Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tanker om desember

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-08, 19:00   #1
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Tanker om desember

Da jeg startet på Ketolysekuren i slutten av september, hadde jeg som mål å gå på den frem til begynnelsen av desember, for så å gå over til et mer vanlig lavkarbo-kosthold. Tenkte det ville være lettere å komme igjennom desember og julen med litt større frihet.

Akkurat nå kjenner jeg at jeg får litt panikk med tanken på å gå over til lavkarbo. *hva om en legger på seg igjen?* Er så nærme mitt endelige mål nå.

Fordelen med ketolysekuren er jo at det er ganske enkle regler å forholde seg til, men veldig lite rom for utskjeielser. Dette gjør at fristelsene for meg blir mye mindre og ikke minst ganske trygt. På den andre siden er tanken på pinnekjøtt _uten_ kålrabistappe lite tiltalende! Jeg vet med meg selv at det er ikke godteriet og kakene jeg kommer til å savne, heller ikke poteter, men en del av den gode maten som hører til i julen. Risgrøt på julaftenformiddag, gravlaks, kålrabistappe til pinnekjøtt, surkålen til ribba og erterstuingen til lutefisken.

Er det noen andre som har slike tanker før vi går inn i julemåneden og hvordan planlegger dere det?

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 19:14   #2
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tanker om desember

Jeg tenker mye det samme som deg.. Jeg vil ha adventskalender, juletradisjoner med mat, godterier, kos.. Jeg kommer nok til å lage en del lav-karbo godt, men enkelte ting klarer jeg meg bare ikke uten i jula..
Så det blir en vanskelig tid..:S
Men får prøve å ikke gå opp så mye.. Kroppen min reagerer ikke like mye på ketolyse som manges her inne, jeg går ikke så mye ned. Opp derimot er aldri noe problem, så jeg ser ikke for meg at jeg kommer meg gjennom jula uten å gå opp. Kanskje kjipt å tenke sånn, men jeg har ikke tru på at jeg klarer hele jula uten å gå opp noe

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 19:27   #3
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

Hae skrevet det en del ganger, men skriver her og eg. Personlig kommer eg til å ta pause fra ketosen i desember. Skal først i 50 årsdag, så i 2 julebord og så skal vi være hos svigers hjemme i Bergen fra 19 des til 2 jan. Da er også 1 årsdagen til datteren min som skal feires. Vil ikke at de skal styre og tar derfor en pause før det er tilbake på ketos 3. januar. Eg kommer nok ikke til å ta av eller noe, men vil ikke telle karber og skal kose meg med familien min! Kommer sikkert til å trene ekstra mye siden pappa og de har laget trenings rom med det meste eg trenger.

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 21:34   #4
Bæremæ
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 38
Bæremæ er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

Blir å ta pause fra 22.desember til 1.januar, å styre litt unna di største karbobombene

Bæremæ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 22:02   #5
candyland
Medlem
 
candyland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 42
Innlegg: 91
candyland er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

jeg vil ha mye godt jeg..... men jeg vil mye heller være fornøyd med vekta mi, og det er jeg jo ikke nå.... så jeg skal heller benytte julen i år til å hive innpå med pinnekjøtt, svineribbe og mårpølse i store mengder med litt fett på, og det med god samvittighet uten å tenke på alt fettet.... og så skal jeg ha pittelitt kålrabistappe til bare for å kjenne smaken.... godtet klarer jeg meg fint uten, og er egentlig glad for at jeg har en unnskyldning til å ikke stappe i meg alt det unødvendige snopet jeg har gjort hvert år tidligere....

__________________



candyland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 22:46   #6
Sepia
Medlem
 
Sepia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nær Bergen
Alder: 47
Innlegg: 57
Sepia er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

Har egentlig lyst til å leve så "ketogent" som mulig i desember. Men på julaften skal jeg fråtse i kålrabistappe til pinnekjøttet!!!

Det som er mitt problem, er frukten... Jeg ELSKER klementiner og appelsiner med "baby-båter"... Merker jeg har problemer på pauserommet allerede, fordi klementinene har kommet.
Finnes det noen måte å leve med å spise en klementin eller to i løpet av en dag? Vet jo at fruktsukker er FYYY... Disse inneholder 7-8 karber pr. 100 gr, og en stooor appelsin er vel opp mot en halv kilo, så blir ikke mye...

Kan man spise frukt på Fedon?

__________________





Sepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 08:44   #7
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tanker om desember

Jeg hadde prøvd å ikke tenke sååå mye på karbs i jula. Og om man skal unne seg noe, hadde jeg heller unnet meg kålerabi stappe til middagen istedet for kaker! Syntes ikke at folk skal ha dårlig samvittighet for å spise tilbehør til maten Er jo tross alt jul

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:00   #8
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tanker om desember

ja du kan ha 2-3 frukt per dag på fedon Men man skal prøve seg fram, har blitt fortalt at noen føler at vekta bremser opp om man spiser mye frukt..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:26   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tanker om desember

Jeg har bare en ting å si i denne sammenheng:

Jula mi får ingen ødelegge!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 13:09   #10
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

Jeg forsøker å legge opp det ketogene kostholdet så fornuftig som mulig. Jeg har erfart at sprekk ikke er spesielt gunstig, men jeg skal ut av ketose på onsdag og leve lav-karbo frem til 1. desember. Detetter skal jeg over i ketose igjen fra 1. desember til 19. desember. Da håper jeg egentlig at jeg er ferdig med ketose for alltid!!! Mulig jeg må ta noen "snikekilo" etter jul og nyttårsfeiring, men alt i alt skal jeg snart være ferdig tror jeg.
Det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man blir tjukk av, men det man spiser mellom nyttår og jul....
Jeg vil ikke gjøre hele desember til "alt er lov mnd", men selve julen skal jeg kose meg. Skal ha med lavkarbobrød hjem, holde meg unna poteter, ris og pasta. Men klementiner skal jeg ha, og alt annet som kommer med julen.

Dette var bare mine tanker.

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 13:25   #11
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tanker om desember

Jeg vil gjerne holde meg så lav karbo som mulig, og vil gå over til Lindberg i julen. Har ingen problemer med tiden frem mot julaften, men skal ha fedon brød, og annet snacks. Blir å bake noen lavkarbo, men julaften blir ribbe og hjemmelaget surkål. Potetene kan jeg godt droppe

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 13:25   #12
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tanker om desember

Fedon snakker ikke så mye om antall karber, men om hvor på GI/GB skalaen karbene ligger. Lavest mulig GI til alle måltider, men han tillater ett måltid pr dag med litt karber som ligger på øvre skalaen av GI/GB. Det er grunnen til at han tillater litt frukt, men bær er mye bedre.

Det viktigste er å ha stabilt blodsukker. Og det har vi best på lavt og middels GI/GB.

Ville anbefale dere å lese en av bøkene hans for å få oversikt.

God jul!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 14:12   #13
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tanker om desember

Personlig skal jeg holde meg på den "smale" tid frem til 22.desember eller 24.desember er planen Og så begynne på nytt rettover nyttår. Tror egentlig ikke det hadde vært noe problem å leve i ketose gjennom jula, men ser på det hele som en belønning for at jeg har vært flink lenge. Skal kose meg med litt gotteri som jeg har kjøpt på taxfreen etter sydenturen nettopp, men mest av alt med klementiner. Jula ellers er jo full i fett så sånn sett skal det gå bra
Har også veldig lenge igjen før eg eventuelt er ferdig med ketolyse, og kjenner at en pause av og til gjør bra for hodet.
Men akkurat no koser eg meg i ketosens verden og håper å bli der helt frem til jul.
Skal ikke bake noe i år er planen, altså av julekaker, tar det heller hjemme hos foreldrene mine og baker litt flere der slik at eg kan få noe av de. Men vil selvsagt være med på bakingen og så kan eg hente kakene rett før jul for å servere gjester. Er heldigvis ikke spesielt glad i julekaker så dette tror eg går bra
Dessuten er det jo så masse anna man kan gjøre i desember utenom å spise, gleder meg masse til juleverkstedet jeg og venninna mi skal ha. Da lager vi lys, pynter til jul hjemme hos meg, lager konfekt som vi gir vekk og i det hele tatt. Kjempekos

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:07   #14
bofse
Juniormedlem
 
bofse sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 56
Innlegg: 42
bofse er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

I jula har jeg bestemt meg for å ta en ukes pause å spise alt jeg har lyst på. Klart jeg kommer til å gå opp endel, men det at jeg vet jeg skal kose meg i jula gjør hverdagen enklere uten sprekk.

bofse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:14   #15
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Tanker om desember

Jula er jo egentlig en lavkarbo-vennlig måned! Jeg kommer IKKE til å ødelegge flere måneders vektnedgang på tørre kaker og kjøpa-marsipan! Gi meg heller ribbe, pølser, flesk og medister, lutefisk og baconfett! Delfiakake, kokosmakroner, hjemmelaget marsipan, romkuler, cocosa/sjokolade-konfekt osv. NAM!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:39   #16
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Tanker om desember

Er ikke på ketolyse lenger, men svarer i forumet fordet.. for det gjelder jo egentlig litt hvordan alle vi lavkarbere tenker om jula?

I allefall.. da jeg gikk på ketolysekuren i sommer så ofra jeg ganske mye... gikk igjennom bryllup og store festdager og sånn, og en ting var felles for alle de store dagene: Jeg greide IKKE å kose meg når jeg måtte telle karber, og jobben med å styre unna og ha alternativer og sånn var rett og slett ikke noe for meg. Det ødela hele dagen! Joda, noen klarer det sikkert, men i allefall for meg var ikke det noen god strategi...

Nå har jeg gått over på lindeberg, og mine holdninger ovenfor jula er at jeg skal spise akkurat som alle andre på de få dagene vi faktisk HAR felles middag. Jeg har aldri vært den som overspiser eller går opp kilovis i jula uansett, så den planen akter jeg å følge Dagene imellom blir jeg å spise normalt, dvs etter lindberg sine prinsipper... og jeg gleder meg masse til det!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 18:52   #17
Tussetrollet
Seniormedlem
 
Tussetrollet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 809
Tussetrollet er virkelig snillTussetrollet er virkelig snillTussetrollet er virkelig snillTussetrollet er virkelig snillTussetrollet er virkelig snill

Sv: Tanker om desember

Har også tenkt å kose meg i julen uten å telle karber..

__________________





Tussetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 19:10   #18
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Tanker om desember

Er ikke noe glad i poteter...er avvent med brød. Så da tenkte jeg å spise ribbe, pølse, steik, medisterkaker, pinnekjøtt, kålrotstappe... osv.. Det er faktisk ikke SÅ mye karber i kålrotstappe. Lagde med ketolysemix her jeg..det smakte også godt

Ellers finnes det sukkerfrie erstatninger for den som vil ha noe til søttanna og nøtter er jo tillatt.

Så jula blir ikke noe værre for meg enn en vanlig helg hver uke hele året

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 19:16   #19
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Tanker om desember

Jeg kommer heller ikke til å la jula ødelegge denne slankekuren!! Jeg skal spise litt kålrabistappe til pinnekjøttet på jul aften - med det er det!

Og jeg skal ikke tenke på alt jeg ikke kan spise - men fokusere på alt jeg kan spise, for første gang på mange år!! Uten å være redd for fettet

Mmmmmm jeg kan spise sylte, kjøttrull, ribbe, lutefisk med masse bacon, kalkun, gravlaks og mye, mye mer.. - ja, alt det jeg forbinder med jula.
Det skal jeg si til meg selv

Og drikke mye god vin, snacks: oliven og baconcrisp, grønnsaker med dip
Og enda mer vin......

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 19:24   #20
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tanker om desember

SÅÅÅÅ enig LilleM0r!

Fokusere på det vi KAN spise!!! Uten å være redd for fettet.
Jeg kommer også til å unne meg litt kålrotstappe, men poteter savner jeg ikke (hvem skulle trodd...)

Og vin, ja.... mye vin
men stopper før det kommer så langt (tror jeg)

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 19:27   #21
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Tanker om desember

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde jeg vært hjemme, hadde jeg fortsatt med ketolyse, men jeg skal på besøk til slekt i Sverige en hel uke. Det er første gang vi skal være der til jul. Regner med at vertinnen har ønske om å vise frem sine juletradisjoner. Det er en litt vanskelig uke å være sær.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 20:01   #22
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Tanker om desember

Skjønner deg Pearl, ikke lett i en slik setting. Du kan vel lure deg unna noe ved "ikke å tåle det", ellers bare spise så lite som mulig av ulovlig mat, uten å fornærme.

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 20:43   #23
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Tanker om desember

Ja, jeg får se hva det går an å få til. Jeg tror jeg får bidra med endel julemat av "lovlig type". Og ta med meg noe "norsk".

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 08:05   #24
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tanker om desember

Nå har jeg ca 4 kg igjen til julemålet mitt på 10 kg, klarer jeg det så blir det nok litt ekstra kos julaften

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 13:07   #25
Håpefull
Juniormedlem
 
Håpefull sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 38
Innlegg: 44
Håpefull er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

Jeg kommer nok til spise vanlig middag med det tilbehøret jeg har lyst på. Blir nok også å spise klementiner, dadler og fiken...Heller holde meg unna alt av sjokolade og julekaker...Skal ikke fråtse unødvendig, så skal generelt spise mindre usundt denne julen enn hva jeg har gjort tidligere Håper det blir snø så kan jeg ta tantebarna med ut å ake god trim å gå opp bakken igjen når man grynner i snø

__________________



Håpefull
Håpefull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det Caxa Generell diskusjon 18 01-10-11 18:02
Noen tanker.. Summer Fysisk og mental helse 4 15-05-06 18:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no