Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-11, 13:24   #51
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av tattoogl, her.

Slenger meg med her jeg... Tror dette er en tråd som passer meg For det første har jeg 28,6 kg å ta av, og for det andre er jeg lidenskapelig opptatt av tattoo

Tok av 10 kg fra januar til april, men reiste til USA i 14 dager og da ble det så vanskelig å hente seg inn igjen når jeg kom tilbake..

Her snakker vi om ganske så mye Hvordan er det å leve lavkarbo i USA?
Har du mange tatoveringer? Og av hva?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 14:20   #52
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg bestemte meg før jeg reiste at jeg ikke skulle leve lavkarbo i USA, så den saken var grei.. Men når jeg kom hjem var det jo nydelig melon og jordbær og etterhvert alt annet fristende, og da gikk det slik..

Har en hel legg med tattoo, pluss nesten en arm og en halv arm. Skal ha full sleeve på begge armer, og bli ferdig med leggen. Har veldig lyst til å ta hele ryggen, men har alltid sagt at da må jeg bli tynn først! Blir jeg ikke tynn, blir det heller ikke noe på ryggen....

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 23:26   #53
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Gratulerer!! Så flink du er.

Takk! Føler at dette går rette veien, og det er veldig inspirerende!
Irriterende at jeg ikke har oppdaget ketolyse, eller generell lavkarbo før!

Opprinnelig lagt inn av tattoogl, her.


Har en hel legg med tattoo, pluss nesten en arm og en halv arm. Skal ha full sleeve på begge armer, og bli ferdig med leggen. Har veldig lyst til å ta hele ryggen, men har alltid sagt at da må jeg bli tynn først! Blir jeg ikke tynn, blir det heller ikke noe på ryggen....

Da er du også med i "utfordringa" vår da! Tattoo etter nådd mål!! Yeey!

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 11:39   #54
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Augustskravletråden 30+

Oi. Skravletråden har blitt tatoveringstråd

Velkommen til alle nye! Var jo ganske mange av dere her nå

Jeg har ingen tatoveringer. Tror kanskje ikke jeg skal få heller.. Jeg har faktisk sklidd litt ut med lavkarboen i det sise. Jeg har spist en del frukt, is, litt sjokolade og potetgull :O Jeg kjenner at jeg ikke har hatt godt av det. Jeg har vondt i leddene og i hodet og er kjempeslapp og trøtt hele tiden. Så nå må jeg nok stramme inn..

Nå har kjæresten min reist på ferie igjen.. Og det er kjedelig, for jeg har flere dager fri neste uke. Men da får jeg vel tid å flytte ordentlig inn på rommet. Har bodd her i en mnd og er ikke ferdig å pakke ut. Har jo nesten ikke vært hjemme

Håper alle har en fin august mnd så langt

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 17:01   #55
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Tatoveringstråd!

Det er i hvertfall en koselig tråd, rom for å snakke om alt!

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:26   #56
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

jeg kupper hele tatoveringsdiskusjonen (siden jeg er for pinglete til å ta selv ) og spør om dere har lest denne artikkelen hos db.no i dag? Hva synes dere?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 15:16   #57
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg kupper hele tatoveringsdiskusjonen (siden jeg er for pinglete til å ta selv ) og spør om dere har lest denne artikkelen hos db.no i dag? Hva synes dere?

Leste grovt gjennom. Syns det er flott at det er fokus på lavkarbo og at det er et positivt lys.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 10:29   #58
MsSparrow
Juniormedlem
 
MsSparrow sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 29
MsSparrow er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg kupper hele tatoveringsdiskusjonen (siden jeg er for pinglete til å ta selv ) og spør om dere har lest denne artikkelen hos db.no i dag? Hva synes dere?

Jeg fikk den på mail av samboern faktisk. Ganske mye fornuftig info der.

Ellers håper jeg dere har hatt ei fin helg alle sammen. Jeg har vært hjemme til mamma i helga. Samtidig besøkte vi mine besteforeldre. Så klart fant hun fram brus med sukker, iskake, favoritten min, tjukklefse med smør/sukker, og mye annet godt. Men jeg avsto fra alle fristelser, men tror bestemor syns det var rart at jeg ikke spiste noe, kun drakk vann.

__________________
MsSparrows vei mot et lettere liv.
Første mål: 20 kg innen 01.12.11
Min journal.

MsSparrow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 15:25   #59
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg er overrasket - kom hjem fra ferie i forgårs, og jaggu er jeg ikke i ketose fortsatt. Jeg har jo prøvd å holde meg til noenlunde fornuftig mat, greit det, men jeg har virkelig ikke giddet telle kh. Jeg *vet* at fredag var jeg langt over antall g kh som vanligvis skal til for å sparke meg ut av målbar ketose. Satt på Schiphol i seks timer og det eneste jeg fant å spise var cashewnøtter og Cavaliersjokolade. Fikk nok i meg langt over mengden maltitol jeg burde spist. Og likevel, to dager senere er jeg fortsatt i ketose og har vært det hele tiden siden da. Ikke har jeg gått opp i vekt på tur heller, i motsetning til sambo'n, som gikk opp et par-tre kg. Har heller ikke gått ned da, ikke at det var ventet, har stått stille siden jul. :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 00:45   #60
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MsSparrow, her.

Jeg fikk den på mail av samboern faktisk. Ganske mye fornuftig info der.

Ellers håper jeg dere har hatt ei fin helg alle sammen. Jeg har vært hjemme til mamma i helga. Samtidig besøkte vi mine besteforeldre. Så klart fant hun fram brus med sukker, iskake, favoritten min, tjukklefse med smør/sukker, og mye annet godt. Men jeg avsto fra alle fristelser, men tror bestemor syns det var rart at jeg ikke spiste noe, kun drakk vann.

Så flink du var da! Det er sånne "fjell" som er deilig å komme over! Motstå-fristelsen-fjellet!

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg er overrasket - kom hjem fra ferie i forgårs, og jaggu er jeg ikke i ketose fortsatt. Jeg har jo prøvd å holde meg til noenlunde fornuftig mat, greit det, men jeg har virkelig ikke giddet telle kh. Jeg *vet* at fredag var jeg langt over antall g kh som vanligvis skal til for å sparke meg ut av målbar ketose. Satt på Schiphol i seks timer og det eneste jeg fant å spise var cashewnøtter og Cavaliersjokolade. Fikk nok i meg langt over mengden maltitol jeg burde spist. Og likevel, to dager senere er jeg fortsatt i ketose og har vært det hele tiden siden da. Ikke har jeg gått opp i vekt på tur heller, i motsetning til sambo'n, som gikk opp et par-tre kg. Har heller ikke gått ned da, ikke at det var ventet, har stått stille siden jul. :P

Såå bra!! For en deilig følelse og fremdeles være i ketose, selvom du vet du har "sprukket" litt på ferie! Da kan man ta fatt på hverdagen med godt mot!!

Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:58   #61
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Må bare få skryte litt idag. Var på vennetreff igår og traff igjen venner jeg nesten ikke har sett på hele sommeren. Alle kommenterte hvor fin og slank jeg hadde blitt. (enda jeg har mange kg som forsatt skal av) Jeg nesten svevde hjem igår kveld. Dette skal jeg huske å kose meg med når det går trått og står stille innimellom.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:03   #62
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

Etter en gradvis utglidning av kostholdet i vår, så har jeg (planlagt) skeiet helt ut i sommer. Og har nok en god del kilo ekstra på grunn av det. Hvor mye det er aner jeg ikke, men allerede før sommeren var det pluss 5 kg siden minstenotering. Så nå er det lavkarbo igjen fra i dag. Er litt usikker på om jeg skal satse på ketose eller ikke. Er mulig det trengs, for tidligere har jo lavkarbo holdt meg mer stabil enn hjulpet meg ned i vekt. Litt fristende å gå over på pulver igjen og ta en økt på det, men det får bli en backupløsning om jeg ikke får dette til med lavkarbo. Gleder meg faktisk litt til å komme i gang igjen, for selv om det er godt med karbomat så er det litt slitsomt også. Pluss at buksene begynner å bli litt trange, og det må gjøres noe med.

Nå er jeg sulten og det er kun halvannen time siden lunsj. Ble kanskje litt lite fett i lunsjen, litt vanskelig å venne seg til mye fett igjen når man er kommet ut av vanen.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 16:53   #63
Fia10
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oppi nord
Innlegg: 9
Fia10 er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Hvordan vet man egentli om man er i ketose? Er ny på dette skjønner dere....

Fia10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 17:16   #64
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg er litt i tenkeboksen, på hvordan jeg skal gjøre det fremover, har stått bom stille siden i begynnelsen av mai, og med enda 40 kg igjen, er det på tide at vekta begynner å røre på seg. Funderer på å starte med udos choice, ser andre har bra resultater med det.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 17:16   #65
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Fia10, her.

Hvordan vet man egentli om man er i ketose? Er ny på dette skjønner dere....

Du kan kjøpe sånne stix og teste.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 17:55   #66
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

eller du kan puste på noen og se om de kreperer. dødsånde og metallsmak i munnen er (u)kjekke ketosetegn...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:15   #67
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Hva gjør folket i kveld da? Nettopp spist middag, deilig kylling med salat!

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:24   #68
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+



Eg er kjempetrøytt og held på å sovne her eg sit. Det blei litt seint i går kveld (eg er altså ikkje nokon natteravn akkurat) og ettersom eldstejenta mi har bursdag i dag, og var så spent på å få åpne presangen frå farmor med det same ho vakna, ja så sørga ho for å vakne ti på halv fem. Etter å ha pakka opp og kledt på seg den fine kjolen som var i gåva, kom ho inn til meg... Jadda. Sove meir...!!

Trur ho får ha bursdag kvar dag eg, for da får eg ho i alle fall vaken og opp av senga tidleg, hehe. Eg har vore på første dag av eit langvarig kurs, og da alle andre rundt bordet sat i kantina med kjøpte rundstykke, så var det litt koseleg at min lavkarbomatboks fikk i gang praten

Ellers så har det vore ein del små kjelkar i vegen i dag, og eg har mest lyst til å legge meg. Men det går nok ikkje enda, dessverre.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:30   #69
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Gratulerer med dagen til jenta di, Zillah!

Så moro at du fikk i gang praten rundt bordet med matboksen din.
Var folk nysgjerrig på hva det gikk ut på, hva de kunne spise, og sånt eller?

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:42   #70
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

eller du kan puste på noen og se om de kreperer. dødsånde og metallsmak i munnen er (u)kjekke ketosetegn...

Det er billigere enn stix og

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:33   #71
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Fia10, her.

Hvordan vet man egentli om man er i ketose? Er ny på dette skjønner dere....

Jeg får "hetetokter". Kjenner jeg blir skikkelig varm, og svetten renner.
Nå er i iallefall ikke jeg i ketose, tryna skikkelig med smågodt og "meny" fra burgerking i kveld. Har vært aleine hjemme ei uke, begge foreldra mine er på sjukehus. Er i grunn imponert at det gikk 6 dager, merkelig at godteri og hamburger er trøst. Hvordan får en omprogrammert hodet?

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:58   #72
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Hvordan får en omprogrammert hodet?

Om du finner det ut, let me know.

Sukk, jeg mista oldefaren min i dag. Det var venta, og han sovna stille inn med smertelindring og en del familie ved senga. Så det var ingenting som kunne gjøres fra eller til. Men en trist og tung dag likevel, merker jeg. Ikke ble det bedre av at jeg klarte å trykke innpå fire små yoghurter fra yoplait og en 70% sjokoladeplate med mint heller. Alt ble liksom feil.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:07   #73
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

til deg vaskeklut! Det er vondt å miste noen uansett, håper du kommer over kneika. Tenk sånn "oldefar ville vært stolt av meg nå" så legger du vekk sjokoladen og tar deg et egg i stedenfor. (f.eks)

Og til sistegang, håper det går bra med dine foreldre!

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:12   #74
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Så trist, du har min dypeste medfølelse. Det er tungt å miste et familiemedlem uansett om det er forventet etter ei.

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 14:51   #75
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Klem til deg vaskeklut. Ta vare på deg selv.

Jeg er trøtt i dag. Katten vekte meg 2-3 ganger, og til slutt stod jeg bare opp, selv om kroppen hadde ekstremt lyst tilbake til deilige senga. Har bakt i dag. Det var litt godt med noe tilnærmet brød, selv om jeg hadde forestilt meg at det ble bedre. Matlysten er helt mongo for tiden, og jeg er meget kresen blitt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no