Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-12-08, 18:43   #76
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

Ser at lavkarbopikene har noe som heter pizza knecks og soft knecks,
vet noen om disse er sammenlignbar med de som Distrea nevner her?

pakkene er helt like ,, lavkarbopikene kjøper de fra samme plass ser det ut til , altså fra spis deg slank

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 00:08   #77
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

jeg har også lett for å bli sulten om kvelden..prøv å drikk masse vann

Opprinnelig lagt inn av Maika, her.

Jeg har gått på denne i 2 uker nå, kjøper all maten derifra. Men jeg lurer på om jeg gjør noe galt alikevel, for jeg sliter VELDIG med sult om kveldene.

Jeg har dietten for *ikke aktive* så det er 4 måltider i det oppsettet, men i og med at jeg er så sulten om kveldene så er det nok et eller annet som ikke stemmer

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:18   #78
acina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bor for tiden på Gran Canaria men flytter til Fredrikstad i april
Alder: 57
Innlegg: 4
acina er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei jeg har drevet med spis deg slank siden juli og har gått ned 27kg til nå,bor på Gran Canaria nå men flytter til Fredrikstad i April.Det er litt vanskelig og få tak i SDS sine produkter her nede men jeg har brødet og ting fungerer perfekt for meg.Jeg har diabete1 og hadde høyt blodtrykk selv på flere tabletter.I starten tenkte jeg kun på reduksjon av kilo men fant fort ut at det var jo en hel haug av helse fordeler med dette også.Jeg har redusert insulinen masse,kuttet ut en blodtrykstablett,jeg tar ikke lenger betennelsesdempende medesiner,eller smertestillende.Humøret steg i samme slengen som energien kom til bake så tar jeg kiloene som forsvinner som en bonus og helsen som førsteprioritet.
Jeg er helt ny her og trenger masse hjelp ,prøver å lese meg fram men det tar litt tid.Jeg er veldig fornøyr med spis deg slank sitt opplegg,det passer meg veldig bra

acina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:46   #79
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Kjempebra.....
Helt suverent med alle helsefordelene med lavkarbo.
Jeg rådet ei på jobben som har diabetes 2 å prøve seg på lavkarbo (har store vektproblemer), men hun fikk ikke lov av ernæringseksperten som følger henne. At man fortsatt råder folk med diabetes til å holde seg på et kosthold med mye karbohydrater er en gåte for meg.

I forhold til mat så finnes det masse oppskrifter her på forumet som du kan prøve ut.... ellers blir det jo å lese innholsfortegnelse på alt man kommer over

Lykke til videre!!!

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 01:18   #80
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei.
Jeg og samboeren min begynte på Foseids diett forrige lørdag, og denne første uka har vi sett at det har vært veldig dyrt. Men så skal det jo tilføyes at det sannsynligvis vil være nettopp det i en omleggingsfase! Vi har kjøpt inn grisedyrt proteinpulver, fiber, frysemat og alt mulig som kan stå lenge i skapet eller i fryseren. Har i tillegg vært og raidet flere ferskvaredisker på de fleste butikkene i nærområdet på leting etter kjøtt på tilbud eller utgått på dato - hehe.. Grønnsaker er ikke akkurat heller så veldig billig - men hallo! Noe må man ofre... Og jeg ser jo forbedringene nå allerede etter bare en knapp uke!
Sjekket ketosen på tirsdag, og der var jeg hurra! Har ekstra mye energi, promper nesten ikke og er rett og slett i bedre form! Har heller ikke mosjonert noe, men har likevel gått ned 1,5 - 2 kg allerede! Og dette er kun på hjemmelaget mat basert på ukesoppskriftene til Foseid...! Nå har vi fått kjøpt brødmixen hans, og litt ekstra godt (browniemix og sjokoladesaus) som vi kan skjemme oss litt bort med når vi føler for det. Sjokoladen er erstattet med den eneste fornuftige slankesjokoladen etter min mening; Atkins.

Jeg er strålende fornøyd!

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 23:40   #81
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

så brajeg lager all maten selv,eneste jeg kjøper er brød stort sett..lykke til videre

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:42   #82
snutanuta
Medlem
 
snutanuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 53
snutanuta er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Dytter litt på denne jeg, morsomt å høre erfaringer, har kjøpt boka og tenkte å prøve oppskriftene.

__________________


Start 18 Februar 09
snutanuta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 22:23   #83
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Heisann..

Jeg følger boka Spisdegslank, men lager det meste selv, har kun kjøpt browniemix, vaffelmix og fiber..
Jeg synes det virker!!

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 00:45   #84
Siena
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1
Siena er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg har meget gode erfaringer med Spis deg slank dietten til Thor Fosseid.
Begynte våren 2008. Først 2 uker med ekstrem diett, deretter 3 uker med standard diett og etter hvert ofte oppskrifter fra boka hans eller tilsvarende retter.
Gikk ned 20 kg på 10 uker!
Synes de aller fleste ferdigrettere og oppskriftene smaker kjempegodt og er tilstrekkelig store porsjoner.
For meg var det dessuten viktig å lese en del om sundt kosthold. Jeg leste først boka til Fosseid, deretter andre artikler om samme kostholdsfilosofi.
Mener nå jeg har full kontroll på vekten og kostholdet.
Så enkelt er det.

Siena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 02:33   #85
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Er det mulig å velge selv hvilken retter man skal ha, og hvor mange? Virker sinnsykt greit å plukke ut de gode middagene og dessertene, og ha som raske løsninger en gang i blant..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:36   #86
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien
Talking

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hvis du går inn på vedlikeholdsdiett, kan du velge hva du vil ha og hvor mange du vil ha....:-)

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 21:54   #87
ch23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 11
ch23 er på en erverdig vei
Wink

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Har et spørsmål til dere som har bestilt retter fra spis deg slank. Jeg har bestilt kur derfra nå, gått på den et par dager allerede og ikke spist NOE annet. Til kvelds har jeg bare bestilt søte ting som muffins, brownie o.l. Jeg holder meg alltid under 25 KH. Lurer på om dette kommer til å virke på meg? Virker liksom så unaturlig å spise kake hver dag

ch23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert.. tror jeg.. Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 00:06   #88
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av ch23, her.

Har et spørsmål til dere som har bestilt retter fra spis deg slank. Jeg har bestilt kur derfra nå, gått på den et par dager allerede og ikke spist NOE annet. Til kvelds har jeg bare bestilt søte ting som muffins, brownie o.l. Jeg holder meg alltid under 25 KH. Lurer på om dette kommer til å virke på meg? Virker liksom så unaturlig å spise kake hver dag

He he..... ja det føltes litt rart for meg også til å begynne med. Dietten funker på de aller fleste så lenge man ikke spiser for mye karbohydrater. Jeg vil bare påpeke at 25 g karbo ikke er en absolutt grense for alle. Noen må spise mindre og noen kan spise mer og være i ketose.

Jeg sluttet med ferdigmaten ganske raskt og tilpasset mitt eget opplegg istedenfor ala LCHF, med mer fett enn i Foseid's kur. Det passer bedre for meg.

Anbefaler deg å lese mye her inne og lære mest mulig om ketogent kosthold. Jo mer man kan av bakgrunnsopplysninger, jo tryggere blir man.

Et lite tips på slutten. Ta mål av kroppen når du starter og ikke bare vekten. Dette fordi at selv om vekta står stille i en periode så kan f.eks magen krympe Skikkelig motiverende å se tall som blir mindre

LYKKE TIL

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 18:38   #89
ch23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 11
ch23 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Takk for svar

I dag "sprakk" jeg litt. Holdt på å besvime på jobben. Kjøpte meg en stor salat med smårettskinke og litt dressing på. Er forsatt i ketose, så da regner jeg med at alt er i orden?
Det med 25 KH er bare noe jeg har lest i boka hans, derfor prøver jeg å holde meg under det.

ch23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert.. tror jeg.. Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 06:31   #90
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

*sukk*... nå føler jeg egentlig at jeg trenger et motivasjonsspark i rumpa...! Vær så snill og gi meg det! For jeg føler at ting TAR TID! Selvfølgelig vet jeg at det egentlig er best om det tar tid, og at jeg ikke akkurat hjelper til ved å være en passiv potet når det gjelder trening, men føler for tiden at alt av diett bare er et stort sukk.
Når jeg leser om folk som har gått ned 20 kg på 10 uker, så er jo det helt sinnsykt! Spesielt synes jeg det er demotiverende fordi jeg har gått på kuren i 25 uker og "kun" gått ned 15 kg. Jeg ser at enkelte klær i klesskapet er blitt "større", men samtidig ser jeg ikke at jeg har gått ned noe i f.eks buksestørrelse.. Men det er jo vanskelig å si fordi buksene er forskjellige fra sted til sted..
Ja, jeg ser på før/nå-bilder at jeg har blitt mindre, og da spesielt i ansiktet, men nå altså - nå fikk jeg bare plutselig lyst å trøstespise - som var en stygg-stygg uvane fra hybelen på videregående.. Nei. jeg skal ikke gjøre det. Iallefall ikke med noe annet enn Atkins-baren ved siden av meg :P

Men gosj.. Så kjedelig dette begynner å bli! Jeg har så mange kilo igjen, og nedgangen har stagnert noe voldsomt de siste par månedene.. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg SKAL prøve å kanskje gå en tur innimellom, for det er jo deilig når det er gjort. Men GURI så sinna jeg er mens jeg gjør det...! :P Kan'ke no for det. Samboern har slutta å spørre, for han vet bare jeg blir sint, og at det går ut over han.... :/

Her ble det mye klagings! Sorry :/
Ja, og ellers har vi det bare bra...?

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 06:37   #91
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av LabbeLis, her.

Jeg ser at enkelte klær i klesskapet er blitt "større", men samtidig ser jeg ikke at jeg har gått ned noe i f.eks buksestørrelse.. Men det er jo vanskelig å si fordi buksene er forskjellige fra sted til sted..

Ja, nå mener jeg nye bukser. Jeg har vokst fra alle jeg hadde fra før jeg begynte på dietten, og i tillegg må jeg snart kassere et par nye også fordi de henger og slenger i rævva :P Så det er jo litt digg da! Måååå seriøst prøve å se litt lyspukter for meg selv her!
Tror egentlig jeg bare skulle sløyfa å skrive hele det forrige innlegget. Hvis jeg bare hadde tenkt meg om litt, så kunne jeg nok svart på alle spørsmålene mine selv.

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 10:42   #92
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av LabbeLis, her.

Tror egentlig jeg bare skulle sløyfa å skrive hele det forrige innlegget. Hvis jeg bare hadde tenkt meg om litt, så kunne jeg nok svart på alle spørsmålene mine selv.

Noen ganger (ganske ofte faktisk) så hjelper det å skrive ned frustrasjonen. Og utrolig morsomt å lese noen mnd seinere når man er på et annet niva igjen

Forøvrig, denne er fin ang det med at "alle andre" går ned mye og fort:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

(forresten har jeg brukt 5 år på 10,5 kg... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 10:44   #93
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei Labbeliss

De aller fleste av oss har vært der du er nå. Vekten stabiliserer seg en stund og alt blir litt frustrerende.

Som du selv sier kan du selv svare på spørsmålene dine, men trengte sikkert en utblåsning. Og ikke noe bedre sted enn dette forumet for vi fostår deg

Men vil likvel råde deg til å gå litt turer i litt raskt tempo eller finne fram sykkelen, svømme eller noe annet du liker. Fysisk aktivitet er det som får meg på gli igjen når det stopper opp.

LYKKE TIL VIDERE !!

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 02:23   #94
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Tusen takk for gode råd og støtte Jeg er tilbake i den gode følelsen-modusen igjen, og jeg trives igjen med dietten Tror jeg bare trengte en utblåsning av innestengt frustrasjon, hehe.
Det er godt å ha noen som forstår, og noen å ha denne fasen i livet til felles med.. Det er en stor omlegging av livet, og det er mye som må planlegges god tid i forveien bare på grunn av dietten. Dvs turer med venner og andre sosiale tilstelninger og slikt.. Det kan bli litt... ja, jeg vet ikke.. frustrerende (?) i lengden.

Men nå er alt fint! Spesielt etter at sambo lagde god ketosemiddag i dag ( http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...&pictureid=849 - en forenklet versjon) :P Snille mannen! Det hjelper på humøret

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 14:03   #95
GHB
Nytt Medlem
 
GHB sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
GHB er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei. Jeg er ny her, og startet entusiastisk opp med mat og bøker fra Foseid på tirsdag. Boka "Spis deg slank uten sult." leste jeg raskt gjennom, for så å begynne på maten. Desverre gikk det ikke fram av bilder og tekst på nettstedet jeg betilte fra mange av matvarene inneholdt soya, noe jeg vet jeg ikke tåler. I tillegg liker jeg ikke sukrin. Jeg svir i munnen av det. Det jeg vil si er at det burde vært utførige innholdsopplysninger på alle varer, sånn at jeg selv kunne valgt de få rettene jeg faktisk tålte, og ikke endte opp med et lager av, for meg, uspiselig mat.

GHB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbomix. Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 14:11   #96
GHB
Nytt Medlem
 
GHB sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
GHB er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Bøkene var fine, da, og oppskriftene for hjemmekokken var uten krumspring i matvarelista. Og smaken på ferdigrettene var god.
Jeg får hoppe over på Atkins induksjon, for nå er jeg i gang!
Flott forum! All honnør til alle ildsjeler og bidragsytere. GHB

"Den vet best hvor skoen trykker, som har den på."

GHB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbomix. Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 23:10   #97
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Kjempeglad for at jeg fant denne tråden! Som noen nevnte, ofte har noen skrevet at de skal begynne på den, for så å være stille. Jeg er nysgjerrig!

Det jeg liker med spisdegslank.no er jo at alt er ferdig - i en hektisk jobb så er det veldig greit å kunne varme noe når man kommer hjem sent på kvelden, eller varme noe i mikroen på jobb i en pause. En annen ting jeg liker er at mange av rettene deres er glutenfrie - jeg er intolerant mot hvete. Derimot er det endel fløte i produktene deres ser jeg - jeg er intolerant mot melkeprotein og laktose også. Gurri malla så vanskelig det skal være å slanke seg da!

Men jeg snuser alikevel litt på denne, til hjelp for jobb og sene kvelder. Så kan jeg heller lage lavkarbo-middager selv i helgene og slikt. Inspirert av deg som skriver at du og samboer gjør det sammen. Slengte spørsmålet ut i luften til min kjære her, og han gikk faktisk med på å prøve ut en ukes rasjon og se om det var noe godt/etandes! Håper bare magen min tåler maten pga. melken da, jeg kan jo velge noen retter selv og unngå de som tydelig bader i fløte!

Kjempeflott med feedback om hvordan kosten går. Nå skal vi straks på ferie men jeg tenker at i høst når jobben blir hektisk så er dette en god idé!

Hilsen Silje i Bergen

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 18:27   #98
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei, jeg lurer på å prøve dette, jeg også - skjønt mest fordi jeg er i dårlig form for tiden i det store og hele, og må medgi at jeg ikke klarer å lage nok - og god nok - mat til meg selv. Ennå. Men jeg synes jo godt de kunne latt være med å putte denne tropiske frukten i alt av salatretter, meh!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 20:40   #99
nettih
Juniormedlem
 
nettih sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: oslo
Alder: 55
Innlegg: 37
nettih er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg gikk ned 15 kg med spis deg slank i fjor vår. Syntes det var god mat i begynnelsen og ble mett og fornøyd, samtidig som det var enkelt at maten var ferdig(mindre risk for å skeie ut). Ettherhvert ble jeg skikkelig lei rettene og meldte meg inn her for å finne ideer å lage maten selv og gikk ned 5 kg til frem til sommeren. Nå har jeg lagt på meg alt i løpet av et år ved å snike en potet den ene dagen og en brødskive den andre dagen etc etc. Nei dette er klart en livsstil og jeg har ikke råd til å bestille mat resten av livet......)

__________________
Join me in the Phentermine support group!

nettih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 08:56   #100
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

I går fikk jeg min første ukesforsyning av denne maten på døra. Jeg håper smaken på maten er ok for meg, i og med at en løsning som dette ikke bare betyr sunnere/slankende mat for meg, men i tillegg at jeg har mat klar som ikke krever mer energi å tilberede enn jeg har til råde. (Moro med ME, altså ) Krysser fingrene for at dette går bra!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 21:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no