Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Maiskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-11, 01:20   #1
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Maiskravletråden 30+

Da er vi allerede i mai tenk. Ikke lenge til sommeren setter inn for fullt! Bare vi ikke allerede har brukt opp sommeren vår, med det fine været vi har hatt nå de siste ukene...

Denne måneden skal jeg;
-være flinkere til å trene.
-Spise mindre drittmat, og drikke mer vann/mindre pepsi.
-nærme meg neste store målet som er å se 80-tallet på vekten. Som jeg gleder meg til det!

Noen andre som har planer for mai?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 01:24   #2
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Min plan er lesing til eksamen, skriving av hjemmeeksamen og fire dagers ferie i ROMA <3 30. mai er siste eksamen overstått. Gleder meg!

Ha en nydelig mai alle sammen!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 01:51   #3
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg har endelig begynt å gå ned igjen, etter masse opp og ned den siste måneden. Skal fortsette med ren mat og ikke knekkebrød, hele mai.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 07:25   #4
Prell
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 53
Innlegg: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Hei!

Jeg skal:

- kutte Pepsi Max
- begrense kunstig søtningsmiddel
- trene minst to ganger i uken
- være fysisk aktiv minimum 15 min hver dag
- drikke minst en liter rent vann

Jeg har holdt på i snart tre uker og har hatt positive ketosestix - men ikke gått ned i vekt. Prøvde ketose (Atkins) for flere år siden - da holdt jeg ut i to uker men gikk ikke ned... Jeg sliter imidlertid med motivasjon og tenkte jeg skulle prøve igjen. Har vært litt fysen og absurd trøtt men det begynner å gå over. Litt vondt i hodet av og på. Håper mai blir min mnd!

__________________



Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 09:59   #5
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg har og planer for mai....

- lese til fagbreveksamen
- opereres for carpal tunnel den 18. mai
- bli flinkere til å ikke drikke cola zero
- drikke mer vann og være strengere med kostholdet
- trene mer

Jeg har vært i ketose hele tiden, men ikke gått ned noe særlig i det siste. Snarere gått opp litt. Men nå skal jeg ta rev i seilene.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 10:43   #6
skogsmusa
Juniormedlem
 
skogsmusa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 18
skogsmusa er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Mine mål for mai.......

- sykle til og fra jobb ( 7 min ned, og 15 min oppover på hjemtur)
- sykle eller gå hvis det er mere hensiktsmessig enn å ta bil ( egentlig ikke ofte jeg trenger bilen)
- uniform og bunad på 17.mai. Har en stor og en liten bunad å velge blandt. Håper på den minste, bare - 2kg igjen nå.
- lage mye god mat med oppskrifter fra dette forumet.
- Startvekt 31 mars 79,5 ,vekt i dag 1.mai 74,6. Håper å se vekt som er på sekstitallet i mai. Endelig mål 59,9. (Jeg er 160 cm høy,(eller lav))

Skogsmusa!!

skogsmusa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 10:50   #7
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

jeg har hatt en 3 dagers sprekk ikke for jeg er lei lavkarbo men skjedde noe her om dagen så jeg sa til helvette med alt...men nå er jeg på sporet igjen, skal lage eggemelk kakao til frokost....

jeg skal kutte ut sprite zero denne mnd...

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 11:09   #8
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Maiskravletråden 30+

Det ultimate mål for mai er å gjennomføre følgende:

- Holde meg på toget
- Trene 4 ganger pr uke (1000 minutter tilsammen)
- Unngå kunstig søtning
- Ta med lunch i stede for å kjøpe i kantina på jobb
- Drikke 2-3 L vann pr dag
- Kjøpe sommerklær

Og ellers skal jeg være ute i frisk luft så mye som mulig, om det regner eller er sol

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"



Sist redigert av grotingeling : 01-05-11 kl 12:36.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 11:39   #9
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Hei!

Jeg skal:

- kutte Pepsi Max
- begrense kunstig søtningsmiddel
- trene minst to ganger i uken
- være fysisk aktiv minimum 15 min hver dag
- drikke minst en liter rent vann

Jeg har holdt på i snart tre uker og har hatt positive ketosestix - men ikke gått ned i vekt. Prøvde ketose (Atkins) for flere år siden - da holdt jeg ut i to uker men gikk ikke ned... Jeg sliter imidlertid med motivasjon og tenkte jeg skulle prøve igjen. Har vært litt fysen og absurd trøtt men det begynner å gå over. Litt vondt i hodet av og på. Håper mai blir min mnd!

Kanskje du drikker for lite vann. Leste en gang et innlegg om hvorfor det var viktig å drikke mye vann for å få igang fettforbrenningen. Tror det innlegget er linket i nybegynnertråden. En liter høres litt lite ut syns jeg.

Pass også på at du spiser nok fett.

Uansett, lykke til!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 12:27   #10
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Det hörtes gøy ut med et månedsminuttmål for treningen, giver meg på den!!!

1000 minutter trening i mai for meg og! :0)

Er det noen som veit når på dagen en skal tisse på disse ketosestixene?

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 13:41   #11
Tula
Medlem
 
Tula sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 62
Tula er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Det hörtes gøy ut med et månedsminuttmål for treningen, giver meg på den!!!

1000 minutter trening i mai for meg og! :0)

Er det noen som veit når på dagen en skal tisse på disse ketosestixene?

For å få best mulig resultat på stixene, må de brukes minst 2 timer etter dagens siste måltid. Altså, minst to timer etter kveldsmaten. =)

__________________


Tula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - under 30 pr dag. Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 13:58   #12
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Takk for svar!

Igår fikk jeg et kompliment av en amnn som generellt er dårlig til å gi komplimenter! Han er verdens snilleste alltså, bare litt dårlgi på akkurat det der.

"hvor mye har du gått ned nå, Jenny? For nå syns det VIRKELIG godt på deg. Synes du er superflink!" Det var veldig godt å høre!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:10   #13
Tula
Medlem
 
Tula sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 62
Tula er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Takk for svar!

Igår fikk jeg et kompliment av en amnn som generellt er dårlig til å gi komplimenter! Han er verdens snilleste alltså, bare litt dårlgi på akkurat det der.

"hvor mye har du gått ned nå, Jenny? For nå syns det VIRKELIG godt på deg. Synes du er superflink!" Det var veldig godt å høre!

Ja! Sånne komplimenter er god inspirasjon til å fortsette! Jeg fikk noe liknende av ei jeg ikke hadde sett på 4 mnd. Hun gikk en runde rundt meg, og sa:
Har du vært med på extreme makeover eller noe, for du ser skikkelig bra ut!

Den spontane kommentaren der tar jeg frem når ting kan bli litt vanskelig.
Den varmet veldig.

__________________


Tula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - under 30 pr dag. Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:40   #14
Prell
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 53
Innlegg: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Kanskje du drikker for lite vann. Leste en gang et innlegg om hvorfor det var viktig å drikke mye vann for å få igang fettforbrenningen. Tror det innlegget er linket i nybegynnertråden. En liter høres litt lite ut syns jeg.

Pass også på at du spiser nok fett.

Uansett, lykke til!

Jeg vet ikke helt... Får i meg omkring en liter vann om dagen. Men i tilegg kommer ca halv liter farris og halvannen til to liter svak fun saft. Liker ikke smaken på vann men blir flinkere...

Kan ikke forestille meg at det ikke er nok fett men får forsøke å øke på...

__________________



Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:18   #15
Mamseen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Skien
Innlegg: 68
Mamseen er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Første helg på lavkarbo og jeg syns det har gått veldig greit egentlig.

Mamseen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:24   #16
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

da var jeg hjemme etter 2 uker ferie hos kjæresten min, og selv om jeg er mbombesikker på at jeg harr gått opp et par vannkilo sa stefaren min at jeg må ha gått ned.. enda jeg har stort sett spist akkurat det jeg ville/ble servert. ikke dratt den helt ut hele tiden, men karber har det blitt. og lange gåturer. den lengste var på 11-12 km
men den nye buksa jeg kjøpte rett før jeg dro har ikke blitt trangere, så det er en trøst. så mai blir vel egentlig det jeg håpte på jeg skulle klare i april, men som jeg ikke hadde sjangs til. tilbake til hverdagen og alt det der.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 00:46   #17
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg skal bare begynne i ny jobb i mai, jeg. Men er spennende nok det og.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 00:58   #18
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Håhå. Jeg hadde bare ett mål for april, og det var å slutte å tenke så veldig på slanking. Jeg klarte det om to uker blir jeg 24, og i uke 20 får jeg endelig søke om arbeidsavklaringspenger! hurra!

nå sitter jeg og er litt sur for meg selv. ei visdomstann som har bestemt seg for å presse på. den teite jæveln.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 07:26   #19
Prell
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 53
Innlegg: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg skal bare begynne i ny jobb i mai, jeg. Men er spennende nok det og.

Jeg skal også begynne i ny jobb men først må jeg velge hvilken... Tihi!

Jeg er ikke så glad i at folk kommenterer vekten min jeg - er kanskje mest ubehagelig med "nå har du virkelig gått ned mye, må passe deg for ikke forsvinne helt" og lignende fra folk som er MYE tynnere enn meg. Vet ikke helt hvorfor det plager meg men tror det er hentydningen til at jeg bør være fornøyd med fortsatt myr å dra på. Sist var etter forrige graviditet når jeg hadde gått ned fire-fem kilo av 30...

__________________



Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 09:53   #20
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

Mål for mai:

- forsette med trening
- gå masse fjell turer
- kutte ned på bacongullet
- begynne å øke karbo inntaket i slutten av mai (har planar om å gå over fra ketose til å tenke meir på ein blanding av lav kalori og lav karbo)

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 10:20   #21
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Synes månedene flyr så fort! Og TAKK GUD for det! jeg trenger virkelig sommerferie nå jeg.

Mine mål for mai er:
- Komme meg på skolen hver dag
- Jobbe bedre i timene
- Bli flinkere med leksene

- Ikke spise så mye "snop" i hverdagene (brus, krem, og andre lovlige søtsaker)
- Bare handle inn en dag i uka.
- Fokusere litt mindre på alt av høykarbo mat som kroppen skriker etter

og forhåpentligvis nå 65 kilos merket!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 11:33   #22
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

God Mornings! Idag står det hjemmekos med ungene på sjemaet så da blir det dårlig med trening på dagen men ikveld skal jeg å en venninde svømme og trene vannaerobics! Det gleder jeg meg til! Blir til å gådit og hjem og, ikke langt men DEN verste oppoverbakken hjem da. Vekten fyker nedover og jeg er imponert over effektev av lavkarbo! Trodde aldri det skulle være så lett! Kjappt spørsmål om ketostixene (jaja, jeg vet at jeg burde lese meg opp i bøker MEN alle bøkene på biblioteket er utlånet og det er kø på å få låne dem...) Så lenge en får farge på stixen så er de positive og en er i ketose? Har jeg skjønt det riktig da? Håper det, for da er jeg i ketose uten å en gang prøve på det!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 12:18   #23
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Jeg vet ikke helt... Får i meg omkring en liter vann om dagen. Men i tilegg kommer ca halv liter farris og halvannen til to liter svak fun saft. Liker ikke smaken på vann men blir flinkere...

Kan ikke forestille meg at det ikke er nok fett men får forsøke å øke på...

Men da får du sikkert i deg nok væske da Håper det ordner seg. Måler du deg foresten. Du kan gå ned i cm selv om vekta ikke gjør det.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 12:31   #24
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Jeg skal også begynne i ny jobb men først må jeg velge hvilken... Tihi!

Jeg er ikke så glad i at folk kommenterer vekten min jeg - er kanskje mest ubehagelig med "nå har du virkelig gått ned mye, må passe deg for ikke forsvinne helt" og lignende fra folk som er MYE tynnere enn meg. Vet ikke helt hvorfor det plager meg men tror det er hentydningen til at jeg bør være fornøyd med fortsatt myr å dra på. Sist var etter forrige graviditet når jeg hadde gått ned fire-fem kilo av 30...

Noen har det med sånne kommentarer. Men jeg tror ikke at de er vondt ment. Kanskje de bare prøver å si at de syns du er flott uansett. Kanskje du bør ta det opp med dem at det plager deg?

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

God Mornings! Idag står det hjemmekos med ungene på sjemaet så da blir det dårlig med trening på dagen men ikveld skal jeg å en venninde svømme og trene vannaerobics! Det gleder jeg meg til! Blir til å gådit og hjem og, ikke langt men DEN verste oppoverbakken hjem da. Vekten fyker nedover og jeg er imponert over effektev av lavkarbo! Trodde aldri det skulle være så lett! Kjappt spørsmål om ketostixene (jaja, jeg vet at jeg burde lese meg opp i bøker MEN alle bøkene på biblioteket er utlånet og det er kø på å få låne dem...) Så lenge en får farge på stixen så er de positive og en er i ketose? Har jeg skjønt det riktig da? Håper det, for da er jeg i ketose uten å en gang prøve på det!

Utslag er utslag

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:04   #25
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Jeg skal også begynne i ny jobb men først må jeg velge hvilken... Tihi!

Jeg er ikke så glad i at folk kommenterer vekten min jeg - er kanskje mest ubehagelig med "nå har du virkelig gått ned mye, må passe deg for ikke forsvinne helt" og lignende fra folk som er MYE tynnere enn meg. Vet ikke helt hvorfor det plager meg men tror det er hentydningen til at jeg bør være fornøyd med fortsatt myr å dra på. Sist var etter forrige graviditet når jeg hadde gått ned fire-fem kilo av 30...

Jeg var på intervju tidligere i år, og fikk i praksis jobben med en gang. Er bare for 4 mnd, men er en fin avveksling fra den vanlige jobben min. Jeg har konsentrasjonsevnen til en humle, trenger litt pauser fra vanlige jobber inn i mellom, ellers går jeg lei.

Jeg får de kommentarene fra min mor jeg - om at nå må jeg ikke slanke meg mer, det kommer ikke til å bli noe fint. Tror egentlig mest det er fordi hvordan jeg ser ut nå ikke passer med mentalbildet hun har av meg lengre. Velger å ta det som et kompliment, om noe. Jeg har en del kilo ekstra jeg kunne tenke meg å bli kvitt, men innser at mesteparten av det er løs hud - ikke så løs at jeg tenker på operasjon, men nok til at jeg selv ser det som "fett".

Er det foresten noen som har noen gode tips til å stramme opp den lille grevinneslengen min og lår-flabbet?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 11:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no