Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Huden følger ikke med

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-08, 09:15   #1
bofse
Juniormedlem
 
bofse sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 56
Innlegg: 42
bofse er på en erverdig vei

Huden følger ikke med

Jeg har siden Mai gått ned 13,5 kg. Endelig viser ikke BMI syklig fedme lenger så igentelig skulle jeg vært overlykkelig.
Men kroppen min uten klær blir bare styggere, og styggere. Skinnet blir slapt overalt og henger og dingler. Jeg skal ned værtfall 30 kg til, men fortsetter det sån kommer det til å se ut som skinnet er et telt.
Har tenkt på mageoprasjon når jeg er i mål. Men hva med armer, ben, pupper, rompe. Kan vel bare glemme å noen gang vise meg i badedrakt.
Er det flere som har problemer med slapp hud over hele kroppen?

bofse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 09:27   #2
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Huden følger ikke med

Har slapp magehud,og er bekymra for at den må snekkres på av en magesnekker.

Skal ned 20 til, men har holdt resten av kroppen klar av løshud. HAr oppdaga at nok omega3 hjalp endel, og styrketrening. Trener styrke 3-4 dager i uka

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 09:39   #3
bofse
Juniormedlem
 
bofse sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 56
Innlegg: 42
bofse er på en erverdig vei

Sv: Huden følger ikke med

Da kjøper jeg omega3 og ser om det kan hjelpe meg litt.
Uff ja jeg skulle nok ha trent, men fyttegrisen så vanskelig å komme i gang.

bofse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 10:46   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Huden følger ikke med

Trening er nok det som må til for å få stramme opp, ifølge Torkil (legen bak ketolyse) så er det vanskelig å få strammet opp magen siden den mest sannsynlig hang når du begynte, så der er vel bukplastikk ett godt alternativ.
Når det gjelder resten av kroppen er det mulig å trene. Jeg trener ikke styrke ennå, men skal begynne snart.
Pr i dag så går jeg lange turer i oppoverbakker og svømmer mye. Mens jeg svømmer har jeg også øvelses ved bassengkanten. Merker at beina mine spesielt har blitt fastere i fisken. Og svømming gjør underverker for pupper
Forresten så har du vært kjempeflink

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 10:52   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Ja! Mine pupper er totalt ødelagte, og trening vil ikke funke. Man har ikke muskler i huden, og når puppene kun består av hud og ingenting annet, sier det seg selv at operasjon må til. Så jeg skal søke om bukplastikk og pupper, og muligens armer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 12:53   #6
bofse
Juniormedlem
 
bofse sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 56
Innlegg: 42
bofse er på en erverdig vei

Sv: Huden følger ikke med

Takk fungirl.
Jeg er for feig til å gå i svømmehallen. Henge mage har jeg hatt i 22 år siden jeg fikk min første sønn. Men at resten av kroppen har begynt å henge også synts jeg var værre.

Iste. Så man kan få oprasjon på armer også det viste jeg ikke. Vet du noe om resultatet blir pent?
Ja puppene er det som forsvant fortest her også, ruller de opp og putter de inn i bhn.

bofse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:03   #7
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja! Mine pupper er totalt ødelagte, og trening vil ikke funke. Man har ikke muskler i huden, og når puppene kun består av hud og ingenting annet, sier det seg selv at operasjon må til. Så jeg skal søke om bukplastikk og pupper, og muligens armer.

Jeg sier ikke at man kan få sprettpupper av treninga, men de blir penere, når muskelaturen rundt blir kraftigere. PS, du skal svømme uhyre mye Butterflie for å få noe særlig puppeeffekt.

Prøv et program med Benkpress, Hantlepress, Press Flies og skrå press flies.
Bare prøv. PS vektene skal være slik at du greier 8 løft, men ikke 12.
og alle øvelsene skal repiteres 3-5 gang, med minst 1 minutt pause mellom.

Ta målbånd, og mål før og etter :-)

Magen kommer til å bli mitt problem, trur eg. Armene er helt faste nu, med definert muskelatur, brystkassa er for puppete til mitt kjønn.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:36   #8
Inanna
Juniormedlem
 
Inanna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Ungarn
Alder: 39
Innlegg: 26
Inanna er på en erverdig vei

Sv: Huden følger ikke med

ja, men får operert armer og ben, hvis jeg ikke husker feil finnes det flere metoder og resultatet blir vanligvis bra.
men du må vite at med operasjon følger det alltid med risiko, og disse operasjonene er vanligvis store.

Bruk god tid på å finne en god lege, sjekk referanser og prøve å prate med folk som har gjort samme operasjon før, helst med samme lege.

lykke til

Inanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert/Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:47   #9
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Huden følger ikke med

Mener ikke at jeg har fått noen fantastiske pupper av å svømme, men de har blitt mindre uten å bli slappe liksom og tro det eller ei men de ser iallefall bedre ut enn på lenge. Svømming er uten tvil veldig bra trening for hele kroppen og en "enkel" måte å få igang kroppen på. Når man har kommet over frykten for hvordan man ser ut i badedrakt
Et råd Bofse er bare å hoppe i det rett og slett, ha en tskjorte eller lignende over badedrakten de første gangene så kommer du gradvis over frykten. Samt prøv å finn ut når det er minst folk og svømmer'/bader. Jeg går tidlig på morgenen eller rett etter jobb når andre spiser ,middag

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:51   #10
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av bofse, her.

Jeg har siden Mai gått ned 13,5 kg. Endelig viser ikke BMI syklig fedme lenger så igentelig skulle jeg vært overlykkelig.
Men kroppen min uten klær blir bare styggere, og styggere. Skinnet blir slapt overalt og henger og dingler. Jeg skal ned værtfall 30 kg til, men fortsetter det sån kommer det til å se ut som skinnet er et telt.
Har tenkt på mageoprasjon når jeg er i mål. Men hva med armer, ben, pupper, rompe. Kan vel bare glemme å noen gang vise meg i badedrakt.
Er det flere som har problemer med slapp hud over hele kroppen?

Det kan være greit å trøste seg med at selv om ikke huden henger med sånn med én gang, så kan den til en viss grad komme etter. Har man hengemage, må man dog regne med å eventuelt operere den - så mye trekker huden seg sjelden sammen. Puppene er det også vanskelig å gjøre noe med foruten operasjon. Men overarmer, rumpe, lår og så videre vil ta seg langt bedre ut hvis man bygger muskler under, selv om man ikke har hud så stram som hos en tenåring

Veldig mye løs hud kan jo gi medisinske problemer, med hudfolder som gnisser mot hverandre eller hvor det oppstår fuktighet/eksem etc. I slike tilfeller får man vel gjerne operasjonen betalt av Staten, tror jeg.

Det er selvsagt mulig å operere alt sammen, men det er snakk om store operasjoner som medfører risikio, antakelig må gjøres i flere omganger og muligens må bekostes av den enkelte. Spørsmålet blir vel da om løs hud ødelegger gleden ved å ha en slank(ere), frisk og sunn kropp? Litt mer «slarkete» skal vi jo alle bli en dag uansett Uansett tror jeg at jeg ville ventet en stund til etter målvekten er oppnådd, for å se hva huden klarer å få til på egenhånd.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 13:57   #11
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Huden følger ikke med

Sitat:

Veldig mye løs hud kan jo gi medisinske problemer, med hudfolder som gnisser mot hverandre eller hvor det oppstår fuktighet/eksem etc. I slike tilfeller får man vel gjerne operasjonen betalt av Staten, tror jeg

Har faktisk snakket med legen min om dette og hun sa at får man plager som nattfrue her nevner får man operasjon betalt av vår alles norske stat. Jeg valgte å spørre helt i begynnelsen av kuren, da en venninne av meg har fått ned kjempemasse og gikk så til legen for å få snakke om bukplastikk, det fikk hun ikke pga at hun ikke hadde vært i kontakt med legeaparatet med en gang hun begynte kuren?!? snakk om tåpelige greier da....

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 18:34   #12
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Mener ikke at jeg har fått noen fantastiske pupper av å svømme, men de har blitt mindre uten å bli slappe liksom og tro det eller ei men de ser iallefall bedre ut enn på lenge.

Sier ikke at svømming ikke hjelper. Sier bare at du vil få uhyre mye større effekt av litt styrketrening.

Av alle plastiske opperasjoner for damer, er jeg av prinsipp mot brystreduksjon.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 19:56   #13
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Huden følger ikke med

Sitat:

Et råd Bofse er bare å hoppe i det rett og slett, ha en tskjorte eller lignende over badedrakten de første gangene så kommer du gradvis over frykten.

Eller bare drite i hva folk tenker om deg. Det er DIN kropp som ingen andre har noe som helst de skulle sagt noe om

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 19:57   #14
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.


Av alle plastiske opperasjoner for damer, er jeg av prinsipp mot brystreduksjon.

Forskjell på brystreduskjon og brystløft

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 19:58   #15
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Huden følger ikke med

men apropo pupper. Har de største Kahoonasene som finnes (D), lurer spent på hvordan de kommer til å se ut når jeg er ferdigslanket og fått to barn

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:03   #16
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Jeg har gått ned over 25 kg siden i fjor høst, og det synes jo på kroppen. Jeg har trimmet mye, i form av lange gåturer og sykling, og synes kroppen ikke er så verst nå, utgangspunktet tatt i betraktning. Magen er riktignok en bolledeig, og puppene har helt klart sett sine bedre dager, men jeg viser meg likevel i svømmehallen en gang i mnd sammen med ungene, det gjorde jeg også for 25 kg siden.

Jeg håper magen trekker seg litt mer sammen, men jeg vet andre her inne har fått beskjed om at det tar et år før huden trekker seg sammen. Jeg vurderer uansett ikke bukplastikk på lenge enda. Brystene kunne jeg derimot hatt lyst til å "henge på plass igjen", samt fått dem ørlitt mindre, da det jo kjennes på overkroppen at bysten er tung.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:14   #17
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Huden følger ikke med

Det er vel kanskje den eneste ulempen med å gå så "fort" ned i vekt, at huden ikke følger med?!

Men enda en gang apropo svømming. Det må jo egentlig være den beste form for trening for hele kroppen (om man hater vektløft)?!
For puppene for jo ikke noe belastning i form av hopp og bevegelser. Som volleyballer jo det værste man kan gjøre for puppene. De flytter seg jo en del i hvert hopp, så det er kanskje ikke så rart de henger etter noen år med sånn trening

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:47   #18
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Huden følger ikke med

Enig med Linda ang svømming, puppene ligger no bare der og flyter når man svømmer Og også enig med at vi skal drite i hva andre mener om kroppen vår. Men dessverre enklere sagt enn gjort....

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:49   #19
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Og også enig med at vi skal drite i hva andre mener om kroppen vår. Men dessverre enklere sagt enn gjort....

Jepp... I know... Prøver å tenke som jeg sa, men sannelig ikke lett. Men tenkte kanskje det hjelper å tenke sånn selv når jeg sier at andre bør gjøre det

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 03:02   #20
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Huden følger ikke med

Så det er håp for strammere maveskinn ennu?
Passer meg aldeles udmerket. Har ikke spes.lyst til å legges under kniven.
Men, fettforkle er hverken pent eller pjaktisk.

Resten av kroppen kommer seg sakte men sikkert, og har ikke hatt bedre kondis på 20 år :-)

Bra for en som hadde gitt helt opp kropsfasongen :-)

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 03:03   #21
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

men apropo pupper. Har de største Kahoonasene som finnes (D), lurer spent på hvordan de kommer til å se ut når jeg er ferdigslanket og fått to barn

Du får vise oss før og etterpåbilder

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 06:50   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

men apropo pupper. Har de største Kahoonasene som finnes (D), lurer spent på hvordan de kommer til å se ut når jeg er ferdigslanket og fått to barn

D er jo ikke stort? Jeg har DD/E og små pupper. Jeg gikk bare med feil cup i mange år, det er det ekstremt mange som gjør, hehe. Jeg trodde jeg var C (jeg ser ut som en C ut fra andre) men jammen var ikke min riktige størrelse DD og E, gitt. Og mine pupper er altså ganske så små.

Jeg får nesten garantert dekket bukplastikk av staten, men jeg lurer på om vi som er vektopererte har større sjanse for å få det? Det virker sånn. Jeg har hørt om EN av sånn ca. 200 stykker som har fått avslag på de fleste operasjonene, og hun fikk det fordi hun ikke hadde gått ned mer enn halvparten av det hun egentlig skulle. To vektopererte venner av meg skal ta bukplastikk nå, hun ene har allerede tatt puppene og hun ble såå fin!

Jeg vil heller egentlig ikke opereres, jeg tåler ikke narkose noe særlig, blir såå dårlig. Men jeg vil heller ikke leve sånn som dette. Hadde dere sett puppene mine hadde dere spydd. De ser helt flotte ut (ja flotte faktisk) i BH, men så fort jeg snur litt på meg, ramler de sammen i folder og rynker pga. huden. Jeg kan ta et stykke hus og dra det mange cm utover, alle får sjokk når de ser det. Og når jeg ligger på siden, ser det ut som krepp-papir. Fy fader. Jeg kjenner at jeg nesten blir litt despo av dette, så jeg MÅ operere dem.
Magen må jeg også ta, men jeg tror nok ikke jeg orker armer og annet. Det kan jeg for det første leve med, og for det andre kan jeg trene endel på de områdene.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 07:22   #23
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Huden følger ikke med

Iset, jeg må si meg imponert over vektreduksjonen din.
Jeg skjønner at du sansynligvis må oppereres i front.

Med armene ville jeg forsøkt trent opp med vekter. Har ikke peil på damearmer, men mine slappe overarmer og lårene har kommet seg merkbart. Jeg driver ikke på å bykker "Bolekropp" Liker bare treningsformen, og ønsker å se normalt sunn og frisk ut.

Uansett, prøv et vektprogram for overkropp og armer. Armene dine vil bli bedre, om ikke perfekte.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 07:56   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Det er innmari viktig at treninga er lystbetont for den enkelte, ellers er det demotiverende og man gir lett opp.
Yoga og Pilates er det mange som faller for fordi det ikke er så "treningete" , og gjerne gøy og meditativt.
Enkelte isometriske øvelser kan faktisk hjelpe overraskende mye på områder man ikke forventet i forhold til hyppige repetisjoner. Om man f.eks trykker håndflatene mot hverandre sånn ca 15 cm foran brystet og klemmer det man har og holder i 10 sekunder, og gjør dette så mange ganger man kommer på i løpet av dagen, så strammer man opp musklene som holder puppene oppe. Jeg gjør det ofte, og det HJELPER! Jeg har aldri hatt finere pupper i alle fall!

Når det gjelder heng, så er det nok dessverre litt alderbetinget. Men jeg gikk ned 20 kg ganske raskt, og ting hang naturligvis her og der, men etter et år med ganske stabil vekt så har mye dratt seg sammen. Før hang magen sånn at hud møtte hud, det gjør den ikke lenger Men jeg er spent på hvordan den blir seende ut til slutt når jeg tar tørn nummer to på kiloene.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 08:16   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Takk for det. Ja jeg er sikker på at armer og lår blir fine etter endel trening, så jeg kommer nok ikke til å operere noe der. Det er ikke så ekstremt der heller, jeg kan jo faktisk gå med singleter og sånt, og da er det jo til å leve med.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke følger noen filosofi Joika Lavkarbo generelt 13 27-10-08 13:25
Hva med huden? gullahar Ketolysekuren 3 26-04-08 16:06
Noen som følger RYP? Snow Andre dietter 10 05-03-06 22:38
Huden min flasser av og jeg har det ikke godt! Iset Lavkarbo generelt 29 29-01-06 13:26
Dere som følger blodtypedietten Emma Blodtypedietten 4 03-02-04 09:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no