Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Karboblokkere?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-13, 13:12   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Karboblokkere?

Siden alle innlegg jeg søkte etter var fra 2007,2009,2010 osv... vil jeg spørre på nytt siden det stadig kommer nye produkter...

Noen som ar erfaring med å bruke karboblokkere?

IKKE kom med supernegative kommentarer, jeg tenker absolutt ikke på hver dag!! Tenker mer på spisedager, familieselskap, konfirmasjoner, dåper, store bursdager, ferier osv.

Er du kun kritisk og negativ kan du godt la være å svare for jeg er fullt klar over at dette ikke er bra å bruke hver dag

Det finnes flere forskjellige merker.. Hvilken har du prøvd?
Har du en link å anbefalle fra Iherb?

Phase2, 30days, hagebønner..... +++

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 00:58   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere?

30 days er vel ikke en karboblokker? Det er vel mer urter som skal øke forbrenningen. Hvilket de forøvrig ikke gjør.... Jeg testet i tre uker og la på meg 4 kg.
Mirakelpiller er og blir lureri selv om du ikke vil høre det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 14:45   #3
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere?

Hvis du kun er ute etter positive erfaringer med karboblokkere, tror jeg du blir gammel og grå før du får noe respons her...

Henvend deg heller til produsentene av disse produktene, så sender de deg sikkert noen brosjyrer


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 01:26   #4
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Re: Sv: Karboblokkere?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvis du kun er ute etter positive erfaringer med karboblokkere, tror jeg du blir gammel og grå før du får noe respons her...

Henvend deg heller til produsentene av disse produktene, så sender de deg sikkert noen brosjyrer


-

Er ikke intr i hva produsentene sier, er intr i erfaringer og om de har noen virkning eller ikke...

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 02:38   #5
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere?

Nå har jeg aldri brukt karboblokkere, men jeg er såpass gammel at når noe høres for godt ut til og være sant, så har jeg erfart at det oftest er det.
Mange av de som nå lever lavkarbo har prøvd alle mulige kurer og dietter i et håp om at akkurat der - eller der- finnes fasiten.
Det produseres hele tiden nye produkter, og det er ikke unormalt at en telefonselger slår nummeret mitt og vil tilby meg en gratis prøvepakke med et eller annet som skal garantert få meg til og bli slankere, friskere og sprekere. Hver gang takker jeg nei, og koser meg heller med god lavkarbo-mat.
Er jeg invitert til noen så spiser jeg den maten jeg kan spise, en ytterst sjelden gang tar jeg en kalkulert utskeielse og ellers takker jeg pent nei.
Det er ikke verre enn det er for noen som for eksempel har nøtteallergi, at man takker pent nei når man blir tilbudt mat man ikke kan spise?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 07:39   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Karboblokkere?

Dersom det hadde funka, så hadde det sannsynligvis vært mange tråder her inne med positive erfaringer. De funker ikke, uansett hva forpakninger sier eller ikke. Jeg har prøvd de og de holder i allefall ikke blodsukkeret stabilt etter måltid slik feks egg og bacon gjør.

Jeg sprekker i blandt, ja,så gjør det jeg det, men etterpå går jeg videre og spiser riktig mat. Å putte i meg noen piller som ikke funker er ingen vits i.
I konfirmasjoner, dåp, bursdager osv trenger en jo ikke spise av feil mat. Jeg bidrar ofter med en sukkerfri ostekake eller suksessterte i kakeselskaper, eller tar meg et godt måltid før jeg drar et sted jeg vet det serveres mat jeg ikke kan spise. Og det ER lov å ta med matpakke.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 09:46   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere?

Det eneste karboblokkere virker på, er lommeboka

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
blokker, phase 2


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karboblokkere ~Hilla~ Ketolysekuren 56 12-12-11 22:35
Karboblokkere? Tidl. medlem Spørsmål og svar 4 22-11-10 22:53
Karboblokkere abs Lavkarbo generelt 2 24-09-10 11:00
Øl og karboblokkere? yesbody Lavkarbo generelt 3 10-09-10 23:59
Karboblokkere Gullegull Spørsmål og svar 9 06-05-09 14:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no