Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Menstruasjon og slanking

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-05, 13:59   #1
Roxira
Juniormedlem
 
Roxira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 40
Innlegg: 17
Roxira er på en erverdig vei

Menstruasjon og slanking

Dette er første gangen jeg prøver en lavkarbo diett... Menstrasjonen min har stort sett vært relativt regelmessig før.

Gikk på trionetta p-piller før, men så gikk jeg tom ved et uhell og den uka jeg ikke gikk på piller raste jeg veldig ned i vekt.. Plutselig passet bukser som jeg aldri hadde turt å se på, på mange år...
Jeg var jo overlykkelig!!

Men så begynte jeg på pilla igjen og gikk opp veldig mye... Mer enn der jeg hadde vært... Endte jo i depresjon og masse godte spising så jeg gikk opp veldig mye! Kunne ikke gå i vanlige klesbutikker å handle klær lenger.

Etter dette bestemte jeg meg for å slutte helt på pilla, men gikk da gikk jeg ikke ned noe.

Har fått mensen et par ganger etter jeg sluttet på pilla. Er det vanlig at den blir veldig sen når man går på lav karbo dietter?

__________________
Roxira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 14:27   #2
linse
Juniormedlem
 
linse sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 29
linse er ny på veien

Sv: Menstrasjon og slanking

Hei! Kan ikke svare deg akkurat på spørsmålet om menstruasjonen blir sen når man går på lavkaro-kosthold, siden jeg selv går og har gått på pillen siden jeg startet på lavkarbo. Men jeg har prøvd en del forskjellige piller (deriblant Yasmin og Diane), med resultat vektoppgang og humørsvingninger osv. Jeg bruker nå Cerazette, et nytt merke uten østrogen (om jeg husker rett). Dette er per dags dato det som har fungert best for meg. Men selvfølgelig er det jo best om man greier seg uten... Uansett ønsker jeg deg lykke til videre!

__________________





linse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 14:45   #3
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Menstrasjon og slanking

For min del, som hadde veldig lange eller manglende sykluser, så ble syklusene mer normale ved å følge lavkarbo. Vet at mange, spesielt PCOS`ere (les mer her http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=80 ) har god nytte med lavkarbo diett for å få igang menstruasjon, samt å få mer normale sykluser.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 14:54   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Menstrasjon og slanking

Jeg har erfart det samme som MUM her. Syklusen min stabiliserte seg og ble mer forutsigbar.

  Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 14:55   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

Jeg har hørt at mange har mye trøbbel med vekt og depresjoner når de går på Trionetta, og at det er en "amatørpille" som gis til tenåringer.. Og at folk har fått det mye bedre når de har gått over til andre merker.

Jeg gikk på Trionetta i tenårene, og var utrooolig humørsyk..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 15:17   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

jeg har mange av de samme erfaringene som mum og albertine (jeg har pcos) og jeg fikk diane som jeg gikk ned av. men diane er vel egentlig ikke en p-pille. det med preventiv effekt er vell strengt tatt en bivirknong. Men jeg gikk faktisk ned i vekt av diane. Da jeg sluttet med diane, fikk jeg ikke mensen mer enn et par ganger i året, men det har rettet seg med lavkarbomat, så nå har jeg faktisk mensen hver 28 dag (av og til et par-tre dager forsinket da) så for min del har lavkarbo stabilisert mye.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 15:17   #7
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

jeg har vudert å slutte på pillen for å se om jeg går ned i vekt siden jeg gikk sån opp når jeg begynte på den for snart 3 år siden, men hva skal man gå på om man ikke går på det?

gikk først på loette, fikk mensen i 2 månder i strekk
gikk over på symfase synest de var kjempegode og ingen bivirkninger som her husker. eller jeg fikk litt høyt blodtrykk men det var ingen som kunne svare på om det var fra pillene

når jeg skulle fornyeresepten hos helsesøster sa hun at hun ikke hadde lov å skrive ut disse som jeg tidligere hadde fått fra skolelegen

så da fikk jeg Trinordiol under begrunnelsen " det er den vi skriver ut til de fleste, og de fleste er fornøyd med den,

i begynnelsen så kom mensen ganske merkelig og første 6 måndene altid før den skulle, og pakken var dobbel så stor og veldig upraktisk. men den er billig (greit når jeg faktisk skal begynne å betale for dette)

men nå synest jeg de er helt grei, blør når jeg skal og de virker som de skal. men jeg vil jo helst ikke gå på noe i hele tatt.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 15:23   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

de fleste leger som jeg har vært til (fastlegen min har vært mye sykmeldt) har faktisk anbefalt meg p-sprøyte (de har ikke vist om PCOS) men den begrunnelsen jeg har fått på det er at det minker faren for blodpropp... Det er for at de virker på samme måte som minipillen. minipillen er jo et mye "tryggere" alternativ til p-pillen sånn bivirkningsmessig (bla vektøkning, humør og fare for blodpropp) men det er veldig viktig å ta de på riktig måte, så sånn sett slipper man å tenke på slike ting om man tar den sprøyta...

sikkert smak og behag...men etlavkarbokosthold skal jo stabilisere hormonene, så tar man p-pille for å få regelmessig mestruasjon, så er det verd å prøve uten, synes jeg, men tar man dem som prevensjon blir det en annen sak...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 16:53   #9
Roxira
Juniormedlem
 
Roxira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 40
Innlegg: 17
Roxira er på en erverdig vei

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av Helene

jeg har vudert å slutte på pillen for å se om jeg går ned i vekt siden jeg gikk sån opp når jeg begynte på den for snart 3 år siden, men hva skal man gå på om man ikke går på det?


Man får jo kjøpt disse Lady computerne og pearl! Disse er jo helt uten bivirkninger. Ønsker meg veldig en sånn selv, men de koster jo en formue!!
Kjekt å bare måle temperaturen hver dag istedenfor å proppe i seg en pille med masse hormoner.

For mer info les her: http://www.buenaventura.no/pfc11.html

__________________
Roxira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 17:47   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av Roxira

Man får jo kjøpt disse Lady computerne og pearl! Disse er jo helt uten bivirkninger. Ønsker meg veldig en sånn selv, men de koster jo en formue!!
Kjekt å bare måle temperaturen hver dag istedenfor å proppe i seg en pille med masse hormoner.

For mer info les her: http://www.buenaventura.no/pfc11.html

de er å få kjpt brukt litt billigere da... vet lita har kjøpt sånn

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 17:57   #11
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

vet ikke helt om jeg stoler på sånt.. fordi jeg har ikke planer om å bli gravid og det har veldig mye å si siden jeg studerer og har 2 1/2 år igjen til jeg er ferdig.

men jeg har vudert inplantat som er mye det samme som p-sprøyte men man trenger ikke bry seg om den på 4 år. det er jo en invistering. men jeg har lyst å få barn innen 4 år så da blir det litt dumt for da blir det dyrere en om jeg hadde latt den stå inne i 4 år. men jeg har jo god tid da. vet ikke

helsesøster hadde lyst å sette inn spiral og siden jeg har fast partner. det er vist derfor de ikke vil gi unge spiral.

men jeg tror ikke jeg vil ha det før etter jeg har gått gravid hvertfall.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 18:02   #12
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Menstrasjon og slanking

Hva med sånn p-ring da. En slektning av meg var med og prøvde de ut for et par år siden, hun var kjempefornøyd. Likte p-ring bedre enn yasmine p-piller. La ikke på seg, og fikk mensen hver 3. uke da hun tok den ut.
Selv har jeg hormonspiral. Veldig praktisk, men uvant og ikke ha mensen i det hele tatt.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 18:05   #13
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Menstrasjon og slanking

Skjønner ikke at du tør å ha horminspiral jeg Mum, jeg blånekter å tilføre kroppen min hormoner når jeg vet hvor mye tull det er med dem jeg allerede har. Kobberspiralen har fungert utmerket.

  Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 18:49   #14
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

er ikke p-ring det samme innholdet som p-piller da, synest jeg husker det. det er derfor man må ta den ut. implantat har bare 1 hormon og er 99.9 % sikkert.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 19:41   #15
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av Helene

er ikke p-ring det samme innholdet som p-piller da, synest jeg husker det. det er derfor man må ta den ut. implantat har bare 1 hormon og er 99.9 % sikkert.

Implantat og sprøyte er i allefall så å si det samme. (minipilletypeting) men ring tror jeg er som p-pille ja siden den skal brukes i tre uker.

Viss du har lurt på implantat men ikke over 4 år, så er jo sprøyten et bra alternativ...
Jeg har ei veninne som fikk satt inn spiral før hun hadde vært gravid, og hun sa at det var fryktelig vondt. måtte fjerne den på grunn av det, og fikk beskjed om at det var derfor de halst ikke ga spiral til jenter som ikke har vært gravide...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 20:17   #16
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

kansje jeg bare skal kutte ut p-pillen, bli gravid så slipper jeg å tenke på det på hvertfall 9-10 månder? og så sette inn kobberspiral etterpå...

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 20:31   #17
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av Helene

kansje jeg bare skal kutte ut p-pillen, bli gravid så slipper jeg å tenke på det på hvertfall 9-10 månder? og så sette inn kobberspiral etterpå...

neej? *Minne helene på avtalen*

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 21:09   #18
Roxira
Juniormedlem
 
Roxira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 40
Innlegg: 17
Roxira er på en erverdig vei

Sv: Menstrasjon og slanking

P-sprøyten er ikke så bra som mange tror... Den virker jo i 3mnd, og om man da ikke tåler den så har man 3 måneder med bivirkninger...

Ei venninne hadde mensen i 3 mnd.... Ikke særlig bra! Man minster mye blod på den tiden!

__________________
Roxira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 21:24   #19
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av Mila

neej? *Minne helene på avtalen*

hmmf, greit Mila! jeg skal holde ut!

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 21:32   #20
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av Helene

hmmf, greit Mila! jeg skal holde ut!

svært så interne dere er i dag da...*hmpf*

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 21:44   #21
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 06-11-05, 21:50   #22
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Menstrasjon og slanking

Hihihi

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 10:56   #23
linse
Juniormedlem
 
linse sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 29
linse er ny på veien

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av Roxira

Man får jo kjøpt disse Lady computerne og pearl! Disse er jo helt uten bivirkninger. Ønsker meg veldig en sånn selv, men de koster jo en formue!!
Kjekt å bare måle temperaturen hver dag istedenfor å proppe i seg en pille med masse hormoner.

For mer info les her: http://www.buenaventura.no/pfc11.html

Hei! Jeg ble kraftig frarådet fra min tidligere fastlege om dette. Hun mente at dette ikke var noe sikkert i det hele tatt. Så om du ikke har noen planer om graviditet med det første ville jeg sett meg om etter andre alternativer. Hva med p-plaster? Det fungerte absolutt ikke for meg, fikk utrolig merkelige bivirkninger, men jeg har hørt om andre som er veldig fornøyde.

__________________





linse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 11:36   #24
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Menstrasjon og slanking

den beste prevensjonen er faktisk total avholdenhet fra sex

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 12:22   #25
Roxira
Juniormedlem
 
Roxira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 40
Innlegg: 17
Roxira er på en erverdig vei

Sv: Menstrasjon og slanking

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

den beste prevensjonen er faktisk total avholdenhet fra sex


Blir nok veldig mange fornøyde herremenn rundt verden da.. Hehe...

Og desperate kvine mennesker... hihi...

__________________
Roxira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hjemmeside om slanking? Kanel Generell diskusjon 10 22-04-05 16:48
Hva er viktigst for å oppnå sine mål (slanking) Begod Generell diskusjon 1 29-04-04 12:46
Lindberg og slanking... Summer Dr Lindbergs 8 17-02-04 10:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no