bringebær eller blåbær, og noenganger macadamianøttsmør (ca 1 ss) ...

Familiepannekake: 12 egg, 4ss havregryn, 1 boks CC, søtt, vanilje og kanel etter smak? Ikke no problem å steke i flere omganger

Takker og bukker

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 12:28   #119
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Eventyret om pannekaka..

Pannekaka var DEILIG! Gjorde en liten endring, though - droppa søtningsstoffet i pannekakerøra og rørte det inn i blåbær istedet. Fantastisk! Blåbærpannekake, a gitt!
En halv pannekake holdt i lange baner.
Men jeg lurer littegrann på den karbotellinga - selv om jeg holdt meg pinlig nøyaktig til oppskrifta di (-søtningsstoff), fikk jeg et totalt karboinnhold for selve pannekaka på ca 9g. (Og dessuten har blåbær mer karbo enn f.eks. bringebær)
I alle fall - en deilig, men litt karbo-rik start på dagen for en som fortsatt er i induksjon.

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 31-03-05, 23:06   #120
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg vet ikke om noen har gjort akkurat denne endringen før - orket ikke lese gjennom ALT...

Pannekaka UTEN c.c./havregryn, men MED 1 ss soyaproteinpulver (Vegefuel) ble godt! Og den hang jammen bedre sammen enn den andre, synes jeg...

marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 31-03-05, 23:34   #121
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har du sniki på oppskriften min på Mock Danish,- eller..... Marianne ???

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-03-05, 23:38   #122
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Har du sniki på oppskriften min på Mock Danish,- eller..... Marianne ???

Blir det det samme? Nei, hadde ikke det. Bare kutter ut melkeprodukter, og leker litt Atkins' - og så ble det sånn da. Visste ikke at jeg var en rapper

Er den lik denne:

3 egg
2 ss rapsolje, kaldpresset
kanel
10 dråper vaniljeessens
1 ss Vegefuel soyaproteinpulver

Var det alt, tro??? Tror det!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 16-04-05, 17:54   #123
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

*dra opp en bra tråd*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 20:23   #124
pusi
Medlem
 
pusi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Froskeland
Alder: 44
Innlegg: 83
pusi er ny på veien

Jubajuba!

Jeg liiiiker frokost! Får jeg være med i det gode selskap? Må vel finne ut om mine frokostvaner kvalifiserer først ...
Og så lurer jeg på en ting: denne pannekaka kan jeg vel kanskje ikke spise før i fase 2 på SB? Har tenkt å følge det sånn noenlunde ... Kanskje jeg kan droppe havregryn? Kvalifiserer french toast-varianten på fase 1 som en skikkelig frokost? Kanskje sammen med litt cottage cheese, en smoothie eller etter en tunfisksalat???

__________________
*** Liten, men tøff. Fres! ***



pusi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MUP - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-05, 22:48   #125
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av pusi

Jubajuba!

Jeg liiiiker frokost! Får jeg være med i det gode selskap? Må vel finne ut om mine frokostvaner kvalifiserer først ...
Og så lurer jeg på en ting: denne pannekaka kan jeg vel kanskje ikke spise før i fase 2 på SB? Har tenkt å følge det sånn noenlunde ... Kanskje jeg kan droppe havregryn? Kvalifiserer french toast-varianten på fase 1 som en skikkelig frokost? Kanskje sammen med litt cottage cheese, en smoothie eller etter en tunfisksalat???

Nysgjerrig; hvordan er den french toasten da (slurp...minner fra ferie i Frankrike..)

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
L-glutamin Kristian Kosttilskudd 7 15-05-06 14:03
Til ettertanke Summer Livets lyse side 2 03-09-04 22:05
hva skal jeg gjøre for å komme igang? Lissa Lavkarbo generelt 7 24-05-04 17:52
Hva gir dere små barn til frokost, lunsj og kvelds? Zoë Barns kosthold 6 22-04-04 10:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no