Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-10, 17:47   #126
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

takk skal dere ha alle sammen! Det er deilig å høre slikt ja. Og det trenger jeg. Ved siden av studiene så jobber jeg i en liten matbutikk. Nå sitter jeg på bakrommet og spiser en litt mislykket middagsrett, og en halv agurk. Og jeg har så lyst på...ALT. Mat mat mat overalt! Sukk,,,,jeg tror jeg skal unne meg en kald cola zero. Kanksje noen bringebærkjeks til dessert...

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:49   #127
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

nå falt all agurken på gulvet også.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:55   #128
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

uf føler med deg ,, hold ut du vil bli så glad for det i morgen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 18:06   #129
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.

Her var det noen nye innlegg å lese gjennom siden sist.

Tenkte først jeg bare skulle skumme gjennom, men redd for å gå glipp av noe , så jeg måtte jo lese meg gjennom alt her. Og det er jeg glad for nå. Tusen takk til Streber og Monica for koselig kompliment, ble helt rørt jeg. Søte dere er.

Grattis til alle med nedgang og til deg, Streber, det har stått stille her siden mandag, i går var det faktisk opp noen hundre gram. Så ikke fortvil, vi kommer i mål til slutt vi også.

Ellers har det gått litt i ett her siste dagene. I går var vi en tur i hovedstaden, kjøpte oss ny spisestua fra Ikea, så spiste vi på Peppes (salat til meg) og så var på Mamma Mia i Oslo Spectrum. Overraskelse fra meg til kjæresten. Gud, så glad han ble og gud for et show. Jeg koset meg med pepsimax og soyanøtter, mens han spiste popcorn.

Deilig å være i fase 2 og kunne være litt sosial igjen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 18:47   #130
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

nå falt all agurken på gulvet også.

Oi så uheldig du skulle være idag da! Ta deg noen deilige bringebærkjeks og en cola zero, så blir du mett og ettermiddagsjobben går lettere skal du se

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 18:48   #131
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Titti; så hyggelig overraskelse du hadde til mannen din da. Han er heldig!
Går det greit i fase2?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 21:15   #132
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei dere.


Deilig å være i fase 2 og kunne være litt sosial igjen.

Det tror jeg på, gleder meg. Mamma mia høres artig ut! Gleder meg til jeg får soyanøtter i posten igjen. mmm

Alt er bra. Det hjalp å klage litt her har kommet meg hjem, kjøpt farris og iste funlightsaft (det må vel være lov....) og skal nå kose meg med dvd forran min nye flatskjerm mens stormen raser ute.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 23:46   #133
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Titti; så hyggelig overraskelse du hadde til mannen din da. Han er heldig!
Går det greit i fase2?

Ja, gøy å overraske når det blir så godt mottatt.

Det går veldig fint i fase 2, alt blir så mye enklere når en kan spise litt normalt igjen. Går mest i fisk og kylling,men i dag spiste jeg litt tacokjøtt og salat, tok bittelitt salsa på, men ungikk rømme og ost og alt det andre digge. Men det smakte uansett kjempegodt.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 23:48   #134
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Det tror jeg på, gleder meg. Mamma mia høres artig ut! Gleder meg til jeg får soyanøtter i posten igjen. mmm

Alt er bra. Det hjalp å klage litt her har kommet meg hjem, kjøpt farris og iste funlightsaft (det må vel være lov....) og skal nå kose meg med dvd forran min nye flatskjerm mens stormen raser ute.

Lov å klage litt i fase 1, det er beintøft!! Særlig de første ukene. En skulle nesten vært sykemeldt og levd i sin egen lille boble med en ED-kokk som kom og lagde maten og hakket opp og tilberedte gr.sakene for en.

Lykke til i helgen, Mille. Du er kjempeflink!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 05:59   #135
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Lov å klage litt i fase 1, det er beintøft!! Særlig de første ukene. En skulle nesten vært sykemeldt og levd i sin egen lille boble med en ED-kokk som kom og lagde maten og hakket opp og tilberedte gr.sakene for en.

Lykke til i helgen, Mille. Du er kjempeflink!

godt sagt ,jeg er sykemeldt ,men mangler kokken , så må klare meg selv

men når det er sagt så syns jeg det var lettere å følge ED når jeg var i full jobb, for da fikk jeg noe annet å tenke på ..nå tenker jeg sult hele tida

så nå sitter jeg her siden halvfem og hører på dansefot på nrk..

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 11:14   #136
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

å noen sier at sulten forsvinner ettervert,,nå har jeg holdt på i 2,5 uke og like sulten hver eneste dag

sånn var jeg sisst jeg gikk på ED også.

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 11:42   #137
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har lært meg til noen triks for å bli mett, så nå går det stort sett greit synes jeg-har oppi et egg i en ED rett om jeg av praktiske årsaker bør holde meg mett en stund( er da mett i 3-4 timer), eller jeg spiser en saltat med olje(olje metter litt)på etter eller ved siden av et ED måltid, eller lager meg mye kokte grønnsaker til måltidene-eller til å ha som mellom måltid. Dette tar litt tid og krever endel penger-så det er ikke alltid jeg kan kjøre på med så mye grønnsaker eller egg, men har jeg sjangs til det er jeg mye mer tilfreds og rolig i kroppen!Har bare en ting å klage på nå og det er at jeg bruker myyye penger på dette og står fremdeles i ro(gjort det i snart 2 uker)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:19   #138
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg spiser også masse gr.saker for å fylle på.

Har i grunn ikke vært plaget med noe særlig sult, mer det at jeg har følt meg sliten og lite energi i starten, men nå går alt så mye bedre.

Ser ut som vekta står stille denne uka igjen, håper det snart løsner litt igjen, skjønner deg godt der, Streber. Man bruker masse penger og energi på å gjennomføre denne dietten og da vil man jo helst ha resultater også. Men de kommer, vi må bare være litt mer tålmodige enn andre.

I går hadde vi halloween fest for gutta her. Det ble stekte kalkunpølser og grønn potetmos til gutta og grønnsaksmos til meg (laget av brokkoli og blomkål). Da følte jeg at jeg var litt med jeg også. Da de spiste monstergele til dessert så ryddet jeg og da de spiste blodig popcorn og godis så koset jeg meg med soyanøtter og et glass hvitvin. Gikk veldig fint. Følte ikke jeg ga avkall på noe der jeg satt med den flotte Magica fra Tryll-parykken min.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:31   #139
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Jeg har lært meg til noen triks for å bli mett, så nå går det stort sett greit synes jeg-har oppi et egg i en ED rett om jeg av praktiske årsaker bør holde meg mett en stund( er da mett i 3-4 timer), eller jeg spiser en saltat med olje(olje metter litt)på etter eller ved siden av et ED måltid, eller lager meg mye kokte grønnsaker til måltidene-eller til å ha som mellom måltid. Dette tar litt tid og krever endel penger-så det er ikke alltid jeg kan kjøre på med så mye grønnsaker eller egg, men har jeg sjangs til det er jeg mye mer tilfreds og rolig i kroppen!Har bare en ting å klage på nå og det er at jeg bruker myyye penger på dette og står fremdeles i ro(gjort det i snart 2 uker)

det kan ikke være at du spiser for mye grønnsaker og egg at vekta står stille da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:32   #140
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja vi må det Titti, være mer tålmodig, men jeg var mye mer tålmodig på herbalife på 90 tallet-for det er faktisk mye billigere, men jeg valgte nå dette opplegget her da det er såpass lavkarbo(som jeg har blitt vandt til at kostholdet skal være) og at man skal følges opp av lege. Men å betale 950 kr for en tlf samtale vet jeg ikke om er så bra for helsa det heller daNei, fra spøk til alvor-håper det løsner snart! Seriøst!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 17:59   #141
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Må dele en nyoppdaget variant av pannekakene!

Visp et egg med bitte litt vann, ha det i ferdig vispet pannekakerøre( av dette får jeg tre små pannekaker). Stek pannekaken på den ene siden, når du så snur den legger du på litt revet ost og noen få hakkede skinkebiter-tar det av pålegg- litt flaksalt på, så "bretter" du halve pannekaken over, sånn at det ser ut som en halv måne, stek den litt til så osten er smeltet inni. Fantastisk godt og jeg ble mett...orket nesten ikke alle 3!!!! Det står på posen at man kan ha litt ost...siden jeg er i fase 2 går jo dette strålende. Var et lite øyeblikk tilbake i Paris og spiste crepès

På brullupsfest i helgen gikk det over all forventning. Var skikkelig god og mett av maten der, kyllinglår, salat, laks og eggerøre. Glemte å spise baren min til og med når de andre hadde kake....tok den senere (kl.02) etter masse dansing!
Ellers drakk jeg 4 glass vin den kvelden...

NÅR DET GJELDER VIN: vet ikke om noen av dere har lest boken "Endelig slank" av en dame som er sykepleier, følger sin egen variant av Fedon Linberg, drakk opptil 3 glass vin hver dag, tygde lakerol pastiller og drakk lettbrus, selv om det ikke var hennes favoritt. Hun holdt seg til sunn lavkarbomat og gikk ned 26 KILO PÅ 5 MND.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hun beskriver også vin som noe kroppen nesten umiddelbart forbrenner som varme fordi alkoholprosenten er lav. Hun har lykkes med det! Jeg går også ned selv om jeg overskrider vår "lovlige grense" for vin. Jeg følger min egen intuisjon- er jeg ekstra sulten en dag spiser jeg mer av alt lovlig og når jeg er på fest eller vi har besøk/er på besøk, drikker jeg litt mer vin enn anbefalt. Har ikke gått ut over noe hos meg.....tror heller det er dumt å sulte kroppen for mye hvis man opplever sult, spis til man er mett og spis heller oftere(bare lovlig selvfølgelig og vitkig å variere varme grønnsaker, wok, kokt og rått). Jeg bruker masse chili, karri og annet sterkt krydder, det er også meg på å øke forbrenningen...ser i fase 4 skal vi ha 7 måltider per dag (inkl.alle mellommåltider!!). Jeg vet at min kropp sparer på ALT hvis jeg sulter den!
Håper alle har hatt en strålende helg!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 22:41   #142
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Grønnsaker fra "lovliglisten" kan man spise ubegrenset av og det er ikke snakk om så store mengder, 1 egg i pannekake eller omelett er ikke hver dag, men om jeg har behov for å holde meg mett litt lengre enn 2 timer og det står at det er lov i produktheftet.Og om jeg sulter kroppen tviholder den hvertfall på alt som Monica er inne på her. Typisk meg bare, at andre suser ned og ikke jeg.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:16   #143
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Samme med gr.saker her, er ikke akkurat snakk om mengder heller, er ikke så glad i det grønne at jeg overdriver liksom. Vi har nok heller kropper som fort går i sparepluss. Vanskelig balansegang det der.

Hvordan var det å ha timen over telefonen i forhold til å være der, Streber?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 00:04   #144
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gikk egentlig greit det! Hadde satt pris på å være der jevnlig, men det går jo ikke

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 08:55   #145
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Nei, sant det. Min time ble dessverre avlyst forrige, da skulle jeg uansett til Oslo, fikk ny time denne uka, men tror jeg velger telefontime denne gangen, selv om jeg helst vil veie meg på vekta til Sofie.

Da er seks uker på ED gjennomført, er det ikke seks uker tro, eller var det fem? Går neste litt i surr jeg.

Ned 300 gram her, alle monner drar. Totalt seks kilo nå.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:48   #146
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Ser ut som våre kropper responderer bra likt Titti, jeg har gjennomført 6 uker på onsdag, krysser fingrene for litt ned hvertfall til veiedag-forrige uke var det jo bare oppgang og nedgang av de samme grammene.(håpehåpe)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:57   #147
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Da er seks uker på ED gjennomført, er det ikke seks uker tro, eller var det fem? Går neste litt i surr jeg.

Ned 300 gram her, alle monner drar. Totalt seks kilo nå.

GRATULERE MASSE!! Så flink du er! Husk at du er nærmere målet enn oss så da går det vel litt saktere.
Jeg runder min sjette uke på onsdag så du er nok i den sjette dein nå, du begynte litt før meg husker jeg!

Jeg veier meg bare en gang i uka jeg nå, min "veiedag" er blitt onsdager. Blir artig å se om det har skjedd noe på onsdag!

STREBER: Det må være frustrerende å ikke gå så fort ned som man skulle tro, du gjør jo alt riktig! Jammen meg gjør du alt riktig og resultatene kommer. Nok sant som Titti sier at noen kropper setter seg i sultmodus mer enn andre. Men opplever at alle står ganske så stille en periode i en stor vektreduksjons fase. Bare stå på!
Jeg lurer på, fordi dette er ganske dyrt, om jeg hadde klart lavkarbo opplegg selv nå, fordi jeg er så godt inni det. Men slik har jeg tenkt før og dermed ramlet ut av opplegget mitt. Så nå er jeg konsekvent, selv om det koster oss litt. Min trøst er at de pengene jeg nå bruker på produkter skal heller bli penger til klær når jeg er ferdig. Trenger nok mye nytt etterhvert!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 10:19   #148
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica, jeg snakket med ei veninde om det i går jeg, at når vi som arbeiderfamilie (ikke så høye lønninger) greier å bruke flere tusen på dette hver måned, må det bli ganske så befriende økonomisk etterpå.

For min del har jo jeg fulgt Ingers rugbrød i flere år, plutselig "virket det ikke" mer-vektoppgang på 19 kilo på et halvt år, fortsatte enda strengere med ingers-ned 2 kilo på 1/2 år, så ketolyse 5 mnd, for meg ville det si= et hode som ikke fungerte, greide ikke å tenke skikkelig, ekkelt! Murrende svak hodepine flere uker og 4,2 i nedgang, som kom på mens jeg gikk på kostholdet. Lavkarbo opptil 50 kh pr dag fulgte jeg i 4 mnd ingen nedgang, men var i storflott form! Brukte herbalife kombinert med lavkarbomåltid 1-2 ganger daglig i 5 uker før ferien for å ta av det jeg visste kom på i sommerferien, som er min eneste langvarige utskeielse iløpet av året, det fungerte bra-3,4 kg ned. OG selvagt opp iløpet av sommerferien. Så jeg har slitt så mye fra før av, så jeg HAR prøvd å fikse dette selv og ikke lyktes, derfor ble det ED på meg.Men om du Monica IKKE har prøvd lavkarbo før dette kan det jo meget godt hende du hadde lyktes, det er jo svært mange som greier det superbra!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 10:39   #149
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, jeg har gått på lavkarbo før, sånn etter egen greie og det funket...bare det at jeg ikke fullførte. Det er mitt problem!!!! Jeg er egentlig en kontroll freak, men min egen vekt har jeg verken motivasjon for eller utholdenhet. Rart, ellers har jeg masse energi, driver eget firma og har vært halvt hjemmeværende, for barnas skyld, nå det siste året.
Derfor hev jeg meg på ED for å få oppfølging.Klarte å gå ned fra 97kg. til 93,3 før ED. Men det har tatt mange år og opp og ned 3-4 kg. hele veien. Veldig demotiverende å holde på sånn....da gir jeg bare opp! Dessuten forplikter det når jeg skal på kontroll og det koster. derfor kan jeg bare ikke hoppe av for en sjokolade eller fest!! Da klarer jeg å bestemme meg. Så derfor fungerer ed så supert. MEN, jeg er sikker på at jeg hadde gått "fort" nok ned bare på lavkarbo opplegg...men det har jeg bestemt meg for å følge sånn prinsippiellt etter endt ED.
Høres ut som du har prøvd litt av hvert Streber, en virkelig erfaren på feltet! Hvor mye skal du ned? Høres ut som du har kommet deg et stykke av gårde....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 11:23   #150
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Sist veiing var 80,5 kg-startet med 89 etter det halvåret med 19 kg opp. Ønsker meg ned i 70-men Hetland mener 65 er et reelt mål, jeg er nå egentlig rimelig bra som 70 kilo synes jeg selv da-men ifølge bmi er jeg for stor da også-er 165 høy.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no