Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Sinna på meg selv!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-10, 18:28   #1
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Sinna på meg selv!

er såååå sinna på meg selv nå jeg sprakk som F### isted,spiste mye godteri håper jeg ikke spretter opp i vekt nå da..jeg som har vært sååååååå flink!!

__________________


helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 18:31   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: sinna på meg selv !!

Slapp av. Det går bra. Bare å gå rett på rett mat igjen.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 18:35   #3
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Sv: sinna på meg selv !!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Slapp av. Det går bra. Bare å gå rett på rett mat igjen.

Ja,får håpe det men er så surt likevel,jeg har ikke spist noe snop på 1mnd,men men..jeg får bare tenke positiv så går det bra

__________________


helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 18:38   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: sinna på meg selv !!

Opprinnelig lagt inn av helenemor25, her.

Ja,får håpe det men er så surt likevel,jeg har ikke spist noe snop på 1mnd,men men..jeg får bare tenke positiv så går det bra

Skjønner at det er surt, men samtidig så TRENGER man ikke være helt nazi, selv om det er ett alternativ som er mye bedre. Og har man først spist snop, så har man spist snop, spist er spist og livet går vdere. Etterhvert vil du nok oppdage at det blir vanskelig å sperre seg selv helt ute av snoplivet, og matvarer som er forbudt blir automatisk noe man har basalt lyst på.

Så det er bare å tenke positivt og bare gå rett tilbake på dietten, så skal du se at du overlever nok

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 19:25   #5
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: sinna på meg selv !!

Opprinnelig lagt inn av helenemor25, her.

er såååå sinna på meg selv nå jeg sprakk som F### isted,spiste mye godteri håper jeg ikke spretter opp i vekt nå da..jeg som har vært sååååååå flink!!

Å være sinna hjelper ikke!

Jeg har gått ned mye i vekt, men jeg har aldri vært superflink hele tiden, tro meg.
Det skjer slike ting, la det skje, og gå videre!

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 19:44   #6
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: sinna på meg selv !!

Spist er spist! Sånn er det bare Ingen som klarer å holde det helt 100% hele tiden. Jeg var ut og inn av lavkarbo i nesten to uker uten at jeg aner hvorfor for litt siden.. hehe, men det eneste jeg gjorde var jo å forsinke vektnedgangen litt
Prøv å tenk sånn på det, at det eneste som skjer om du skeier ut EN dag er at du forsinker det litt, men du kommer fortsatt til og gå ned hvis du fortsetter med lavkarbo etter sprekken

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 20:07   #7
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: sinna på meg selv !!

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Spist er spist! Sånn er det bare Ingen som klarer å holde det helt 100% hele tiden. Jeg var ut og inn av lavkarbo i nesten to uker uten at jeg aner hvorfor for litt siden.. hehe, men det eneste jeg gjorde var jo å forsinke vektnedgangen litt
Prøv å tenk sånn på det, at det eneste som skjer om du skeier ut EN dag er at du forsinker det litt, men du kommer fortsatt til og gå ned hvis du fortsetter med lavkarbo etter sprekken

Det er ikke HELT sikkert at du forsinker det litt, det kan hende det booster vektnedgangen litt også . Det handler mer om de personlige forutsetningene man har for å samle vann og hvor sultefora kroppen er.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 20:21   #8
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: sinna på meg selv !!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det er ikke HELT sikkert at du forsinker det litt, det kan hende det booster vektnedgangen litt også . Det handler mer om de personlige forutsetningene man har for å samle vann og hvor sultefora kroppen er.

Det er sant Men nå tenker jeg sånn hvis det "verste" skulle skje og man stopper opp litt

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 21:20   #9
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: sinna på meg selv !!

Det beste å gjøre når man tryner er å børste støvet av klærne og fortsette videre. Ikke tenk at siden du først har spist snop kan du like gjerne fortsette å gjøre det resten av dagen

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 10:54   #10
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Sv: sinna på meg selv !!

gikk på vekta idag og den viste minus 1 kg så det gikk bra heldigvis men,gjort er gjort som dere sier!

__________________


helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 11:11   #11
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: sinna på meg selv !!

så bra

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sinna katt her! Catwoman Ketolysekuren 57 20-10-10 15:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no