Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

P-ring

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-08, 09:07   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

P-ring

Jeg var på GU i går, og fortalte om mine blødninger som tidvis er kraftige og uregelmessige selv om jeg bruker Cerazette (om enn bedre enn uten!).
Legen anbefalte p-ring, jeg leser litt rundt på nettet nå, men finner så lite konkret synes jeg.

Ønsker gjerne noen erfaringer fra noen som bruker/har brukt P-ring. Det som er avgjørende er om det hjelper på blødninger/syklus, og om det er plagsomt i forhold til samleie, og hvordan.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 14:26   #2
Pantress
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 48
Innlegg: 27
Pantress er på en erverdig vei

Sv: P-ring

Jeg har aldri hørt om P- ring men jeg har selv p- stav i armen. Den er kjempe grei.... Den heter Implanon.

Pantress

Pantress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 15:10   #3
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: P-ring

Hallo,
æ har brukt p-ring og kan anbefale det, blødningene minska og kom regelmessig, men man e jo forskjellig Det e ihvertfall enkelt å prøve den ut for å se om det e nåkka for dæ, funke det ikkje så e det bare å slutte uten å måtte ha legehjelp til å fjerne den! Æ har ikkje merka nåkka til den under samleie heller...(og æ har ikkje hørt at typen merka den)

Det e ihvertfall bedre enn å sette inn et eller anna som fylle kroppen med hormona leeeenge.
Lykke til

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 15:41   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: P-ring

Pantress: Det er enten Cerazette eller p-ring. Det samme problemet med p-stav; For mye hormoner. Det finnes per i dag ingen annen hormonprevansjon som avgir så lite hormoner som p-ring, og Michelins argument er absolutt utslagsgivende, det er jo faktisk sånn at jeg begynner å nå et stadie hvor det å få barn bgeynner å bli smått aktuelt, om enn ikke riktig ennå
Og, det er et poeng at det er så lite hormoner av de grunner jeg nevner, og jeg vil faktisk ikke gå uten mensen i månedsvis, synes det er en bra ting å ha den kontrollen uansett, samt at jeg nok føler litt på det at det ikke er så bra i lengden å gå uten å slippe livmorhinnen, det er jo en slags renselse også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 16:13   #5
Pantress
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 48
Innlegg: 27
Pantress er på en erverdig vei

Sv: P-ring

Ja jeg vet det er mye hormoner i den. Og jeg vet det er forskjellige reaksjoner på den. Min venninde tålte den ikke

Jeg er kjempe fornøyd med min p- stav og kommer ikke til å bytte den ut...

Lykke til uansett!

Pantress

Pantress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mail/msn-ring? sma Mer enn 30 kg overvekt 21 09-02-08 09:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no