Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hva vet vi øker insulinsensitiviteten?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-13, 05:34   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Hva vet vi øker insulinsensitiviteten?

Og altså minsker insulinresistens?

Man får jo lavere insulinnivåer av lavkarbo-kost.
Jeg har også lest om kanel, krom, styrketrening... og ALA (alpha lipoic acid), - har noen prøvd d?

Har noen andre ting de vet hjelper på? Eller har lest om?

(Vet om metformin/glucofag, men mener naturmidler, tiltak etc)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 08:31   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva vet vi øker insulinsensitiviteten?

Yoga hjelper veldig på meg, fordi det senker stressnivået og øker sirkulasjonen i tillegg til at det er endel styrke i det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 08:33   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva vet vi øker insulinsensitiviteten?

Skrev en del om det i denne tråden engang i tiden:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51712

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 08:36   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hva vet vi øker insulinsensitiviteten?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Skrev en del om det i denne tråden engang i tiden:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51712

Takk! Skal lese!!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta øker? helenemor25 Spørsmål og svar 5 24-03-12 23:38
Hjelp! Jeg øker i cm ... As we speak! karodukken Spørsmål og svar 22 09-05-11 22:18
Når man øker karber ... Kozemor Spørsmål og svar 29 16-04-11 20:45
Hm ... Jeg øker i cm nystolen Spørsmål og svar 6 12-08-07 20:21
1 ts med Cocosa - øker det forbrenningen? mofe Generell ernæringsdebatt 11 24-01-06 13:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no