Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Treningstøy

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-11, 20:14   #1
nemi81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 13
nemi81 er på en erverdig vei

Treningstøy

Hei,

Jeg er ganske ny her og lurer på om det er noen som har tips hvor man får kjøpt treningstøy for oss som er litt større. I sportsbutikken føler jeg at de selger kun treningstøy til de som alerede er tynne.

Vil gjerne være litt fin når jeg trener for det hjelper på selvfølelsen synes jeg.

nemi81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 20:35   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treningstøy

XXL har faktisk en del tøy som passer litt større, men det spørs jo hvor stor du er. Ellers bør du sjekke ut sportmann.no, jeg vet de har en større størrelser seksjon i katalogene, jeg har også funnet store størrelser på sparkjøp på treningstøy og ikke minst har ellos.no fint treningstøy i ganske store størrelser, bare sjekk her (Den var faktisk så fin at jeg må vurdere den selv...)

Det viktigste er en god treningsbh, gode bukser og en topp som sitter slik at du er komfortabel med den! For meg er det også viktig at det er trenings"stoff" i tøyet, bomull blir bare ekkelt når man blir svettig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 20:39   #3
nemi81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 13
nemi81 er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Tusen takk. Her skal jeg kjøpe treningstøy. sportsbh har jeg kjøpt meg.

nemi81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 10:24   #4
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Hei! På Ellos har de sportstøy i store størrelser. IKke det aller hippeste, men det var iallfall stort nok så jeg kom meg i gang med treninga uten å føle meg helt ukomfortabel. Så får jeg kjøpe noe mer snasent etterhvert! !

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 21:27   #5
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Treningstøy

Tror Lindex og H&M har noe, de hadde det før.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 21:36   #6
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Jeg har kjøpt på sportmann. Veldig fornøyd med det tøyet.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 23:56   #7
bonde85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
bonde85 er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Kuppe nett tråden litt, sida den handle om treningskled, Håpe det går greit :-) kva sportsbh anbefale de? Treng god støtte. Og litt stor størrelse.

bonde85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 01:09   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treningstøy

jeg er faktisk fornøyd med pierre roberts sin... behagelig og ha på og svært støttende. Litt usikker på hvor store de egentlig er, må kanskje forsøke? Jeg har ikke spesielt store pupper men er bred over ryggen.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 10:00   #9
Zalah
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstøy

Prøv Sparkjøp. De selger mye forskjellig treningstøy til en grei pris.

  Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 17:37   #10
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningstøy

Jeg kjøpte treningstøy på ellos når jeg først begynte å trene.

Når det gjelder sports BH for store pupper så er denne helt suveren. Jeg hadde den først i størrelse 85H og så i 70G etter jeg hadde gått ned i vekt. Og helt alvorlig så hoppet puppene mine mindre enn på mange damer på treningen med mye mindre pupper og omkrets enn meg. Den utgjorde en vanvittig forskjell i forhold til sports BHer jeg hadde hatt tidligere som bare fikk meg til å tro at jeg hadde for store pupper til å trene. Den er litt liten i størrelsen så det kan være en fordel å kjøpe en størrelse større i cup'en enn det man bruker til vanlig.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 17:44   #11
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Jeg kjøpte treningstøy på ellos når jeg først begynte å trene.

Når det gjelder sports BH for store pupper så er denne helt suveren. Jeg hadde den først i størrelse 85H og så i 70G etter jeg hadde gått ned i vekt. Og helt alvorlig så hoppet puppene mine mindre enn på mange damer på treningen med mye mindre pupper og omkrets enn meg. Den utgjorde en vanvittig forskjell i forhold til sports BHer jeg hadde hatt tidligere som bare fikk meg til å tro at jeg hadde for store pupper til å trene. Den er litt liten i størrelsen så det kan være en fordel å kjøpe en størrelse større i cup'en enn det man bruker til vanlig.

hvordan er den i str rundt, jeg bruker 95 til vanlig,men ser dem bare har opp til 90..

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 22:53   #12
Sepia
Medlem
 
Sepia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nær Bergen
Alder: 47
Innlegg: 57
Sepia er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Opprinnelig lagt inn av bonde85, her.

Kuppe nett tråden litt, sida den handle om treningskled, Håpe det går greit :-) kva sportsbh anbefale de? Treng god støtte. Og litt stor størrelse.

Denne er min absolutte favoritt! Kjempegod hold og MED spiler!
Går opp til 90 DD...
http://champion.timarco.no/product67...b3199663a.aspx

Dessuten har Rønish en egen plus kolleksjon. Har i hvertfall kjøpt på XXL.
http://rohnisch.timarco.no/list82ea1...9fb90721e.aspx

Og Carite har mange fine klær i store størrelser...
http://www.mxnett.no/epages/mxsport....acturer=Carite

__________________






Sist redigert av Sepia : 03-04-11 kl 23:00.
Sepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:06   #13
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningstøy

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

hvordan er den i str rundt, jeg bruker 95 til vanlig,men ser dem bare har opp til 90..

Tror den er ganske vanlig i omkrets. men er du helt sikker på at du bruker 95 i omkrets? Mange gjør den feilen at de bruker BHer med for stor omkrets og for liten cup. Når jeg var på mitt største (109 kg) så brukte jeg 85 i omkrets.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:09   #14
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningstøy

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

hvordan er den i str rundt, jeg bruker 95 til vanlig,men ser dem bare har opp til 90..

Hvis du kjøper den hos Underverker så får du byttet den gratis om den ikke passer.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 15:18   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treningstøy

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Tror den er ganske vanlig i omkrets. men er du helt sikker på at du bruker 95 i omkrets? Mange gjør den feilen at de bruker BHer med for stor omkrets og for liten cup. Når jeg var på mitt største (109 kg) så brukte jeg 85 i omkrets.

Her må jeg si meg enig jeg gikk ned fra 95 rundt til 85-80 etter at jeg ble kjent med min nå kjæreste venninne som drev undertøysbutikk jeg gikk samtidig opp fra B-cup til DD

Er du usikker gå innom en ren undertøysbutikk og få de til å måle deg ordentlig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 16:51   #16
Kirsti120
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 29
Kirsti120 er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Jeg kjøpte meg en adidas teknisk t-skjorte og en løpetights på XXL. Fant str. XXL i herremodell. Veide vel 124 kilo da jeg kjøpte klærne. Når jeg i tillegg investerte i sykkelsko føler jeg meg slett ikke så ille på spinningsykkelen.

Kirsti120 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 16:57   #17
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

hm ja, kansje jeg burde det, måler alle undertöys butikker?

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 18:56   #18
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstøy

Tror alle rene undertøysbutikker gjør det. Ikke Cubus, H&M etc, men She, Change, Victoria Secret etc.

  Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 19:24   #19
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

da skal jeg ta meg en tur i morgen.
hvis dem selger klær på åhlens i norge så har dem litt store str i sportsklær der, jeg kjøpte meg en trenings bukse der i dag

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 15:24   #20
Millemini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 13
Millemini er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

XXL fører en del fra Röhnisch +Plus. Jeg kjøpte bukse og t-shirt på XXL på Gulskogen i Drammen. Det koster litt, men det er jammen verdt det, utrolig behagelig å ha på:-)

__________________
Millemini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife/Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no