Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Ferry Food - LCHF av Björn Ferry og Cathrine Schücke Sc

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-11, 22:01   #1
Bobhund
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 1
Bobhund er på en erverdig vei

Ferry Food - LCHF av Björn Ferry og Cathrine Schücke Sc

Denne boken kan anbefales på det varmeste for alle som er interressert i lavkarbokosthold.

Boken har to deler, i den første (og korteste) forteller Björn Ferry selv historien om når han la om til lavkarbo, en historie som ender i OL-gull. Her er det mange gode tips å ta med seg, spesielt om å trene og spise lavkarbo samtidig. Ferry ramser også opp positive helse-effekter han har hatt av dette.

Den andre delen av boken er likevel den beste, dette er en ren kokebok med noen fantastiske retter. Vi (jeg og min kone) har ikke rukket og testet alle, men fem seks stykker har vi prøvd, og det er fantastisk god mat. Bildene er også veldig fristende! Utvalget retter er variert, med frokost/lunsjretter, middagsretter og desserter. I tillegg er det tatt med noen typer tilbehør som kryddersmør og lignende man bør ha i frysen. Oppskriftene er enkelt forklart, og det er ofte tatt med variasjonsmuligheter i teksten.

Kort sagt, boken anbefales på det aller varmeste!

Bobhund er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ferryfood Svar med sitat
Svar

Emneord
lchf, oppskrifter, trening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bjørn Ferry og lavkarbo i dn.no i dag :) Nerthus Nyheter / media 12 29-01-11 00:04
OL-gull med LCHF kost (Ferry) LenaBeatrice Generell diskusjon 3 17-02-10 18:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no