Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen å dele South Beach-erfaringer med?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-11, 10:33   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill
Smile

Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Hei hei!

Finnes det noen her om dagen?
Her er en tilbakevendt South Beacher som tenker og satse SERIØST denne gangen! Hyggelig om det var noen andre og leke med i denne delen av forumet også.

Snakkes!? Ha en fin dag!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 13:40   #2
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Hei på deg :-)
Jeg er også tilbake!!
Har vel egentlig klart å gjennomføre og holde på en del av det jeg innførte sist men du vet litt ekstra her og litt ekstra der fører jo gjerne til at det blir litt ekstra kilo også..he he

Nå er det 6 uker til jeg drar på ferie og håper å få av 4 kg til det. Da er jeg ca samme som da jeg besøkte Florida sist gang ;-)

Middagstips ja. Det er veldig bra å ha noen å dele med ;-)
Helgen blir enkel for min del. Kun jeg , mannen og sønnen hjemme i kveld og da blir det visst taco. i morgen blir det en kyllingrett med samk av Thailand. Den gleder jeg meg til altså :-)
Søndag skal sønnen gå KM i Langrenn og da er jeg redd det blir en vaffel og pølse så kanskje jeg får raske sammen noe annet å ha som back-up :-)

Blir spennende å følge deg videre Victory :-)

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:23   #3
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Hei!

Så koselig! Hjelper mye og ha noen og sammenligne inntaket med syns jeg!
Her ble det en hjemmelaget løvstek med salat når jeg kom hjem fra jobb.. Må vel finne noe litt senere også.. litt fredagskose mat! Høres godt ut med taco.

Så deilig med ferie da. Ingen ferie i sikte her... får lengte etter påsken!

Ha en fin helg, og god skitur i morgen!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:55   #4
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Huff Dette har vært en tøff helg.
På søndag mistet vi en god venninne. Hun tapte kampen mot kreften etter en ganske lang kamp. Vi var forberedt på at dette skulle skje så det har preget helgen men gjorde fryktelig vondt da det ble ett faktum. Trist å tenke på at vi ikke skal møtes mer , at vi aldri skal le sammen mer og at vi aldri skal dele erfaringer. Vondt å se mannen og barna hennes stå igjen alene, men sammen er vi sterke og tiden leger alle sår er det noe som heter....

Kroppen føles helt tappet for energi og matlysten er absolutt ikke der så denne uken får bli det den blir tror jeg. så får vi starte med friskt mot når jeg får den verste sorgen litt på avstand.

Håper du har hatt en flott helg Victory :-)

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 23:06   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Off så utrolig trist og lese....
Er ikke så mye man kan si for og trøste... annet enn at uansett hvordan det føles nå så blir det bedre en dag.. Man kan jo aldri bli forberedt på noe sånnt uansett. Håper du har folk rundt deg som passer på deg, og trøster.. Og noe diett er vel ikke akkurat noe man skal bruke tanker og krefter på i sånne stunder.

Kjempe trist.. sender deg gode tanker vertfall!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 16:20   #6
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Huff ja det er tunge stunder innimellom ja.. Men nå klarer jeg hvertfall å se bilder av henne uten å strigråte. Dato for begravelse er også satt. Fint å få en avslutning på dette på en måte selvom selve begravelsen er en trist begivenhet.

I dag er det valentinesday og jeg har fått nydelig roser levert på jobben av min mann.
Så nå skal jeg straks hjem å lage en bedre middag til han , samt hjertebrownies med bringebærkrem

Takk for omtanke Victory. Det gjør godt å få litt medfølelse.
Jeg lover å komme sterkere tilbake fra mandag ;-)

Ha en flott tirsdag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 12:48   #7
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

I dag skinner solen fra en skyfri himmel og det er deilig.
Blir liksom litt lettere til sinns av nydelig vær.

I dag er det kulturskole for snuppa mi og jeg skal tråkke i gang med en spinningtime Gleder meg til det. En super instruktør på den timen.

Usikker ang middag kjenner jeg. Lite fantasti i matveien om dagen men ett eller annet klarer jeg vel å skrape sammen ;-)
Nå er det lunsj og thai kylling gryte !!

Ha en flott dag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 09:57   #8
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Hei!

Så godt og høre at du har hatt noen finere dager, med fokus på hyggeligere ting. Og blir godt og bli ferdig med begravelse.. tiden frem til den blir lissom bare et vakum, ingenmannsland på en måte. Snille kjærsten som kom med roser...
Jeg fikk hjemmelaget dessert og hjertesjokolader..

Maten har vært litt så som så her om dagen.. men skal prøve og hente meg inn igjen skikkelig nå. Har startet med knekkebrød med ost og skinke til frokost.
Og i kveld blir det og steke karbonader.

Fikk 30 min trening før jobb i dag også, så da er dagen godt igang.
Ha en fin dag!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 10:22   #9
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Hei :-)

Middag i går ble rett og slett omelett med skinke og ost. Måtte få i oss lit mat før trening og skirenn for lillegutt( som ikke synes jeg skal kalle han det siden han snart fyller 11år)
Bakte urtekjeks med gojibær til kvelds og de er nydelig med litt brie på.
Spinningtimen min var nydelig!! Hard og god

Mat i dag blir som følger :
Frokost- eggerøre med kokt skinke
lunsj - kyllingsalat
middag - hjemmelagede fiskekaker med blomkålmos
kveld - urtekjeks med brie.

håper å få til en skitur med mann og sønn mens snuppa er på håndballtrening.

Kun 5 uker til ferie nå

Ha en toppers dag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 10:31   #10
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Hehe stooor gutt da jo!

Utrekjeks høres spennende ut - lyst og legge ut oppskrift?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 11:02   #11
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Urtekjeksen er hentet fra boken Fristende Lavkarbo :-)
Der er det fantastisk mange herlige oppskrifter.
Husker den ikke helt i hodet akkurat nå så legger den ut i kveld ;-)

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 09:48   #12
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

God morgen og god fredag!

Håper dagen er snill i dag...

Jeg har akkurat spist frokost, lavkarbobrød/knekkebrød med brunost.. var vel ikke helt etter boka vel.. Men men, fredag er fredag...

Nå skal jeg løpe i møte. Hele dagen. Det kan bli slitsomt på en trøtt dag... jaja - plutselig er det helg.

Ha en fin dag!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 11:32   #13
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Fredag og solen skinner :-) For en nydelig måte å starte helgen på.
Rakk ikke å legge ut den oppskriften i går jeg.. Var ikke hjemme før 23.30 og da ropte sengen på meg altså

Men det kan være verdt å sjekke ut bloggen til Cecilie. fristendelavkarbo.no Masse gode tips til alternative kaker , søtsaker , brød , knekkebrød , scones osv. Jeg har falt pladask for den :-)

I dag skal hele vennegjengen samles og minnes. Blir godt og vondt på samme stund vil jeg tro.

Håper å få til en tur på skøytebanen i morgen og skiløypa på søndag

Ha en flott helg.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 19:52   #14
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Takk for bloggtips - der skal jeg inn og sjekke.
Har laget sukkerfri sjokoladepudding og vaniljesaus nå.. Skal prøve og være litt flink i helga..men kjekt og ha noe om godterisyken blir for stor.

Hadde håpet på en skitur i morgen jeg også, men her er det meldt plussgrader og regn! Klar for vår altså... men får være grenser!

Håper dere får en fin kveld i dag... blir nok som du sier både godt og fryktelig trist, men det hjelper ofte og snakke om det med andre i samme situasjon... Det er bare så utrolig urettferdig når slikt skjer..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 12:41   #15
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Urtekjeks :
2 eggehviter
2 dl finmaltemandler
1/2 dl sesamfrø
1/2 dl solsikkefrø
1/2 ts salt
1 ts sukrin
2ts fiberhusk

Bland alt sammen, form små runde kjeks og stek på 180 grader i 15 min.
Strø ønsket urter og evnt salt før steking.

Disse er som sagt hentet fra fristende lavkarbo.
Kan varieres med andre typer finmalte nøtter.
Perfekt til ost :-)

Kvelden i går var fin. Vi var 22 som mintes en super venninne:-)

Ser ikke ut til at det blir noe skitur her heller for her regner det:-(

Ha en fin lørdag :-)

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 12:48   #16
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Takk for den!

Så bra dere fikk en fin kveld for venninna deres... Viktig og ta vare på minnene selv om det vondt nå. Godt dere kan støtte hverandre.

Blir ikke noe ski her heller. Skikkelig grått og trist vær, så da blir det heller og gå til byen og dra på cafe. Koselig på en lørdag.
Tatt en runde yoga med Jillian da, så fått tråkket igang kroppen litt.

Ha en fin lørdag!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 09:29   #17
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

God morgen :-)
Ja da er det mandag og en ny uke starter.
Denne uken er det vinterferie hos oss og barna er sendt på ferie hos hvert sitt par med besteforeldre. Jippi :-) Litt rart å være uten men litt deilig for mor og far også..

Så nå sitter jeg på jobb og funderer på hva uken skal bringe. Nyter litt Yogi te ( lageret har akkurat blitt fylt opp av pakke fra iHerb )
I dag blir det spinning og det skal bli godt. Middag blir laks med fetaost ( oppskrift jeg fant på vg i helgen)

Hatt en fin helg Victory? Lørdagstur til byen med cafe besøk høres nydelig ut. Det blir det altfor sjelden med meg ;-)

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 10:15   #18
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

God morgen!

Endelig mandag... er det ikke det det heter?
Husker nesten ikke jeg sto opp i dag, så utrolig trøtt! Har drømt og drømt i natt..

Men helgen var koselig. Fikk meg en tur på ski likevel, i går var det jo helt nydelig vær, så da var det deilig og få luftet seg litt.

Kjenner at dette kan bli en litt kjedelig uke matmessig.. Prøver meg igjen på "tømme fryser før du handler noe nytt" prosjekt. Blæææh.... kjeeeedelig! Så da får jeg se hva jeg kan plukke frem.
Håper mandagen er fin og at dere får en fin uke sammen med bare hverandre.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 09:20   #19
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

God morgen :-)
Tirsdag og om mulig enda flottere vær enn i går :-)
Det kan vi like. ulempen er selvfølgelig at snøen smelter altfor fort nå så jeg håper på ett snøfall til før vintersesongen er over.

I går laget jeg laks med fetaost krem , stekt i ovn med gresk salat. Det var nydelig. Det ble en herlig spinningtime også. Rett og slett en flott dag.

I dag står hjemmelagede karbonader på menyen , før jeg skal en tur på spa og avslutte dagen med en skravle kveld hos ei høygravid venninne. Hvis ikke babyen bestemmer seg for å komme da

Hva slags kosttilskudd tar du Victory? Litt usikker på om jeg kanskje bør suplere litt..

Ha en fin tirsdag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 10:15   #20
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Heia!!!

Ser ut til og bli en knall tisdag her også. Men enig! Skulle gjerne hatt noen skiturer til altså. Er jo nå kose-ski-sessongen begynner! Med kvikklunch (som vi ikke får lov til) og appelsinpauser.

Den middagen hørtes skikkelig god ut. E ikke så fan av fetaost jeg, men kanskje når den gratineres sånn. Min var skikkelig stusselig. Fiskekaker og brokkolimos. Fiskekakene er nydelig da, men jeg glemte at jeg liker jo ikke brokkolimos, så det ble litt lite lissom. Tok litt blåbær og brinegbær etterpå da, så ikke no synd på meg.

Ang kosttilskudd så har jeg en periode nå tatt chlorella og green kamut. Har også brukt spirulina, men damen på helsekosten anbefalte og at en rinde m chlorella som detox først, og gå over til spirulina etterpå. Ikke ta de sammen. Nå har jeg hatt en pause på alt sammen, kanskje begynne igjen neste uke. Også tar jeg Udos og Cocosa, prøver her dag.
Finner masse billig på www.iherb.com Kan sende deg en rabattkode så får du avslag på første bestilling.

Kos deg på venninnebesøk, får ikke håpe du blir jordmor!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 10:28   #21
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Jeg elsker iHerb.com
Jeg bestiller spirulina tabletter derfra og alt av nøttemel , sukrin etc.
Nå sist fikk jeg mange pakker Yogi detox te som er nydelig og "nesten gratis" he he
Utenom spirulina tar jeg tran og aloe vera juice.
Men lurer på om jeg skal suplere med noe multivitamin også..

legger ut laksemiddag under middagstråden ..hvis den fortsatt finnes da ;-)

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:24   #22
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Jeg elsker yogite! Har bestilt mange gode fra Pukka derfra også, nå har jeg detox, en som heter noe med evening tea og en relax.

Alovera har jeg tenkt på også, hva skal den være flott for igjen? Og merker du noe?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 10:04   #23
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Jeg elsker Pukka te.. Fantastisk mange gode smaker :-)

Jeg drikker Aloe Vera juice for å holde magen i orden og rense tarmene. Den fjerner "belegget" som av og til dukker opp i tarmene og gjør at tatmtottene lettere tar opp vitaminer og mineraler fra maten. Jeg mer ker stor forskjell. Særlig på hud , hår og energien
Anbefales på det sterkeste.

I går var det begravelse hos oss. Det var en fin og vond opplevelse på en og samme tid. Det ble ett verdig farvel med en fantastisk jente
I går kveld var vi hos ett vennepar på middag og det var veldig koselig. Fint å begynne å tenke på noe annet igjen. Fikk sneket inn en spinn intervall og en shape time også. Merker at magemusklene er der ett sted ja

Ha en flott dag Victory

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 10:18   #24
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Ja da er det helg igjen da
Det skal bli deilig å få igjen sønnen i dag. Er liksom litt rart å være hjemme men ikke ha noen barn der. Men mannen og jeg fikk oss en fin kinodate i går og det er veldig lenge siden sist .

Jeg veide meg i dag og på tross av popcorn i går og div utskeielser denne uken ble det en bitteliten nedgang!! juhuuuu.
Så nå er det bare å brette opp armene og gyve løs på de neste 4 ukene så får vi håpe sommertøyet sitter sånn passe greit

I morgen står en dag i slalombakken på programmet og da får jeg igjen lille snuppa også , så da er hele kjernefamilien samlet igjen.

Ha en flott helg.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 22:44   #25
Nileh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 39
Nileh er på en erverdig vei

Sv: Noen å dele South Beach-erfaringer med?

Tenker å melde meg på her! Har holdt på med South-Beach siden sommerferien, og er storfornøyd med alt jeg får lov til å spise. Problemet er bare at etter å ha gått ned 14kg, har vekten stått stille i en evighet!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wrgf5Do/]
Nileh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Håper noen kan dele sine erfaringer/har råd ang. sult Gaupe Spørsmål og svar 37 19-09-11 19:44
Meninger/erfaringer om South Beach-dietten? Tittit South Beach 12 25-04-11 14:26
Noen på min str. som kan dele sine erfaringer med lavkarbo? diamanten Lavkarbo generelt 9 02-02-11 21:33
Spent på å høre deres erfaringer ... Noen som vil dele? sullelulle Ketolysekuren 4 04-04-08 21:51
Noen på South beach? Gro South Beach 3 06-06-05 20:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no