Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ketose

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-04, 23:16   #1
maiada
Juniormedlem
 
maiada sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 22
maiada er ny på veien

Ketose

Hei hei!

Fant ikke helt ut av hvor jeg burde poste denne meldingen, men regner med at om den ligger feil her, blir den flyttet dit hvor den hører hjemme av de flinke admin'ene

Lurer fælt på dette med ketose..Jeg har gått på Atkins induksjon en to tre uker..(Har vel "skjeiet" ut såpass i det siste at jeg nå misnt er fase to om ikke fase tre..huff) Men i alle tilfelle; jeg investerete i slike keto-stripper, å testet og målte...Men de ble aldri mer enn nøytrale, eller på neste nivå..Og det til tross for at jeg var super streng i i alle fall 20 dager..Gikk jo også ned en del..selvom det når står rimelig stille..

Hvor viktig er det at jeg kommer i ketose? Er det normalt o, som meg, ikke gjøre det? Og bør man være i ketose på induksjonen, eller også i fase to og eventuelt fase tre?

Og, noen som har noen tips til å heve motivasjonen, nå som jeg opplever den "stå stille- uke 3'en"...for tredje uke på rad !!!???

__________________


maiada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuftige porsjoner Svar med sitat
Gammel 24-06-04, 23:37   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Ketostixen beviser ikkeno. Det er ikke alle som har utslag på stixen selv om de er i ketose. Mange tar av selv om stixen ikke har utslag. Mange er i ketose uten å miste et gram ! Har du rar smak i munnen og tisser lysegult/neongult er du i ketose !!

Legg vekk stixen og ikke la den stresse deg. Ikke la vekta stresse deg heller.
Det viktigste er at målene minsker. Når du trener bygger du også muskler. Da står vekta stille men du blir mindre allikevel ! Muskler veier mer enn fett men trenger mindre plass.

Mål deg en gang i uka. Gjerne bare bryst, liv hofter og lår - jeg kjører hele pakka på www.mybodycomp.com - det gir selvtillit å se målene minske ! Vekta har jeg nesten gitt opp gitt !!

Lykke til videre

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-06-04, 23:51   #3
maiada
Juniormedlem
 
maiada sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 22
maiada er ny på veien

ok.. Skal slappe av litt mer jeg

Men jeg har ikke hatt rar smak i munnen heller, og tisset ser ut som før..Men skal prøve å måle meg, og se. kan jo gjerne bli positivt overasket..har noe tall fra et par uker tilbake.. Har ikke gått ned noe særlig siden det, men kanskje slimmet allikevel








Alt ordner seg..bare vent og se

__________________


maiada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuftige porsjoner Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nytten av ketose + Atkins vs Lindberg - igjen.... Zoë Lavkarbo generelt 3 21-06-04 09:43
Ang Ketose! Miriam Lavkarbo generelt 8 16-05-04 13:30
Er ketose farlig? magdalena Atkins kosthold 2 19-02-04 23:44
Er jeg i ketose?? cathrine Induksjonen 2 18-02-04 22:17
Når i ketose?? cathrine Induksjonen 8 17-02-04 14:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no