Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fersking på forum...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-06, 21:27   #1
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei
Red face

Fersking på forum...

Hallo! Lurer på hvordan dette blir ja...
Coco

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 21:49   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på forum...

Hei, og velkommen.
Du kommer kjapt inn i det.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 21:50   #3
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Fersking på forum...

Ikkeno å lure på - det blir KJEMPEBRA. Gjør det riktig og gjør det i lengden, så vil du merke stor forskjell på det meste - velkommen og lykke til med ditt nye liv!

Klem fra AnnaV

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 21:57   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på forum...

hei og velkommen hit

fint om du fortelle litt om deg og hvorfor du er nysgjerrig på lavkarbo

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 23:22   #5
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Hei! Har rota litt rundt på litt forskjellige sider, og trodde ikke det var noen aktivitet på forumet da det meste jeg leste var av eldre dato -04 osv.
Jeg er en tobarns mor på 36 år fra Østlandet som gjennom årenes løp
desverre har fått litt for mange kilo ekstra på kroppen. har prøvd meg en del måneder på Atkins opplegg uten de helt store resultatene. det eneste og foreløpig beste er at jeg ikke fyser og ikke tenker på mat hele tiden, hadde vært fint å kunne utveksle noen gode råd og erfaringer med andre her på forumet...

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 23:24   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på forum...

Hvis du trykker på søk oppe på menylinjen, så kan du søke på innlegg som er fra i dag, og intil for to måneder siden alt etter hva du måtte ønske.
Her er mye aktivitet, men mye av det foregår i journaler.
Hvis det er spesielle tema du søker etter, så kan du også søke etter det i søkefunksjonen oppe på menylinjen.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 23:37   #7
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Med journaler? hva menes med det?

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 23:40   #8
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fersking på forum...

Velkommen hit!


Her vil du trives!

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 23:52   #9
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Hei og tusen takk, er desverre ikke sa kjent med hvordan ting funker her enda. har prøvd å lese litt rundt for å finne ut om det kanskje er fler som sliter med å gå ned noen kilo. jeg går ikke ned noe enda så "flink" jeg er...

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 08:45   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på forum...

hei og velkommen

hvis du trykker på bærene øverst på siden også scroller deg nedover til medlemsområdet. der ligger et underforum som heter min journal. der kan du starte en tråd akkurat som dette og skrive om hva du spiser gjør eller føler fra dag til dag, også kam vi komme med komentarer ol

lykke til

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 09:33   #11
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: Fersking på forum...

velkommen

ferske her jeg også.

snuste innom her i går.
Er som sagt heøt fersk men har planer på å "prøve meg på en fedon"

susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 10:06   #12
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Fersking på forum...

eller saa kan du trykke paa uleste innlegg overst, da kan du plukke ut det du vil lese , neste gang du trykker der staar alle de nye innleggene siden sist du var logga paa

Velkommen hit forresten !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 14:39   #13
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Hei Susanna, du finner sikkert masse inspirasjon til å klare å gjennomføre et Fedon opplegg her. Går du på kurs eller leser du deg fram til nødvendig info selv...

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 15:09   #14
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Hei Anna, har du gått ned 24 kg på egenkomponert Atkins?

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 15:18   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på forum...

Siden dette er et testforum har jeg kopiert tråden over til medlemsforumet og "Introduksjoner" da den passer bedre der !
Flott om dere fortsetter på tråden der inne !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 15:21   #16
coco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 55
Innlegg: 37
coco er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Tusen takk, som du forstår er jeg rimelig grønn enda...

coco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-06, 15:23   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på forum...

No problem !
Du finner tråden din under introduksjoner !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 11:04   #18
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Fersking på forum...

Opprinnelig lagt inn av coco

Hei Anna, har du gått ned 24 kg på egenkomponert Atkins?

Beklager at jeg tok så lang tid på å svare, så ikke denne før nå. Svaret er - JA. Helt og holdent. Nå begynte jeg å trene i tillegg da, for å få hurtiggang i sakene, men ja, jeg har gått ned 24 kilo ved å følge Atkins på "min" måte. Har aldri telt eller veid maten, men jeg har holdt meg LAAANGT unna sukker i alle former, hvetemel, poteter, ris, pasta, mais, gulerøtter - hele "nei-listen".

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-01-06, 11:37   #19
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Fersking på forum...

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

...ja, jeg har gått ned 24 kilo ved å følge Atkins på "min" måte. Har aldri telt eller veid maten, men jeg har holdt meg LAAANGT unna sukker i alle former, hvetemel, poteter, ris, pasta, mais, gulerøtter - hele "nei-listen".

Det är en utmärkt metod som fungerar för de allra flesta. Dessutom sparar man mycket tid när man struntar i att väga och räkna.

En och annan har ett starkt metaboliskt motstånd. Det besegrar man med en hög andel animaliskt fett i kosten. Men för en normal tjockis räcker det med att plocka bort all mat som ger en snabb blodsockerhöjning.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 03:23   #20
snippi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 9
snippi er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Er også fersk her .... skal ned 15 kg og det skal forhåpentligvis gå fint med ketolyse kuren... blir spennende ja !

Snippi

snippi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen/ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 22:48   #21
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Fersking på forum...

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Det är en utmärkt metod som fungerar för de allra flesta. Dessutom sparar man mycket tid när man struntar i att väga och räkna.

En och annan har ett starkt metaboliskt motstånd. Det besegrar man med en hög andel animaliskt fett i kosten. Men för en normal tjockis räcker det med att plocka bort all mat som ger en snabb blodsockerhöjning.

Sten Sture

Jeg tror faktisk at det med at jeg slapp veie maten gjorde utslaget for at jeg klarte det, jeg. Ellers tror jeg faktisk at det hadde blitt for mye "jobb" med å regne og undres og styre på. Det at jeg visste jeg kunne spise til jeg var mett bare jeg kontrollerte HVE jeg spiste utgjorde hele forskjellen for meg. Lite visste jeg da jeg begynte at dette skulle bli en levemåte som gjorde meg godt på maaange områder - heldigvis vet jeg det nå. Derfor VET jeg at jeg, jeg er ingen yoyo-slanker. Jeg har funnet min vei og en for meg helt ny, herlig livsstil

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 01:26   #22
edina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 52
Innlegg: 6
edina er på en erverdig vei

Sv: Fersking på forum...

Hei AnnaV!
Hva mener du at du ikke veide maten? Hvordan viste du at du spiste tilstrekkelig nokk karbohidrater og at det ikke ble for mange? Jeg gjør det beste med å regne og følge med, men jeg er hele tiden usiker på hvor mye karber jeg egentlig har spist. Det med å øke 5 g hver uke, det er så presist at det gjør meg nervøs

Kan du forklare litt nærmere hvordan du gjør det? Jeg holder meg una nei maten men vekta har ståppet opp nå som jeg har kommet i 3.uke. Men jeg har ikke økt karber.

edina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flott forum fitnessprat Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-01-04 14:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no