Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-15, 19:48   #26
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Im in!! Målet er da minus 15 kilo til sommeren,ahh det hadde vært digg det
Jeg trener i tillegg,spinning nesten daglig.
Heia oss!!

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 03:40   #27
Bengt
Nytt Medlem
 
Bengt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Møre
Alder: 43
Innlegg: 5
Bengt er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Hiver meg med her ej me, var oppe i 105 i begynnelsen av desember og vil ned til 85. Fruen ville bli med ho me. Ho følte sej motivert etter 3 fødsler på 3 år ��. Lørdagsgodt kan ongane få med besteforeldra. So skal få rydda skikkelig i kjøkkenskapa ☺

Bengt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 11:04   #28
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Blir med jeg og, men får først ta igjen tickeren min før jeg begynner på de neste ti... Røykeslutt, sykdom, mild depresjon og deretter frie tøyler i jula gjorde sitt, og brått gikk jeg opp 11kg på to små måneder.. Begynte "på nytt" i går, så da satser jeg på -15 til sommeren.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 12:09   #29
Bianca*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Hvor: Østfold
Innlegg: 15
Bianca* er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Hei, jeg blir gjerne med
Jeg gikk ned 15 kg på lavkarbo i 2011 og holdt meg stabil frem til høsten 2012 da mannen min plutselig ble alvorlig syk. Hverdagen raste sammen og 20 kilo hoppet raskt på i løpet av noen få mnd. Nå føler jeg meg endelig motivert til å prøve igjen. Håper på 10 kilo før sommeren.

Lykke til allesammen

Bianca* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 13:59   #30
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg tror jeg melder meg inn her jeg. Opp fra 71.7 i midten av desember til 75.3 i dag. Jaja, heldigvis er ikke alt fett. Satser på 10 kg til sommeren Da har jeg jo kanskje noen ekstra væske-kg å gå på så da kan jeg ha et hårete mål Ellers hadde jeg vel satset på 8.

Lykke til alle sammen!

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 18:18   #31
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg er med

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 10:09   #32
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Nå er jeg litt overrasket. Gått ned 700 gram fra i går til i dag på tross av at jeg spiste mye salt pluss to Atkinsbarer og har mensen? Glad for det, selvsagt, men hadde i grunn forventet å gå opp i vannvekt!

Vet at man ikke bør veie seg for ofte, men i begynnelsen er det vanskelig å la være! Trengte virkelig en kick-start nå, så skal jeg heller prøve å veie meg mindre ofte framover...

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 13:33   #33
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Så bra Turid42 Jeg har også vanskelig for å ikke veie meg hver dag. Føler egentlig jeg har best kontroll da, selv om jeg vet vekta fort kan gå litt opp og ned selv om man spiser rett. Er vel kanskje redd for å ha en fast veiedag, og at det er den dagen vekta tilfeldigvis gikk opp

Ned 200 gram fra i går til i dag

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 16:25   #34
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg håpet på å fosse av meg flere kilo med vannvekt de første dagene, så jeg ble jammen skuffet i dag tidlig... Får nok smøre på et tykkere lag med tålmodighet her, ja!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 19:18   #35
Bianca*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Hvor: Østfold
Innlegg: 15
Bianca* er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Så utrolig bra nedgang, Turid! Her ble det "kun" 400g ned fra i går - dette til tross for en del spekepølser og salte nøtter i går kveld - kjempefornøyd! Det er alltid vanskelig å la være å veie seg hver dag i starten når vekta "raser".

Bianca* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 21:16   #36
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Bianco og Butterfly83: nedgang er nedgang, og det skal vi jammen være fornøyd med! Jeg regner ikke akkurat med tilsvarende til i morgen, men håper jo ihvertfall at pila går rett vei.

Ellers prøver jeg meg på et nytt triks: varmt vann med sitron og en teskje kajennepepper! Faktisk smaker det ikke så verst, og kjennes bra ut. Skal visstnok være bra både for forbrenning og cellulitter! Kan ihvertfall ikke skade, tenker jeg da...

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 21:23   #37
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg satte veiedag til onsdager....så er det jo lenge siden jeg veide meg sist da, jeg tar det neste uke. Er i hvert fall i ketose!


ps. jeg veide meg visst i går kveld også....la til den ene kiloen (med vann) som er borte siden da ...ehm....

__________________


Sist redigert av Mimou : 07-01-15 kl 21:53.
Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 21:48   #38
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg skal ha veiedag fredager, men har snikveid meg litt. Er på vei ned!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:41   #39
Zimbapus123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 1
Zimbapus123 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg blir også med. 20 kg til sommeren. Har mål på 25-30 kilo nedgang. Gikk på ketolysekuren for mange år siden. Gikk ned 25 kilo og var kjempefornøyd. Dessverre har jeg hatt sykdom og ikke tenkt på vekten. Men gleder meg til ny runde. Supert at vi er flere her inne🎉👍

Zimbapus123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 08:52   #40
Ktotheaia
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 15
Ktotheaia er ny på veien

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Da er man godt igang. Hadde det veldig ille de 3 første dagene nå. Ekstremt lyst på sjokolade at jeg merket suget i nesten 3 timer (melkesjokolade.). Blir vell sikkert å forsterket siden jeg har for ikke lenge siden sluttet å røyke. Noen som har litt gode tips dere gjør for å få bort søtsuget i begynnelsen?

Ktotheaia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 10:36   #41
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg drikker cola zero når jeg får søtsug.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 11:38   #42
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren��

Opprinnelig lagt inn av Ktotheaia, her.

Da er man godt igang. Hadde det veldig ille de 3 første dagene nå. Ekstremt lyst på sjokolade at jeg merket suget i nesten 3 timer (melkesjokolade.). Blir vell sikkert å forsterket siden jeg har for ikke lenge siden sluttet å røyke. Noen som har litt gode tips dere gjør for å få bort søtsuget i begynnelsen?

Om jeg får veldig lyst på noe søtt og ikke har tenkt å spise sjokolade og sånt så tar jeg en stor kopp te søtet med stevia, det funker fint for meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 12:48   #43
Amaretto
Nytt Medlem
 
Amaretto sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 1
Amaretto er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg er med. Startet på 80 i oktober. Nå 74. Gikk ned 20kg for noen år siden med lavkarbo . Noen barn i mellomtiden og kg tilbake. Nå vil jeg ikke mer 😊.

Amaretto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 12:54   #44
Bianca*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Hvor: Østfold
Innlegg: 15
Bianca* er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren��

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Om jeg får veldig lyst på noe søtt og ikke har tenkt å spise sjokolade og sånt så tar jeg en stor kopp te søtet med stevia, det funker fint for meg.



Det var akkurat det jeg gjorde i går da jeg hadde kaffegjester som koste seg med kaker og sjokolade
Også er det 400 nye gram ned i dag

Bianca* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 13:00   #45
Bianca*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Hvor: Østfold
Innlegg: 15
Bianca* er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Velkommen og lykke til, Amaretto!
Jeg hadde også bra nedgang på lavkarbo for noen år siden, men så skjer det ting i livet som kludrer det litt til. Satser for fullt på at det skal gå bra denne gangen

Bianca* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 13:41   #46
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg hadde også håpet på å rase ned til førjulsvekta, men nei. Ned 100 gram til.

Men jeg har fått en overraskende lett start. Ikke sug etter noe som helst, ikke sult eller noe. Er ganske forkjøla så det kan jo kanskje være grunnen- vet ikke. Har også planlagt middager for hele uka, og det gjør det mye lettere for meg å faktisk vite hva jeg skal ha i dag/morgen. I stedet for å stå i butikken å lure som jeg vanligvis gjør. Det er kun middager jeg sliter med der, resten av måltidene går fint

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 15:50   #47
Lenee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 1
Lenee er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Jeg er med Gikk ned 15 kg på 8 uker i høst, men klarte dessverre ikke å holde det ved like, å er nå tilbake til utgangspunktet :-(

Lenee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 21:13   #48
Bengt
Nytt Medlem
 
Bengt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Møre
Alder: 43
Innlegg: 5
Bengt er på en erverdig vei

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

DA he en vør på vekta for første gang sia midten av desember, å den viste bare to kg opp, eller bare å bare, stoppa på 109, har et mål om rundt 80-85. no e det iallefall fullt fokus på ketolysekuren framover.

Bengt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 00:07   #49
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊

Er på 5 dagen og har kommet i ketose :-D men jeg er litt nervøs for jeg skal til Gran Canaria neste helg og er spent på hvordan det skal løses lavkarbomessing..Mange fristelser ! Hva spiser man på flyet? Hva spiser dere på sydentur? ?

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 11:40   #50
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren��

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

Er på 5 dagen og har kommet i ketose :-D men jeg er litt nervøs for jeg skal til Gran Canaria neste helg og er spent på hvordan det skal løses lavkarbomessing..Mange fristelser ! Hva spiser man på flyet? Hva spiser dere på sydentur? ?

Ta med deg noe på flyet, men ikke nøtter (plutselig dukker det opp en eller annen med livstruende nøtteallergi og du får ikke ta dem frem i kabinen engang) eller mat som lukter sterkt (altså ikke kokte egg...) Knekkebrød og kjøttpålegg og ost kanskje? Eller de der brød-leivene til Lena Beatrice? Husker ikke hva de het, men jeg spiste en del av de en stund, var ganske gode (manglet litt smak for meg, men man kan jo alltids ha oppi noe som gir smak i deigen). Oppskrift her:

http://lenabeatrice.net/kategori/lav...t/brod/page/2/

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 09-01-15 kl 11:46.
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Småspist om sommeren manne Spørsmål og svar 5 21-06-11 12:57
Ned til sommeren... Newperson Ketolysekuren 5 28-04-05 00:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no