Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Desemberskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-11, 22:21   #26
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Heheh, jo, takk. Det gikk litt fort ja, men vi fant ut at det var smartere å gjøre det slik, siden jeg ikke har sovet hjemme siden tidlig i september en gang. Å kaste bort nesten 4000 i mnd på en hybel hvor jeg aldri er, det er bare teit. Så da ble det slik Mine mål er å finne tilbake til motivasjonen. Kroppen min er så TEIT!! Jeg var jo skikkelig syk for et år siden, og spiste nesten ingenting. Jeg raste ned 15-20 kilo, og i sommer begynte de å komme på igjen uansett hva jeg gjorde (nettopp fordi jeg spiste igjen), og de har bare fortsatt. Nå er jeg begynt å trene igjen (men er nesten oppe der jeg begynte), jeg ligger høyere på karbene enn skaldeman sin filosofi tilsier, jeg er definitivt ikke i ketose fordi jeg ikke makter å gå så langt ned (det minner meg bare om det jeg spiste da jeg ble syk og gir meg brekninger) og jeg sliter med at jeg er deprimert (jada, sånn fin diagnose og alt.). Nå vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre, jeg. Jeg skal være med sambo til foreldra i jula, og de lever alt annet enn lavkarbo, viljestyrken min er på minussida. og.. atte.. HJELP!?!?!?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:23   #27
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

hmm - er ikke mølje sånn med fisk og lever og det der da?
trodde det var sånn mamma brukte å spise før...eller er det kanskje flere "typer" mølje?

Finnes flere typer. Saltkjøttmølje og mølje av fisk, lever og rogn. Fikk plutselig veldig lyst på sistnevnte

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:56   #28
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Desemberskravletråden 30+

SKJEKKLISTE:

I dag har jeg fått skrevet alle julekorta.....tror e.....håper ikke jeg har glemt noen så nå er det bare å sende de avgårde i morra...så MÅ huske!!!!

Har shoppet en del julegaver men har ikke heilt oversikten så må ta en gjennomgang en av dagene....

har bakt en omgang med pepperkaker men de er snart spist opp, så må vel få te en omgang te snart.
Også må e plotte inn å lage litt julemat som nellikflesk,gravalaks,sursild,rekesalt....mmmm glemt noe nå.....jo julekakene som sarah bernard,karameller,brente mandler,mozartkuler.....
lurer på åssen e ska få presset inn alt i en travel hverdag...

har dere alt på stell???

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:40   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

har dere alt på stell???

ikke en dritt faktisk!
Har bestillt julekort, det er alt så langt....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:42   #30
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

har dere alt på stell???

Eh, nei. Har ikke begynt. Dvs. jeg har satt opp adventstaker og lys ute, men bortsett fra det så har jeg ikke gjort en dritt. Nå skal jeg ikke han noe selskap her hjemme i år og det skal bli deilig.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:46   #31
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Desemberskravletråden 30+

hakke satt opp staken engang... og er ikke hjemme i jula så jeg gidder ikke skifte til julegardiner på kjøkkenet heller. bor i 3. etasje så det er det ingen som ser

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:01   #32
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Her er det heller ikke så mye som en stake, ikke en juleblomst engang.

Men skal ha folk her på julaften, så får vel finne fram juleduken for anledningen.

Vi drar to uker til Tenerife 27 desember, så gidder ikke lage så veldig jul her

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:09   #33
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Jeg er i julestemning og har pynta Vi skal bort i julen da, og bare kos å lage litt stemning nå men tok pyntingen 1.desember, og ikke 1.søndag i advent.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:14   #34
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Æsj, veiedag i dag. Har gått ned 400 gram første uka.. Hadde forventet hvertfall en kilo da, men.. 400 gram.....

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:16   #35
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Æsj, veiedag i dag. Har gått ned 400 gram første uka.. Hadde forventet hvertfall en kilo da, men.. 400 gram.....

du må tenke på at nedgang er nedgang (selv om jeg ser poenget ditt) du har gått NED, og ikke opp

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:19   #36
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

du må tenke på at nedgang er nedgang (selv om jeg ser poenget ditt) du har gått NED, og ikke opp

Sant nok det, men.. Forrige gangen jeg startet (jada, flere ganger ) så gikk jeg ned 3.7 kg første uka, og gjett om jeg ble ivrig til å virkelig holde meg hard og fortsette! Føler ikke samme greia nå nei.. Men, er vel bare å "stay strong"!

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 20:09   #37
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Desemberskravletråden 30+

mi holder på å byggehus så bor bare i mammas hus midlertidig, så e gidder heller ikke pynte så mye te jul. siden all pynten vår er på lageret, men ellers så liker e å pynte te jul

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 14:47   #38
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Heei.. Kan jeg bli med dere? Har rundt 30-35 kg jeg skal ned. Var 10 kg mindre for et år siden, men pga. graviditet i år kom kg snikende på! Så nå er det om å gjøre å få vekk de siste gravidkiloene, samt alle de andre!

Har hatt x antall oppstarter, og hver gang har jeg like stort pågangsmot.. Så dabber det liksom litt av. Kanskje fordi jeg ikke har noen medsammensvorne? aner ikke...

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 14:52   #39
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Heei.. Kan jeg bli med dere? Har rundt 30-35 kg jeg skal ned. Var 10 kg mindre for et år siden, men pga. graviditet i år kom kg snikende på! Så nå er det om å gjøre å få vekk de siste gravidkiloene, samt alle de andre!

Har hatt x antall oppstarter, og hver gang har jeg like stort pågangsmot.. Så dabber det liksom litt av. Kanskje fordi jeg ikke har noen medsammensvorne? aner ikke...

Bare å være med oss ja Velkommen! Jeg har hatt god støtte i forumet her, og da spesielt desse skravletrådene her.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 14:55   #40
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Høres bra ut Venter på tilbakemelding fra et treningsstudio her nede jeg da. Så jeg får meldt meg inn og får nøkkelkort dit. Er selvbetjening der, så man kommer og går som man vil innenfor visse klokkeslett. Praktisk! Og da får også sambo tid med sønnen sin mens jeg trener! Vinn vinn!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:09   #41
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Høres bra ut Venter på tilbakemelding fra et treningsstudio her nede jeg da. Så jeg får meldt meg inn og får nøkkelkort dit. Er selvbetjening der, så man kommer og går som man vil innenfor visse klokkeslett. Praktisk! Og da får også sambo tid med sønnen sin mens jeg trener! Vinn vinn!

Samme opplegg som mitt treningssenter da Men jeg kan gå når jeg vil på døgnet.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:16   #42
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Samme opplegg som mitt treningssenter da Men jeg kan gå når jeg vil på døgnet.

Er så og si det her også. Mellom 04 og 23 på hverdager og mellom 07 og 20 på helgene.

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:12   #43
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Hadde planlagt kyllinglår til kvelds jeg, mens spørs om jeg orker.
Spiste 2 ribbebiter, 2 Nannahs knekkebrød med smør og ost til frokost.
Nakkekoteletter i kokosmelk til middag med blomkålmos ved side av.
Ett par never mandler i stad da søtsuget var som verst (stolt av meg selv)..
Samt en god del vann.. Vannet drikker jeg mest om kvelden. Er så sinnsykt dårlig på å få meg drikke på dagtid av en eller annen grunn...

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:20   #44
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Hadde planlagt kyllinglår til kvelds jeg, mens spørs om jeg orker.
Spiste 2 ribbebiter, 2 Nannahs knekkebrød med smør og ost til frokost.
Nakkekoteletter i kokosmelk til middag med blomkålmos ved side av.
Ett par never mandler i stad da søtsuget var som verst (stolt av meg selv)..
Samt en god del vann.. Vannet drikker jeg mest om kvelden. Er så sinnsykt dårlig på å få meg drikke på dagtid av en eller annen grunn...

Har merket i løpet av denne forkjølelsen hvor dårlig jeg har vært til å få i meg drikke. Måtte ty til brus (sukkerfri) for at det skulle bli noe i hele tatt. Nå er jeg endelig på bedring dog og har fått i meg flere 0,7 flasker med vann i dag
Du kan jo ha kyllinglår i matboksen i morgen? Det er i allefall kjempegodt Vi skal ha skoleavslutning i morgen og jeg har laget stooor kyllingsalat med litt atkinspasta. Så har jeg bakt den møllerens lavkarbobrød i foccaciaversjon. Jeg kommer ikke til å spise brødet da, for jeg syns det var litt veeel mye karber i, men mange kostholdsbevisste i klassen som vil smake

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 22:35   #45
Muffintoppen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 2
Muffintoppen er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Kan jeg henge meg på tråden deres her?

Har altfor mange kg jeg skal ned (virker litt uoverkommelig akkurat nå).
Begynte med lavkarbo for ca 1 mnd siden, men har liksom ikke hatt de store utslagene på vekta enda. Går jo ned litt nå og da, samt at jeg kanskje merker det litt på cm. MEN jeg har nok et barnslig ønske om at vekta skal rase nedover :/

Muffintoppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker - men ligger på ca 15-20 karbo... Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 09:09   #46
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Muffintoppen, her.

Kan jeg henge meg på tråden deres her?

Har altfor mange kg jeg skal ned (virker litt uoverkommelig akkurat nå).
Begynte med lavkarbo for ca 1 mnd siden, men har liksom ikke hatt de store utslagene på vekta enda. Går jo ned litt nå og da, samt at jeg kanskje merker det litt på cm. MEN jeg har nok et barnslig ønske om at vekta skal rase nedover :/

Velkommen er du Noen er heldige og raser ned, mens andre, slik som du og jeg går saktere. Men nå går det rette veien her, for oss begge, og det er det vi må fokusere på

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 12:19   #47
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har merket i løpet av denne forkjølelsen hvor dårlig jeg har vært til å få i meg drikke. Måtte ty til brus (sukkerfri) for at det skulle bli noe i hele tatt. Nå er jeg endelig på bedring dog og har fått i meg flere 0,7 flasker med vann i dag
Du kan jo ha kyllinglår i matboksen i morgen? Det er i allefall kjempegodt Vi skal ha skoleavslutning i morgen og jeg har laget stooor kyllingsalat med litt atkinspasta. Så har jeg bakt den møllerens lavkarbobrød i foccaciaversjon. Jeg kommer ikke til å spise brødet da, for jeg syns det var litt veeel mye karber i, men mange kostholdsbevisste i klassen som vil smake

Jeg syns ikke det møllerens lavkarbo-brødet var sånn supergodt jeg. Spiser heller Nannahs knekkebrød da

Forøvrig, matboks er det over et år til jeg skal lage meg etter planen Er i mammapermisjon for øyeblikket, og koser meg med min 9 uker gamle sønn

Frokosten i dag ble ribbe og kylling. Men må ærlig innrømme at de kyllinglårene var ikke de beste jeg har spist. Men kanskje fordi jeg er vant med svensk kylling som jeg liker bedre Tenkte jeg skulle lage sjokolade-cookies etterpå fra Fristende lavkarbo-boka. Greit å ha noen alternativer til julebaksten tenker jeg!

Her er det hvitt ute!! Tenk, snøen kom i år også! Og kaos på veien etter hva jeg har lest. Her skal vi ut å trille for første gang i snøen etterpå. Sola skinner jo litt også. Blir kos det! Jeg og lillegutt på snøtur

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 13:41   #48
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Jeg syns ikke det møllerens lavkarbo-brødet var sånn supergodt jeg. Spiser heller Nannahs knekkebrød da

Forøvrig, matboks er det over et år til jeg skal lage meg etter planen Er i mammapermisjon for øyeblikket, og koser meg med min 9 uker gamle sønn

Frokosten i dag ble ribbe og kylling. Men må ærlig innrømme at de kyllinglårene var ikke de beste jeg har spist. Men kanskje fordi jeg er vant med svensk kylling som jeg liker bedre Tenkte jeg skulle lage sjokolade-cookies etterpå fra Fristende lavkarbo-boka. Greit å ha noen alternativer til julebaksten tenker jeg!

Her er det hvitt ute!! Tenk, snøen kom i år også! Og kaos på veien etter hva jeg har lest. Her skal vi ut å trille for første gang i snøen etterpå. Sola skinner jo litt også. Blir kos det! Jeg og lillegutt på snøtur

Så koselig da! Gratulerer med lillegutt Jeg spiste ikke av brødet selv, men fikk mye skryt for det. Jeg lagde som sagt foccaciaversjon og hadde i mye oliven og soltørket tomat. Til og med en som ikke liker oliven likte det, og da er jeg fornøyd
I dag er det trening igjen. Banna bein. Men må være litt forsiktig pga hosten min da. Så tar det rolig og stopper om hosten begynner.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 16:09   #49
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Tenkte jeg skulle lage sjokolade-cookies etterpå fra Fristende lavkarbo-boka.
:

wow, rekker du sånt i permisjonen? Jeg syns jeg knapt rekker å dusje og skifte klesvask jeg...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 16:16   #50
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

wow, rekker du sånt i permisjonen? Jeg syns jeg knapt rekker å dusje og skifte klesvask jeg...

Det går såvidt altså! Jeg rakk å sette frem smøret og hakke opp sjokoladen før han måtte ha litt mammkos Er først nå cookiesene ligger i kjøleskapet. Lillegutt ligger på matta si på gulvet. Sover litt, ynker seg litt.. Prøve å la han ligge der litt til. Han jo ikke klistre seg på meg støtt heller!!

Laget tomatsuppe til middag i dag jeg da. Bare laget den så langt, skal koke egg og ha oppi etterpå, og varme opp suppa.

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Desemberskravletråden sistegang Mer enn 30 kg overvekt 176 29-12-10 15:19
Desemberskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 90 31-12-09 11:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no