Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen spm om protein, karbo, fett og laktose

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-07, 18:57   #1
Linnmk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østfold
Alder: 47
Innlegg: 32
Linnmk er på en erverdig vei

Noen spm om protein, karbo, fett og laktose

Blir litt satt ut helt i starten og vet liksom ikke hva jeg skal spise. Er ikke noe glad i den veiinga av mat som f.eks. på GR og sjekkingen av hvor mye karboer det er her og der...

Og så er det dette med protein og fett? Holder dere oversikt? Hvor viktig er det mettede og umettede fettet? Og hvor hovevedsaklig kommer det fra?

Og meieriprodukter? Vi bruker veldig mye laktosefrie (svenske) meieri produkter. Hovedsaklig melk, matfløte, kremfløte. Dette fordi småguttene mine og den store gutten min også har laktose intoleranse. Noe som har erfaringer fra dette? Mener det er ferre karbohydrater siden det er uten laktose (= melkesukker)

__________________

Linnmk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...nybegynner!! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Argument for proteiner MHM Generell ernæringsdebatt 19 16-04-05 16:58
Mat&trim Tidligere bruker Trening 5 07-09-04 00:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no