Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trondheim

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-11, 13:54   #126
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 36
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Trondheim

Takk for det er ikke heelt fri enda da... skal forsvare oppgaven og ha siste eksamen 15. juni så fortsatt en måned igjen... men det er veldig befriende å ha levert oppgaven å slippe å stresse mer med det

Det er veldig lenge siden jeg har vært ute i trondheim nå :P begynner å bli gammel! hehe... hvilke steder er det best for tia ?? hehe..

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 13:58   #127
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Spørs hva du liker når du er ute. Jeg elsker å danse, så for meg er det det som gjelder :P Jeg er ikke så veldig mye ute, i det siste har jeg vært på Ricks, Downtown, Familien og Nattergalen. Vet ikke hva jeg skal anbefale egentlig :P Noen andre som er ekspertise på området?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 14:01   #128
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Fosen her

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 14:21   #129
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Frakken er jo en fin plass - pianomusikk og gjerne dansing på bordene når stemninga stiger Obs - fullt rimelig tidlig i helgene så man må da like og bli dyttet litt rundt... kommer man i rett tid og finner seg en plass er det bare turen til baren og do som er en utfordring

Ellers er Lille London en koselig engelsk pub, de har gjerne live-band i 2.etasje i helgene
Samme med bestemors stuer i thomas angellsgata - kjempetrivelig plass med god stemning

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 14:56   #130
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 36
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Trondheim

Lille london er yndlingsstedet mitt Jeg er mer pub-type enn dansetype egentlig :P Har vært på gossip noen ganger (i kjelleren), og der har jeg hatt det kjempe gøy hver gang jeg har vært der bra musikk også!!

Downtown var jeg veeeldig mye på før! men gikk litt lei etterhvert... men veldig hyggelig i pianobaren i ukedagene når det ikke er så fullt :P hehe..(veeldig lenge siden sist jeg var der da..)

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 19:23   #131
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Holder også på med eksamen, blir gøy å sitte på skole å skrive imorgen, gleder meg masse!

Sjelden ute på livet så skal ikke komme med noen anbefalinger på det området

Hva skal dere gjøre i morgen da?

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 19:41   #132
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Finnes ikke motivasjon hos meg.. Har knapt åpnet bøkene til eksamen.. Første er nå på fredag, og jeg vet det går dårlig sånn som jeg holder på, men jeg stresser ikke heller.. Skjønner ikke hva som skjer..

Ganske sjeldent ute selv, burde vel kanskje være med ute? Er jo student og sånn, hehehe..

I morgen skal jeg prøve å lese.. Lurer på om det blir sent i kveld? Sove over hele 17. mai i morra. Aldri vært noe glad i den dagen uansett.. Liker dere 17. mai?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 21:35   #133
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Har ikke vært mye ute i det siste men de siste årene har det vel helst vært Crash, Gossip, Downtown og Familien og av og til konserter på Samfundet og Blæst.
Naboen er forøvrig en hyggelig plass og ta noen øl, men har begynt å bli rimelig stive priser der

Det jeg lurer på er det noen som har oppskriften på Graffi sin salat? Evt. noen som vil påta seg ansvaret for å lage en oppskrift som matcher i smak

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:23   #134
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Hei hei!
Trondheimspi' her også!
Jeg fikk høre på jobb at den nye spiseplassen Eld (i prinsenkrysset) hadde lavkarbo-meny. Noen som har vært der??

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:50   #135
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Oi! Er det sant? Kjenner til de som eier der, faktisk!

Det må vi teste ut!!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 22:43   #136
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Trondheimslavkarbere!

Hvordan er stemningen for å møtes en gang i uka(eventuelt sjeldnere) og finne oss en sti eller en park og gå tur/jogge litt eller gjøre noen styrkeøvelser? Kanskje noen morsomme leker? Bare for å bevege seg og være litt sosiale? Eventuelt kan vi oppgradere til et resturantbesøk etterhvert?

Se på et som et treff, noe sosialt og gøy, en søndagstur. Ikke noe hard trening(med mindre det er det folk vil). Vi trenger ikke være mange for å få til dette! Noen som er med??

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 23:25   #137
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Trondheimslavkarbere!

Hvordan er stemningen for å møtes en gang i uka(eventuelt sjeldnere) og finne oss en sti eller en park og gå tur/jogge litt eller gjøre noen styrkeøvelser? Kanskje noen morsomme leker? Bare for å bevege seg og være litt sosiale? Eventuelt kan vi oppgradere til et resturantbesøk etterhvert?

Se på et som et treff, noe sosialt og gøy, en søndagstur. Ikke noe hard trening(med mindre det er det folk vil). Vi trenger ikke være mange for å få til dette! Noen som er med??

Hvis jeg tørr kanskje?

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 23:44   #138
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Rioja, her.

Hvis jeg tørr kanskje?


Jaaa, selvfølgelig tørr du! Hva kunne du tenke deg ? Og eventuelt når?


Eneste problemet mitt er at jeg er ikke SÅ kjent i Trondheim, så hvis noen vet om fine parker og turer og sånt, så si ifra! Hadde jo vært gøy å gått på noen topper også? Men jeg kan ingenting sånt i Trondheim!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 13:38   #139
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trondheim

Jeg blir med så lenge jeg har tid Geitfjellet er jo et fint mål? Vi kan ta bussen til Byåsen og gå derfra? Vi brukte å gå hjemmefra når vi bodde på Byåsen, og det var en fin tur. Asfalttur er ihvertfall kjedelig, synes jeg! Motbakketrening er jo kjempebra! Jeg klarte å fullføre turen opp fjellet som helt utrent, så da burde det gå bra for de fleste. Det er sti hele veien opp. Noen interesserte?

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 13:48   #140
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Jeg blir med så lenge jeg har tid Geitfjellet er jo et fint mål? Vi kan ta bussen til Byåsen og gå derfra? Vi brukte å gå hjemmefra når vi bodde på Byåsen, og det var en fin tur. Asfalttur er ihvertfall kjedelig, synes jeg! Motbakketrening er jo kjempebra! Jeg klarte å fullføre turen opp fjellet som helt utrent, så da burde det gå bra for de fleste. Det er sti hele veien opp. Noen interesserte?


Jeg er med, det høres kjempegøy ut!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 14:22   #141
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Jeg er med, det høres kjempegøy ut!

Kjempebra! Jeg har tre eksamener i uka som kommer, og to til i uka etter det. Hvordan ser timeplanen din ut i de neste ukene? Hva med ettermiddagen 31/5? Jeg er ferdig med eksamen i totiden, har resten av dagen fri. Jeg har ellers gode muligheter 1-17 juni, har bare én eksamen i den tidsperioden!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 14:30   #142
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Kjempebra! Jeg har tre eksamener i uka som kommer, og to til i uka etter det. Hvordan ser timeplanen din ut i de neste ukene? Hva med ettermiddagen 31/5? Jeg er ferdig med eksamen i totiden, har resten av dagen fri. Jeg har ellers gode muligheter 1-17 juni, har bare én eksamen i den tidsperioden!


Eksamen i morra, og 3 og 6 juni. Ellers tilnærmet fri! Kan vi få med oss noen flere, eller skal vi bare stikke? :P heheh..

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 15:39   #143
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Er så sjenert så tror ikke jeg tørr, hehe :P

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 16:01   #144
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.

Er så sjenert så tror ikke jeg tørr, hehe :P

Joda! Dette tør du! Jeg er ikke så veldig sjenert, så jeg kan stå for praten, hehe

Det blir som en hvilken som helst annen sammenkomst med folk man ikke kjenner; trimturer, time på treningssenteret, tur med hundeklubben, handling på rema, foreldremøte på skolen; bare myyye koseligere!

Kom igjen, sleng dere på

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 16:34   #145
Monagh
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Buvika, Sør-Trøndelag
Innlegg: 70
Monagh er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Hei folks.
Jeg er nyinnflyttet til Buvika og ny på lavkarbo. Er gjerne med på noe sosialt i området, når jeg bare blir ferdig med mine eksamener og er ferdig med ukependlinga rundt st. hans.

Jeg bor som sagt i Buvika. Rett ved siden av huset mitt går det opp en turvei til et fantastisk fint område. Oppi her går jeg så fort jeg har sjangsen. Når jeg er hjemme så går jeg her stort sett hver dag. Seinest i dag gikk jeg langrunden som tar ca 40 min i raskt tempo.

Ellers kan jeg nevne at jeg også driver som "mentalinstruktør", coach som noen kaller det Jobber mye med meditasjon og tankeøvelser, noe som i en slankeprosess er superviktig. Har man ikke hodet og tanken med seg på prosjektet man driver med så kommer man ikke langt.

__________________


Monagh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 17:49   #146
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Monagh, her.

Har man ikke hodet og tanken med seg på prosjektet man driver med så kommer man ikke langt.

Det er veldig sant! Tror nok mange sliter med dette! Uansett, velkommen til Trøndelag!

Skal vi finne en gang mellom 7 og 17 juni kanskje? Da er vi to som er ferdig med eksamener ihvertfall. Jeg reiser bort 18 juni, men dere kan jo dra uten meg da Kom igjen, mamma87, det har ikke noe å si om du er sjenert! Jeg er i likhet med littleme ikke veldig sjenert, så du trenger ikke å føle deg presset til å si noe som helst Vi skal nok klare å holde praten igang. Så får du bli litt kjent med oss først. Jeg blir ihvertfall fort kjent med folk! Eller, det er vel kanskje de som blir fort kjent med meg fordi jeg prater sånn.... Jeg tror ihvertfall at denne turen er noe du ikke vil gå glipp av.

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:29   #147
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Finn en dag dere, så skal jeg se om jeg kan hvertfall. Har to barn som krever sitt, men har veldig lyst. Mulig jeg er litt gamlere enn dere, men jeg er ung til sinns !

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:37   #148
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Alder er ingen hindring! Her gjelder kun et krav; at du har lest i denne tråden

Hva med søndag 12. juni?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 20:39   #149
Monagh
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Buvika, Sør-Trøndelag
Innlegg: 70
Monagh er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Hadde vært greit med en lørdag eller søndag for min del (bortsett fra pinsehelga). Jeg er oppi Namsos i ukedagene foreløpig.

__________________


Monagh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:19   #150
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Monagh, her.

Hei folks.
Ellers kan jeg nevne at jeg også driver som "mentalinstruktør", coach som noen kaller det Jobber mye med meditasjon og tankeøvelser, noe som i en slankeprosess er superviktig. Har man ikke hodet og tanken med seg på prosjektet man driver med så kommer man ikke langt.

Det høres utrolig spennende ut! Akkurat det der kunne jeg virkelig tenkt meg å høre/ lære mer om!

For meg er trening i hovedsak noe jeg vil gjøre alene og synes det er litt skummelt å ha det som en "bli kjent" arena. Mulig jeg kaster meg med om / når det blir noe likevel.

Jeg hadde derimot satt utrolig stor pris på å møttes en gjeng. Enten på cafe/ resturant, eller på et pledd i en park og skravlet litt, kanskje hatt noen "temamøter" enten om lavkarbo eller rundt det med motivasjon og hvordan møte sosiale settinger. Mange av oss er studenter og vi kunne utvekslet tips om hvordan en kan få timeplanen til å gå opp etc.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Innvandrerbutikker i Trondheim? knh Spørsmål og svar 26 02-04-11 03:08
Ketolysepølser i Trondheim?? FrøkenG Ketolysekuren 5 04-12-08 17:52
Trondheim?! Amica Generell diskusjon 11 29-03-05 22:44
Trondheim!!! magdalena Generell diskusjon 13 25-07-04 13:34
Prosjekt i Trondheim Albertine PCOS og karbohydratkontroll 14 24-05-04 19:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no