Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-09, 18:04   #76
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Xandra, her.

Men hvor mange karber ligger dere på nå sånn ca? Jeg ligger på en 15-20g til dagen. Så lenge vekta fortsatt går nedover synes jeg det er greit å ligge på det nivået

Jeg har fortsatt 15 karber som utgangspunkt, fordelt på 3 måltider. Men det hender rett som det er at jeg unner meg 5-6 karber til... jordbær med fløte, is eller mer grønnsaker. Ja... av og til har jeg vel vært oppe i 25, uten at det har gjort noen forskjell.

Jeg synes det har vært deilig å ligge lavt i utgangspunktet... i tilfelle noen dukker opp på kvelden med en kurv jordbær. Ha rom for spontanitet, liksom.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 14:02   #77
Xandra
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 56
Xandra er på en erverdig vei

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Vaffel, her.

Jeg har fortsatt 15 karber som utgangspunkt, fordelt på 3 måltider. Men det hender rett som det er at jeg unner meg 5-6 karber til... jordbær med fløte, is eller mer grønnsaker. Ja... av og til har jeg vel vært oppe i 25, uten at det har gjort noen forskjell.

Jeg synes det har vært deilig å ligge lavt i utgangspunktet... i tilfelle noen dukker opp på kvelden med en kurv jordbær. Ha rom for spontanitet, liksom.

Høres ut som du har funnet en fin rytme. Lurt åha noen ekstra karber å benytte seg av iblandt. Det er egentlig sånn jeg gjør ogaå. Unner meg litt ekstra om kvelden. Synes det er greit å ha det sånn. Noe nøtter, ost og mår, baconships, kakaokrem etc. Som en god kveldsmat liksom Holder meg i ketose jeg og, så jeg synes det er greit å gjøre det sånn.

Resultatet på vekta idag var nok så stillestående. Ventet nesten det,så som jeg begynner og nærme meg målet Men vekta begynner å bety mindre og mindre, because I like hat I see in the mirror! Og så har jeg kommet i et par bukser istr. 38! Gotta love it!!!

Håper dere får gode resultater på vekta idag!

__________________
Xandra - 11 kg lettere

Startdato: 25.05.09 – Uke 1:-2kg, Uke 2:-2kg, Uke 3:-1kg Uke 4:-0kg, Uke 5:-1kg, Uke 6:-0kg 7-8: sommerferie fra vekta. Uke 9:-2kg Uke 10:-1kg 11:-0kg Uke 12:-0,5kg Uke 13:-0,5kg –Mål: 10kg ned nådd 24.08.09 Har gått ned enda 1kg. siden den gang.
Xandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ca 30g karber daglig. Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 14:41   #78
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Ja, jeg er fornøyd med rytmen og livsstilen. Slik som dette kan jeg egentlig leve hvor lenge det skal være. Kropp og sjel trives.

En halvkilo mindre denne uka... ned er ned, og jeg er fornøyd!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:46   #79
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Xandra, her.

Godt jobba Janis!!!



Men hvor mange karber ligger dere på nå sånn ca? Jeg ligger på en 15-20g til dagen. Så lenge vekta fortsatt går nedover synes jeg det er greit å ligge på det nivået


Tusen takk

Jeg prøver å holde meg på de 15. Men er ikke hver dag jeg klarer å spise 3 måltider, og ligger ofte under de 15.
Ser ut til å virke.

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:38   #80
Xandra
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 56
Xandra er på en erverdig vei

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

1/2kg ned ved veiing denne uka, bare et halvt kilo til målet Hærlig å være kvitt alt det fleseket, og jeg simpelthen elsker det nye kostholdet mitt!!! Her har hele familien adoptert en mer lavkarbovennlig livsstil, og det har positiv virkning på oss alle!

Hvordan har det gått med dere andre denne uka?

__________________
Xandra - 11 kg lettere

Startdato: 25.05.09 – Uke 1:-2kg, Uke 2:-2kg, Uke 3:-1kg Uke 4:-0kg, Uke 5:-1kg, Uke 6:-0kg 7-8: sommerferie fra vekta. Uke 9:-2kg Uke 10:-1kg 11:-0kg Uke 12:-0,5kg Uke 13:-0,5kg –Mål: 10kg ned nådd 24.08.09 Har gått ned enda 1kg. siden den gang.
Xandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ca 30g karber daglig. Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 23:48   #81
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Jeg har kommet halvveis!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 09:59   #82
Xandra
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 56
Xandra er på en erverdig vei

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Mitt mål på 10kg ned er nådd!!!! Jeg er så stolt av meg selv, og samtidig må jeg bare si at dette er drømmekuren for vektnedgang, for en kan jo spise seg mett på god mat. I tillegg har jeg lært utrolig mye om kosthod, og er overbevist om at lavkarbo er det rette for kroppen vår, så dette har på alle måter vært en 180 graders livsstilsendring for hele familien! Resten av familien spiser selvfølgelig ikke ketogent men spiser Lutz inspirert lavkarbo

Mitt neste mål nå er å gå ned 2kg til og stabilisere meg der. Legger meg derfor på ca 30 gram karbo til dagen, og kommer til å ligge rundt det til de siste 2kg er vekk. Etter det er planen å legge meg på en 50 gram daglig og holde meg der :

__________________
Xandra - 11 kg lettere

Startdato: 25.05.09 – Uke 1:-2kg, Uke 2:-2kg, Uke 3:-1kg Uke 4:-0kg, Uke 5:-1kg, Uke 6:-0kg 7-8: sommerferie fra vekta. Uke 9:-2kg Uke 10:-1kg 11:-0kg Uke 12:-0,5kg Uke 13:-0,5kg –Mål: 10kg ned nådd 24.08.09 Har gått ned enda 1kg. siden den gang.
Xandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ca 30g karber daglig. Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:35   #83
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Så flott, Xandra! Gratulerer, og lykke til videre!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
I morgen begynner jeg! emma1 Spørsmål og svar 10 13-08-08 23:43
I morgen begynner jeg på ketolysekuren Jippi Ketolysekuren 13 14-09-07 10:08
Atkins-start i morgen... elle Mer enn 30 kg overvekt 0 04-09-07 21:55
Heisann alle sammen - i morgen begynner jeg kur... wander Ketolysekuren 5 06-08-07 09:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no