Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Usikker på noe angående ketolyse ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-08, 12:20   #1
Superslimithink
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
Superslimithink er på en erverdig vei

Usikker på noe angående ketolyse ...

jeg skal ned snaue 10 kg.... har gått på kuren i snart 2 uker, har tatt av 4 kg til nå. men føler vekttapet har stagnert nå men jeg tester på stixa å jeg får fullt utslag... hva betyr det da, nå jeg ikke går ned i vekt??

Superslimithink er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:38   #2
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: usikker på noe ang.ketolyse...se hit

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

jeg skal ned snaue 10 kg.... har gått på kuren i snart 2 uker, har tatt av 4 kg til nå. men føler vekttapet har stagnert nå men jeg tester på stixa å jeg får fullt utslag... hva betyr det da, nå jeg ikke går ned i vekt??

Unnskyld meg, men hvor lang tid hadde du tenkt å bruke på de snaue 10 kiloene?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:41   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: usikker på noe ang.ketolyse...se hit

Mange opplever at det stopper litt opp etter noen uker!
Kroppen trenger tid på å omstille seg og finne ut av dette med ketogen forbrenning.
Fortsett som du holder på, du. Utslag på stiksen viser jo at du gjør det riktig!

Smør deg med tålmodighet og ikke stress, for da går du ikke ned!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 14:24   #4
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

jeg skal ned snaue 10 kg.... har gått på kuren i snart 2 uker, har tatt av 4 kg til nå. men føler vekttapet har stagnert nå men jeg tester på stixa å jeg får fullt utslag... hva betyr det da, nå jeg ikke går ned i vekt??

Du har ikke stagnert før vekta har stått stille i en måned Tålmodighet...

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 15:52   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

du har gått ned 4 kilo på to uker ... når stagnerte du sa du ????

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:18   #6
Superslimithink
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
Superslimithink er på en erverdig vei

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

de 4 kg føyk av de 5 første dagene, så stagnerte det helt, og idag har jeg spist krem med fedon sitt sukker /fruktose, trodde dette var LOV å spise, men så jo etterpå at det var 100 gr karbo i 100 gr. lei meg nå ja...
Har jeg komt helt utav det nå? Hvor lenge tar det før jeg er tilbake ijn?

Superslimithink er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 20:13   #7
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

Ikke sikkert at du går ut av ketose, men fruktose er nei-nei-nei!! Ikke gi deg, tålmodighet må man ha på denne kuren også )

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 20:23   #8
Superslimithink
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
Superslimithink er på en erverdig vei

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

uff jo nå er jeg så lei, at jeg tror jeg drøyer kuren en uke... er det veldig dumt? Skal på familietur til danmark i høstferien... om jeg ikke spiser sjokolade og snop og ingenting brus eller brød, så kan vel det går fint?

Superslimithink er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:41   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

de 4 kg føyk av de 5 første dagene, så stagnerte det helt, og idag har jeg spist krem med fedon sitt sukker /fruktose, trodde dette var LOV å spise, men så jo etterpå at det var 100 gr karbo i 100 gr. lei meg nå ja...
Har jeg komt helt utav det nå? Hvor lenge tar det før jeg er tilbake ijn?

Hva spiser du til hverdags, da?
De første dagene på ketose raser kiloene av, mesteparten er nok vann, men det betyr også at ketosen er i gang.
Jeg anbefaler deg å lese boka "Slank med ketolyse", der står det ganske bra hva som er anbefalt mat og hva du holde deg unna.
Å komme tilbake i ketose trenger ikke ta så lang tid, så jeg synes ikke du skal gi opp så fort.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:52   #10
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av The Cat, her.

Ikke sikkert at du går ut av ketose, men fruktose er nei-nei-nei!! Ikke gi deg, tålmodighet må man ha på denne kuren også )

Uhm, er fruktose nei-nei ?
Trodde det va det man skulle bruke som erstatning for sukker når man baker... Er det jeg har brukt til nå :O (og jeg har gått ned.)

Forslag til hva jeg burde bytte det ut med?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:55   #11
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Uhm, er fruktose nei-nei ?
Trodde det va det man skulle bruke som erstatning for sukker når man baker... Er det jeg har brukt til nå :O (og jeg har gått ned.)

Forslag til hva jeg burde bytte det ut med?

Hmm, nå husker jeg ikke om det het sukrin eller sukralose, det er i allefall helt uten karber.
Splenda går også an, men siden det er klor i det, så er det muligens ikke så godt for oss.

Fruktose og honning er Fedon, ikke ketolyse

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 00:06   #12
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

Det fås i dagligvarebutikker? Foreløbig har jeg bare sett fruktose og splenda. Er jo masse karbs i fruktose, men det stod godt forklart at det ikke påvirka blodsukkeret på samme måte som sukker.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 09:51   #13
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Her fant jeg en link, det heter sukrin, ja.

http://www.sukrin.no/

Jeg kjøper det på Life-butikken (helsekost) men det er mulig at de også har det på Menybutikker som selger lavkarboprodukter?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 18:28   #14
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Jeg kikket etter sukrin på Meny i dag, men fant det ikke.

Ellers er veld Splenda det varemarket sukralose selges under. At det inneholder klor har jeg aldri hørt? Nå bruker jeg det heller ikke, men det hadde vært greit å vite om det virkelig inneholder klor?

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 18:55   #15
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Heksehilda, her.

Jeg kikket etter sukrin på Meny i dag, men fant det ikke.

Ellers er veld Splenda det varemarket sukralose selges under. At det inneholder klor har jeg aldri hørt? Nå bruker jeg det heller ikke, men det hadde vært greit å vite om det virkelig inneholder klor?


Uuups, kanskje jeg er med på å spre feilinformasjon her inne nå
Jeg tror det er herfra jeg har det:

"Sv: Mulig jeg overser noe ...


Splenda er ikke naturlig, står en del om det her på forumet (gidder ikke å lete, beklager.. altfor trøtt). Mener å huske at det er sukker tilsatt klor eller noe (meget fritt fra min hukommelse altså!). Søk på splenda eller sukralose her inne, så finner du nok noe "




...Forøvrig bruker jeg både sukrin og splenda, men så lite som mulig.


Her er enda en link om klor, så jeg har nok lest det et par ganger:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....lor#post382380

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:15   #16
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Jeg har lest at sukralose inneholder kloratomer, og at man ikke bør bruke mer enn 15 mg/kg kroppsvekt pr dag.

En annen, og mer bekymringsverdig slik jeg ser det, grunn til å unngå bruk av sukralose er at den passerer gjennom kroppen, skilles ut i urin, og er således med på å forsøte vannene våre. En av grunnene til at jeg i så stor utstrekning som mulig unngår stoffet.

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 00:22   #17
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

uhm okay... kjøpte meg nettopp sukrin idag på helsekosten.. Men nå sier dere at jeg ikke skal ha det heller? :P

Uansett, det er ikke noe jeg spiser hver dag da.. Eneste jeg bruker søtningsstoff til er bakevarer, og det består av MAX 10% av kostholdet mitt. Og det er de dagene jeg ikke har noe snadder grillet kylling el. tilgjengelig i kjøleskapet! :P

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 00:26   #18
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Sukrin er helt OK

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 02:50   #19
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Og så er det vel sånn at sucralose er laget av klor...mener jeg å huske...ikke tilsatt klor...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 09:35   #20
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

jeg skal ned snaue 10 kg.... har gått på kuren i snart 2 uker, har tatt av 4 kg til nå. men føler vekttapet har stagnert nå men jeg tester på stixa å jeg får fullt utslag... hva betyr det da, nå jeg ikke går ned i vekt??

4 kg på 2 uker er jo kjempebra!! Sier som de andre her, det kan stå stille den 3. uka, for så å begynne å gå ned igjen. Men det er vel ikke vanlig å gå ned så mye som du har gjort hittil. Da jeg gikk på Ketolyse i fjor, så gikk jeg vel ned gjennomsnittelig ca. 300 gram i uka.......
Denne gangen gikk jeg ned 2 kg de første 2 ukene, og etter 5 uker så hadde jeg gått ned "bare" 3 kg. Husker det fra sist også, at jeg gikk ned veldig lite i forhold til andre, så for meg er nok ikke denne kuren perfekt. Håper du finner ut av det. Om du mener at du må ta en pause når du skal på ferie til Danmark, så er det kanskje ikke sikkert at du er helt motivert ennå?

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 10:40   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Heksehilda, her.

Jeg kikket etter sukrin på Meny i dag, men fant det ikke.

Ellers er veld Splenda det varemarket sukralose selges under. At det inneholder klor har jeg aldri hørt? Nå bruker jeg det heller ikke, men det hadde vært greit å vite om det virkelig inneholder klor?

Sukralose (Splenda) er enkelte sagt klorbleket sukker. Om dere tar litt i hånda så kjenner dere at det er lett og sprøtt. Det er skallet av sukkeret som er igjen. Det går ikke heeelt upåvirket gjennom systemet, men ettersom det veier bare en liten brøkdel av det sukker gjør, så trenger man langt mindre!

Sukrin og stevia er vel de som (foreløbig) både er mest safe for oss og miljøet

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 11:47   #22
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sukralose (Splenda) er enkelte sagt klorbleket sukker. Om dere tar litt i hånda så kjenner dere at det er lett og sprøtt. Det er skallet av sukkeret som er igjen. Det går ikke heeelt upåvirket gjennom systemet, men ettersom det veier bare en liten brøkdel av det sukker gjør, så trenger man langt mindre!

Sukrin og stevia er vel de som (foreløbig) både er mest safe for oss og miljøet

Ja, men da tenker vi omtrent det samme, tror jeg.

Jeg har hatt en pakke Splenda i kjøkkenskapet i 2 år, og den nærmer seg ikke en gang å være halv. Tenker jeg skal kjøpe sukrin, må bare gidde å tusle meg til byen i disse ferietider.

Jeg bruker faktisk veldig lite "sukker", men av og til er det jo greit å kunne strø på litt, for eksempel på bringe- eller bjørnebær til kveldskos.

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 13:11   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Jeg synes bær er best au naturalia jeg da Tror det bare handler om vaner

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 20:44   #24
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Usikker på noe angående ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg synes bær er best au naturalia jeg da Tror det bare handler om vaner

Er faktisk ikke helt enig. Hjemmeplukkede, solvarme bær, ja, men ikke frosne.¨¨

Heldigvis setter vi selv standarden for hva som er godt, er ikke det bra, dere?

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Usikker ang. fettmengde? Fredrikke07 Ketolysekuren 8 22-04-08 21:08
En usikker nybegynner ... xristina Spis deg ned i vekt med Skaldeman 11 11-09-07 20:19
Usikker... annann Ketolysekuren 10 06-03-07 13:41
Ny og usikker Imp Spørsmål og svar 48 23-10-06 12:16
Usikker,transfett igjen Skorpia Generell diskusjon 1 25-04-05 05:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no