Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

I DAG har jeg

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-07-12, 16:38   #51
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

HER er rensen. Siden det stod at den funket mot kalk også dant jeg ut at jeg måtte teste den i dusjen. Det funket veldig bra!

Jeg lager min egen rens av vann og siktet aske. DET funker bra det også! Det blir bare endel mer griseri av det.

Takk! Jeg har 2 dusjer som aldri blir fri for kalk. Løper og kjøper !

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 03-07-12, 21:14   #52
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg laget masse mat!

Først lagde jeg et lavkarbobrød til frokost som falt veldig i smak hos besøket på 17 år

Etter det bakte jeg Shailenes boller, de falt ikke i like god smak hos husets ungdom, men hos den "eldre" garde, derimot !

Så lagde jeg "lasagne"-plater, og lasagne til middag. Besøket vårt skjønte ikke at det ikke var pasta, så det var bra. Datteren min forklarte at mamma spiser ikke mel og sånn, så da lager hun gode alternativer så vi alle kan spise sammen. Greit nok!

Og nå har jeg laget noe jeg ikke har laget på år og dag, etter en veldig bedende oppfordring, nemlig karamellkake. Skikkelig karbobombe, men jeg klarte å styre unna å slikke bollen ren !

Og i morgen skal jeg lage mer av "de gode knekkebrødene du lager, mamma".

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 03-07-12, 22:48   #53
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: I DAG har jeg

-gjort :svidd ostechipsen min i ovnen.
-hørt :at babyer på 8mnd skjønner hva vi snakker om og om vi snakker om dem
-sagt:at en hvis person har like stor hjerne som høns
-sett:at lille babyen min snudde seg på magen

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 04-07-12, 01:07   #54
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg
-plantet nyinnkjøpte planter i hagen i skikkelig regnvær
-hørt to av de tre uker gamle kattungene male
-gjort katten i huset fornøyd; mista et stykke nytrukket fisk på golvet

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 12-07-12, 21:32   #55
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

- i nydelig solskinn kravlet rundt på alle fire i hagen og luket ugress
- gått med på at til høsten har jeg bare EN pode i den daglige husholdningen. Eldstemann på 17 år flytter på hybel 150 km unna!
- spist kald laks med rømme og agurksalat

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-07-12, 23:11   #56
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

-I dag har jeg kommet hjem etter 8 dager i femundsmarka og fått dusjet. Det er aldri så deilig å dusje som etter en uke eller så på tur!
-Jeg har fått vasket ullundertøyet vårt, som har vært med på noen turer siden forrige vask.
-Jeg har sett cars2 sammen med ungene, kjempeartig film. Jeg digger Taue Bill!!!
-Kommet hjem til et hus der gubben hadde rukket å støvsuge og vaske gulv og tatt oppvasken så oppvaskummen skinte, før han kom og møtte oss i marka på frdag kveld. Å komme hjem til et hus som ikke var i fullt kaos er vel den beste opplevelsen jeg har hatt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 17-07-12, 00:24   #57
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Forbanna drittværet opp og ned i mente

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-07-12, 01:17   #58
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Re: I DAG har jeg

Jeg har trent Zumba for første gang

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-07-12, 10:37   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Bestemt meg!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-07-12, 15:07   #60
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bestemt meg!

For hva da?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-07-12, 15:17   #61
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

- shoppet sko til den store gullmedalje! Det er opphørssalg på MBT, MBT Norge er konkurs og dermed har Kanutten råd til å kjøpe flere par MBT sko! ++ et par andre sko som var på salg....

- siden jeg nå er omtrent hvit i håret, har jeg farget inn noen striper av ymse farger. Fiiint!

- handlet klær til Irlandsturen i morgen... Sjelden tid til shopping i Irland.

- vasket alt av klær etter Sverigesturen vår. Vi brukte omtrent bare badetøy så det ble ikke så mye, heldigvis.

- pakket nesten alt til turen i morgen! Uansett hvor lenge vi skal være borte pakker vi alltid kun hver vår kabinkoffert. Kjøper en koffert hvis vi trenger å sende noe hjem. Praktisk bortover, men ..... Noen som har lyst å kjøpe et par kofferter??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-07-12, 00:20   #62
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg tatt skikkelig støvtørk, støvsugd, vaska gulv, ryddet skikkelig på kjøkkenet og ryddet bort turutstyr( soveposer, stormkjøkken mm). Fordi jeg inviterte 2 søstre på middag!

Kjempekoselig med middagsbesøk! Laget ost og skinkesalat, dvs alt i forskjellige boller, plukk og miks og tortilla til de som ville ha.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 22-07-12, 01:05   #63
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg ikke hatt epilepsi-anfall og bare hatt en føling, lungene virker igjen etter at astmaen slapp taket, så nå er huset rent og grønnsåpeduftende + regningene mine er betalt
Bare en sønn og meg + alle dyrene hjemme, og sønnen og jeg laget ei knallgod suppe med kantareller og svinekjøtt som vi spiste mens vi så en japansk animert film "Paprika".

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 22-07-12, 03:56   #64
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg endelig fått på plass solstoler på verandaen så nå kan sommeren komme!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-07-12, 12:59   #65
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

... lakkert tåneglene blå
... må gjere noke koselig når vi sitte i ei campinghytte, og regnet ausa ned

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 22-07-12, 13:55   #66
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: I DAG har jeg

Koselig syssel i dårlig campingvær Mariann
Idag hat jeg vasket ned badet i kjælleren hos mine foreldres hus, siden vi venter 2 danske venner på besøk i to uker, som skal hjelpe oss å instruere på cirkus kurset som starter kl fem imorgen:-) vi gleder oss til å treffe de håpefulle barna og ungdommen:-)
Ellers skal jeg male siste strøk på losje-platene til cirkuset:-)

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-07-12, 17:20   #67
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

For hva da?

At ting ikke kan fortsette slik de er nå

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-07-12, 00:22   #68
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.

Koselig syssel i dårlig campingvær Mariann
Idag hat jeg vasket ned badet i kjælleren hos mine foreldres hus, siden vi venter 2 danske venner på besøk i to uker, som skal hjelpe oss å instruere på cirkus kurset som starter kl fem imorgen:-) vi gleder oss til å treffe de håpefulle barna og ungdommen:-)
Ellers skal jeg male siste strøk på losje-platene til cirkuset:-)

Lykke til med sirkuskurset reknar med du skriv litt om det i bloggen etterkvart blir spennande å følge med på det

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 23-07-12, 00:42   #69
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Minnestund for en flott 18års gammel gutt som ikke er her sammen med oss lenger, og for alle de andre som mistet livet i regeringskvartalet og utøya
Tårene sitter løst i kveld.

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-10-12, 22:33   #70
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

farget håret hele tre ganger!!

Først ble det sånn eldreamerikadamegråaktig.... Det SKULLE bli lys askeblond.

Så ble det mellomblond med grønnskjær??

NÅ er det mørkt med heftig rødskjær!! Det lyyyse håret jeg har hatt i hele sommer er en saga blott. til minstepodens store glede.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 11-10-12, 22:36   #71
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

farget håret hele tre ganger!!

Først ble det sånn eldreamerikadamegråaktig.... Det SKULLE bli lys askeblond.

Så ble det mellomblond med grønnskjær??

NÅ er det mørkt med heftig rødskjær!! Det lyyyse håret jeg har hatt i hele sommer er en saga blott. til minstepodens store glede.

Den store HÅRDAGEN

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-10-12, 22:58   #72
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Den store HÅRDAGEN

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 11-10-12, 23:24   #73
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Dårlig med hårete ting her

- jeg har stort sett tørket spy
- tørket snørr
- gitt paracet
- gitt stesolid
- skiftet rund baut på junior, senga hans og meg selv mer enn en gang
- kost masse med den lille god'gutten min som nå ligger forholdsvis feberfri og sover rolig

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 11-10-12, 23:34   #74
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Dårlig med hårete ting her

- jeg har stort sett tørket spy
- tørket snørr
- gitt paracet
- gitt stesolid
- skiftet rund baut på junior, senga hans og meg selv mer enn en gang
- kost masse med den lille god'gutten min som nå ligger forholdsvis feberfri og sover rolig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-10-12, 23:41   #75
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Dårlig med hårete ting her

- jeg har stort sett tørket spy
- tørket snørr
- gitt paracet
- gitt stesolid
- skiftet rund baut på junior, senga hans og meg selv mer enn en gang
- kost masse med den lille god'gutten min som nå ligger forholdsvis feberfri og sover rolig

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no