Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Maistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-11, 12:06   #601
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei begge to! Tusen takk for oppmuntring! En trenger virkelig det når det butter i mot slik.... Og i dag kan jeg melde om gledelige tall: Ned TO KILO denne uka! Jeg tok to glass vin i går kveld, - så jeg er klar over at det kan komme til å vise seg at det var noe lave tall i dag, - men uansett så var det godt å se 72-tallet igjen. (72,5 i dag) Og SÅ mye kan vel ikke de to glassene utgjøre?? Har vært grodd fast midt på 74 lenge nå... Så i dag er jeg ved VELDIG godt mot!

Jeg har gått to lange turer denne uka, - det kan jo være det som har utløst det? Håper det, for jeg vil veldig gjerne beholde fløtekaffen min.. Men stopper det igjen, - så er det vel ingen bønn, - da må jeg på partystopperleting.
Det kan jo være så enkelt som så at de første kiloene som slapp var rene vannkilo, - og at jeg trengte disse to ukene her på å få i gang fettforbrenningen igjen og? Time will show...

Veldig godt å være ferdig med tannlegen, Frøken! Jeg skal dit på tirsdag, - og krysser fingrene for at det blir et relativt kort besøk. Liker ikke tannleger... :S

Gratulerer med ny pers til deg og, Tasja! SÅ moro! Dere er kjempeflinke begge to!!!

Ha en koselig helg begge to! (og alle dere andre...)

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 12:44   #602
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Og forresten, - en ting til. Jeg skal til Stavanger neste uke (ikke førstkommende) og da blir det nok noen restaurantbesøk. Det pleier gå godt (ber om salat i stedenfor potet, velger en tørr vin etc...) Men jeg vet at i Arendal finnes en restaurant hvor de har lavkarbomeny. SÅ da lurer jeg på om noe slikt flott finnes i Stavanger og? Det hadde vært moro å prøvd en slik restaurant.

Hotellfrokosten er grei, - der er det mye lovlig å velge mellom.
(og så driver jeg og venner meg på konjakk , - det er så grei å kunne bestille NOE til kaffen etter middag og..... annet enn dessert eller likør.)

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 11:39   #603
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jaja, - da ble det litt opp igjen i dag, - men det hadde jeg nesten regnet med pga vinen på fredag. Men vekta stoppa på 73 i dag, og det er uansett 1,5 ned fra tidlig i uka. Jeg er strålende fornøyd. Kanskje det ENDELIG har løsna?

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 08:19   #604
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Åssen går det, mammamiia?

Her har det løsna en smule ihvertfall. Ny minstenotering i dag, 72,5 - JIPPI -
Det føles fantastisk - om 0,6 kg er jeg ikke lenger feit, jeg er bare overvektig - hehe. Åh, jeg gleder meg

Jeg har kjøpt meg nye joggesko siden sist jeg var innom her - utesko - som jeg prøvde for første gang på en joggetur i skogen i går - det var veldig godt å løpe i skogen, men mye hardere enn å løpe på tredemølla. Tror jeg løp fortere i skauen, klarte liksom ikke helt å legge bånd på meg.

Dette blir en herlig dag!!!

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 21:24   #605
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei hei!
Gratulerer så mye med veldig gode resultater. Godt jobbet!!
Det er ofte tyngre å løpe ute, men også mer motiverende. Jeg pleier alltid å si at jeg skal komme meg opp den bakken el. og da er det ekstra kjekt når det går bra

Jeg gikk opp igjen ca ett kilo (antagelig den tiden i mnd), men heldigvis er det på vei ned igjen nå
Jeg er midt i en operasjonsperiode, skal ta ut celler og sette de inn igjen og greier og greier. Får håpe det blir bra, blir rundt 24 mnds opptrening etterpå. Blæh! Men men, hvis jeg kan bli bedre så er det verdt det!

Er ikke like lett å være aktiv når man stort sett må slappe av for å unngå smerter! Jaja, får satse på at innsatsen på matfronten kan skremme kiloene bort likevel!
Ha en strålende tirsdagskveld flinkaser

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 08:18   #606
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei jenter ..

Tasja, så frustrerende det må være å ha lyst til å være aktiv, men ikke kunne det Håper denne operasjonsperioden går bra og at det blir bedre på andre sida.

Ellers har jeg den siste tida vært superflink og supermotivert - men nå er jeg bare sint på meg selv. Jeg har sånne små høykarbo-sprekker innimellom, og det har aldri hatt noen stor effekt. nå har det vært sånn - jeg tar litt av smågodtet til snuppa på lørdagen og sånn...
Nå på lørdag skulle vi til min kjæres tante og onkel for første gang på veldig lenge - skulle hente noe arvegods. Jeg var sulten, veldig sulten - så da vi kom frem og tanta hadde dekket bordet (var ikke forberedt på det) - så kastet jeg meg over maten og spiste til jeg var stappmett. Og den store synderen var nok ...... rundstykker... og kjeks ...
I dag veier jeg 2 kg mer enn jeg gjorde på fredagen... gahhhhh!!! AT det går an å være så dum ...

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 08:21   #607
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Ok, nå blei jeg enda mer irritert på meg selv, for jeg vet jo at det ikke hjelper noen, og aller minst meg selv, at jeg kjefter sånn...
Jeg har spist rundstykker..og jeg har gått opp to kg... det går fort ned igjen - hvem har vel dårlig tid??? Ikke jeg.. men jeg har lært altså - brødmat er ikke tingen for meg, jeg er så utrolig tung i magen og har ikke vært på do siden jeg spiste dette...
Så nå har jeg kanskje lært

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 19:24   #608
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

De to kiloene dine er helt sikkert bare vann, Frøken!! De flyr fort av igjen!
Ikke sikkert det er noen trøst, - men jeg har høykarbosprekker så det holder her jeg og.... bla. a var jeg i Stavanger for et par uker siden, - der gikk det ned en halv Peppes-pizza (stooor!), tre moccacaffe'r.... (og de var IKKE uten sukker!), en middag med ris og en med høykarbo Enchiladas...... Og brød (!!) til frokost hver dag! Jeg gikk opp 3 kilo på tre dager, - men de føyk av igjen på like mange!
Nå på lørdag ble det MYE hjemmelaget høykarbopizza....... og vekta gikk NED en halvkilo...??? og en ny halvkilo til i dag. Skjønner ikke bæra jeg. Jaja. Som du sier, - vi har det ikke travelt! Jeg holder meg på 73-tallet, og nå blir det hjemmealenepåske, - det kan bli en skikkelig utfordring!!!
Jeg har forresten begynt å spise litt mer brød.... Lavkarbo selvsagt, - det ser ut som jeg tåler det. Det blir bare 1 eller 2 skiver pr dag, må si det er noe av det jeg har savna mest: Brød! Oppskrifta sto i Allers nr 10 i år, - kjempelettvinn oppskrift, - og brødet ble GODT! Ooh salige stund!

Roteinnlegg fra meg.... hehe....

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 08:46   #609
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Nå er halvannen kg borte hurra!! Sitter på jobb og nyter deilige hjemmebakte knekkebrød Det brødet tror jeg jeg har fått oppskriften på og, skal prøves smart!! ha en fin dag

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 09:38   #610
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Bare tohundregram til

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 12:53   #611
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei hei!
Det er rart hvordan kroppen og vekten reagerer på ting. Både positivt og negativt. Jeg synes det av og til er ganske vanskelig å henge med i svingene. Selv driver jeg og går opp og ned det samme kiloet, har holdt på sånn to-tre uker nå. Begynner å bli så lei! Heldigvis har jeg holdt meg fint på matten, får håpe det betaler seg :P

I dag spiser jeg Knutteloff. Herreminhatt så godt det er! Har Kvitseid smør og Gräddost på Jeg vet ikke helt enda hvordan det går ift vekt, men det er fryktelig godt og jeg tenkte jeg kunne kose meg med det sånn av og til.
Ellers har jeg tenkt at jeg nok drikker for lite vann. Fant en tråd her inne som forklarer hvorfor man kan gå mindre ned i vekt dersom man ikke drikker nok vann. Har ikke tenkt på det på den måten før, så skal bli spennende å se om det virker. For jeg har stoppet opp igjen (uten at jeg har gått så mye ned), så jeg vet ikke om det er nødvendig å være så streng på meieriproduktene like vel. (hurra) Tenkte jeg skulle kutte ut nøtten noen uker for å se om det kan hjelpe.. Er litt styr synes jeg, men jeg tenker det kkan være verdt det om det kan fortsette å gå litt nedover...

Håper det går bra med dere og at kiloene bare flyger av hehe. Ha en strålende helg!!

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 08:42   #612
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

De flyr vel ikke av akkurat, mer lister seg av men i dag er en merkedag, en liten en. Min BMI er nå 30 blank - 400 gr ned og nytt minstemål på 72,1. 200 til, så er jeg kun overvektig, og aldri mer feit!!!!

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 08:47   #613
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Maistarternes veietråd!

Flyr og flyr, - de smyyyyger seg av, vil jeg si. . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 22:44   #614
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Ojoj, nå har jeg fått meg ticker også! Får se om jeg har noe å oppdatere etterhvert... Er ganske så lei av stilstand nå. Det har ihvertfall virket litt å drikke mer vann, ligger lavere enn jeg pleier.

Lykke til med de siste få grammene Frøken, er jo et stort jafs som har blitt gjort i forhold til BMI! Bra jobbet!!

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 22:54   #615
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Fant forresten ut at PS Move var en veldig god trimøkt som selv jeg kunne klare med mitt "midt i en operasjonsrekke"-kne Kjekt å ha en trim jeg kan gjennomføre utenom å sykle (begynner å bli leeeeeeeeeeei)

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:57   #616
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei jenter.

Hvordan går det med dere? Jeg for min del er på stedet hvil.... dvs en kilo opp i påsken da, - men det kan jeg takke meg selv for... Påsken ble en eneste stor megasprekk! Rart jeg ikke gikk opp mer i grunnen.... Men fra i dag er det tilbake til striskjorta og havrelefsa som de sier... skjønt havrelefse er vel ikke heeelt optimalt. Jeg SKAL nemlig inn i bunaden til den 17. Og så er det konfirmasjon i juni, da skal også bunaden på. (jeg fikk på meg bunaden i fjor og altså, - men det var med et nødskrik.... I år har jeg lyst til å PUSTE litt og...)
Men på søndag skal jeg unne meg en sprekk: Det er nemlig tradisjon å spise softis på Bilittkiosken 1. mai mens vi ser på tusenvis av barske motorsyklister kjøre Mjøsa Rundt! Så det så. Nemlig.

Neste måned (over helga..??!) runder vi året som lavkarbere dere, og blir "2.generasjons maistartere". Nye og ferske kommer vel til, kan jeg tenke meg. Skal bli spennende å følge dem og. (for jeg kommer helt sikkert til å klikke på feil tråd....)

Ha en flott uke, - håper dere har det samme flotte været som jeg!!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:02   #617
Pantress
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 48
Innlegg: 27
Pantress er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei

Jeg hiver meg på denne jeg også... har ikke gått på Ketolyse nå siden 2009. Men nå er jeg riktig motivert og har gjort alt klart så jeg begynner i morgen.

Gikk ned 20 kg sist, gått opp igjen 5 siden august 2009 men har fortsatt 20 kg til å gå ned.... så den starter vi på nå..... Ønsker alle sammen lykke til.....

Pantress

__________________
Pantress



Pantress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 12:50   #618
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Mammamiia, syns du har vært flink jeg. Jeg syns påsken har vært tøff, men jeg har klart meg sånn noenlunde - bortsett fra palmelørdag, da var det bryllup og maaaaaasssse gode kaker og sulten frøken. I går hadde jeg en spisedag, en skikkelig stappidegaltduorker-dag - men bare lavkarbostæsj da .. Ligger litt unna minstemålet mitt, desverre - 800 gram.

Ellers har jeg nytt påsken på alle mulige andre måter. Jeg har trent en smule, jeg har gravd flere store blomsterbed i hagen og plantet masse vakkert. Jeg var på loftet for å finne sommerklærne mine, og shortsen jeg kjøpte i fjor sommer, som jeg ikke fikk kneppet knappene på en gang, smatt på med en gang Det er deilig og motiverende Jeg har ikke bundad, men jeg har en kjole jeg drømmer om å ha på meg til st.hans ihvertfall + at legen min har bestilt time hos kirurg for å få vurdert hvorvidt jeg får dekket bukplastikk til høsten Livet er herlig

Pantress: du må gjerne henge med oss, men vi er nå en gang gamle travere som har skrevet i denne tråden siden mai i fjor. Det kommer nok en maistartertråd i helga tenker jeg Men som sagt, vi har jo tonnevis med erfaring selvom vi ikke er så mange lenger ...

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 17:29   #619
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Mammamiia, det må jo være lov å kose seg litt også så jeg synes du skal ha softistradisjonen din og kose deg med den!
Påsken gikk igrunnen fint for meg. Fikk et påskeegg med godter fra LeBron, og var veldig fornøyd med det. Jeg har ikke spist noe høykarbo siden jeg begynte for et år siden. Jeg har en sperre som sier at det ikke er verdt det. Om det er sant eller ikke tør jeg ikke helt teste ut ettersom jeg er redd for at jeg "normaliserer" det å spise ting jeg ikke skal. Har en tendens til at det som begynner som "bare kos en sjelden gang" blir oftere og oftere. Men men...
Tenker jeg skal gå å prøve bunaden min snart jeg også, blir spennende å se hvordan det går.
Ellers har jeg vært å tatt ut beinmarg i dag. Føler meg helt forslått, så jeg tror det blir en rolig ettermiddag på sofaen for meg. Deilig det også av og til.
Håper alle nyter det fine været og gleder seg over at det snart er klart for mindre klær uten at man trenger å skjemmes, men heller være litt stolt

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 09:05   #620
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Wow, Tasja, kjenner jeg er mektig imponert, ikke noe høykarbo på et år??? Fantastisk, så flink du er Kan ikke skryte av det samme selv - men er godt fornøyd med å ha gått ned over 18 kg de siste 11 månedene - og superfornøyd med at jeg fortsatt er motivert for å gå ned
I dag er jeg 200 gram unna minstemålet mitt - etter noen små påskeutskeielser - kjenner meg fantastisk Nå er det helg igjen, og på planen står trening, hyttetur og kos med familien

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 16:56   #621
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Tusen takk for det Frøken Jeg er ganske fornøyd, men merker egentlig at jeg ikke savner det. Tror at jeg hadde tenkt at: for disse karboene (feks 100 g i en bolle eller 20 g i sjokolade) så kunne jeg spist det og det og det av lavkarbogodsaker Men vi får se. Heller ikke når jeg har drukket (på fest, hehe) har jeg rørt det som er blitt satt frem til de andre. Litt stolt av det, siden det har vært mye godsaker!

Etter påske har jeg tatt en induksjons-uke (induksjon er de to første ukene på Atkins for de som ikke er helt inne i den retningen). Det har fungert kjempefint. Følger reglene, og har nå gått ned 1,8 kg på den tiden(ca en uke). Så er nå 300 g under minstemålet Veldig kjekt at det endelig går nedover igjen!!! Ingen søtning annet enn noen suketter i teen og evt til nøds et lite glass pepsi max, begrenset med fløte og ost, ingen ferskoster osv. Med den nedgangen jeg har hatt så er jeg superfornøyd. Brøt reglene og drakk vin på lørdag siden jeg var invitert på fest. Og har likevel gått ned. Weeeeeee, svever på min egen lille sky for øyeblikket.

Ha en strålende onsdag, vi skal ut å kjøpe maling, greit med alt som er gjort!!

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:24   #622
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så bra Gratulerer!! Jeg er tilbake på minstemålet mitt i dag, og holder for tiden på å lese Sofia Hexenbergs bok om lavkarbo. Så om det ikke blir induksjon, så er jeg klar for en liten omstart jeg og God torsdag

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:39   #623
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Takk takk! Gratulerer selv! Var 300 g til ned i dag, tror jeg er i lykkeland

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 09:38   #624
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Åh, så herlig Jeg håper på nytt minstemål en av de nærmeste dagene nå jeg da Er i siget føler jeg

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:20   #625
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jepp, jeg er i siget I dag stoppet vekta på 71,5 - og BMI'en min er nå 29,8 - så per definisjon er jeg ikke feit lenger, bare overvektig. JEG ELSKER Å OPPDATERE TICKEREN MIN!!!

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Aprilstarternes veietråd! R0SA Ketolysekuren 307 02-11-10 15:49
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no