Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

13-åring slanket seg 30 kilo...

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-11, 13:55   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

13-åring slanket seg 30 kilo...

http://www.dagbladet.no/2011/05/10/n...kker/16430069/

Og hvordan hjalp hans familie han? Jo, de kuttet sukker og gluten fra maten... mer som lavkarbo altså

Så bra med slike suksesshistorier som baserer slankingen på sunn mat og aktivitet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 15:15   #2
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: 13-åring slanket seg 30 kilo...

Så utrolig bra!
Bra å se at foreldrene engasjerer seg og følger opp ungene sine. Jeg håper ikke noen føler seg støtt, men det er ingen andre enn foreldrenes feil om unger er overvektig. Som forelder burde man ta iniativ til å snakke med sin overvektige unge. Selvsagt er det min feil at jeg ble overvektig når jeg var yngre, det er ingen andre enn meg selv som bestemmer hva jeg putter inn i munnen min.

MEN det er ikke alltid like lett å snakke om. Jeg husker jeg mange ganger ønsket at mamma skulle snakke med meg om min overvekt og hjelpe meg å få helsen tilbake, fordi jeg skammet meg over vekten min ville jeg ikke spørre henne om hjelp selv. Derfor synes jeg at som ansvarlig forelder burde man gripe inn og hjelpe.

Jeg håper foreldre blir mer flink til å ta overvekt på alvor. Det ødelegger så utrolig mye i barndommen, det begrenser deg så mye. For eksempel i aktivitet, så er man jo også større utsatt for å bli utstøtt og mobbet. Dårlig selvtillit, depresjon osv.

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 16:10   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: 13-åring slanket seg 30 kilo...

Far og sønn kommer på "Aktuelt" på NRK2 kl. 2015 i dag - for de som evt. vil se og høre mer.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har slanket seg 11 kilo på kakediett marjusen Lavkarbo generelt 1 04-11-10 13:34
"Slik slanket Harald seg 80 kilo" Biggie Small Nyheter / media 4 12-08-10 17:11
Slik slanket han vekk sju kilo Pocahontas Ketolysekuren 3 08-06-09 16:34
Vil ned 2-3 kilo, men har aldri slanket meg før, så hvordan? nettemor Lavkarbo generelt 16 08-04-08 10:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no