Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningstråd for juni 2013

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-13, 20:11   #1
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Treningstråd for juni 2013

Ny måned, nye muligheter!



Om du skal bokse, seile, løfte vekter, ri eller begynne med cheerleading.

Før det opp!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:25   #2
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

Jeg blir med denne måneden, jeg

1. 70 minutters gåtur

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 20:27   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

Cyan!

Mine mål er at jeg skal begynne på og avslutte Bombshell bootyprogrammet. 3 underkroppsøker i uka. Skal ha litt mer fokus på muskelbygging enn fett-tap denne måneden.. Lei av slanking.

Også skal jeg få syklet meg en tur hver uke.

Blir så salig mye jobbing om dagen, for alle er jo plutselig syke.. Men må ihvertfall få inn de fire økene der.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 21:22   #4
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

Målet mitt er (som vanlig) 3 styrkeøkter og 3 gåturer i uka. Får se om jeg klarer å klokke inn alt i juni

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 21:45   #5
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Treningstråd for juni 2013

Jeg har som mål å gå/jogge 1 time hver dag, og få mer struktur på styrketreningsøktene. Satser på funksjonell trening med turgåing og jogging i skog og mark, og trene styrke med egen kroppsvekt og kettlebells.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 21:54   #6
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningstråd for juni 2013

Mitt mål er å leve så aktivt som kroppen tåler nå.
2 juni: svømt 1500 meter og gått tur ca 1/2 time.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 11:35   #7
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for juni 2013

Løp 5 km fart 6,41/km ,nå er det fint å løpe ute.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 14:01   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

1
Økt 1 i Bombshell booty (ferdigprogram) (skrevet om opplegget i MUP'en min)
+ 30 minutter kardio, inkludert 8 kortintervaller. 10 sek på, 30 av. Fra 8.5 km/t til 13.3 km/t på siste draget.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:25   #9
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Treningstråd for juni 2013

17 min jogging på morgen, skulle egentlig løpe intervall men gadd ikke. 30 days shred etter skolen, så en lang gåtur for å komme opp i 10000 skritt. 15000 skritt ble det til slutt i dag!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:54   #10
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

Jaja, her kommer jeg med pusletreninga mi, men er vel bedre enn å sitte på ræva lell

1/6: 70 minutters gåtur
3/6: 35 minutter styrke (iform's nybeggynnerprogram A) med supersett


Sist redigert av Cyan : 04-06-13 kl 06:26.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 05:48   #11
kaffedamen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 153
kaffedamen er ny på veien

Sv: Treningstråd for juni 2013

Jeg er fortsatt på opptrening, ikke i gang med trening, men det går da framover. Denne uka prøver jeg meg på litt forsiktig styrketrening igjen også.
5 km i skogen med bikkja.
3 baseøvelser med kettlebell.

kaffedamen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 20:17   #12
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

1/6: 70 minutters gåtur
3/6: 35 minutter styrke (iform's nybeggynnerprogram A) med supersett
4/6: 2 timer og 45 minutter gåtur i marka

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 22:21   #13
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for juni 2013

Markløft 60 kg *3*7,litt biceps,assisted dips, benkpress m hantler 10 kg*12*3.og litt strekk øvelser og knebøy uten vekt.Sier til meg selv hver dag at jeg må strekke mer så jeg kommer igang med knebøy.men blir ikke så mye ut av det gitt...

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 22:32   #14
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Treningstråd for juni 2013

I går ble det 40 min trimtur i skogen, og 1 time fullkropp styrketrening. I dag kjente jeg at jeg trengte en hviledag, tror det har blitt litt vel mye trening i det siste. Gøy å kjenne at kroppen har blitt "lettere" og strammere selv om vekta står stille da.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 23:20   #15
crystal
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 34
Innlegg: 98
crystal er på en erverdig vei

Sv: Treningstråd for juni 2013

Hiver meg med på denne!
Styrketrening i går, hviler i dag også er det styrketrening igjen i morgen
Er kjempedårlig på å få inn kardio, burde vel prøve å få inn litt mer av det denne mnd. Er ikke så lett når styrketrening er så mye morsomere!

__________________
-17 kg
crystal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach og trening Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 07:03   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

Syklet til og fra jobb i går (altså 4. juni). På vei hjem ble jeg som vanlig forbisyklet opp brattbakken (Bøckmannsveien for den som er lokalkjent) og tenkte at jeg skulle prøve å henge på for å se hvor mye jeg klarte. Og jaggu hadde jeg mye å gå på! Hang på bakhjulet til en ukjent kar og vi suste forbi en kvinne noe yngre enn meg som hadde syklet forbi meg mye lengre ned. Har aldri syklet så fort opp der.

Ble 38 + 30 min / 9,1 + 7,9 km.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 10:12   #17
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for juni 2013

Opprinnelig lagt inn av crystal, her.

Hiver meg med på denne!
Styrketrening i går, hviler i dag også er det styrketrening igjen i morgen
Er kjempedårlig på å få inn kardio, burde vel prøve å få inn litt mer av det denne mnd. Er ikke så lett når styrketrening er så mye morsomere!

Har du prøvd intervall trening? det synes jeg er gøy.finnes utallige variasjoner,feks løp så fort du kan opp bakke,tutle ned igjen.Eller et min på mølle et min av.Du får trent mye kardio på kort tid og kan konkurrere med deg selv hvis du liker det.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 11:04   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

20 km / 100 min på sykkel, 8 grader og regn. Hekta på sykkel gitt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 14:03   #19
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

1/6: 70 minutters gåtur
3/6: 35 minutter styrke (iform's nybeggynnerprogram A) med supersett
4/6: 2 timer og 45 minutter gåtur i marka
5/6: 25 minutter styrke (med supersett), 20 minutter kardio på sykkel

Hadde øking på vektene i dag. Er helt vissen i kroppen nå, klarer knapt løfte armene. Så slår jeg et slag for supersett. I love it!

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:19   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

Jesus.. Hadde det så fælt på starten av treninga i dag atter fysj! Kjentes ut som at jeg begynte å få influensa. Men det gikk over etter en times tid. Kjørte styrke på øvre del av rygg, bryst og triceps. Også kortintervaller etterfulgt av moderat kardio, på tredemølla.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 15:18   #21
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for juni 2013

8,5 km fart 6,26 pr km, fin tur,går litt tungt i oppoverbakker ennå, men det kommer seg.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 17:19   #22
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Treningstråd for juni 2013

I dag skulle jeg egentlig ha treningsfri, men våknet av meg selv kl 630, så tok en runde 30DS, lvl 1. Juhu!
Noen flere som har Fitbit her forresten?

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 21:16   #23
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for juni 2013

1/6: 70 minutters gåtur
3/6: 35 minutter styrke (iform's nybeggynnerprogram A) med supersett
4/6: 2 timer og 45 minutter gåtur i marka
5/6: 25 minutter styrke (med supersett), 20 minutter kardio på sykkel
6/6: 65 minutter gåtur

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 23:51   #24
crystal
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 34
Innlegg: 98
crystal er på en erverdig vei

Sv: Treningstråd for juni 2013

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Har du prøvd intervall trening? det synes jeg er gøy.finnes utallige variasjoner,feks løp så fort du kan opp bakke,tutle ned igjen.Eller et min på mølle et min av.Du får trent mye kardio på kort tid og kan konkurrere med deg selv hvis du liker det.

Har hatt det i bakhodet at jeg skulle teste det ut å nå ble jeg så nygjerrig at jeg må prøve! Takk Lich

I går ble begynte jeg å bli syk så det ble en tur på 3 km i stede for styrketrening.
Er syk enda, men mått bare ta en økt styrke å den ble faktisk helt fantastisk

__________________
-17 kg
crystal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach og trening Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 12:56   #25
Lott
Medlem
 
Lott sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 202
Lott er ny på veien

Sv: Treningstråd for juni 2013

Åh, HER vil jeg være med Har som mål å løpe to mil i uken. Løper med min høyt elskede nike+ watch, det er så motiverende! Kobler klokka til pcen etter hver økt, og den smekker opp kartet med hele løypen jeg jogga, med farger etter rask/slow fart, pace, raskeste/tregeste km, total tid, og samler all info. Sånn til dere som evt ikke har hørt om den Lastes opp på profilen min på nike.com

Mandag ble 6 km rundt Nidelven i Trheim, tirsdag 4km, og i går 6km igjen. 4 i dag er i utgpkt ukas siste.

Sliter med høy puls og seige bein i det siste, alt er så tungt og jeg vil bare sove. Tror jeg må få i meg mer energi i form av fett men sliter litt. Kjedelig når all trening er så tung

__________________
Bloggen min

Journal
Lott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF-nordisk Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstråd mai 2013 nellie Trening 24 02-06-13 18:37
Treningstråd mars 2013 TrillTrall Trening 62 27-03-13 19:56
Treningstråd februar 2013 TrillTrall Trening 110 01-03-13 10:30
Treningstråd for januar 2013 gamlebyen Trening 140 31-01-13 22:10
nellie sin lille mat og treningstråd nellie Åpne dagbøker 17 22-02-08 10:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no