Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Proteinpulver på ketose (kasein og fett)?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-13, 20:44   #1
Vik2r
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 3
Vik2r er på en erverdig vei

Proteinpulver på ketose (kasein og fett)?

Hey dere! Jeg vet at det er mange tråder her allerde som inneholder nettop dette med proteinpulver etter trening. Men, jeg lurte på om det er mange her som har erfaring med kasein?

Har kjøpt en boks nå som inneholder nesten bare proteiner (21g per scop) og lurta på om dette er nokk i form av at det ikke er værken fett eller karbs inni dette. Karbs skal jeg ikke ha i meg noe uansett så om et egg i tillegg hadde gjort susen? (21g proteiner og 3/4g fett). Har lest en del om kasein og whey så grunnet til at kasein is my "protein off choice" er at jeg mener dette kan være bra for meg på ketolyse, i og med at insuline ikke øker i samme grad som med whey. Kasein bruker også mye lengere tid en whey, men velger det forde.

Anyway, hvis noen har efaring med blandingen av antall proteiner og fett etter trening, resultater osv så lytter jeg ørene mine

er 166, 72kg, trener stryke og kondisjon sammtidig i økten som varer i ca. 1 time og dagen, 6 ganger i uken. Har regnet ut at mitt daglige protein inntak brude være ca. 180 faktisk! Mange som mener det er veldig enkelt å få i seg alt for lite proteiner, spesielt for dem som trener meget hardt.

Takker for alle svar og håper dere tar tiden til å gi meg noen gode tilbakemld om (etter trening). Beklager skrivefeil, har F i norsk ^^,

Btw: formålet er å gå ned i vekt samt øke muskelmasse. Dette har fungert så langt men er bekymret for at musklene ikke får nokk proteiner.


Sist redigert av Vik2r : 16-04-13 kl 22:30.
Vik2r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Proteinpannekaker med kasein-pulver? tiwas Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 20-07-11 19:57
Proteintilskudd uten tilsettingstoffer, kasein og laktose. Finnes det? Ronald Spørsmål og svar 1 13-07-11 17:56
Kasein i geite- eller bøffelmelk? Photobscura Generell diskusjon 11 05-02-09 23:18
Urolige barn pga kasein, evt gluten? Borealis Barns kosthold 25 06-09-07 13:40
Proteinpulver..og ketose? cathrine Induksjonen 1 16-02-04 21:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no