Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trenger oppfølging.

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-10, 14:20   #1
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Trenger oppfølging.

Har siden siste svangerskap hatt noen kilo for mye. Ikke overvektig men nok til at dette ikke er bra. Før var jeg meget slank. Kostholdet er det samme som før og jeg spiser normalt sunt. Ingen uvaner. Fikk vite da jeg søkte råd hos en lege ved Lindberg klinikken (Er sluttet) her i byen at jeg var insulinresistent. Gikk ned noen kilo med hjelp av dette opplegget.
Sist vinter gikk jeg opp flere kilo på svært kort tid. Jeg var dårlig i flere uker med ulike symptomer. I februar fikk jeg konstatert lavt stoffskifte. Er fortvilet da jeg ikke klarer å gå ned for nå har jeg iallefall 10 kilo for mye og kan kalle meg overvektig. Har siden siste svangerskap ikke fått ned blodtrykket (Hadde svangerskapsforgiftning) og kolestrol som før var meget bra er økt. Dette er nok arvelig da begge mine foreldre har høyt kolesterol tross at de er slanke og sunne. Mye hjerte problemer i familien. Min biologiske far som var idrettsutøver fikk infarkt i ung alder og min bestefar døde kun 50 år gammel.
Jeg tør ikke hive meg på et lavkarbo slankeopplegg uten oppfølging. Har en flott fastlege men føler ikke at hun/han kan noe om dette.
Trenger tips om noen her i byen (Trondheim)

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 14:52   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trenger oppfølging.

Høres ut som om du er i ferd med å utvikle metabolsk syndrom!

Dersom du går inn på KOS sine sider, vil du kanskje finne en lavkarbo- vennelig lege i nærheten av der du bor!

__________________

Sist redigert av Kitt : 15-10-10 kl 15:32.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:15   #3
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger oppfølging.

Tusen takk

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger råd ... cathrine Lavkarbo generelt 6 09-08-09 11:26
Oppfølging fra legen vedr lavt stoffskifte Skøyerfjeset Stoffskifte / hormonproblemer 14 02-06-09 17:24
Trenger råd! Lindabtn Ketolysekuren 7 13-08-07 10:21
Jeg er ny her og trenger råd sangjenta Lavkarbo generelt 10 25-06-07 10:45
Hva trenger jeg? PhaTSo Atkins kosthold 9 26-06-05 14:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no