Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Ny på Skaldemann - noen tips?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-10, 16:14   #51
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Yes, dropper fløten og setter resten av meieriproduktene på hvil for en stund, bortesett fra smør.

Var sulten til frokost og la på 3 stekte egg og 150 gram bacon. (09.00)

Har ikke vært i nærheten av å være sulten før nå. (16.00)

Ergo, fløten er unødvendig.

Jeg har fortsatt tro på lchf, men jeg tror det allikevel handler mye om å holde seg unna de råvarene som gir deg enormt mye energi FOR LETT.

For meg blir det da å holde meg unna fløte, ost, avocado, baconcrisp og nøtter.

Spise meg mett på real mat når jeg måtte bli sulten.

Det er et tiltak å steke egg & bacon.

Det er ikke et tiltak å velte 2 dl fløte i en kaffekopp...:-)

Vi kjører på!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 11:03   #52
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Hei, jeg liker det du skriver.
For 10 år siden (eller mer) likte jeg å lage mat. Det har endret seg. Jeg har vært "Dronninga av Toro" i mange år. Så viste også vekta 104 kilo i dag.
Nei, det er ikke hyggelig. Men jeg tenkte å gjøre et nytt forsøk på Skaldeman inspirert kosthold. Jeg klarer ikke å se for meg hvordan jeg lager disse flotte rettene fra bunnen av med grønnsaker. Så det blir vel mye egg og bacon for meg også. Håper at lysten til å lage mat kommer tilbake.

Du har brukt mye fløte i kaffen. Jeg er halvt samisk, og min mor brukte å fortelle at samene hadde usaltet smør i kaffen i gamle dager. De hadde et enormt kaloribehov, for snøscooterens tid. Jeg tenkte ihvertfall å prøve det....

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:28   #53
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Jeg føler med deg, Jarrasann, for jeg har blitt en fløtoman. Nå klarer jeg ikke å drikke kaffe uten fløte, for det smaker bare helt forferdelig uten... Jeg VET at fløten gjør at vekten min ikke går ned lenger, men jeg har store problemer med å slutte med dette hvite vidunderlige dopet Kom deg ut av fløte-kjøret før det er for sent!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 18:01   #54
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Vet ikke om du har lest denne oppskriften: http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=eggemelk

Jeg har begynt på lavkarbo idag, og himmel, denne var god... Har bare prøvd usaltet meierismør, kansje derfor jeg likte den så godt. Sitter og nipper til te med denne eggemelka i kaffepausen på jobben nå. Den metter bra. Prøv den, Veggpryd, hvis du ikke allerede har gjort det, jeg har ikke lest hele den tråden jeg linket til!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 19:58   #55
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Oppskriften skal prøves!

Tror det er kutt i fløte og opp med trim som kan være nøkkelen for meg.

Har en følelse at kroppen er fornøyd med 2500-3000 kcal om dagen om jeg deler de opp riktig og den trenger ikke alltid skrike etter mer om jeg trimmer bort 1000 av dem.

Jeg er nok i samme "dårlige" form som resten her, men nøkkelen min har vært pulstrening.
Før i væla så trodde jeg man måtte trene som i Rocky 4.
Halset nedover veien til jeg nesten kastet opp.
Begynte å gå, men kom det en bil var det bare å løpe igjen...:-) For en gjøk...:-)
Men med pulsklokke roer man det hele ned.
Jeg er så tung at jeg får 130 i puls bare av sette meg på sykkelen, og det er faktisk trim!
Opp med pumpen litt!
Problemet er dørstokkmila...

Vekta står rolig, det samme gjør magen...
I morgen blir det sydligere strøk så nå går jeg over på LCHA - Low Carb - High Alcohol.
Vel, tar det nok litt med ro, men så lenge jeg har et perspektiv som er resten av livet må man leve også.

Så, det gjenstår fortsatt å se om det er Skaldemann som er min messias, men lavkarbo tror jeg er nøkkelen til et godt liv.

Stå på og flesk på folkens!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 20:21   #56
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.

I morgen blir det sydligere strøk så nå går jeg over på LCHA - Low Carb - High Alcohol.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 12:38   #57
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Ja, tilbake fra en uke på LCHA kost og tid for oppsumering.

Vekta i dag viste 119.6.

- 0,5 på 4 uker, eller hvis man regner at jeg har tappet blodet for krutt (Glykogen?) så har jeg lagt på meg 2-3 kg....

Uansett er det stillstand.

Jeg har ikke fått trimmet noe de siste to ukene, men det skal vel egentlig være positivt...?

Den beste tiden var faktisk de to første ukene da jeg trimmet og jabbet på med fløte.
Da så jeg faktisk tegn til nedgang og jeg hadde en god metthetsfølelse etter måltider og i mellom.
Nå føler meg aldri helt mett, litt fysen hele tiden.
Jeg syns også fordøyelsen fungerte bedre da.
Men jeg eier ikke søtsug og intet i verden kunne fått meg på en karbosprekk

Begynner å tvile på at Skaldemann er maten for meg, men tviler ikke på at lavkarbo er det.

Ser det er stor ståhei rundt ketolyse og dette har jeg som nevnt prøvd halvhjertet tidligere.
Da fikk jeg i alle fall utslag på sticksen og mener også jeg husker noe av den "varmen" folk mener å merke.

Vel, skuffet men ikke slått...

Kommentarer?

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 13:37   #58
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Ahhh.... Fikk lagt på 150 gram norvegia stekt i meierismør og 1 dl fløte blandet opp med kaffe.

METT!!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 14:54   #59
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.

Ja, tilbake fra en uke på LCHA kost og tid for oppsumering.

Vekta i dag viste 119.6.

- 0,5 på 4 uker, eller hvis man regner at jeg har tappet blodet for krutt (Glykogen?) så har jeg lagt på meg 2-3 kg....

Uansett er det stillstand.

Jeg har ikke fått trimmet noe de siste to ukene, men det skal vel egentlig være positivt...?

Den beste tiden var faktisk de to første ukene da jeg trimmet og jabbet på med fløte.
Da så jeg faktisk tegn til nedgang og jeg hadde en god metthetsfølelse etter måltider og i mellom.
Nå føler meg aldri helt mett, litt fysen hele tiden.
Jeg syns også fordøyelsen fungerte bedre da.
Men jeg eier ikke søtsug og intet i verden kunne fått meg på en karbosprekk

Begynner å tvile på at Skaldemann er maten for meg, men tviler ikke på at lavkarbo er det.

Ser det er stor ståhei rundt ketolyse og dette har jeg som nevnt prøvd halvhjertet tidligere.
Da fikk jeg i alle fall utslag på sticksen og mener også jeg husker noe av den "varmen" folk mener å merke.

Vel, skuffet men ikke slått...

Kommentarer?

En uke med mye alkohol = stillstand i fettforbrenning og ikke minst akkumulering av vann - stå han av!

Hvorfor tror du ikke skaldeman er din vei å gå - hadde ikke du godt resultat de første ukene?

En gjennomgang av kostholdet ditt for tiden vil gjøre det lettere for andre å komme med kommentarer som kanskje kan hjelpe deg videre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 15:15   #60
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Sant.

Sitter dog med en snikende følelse av at jeg legger på for lite fett.

Kjøtt og grønsaker metter dårlig, fløte er vinneren.

Prøver på igjen med fløte, kyllingvinger, smellfeit ost og reduserer kjøttet noe.

Gir det 2 uker!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 15:22   #61
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Du kan jo bruke andre fettkilder enn ost og fløte - noen oliven, kokosmelk, avocado, bearnaisesaus... gjerne fetest mulig kjøtt også, kunne det friste med mer ribbe?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 15:32   #62
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Satser på egg, bacon, stekt flesk, nakkekoteletter, ribbe, laks, avocado, oliven og fløte.

Null alkohol, kun farris med sitron.

80 min trim 3-5 dager i uka.

Yes, slik blir det!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:14   #63
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Du får stå på!

Alt jeg har lest om Skaldemann, tilsier at en mister mye vann i kroppen den første uken. Og sånn har det gått for meg. Jeg har tilogmed vært oppe og tissa om natten, det har jeg ikke gjort siden jeg var gravid. Jeg fikk opp glidelåsen på ankelstøvlettene i dag - det klarte jeg ikke i fjor. Mista du mye vekt den første uken?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:38   #64
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Nei.

Føler ikke jeg har mistet noe som helst.

Omkrets rundt magen er lik, vekten er lik, det meste er likt.

Det jeg merker er at jeg har mistet søtsuget, sover noe bedre, går lengre mellom hver gang jeg spiser og sjelden må på toalettet.

Har heller ikke hatt store bivirkninger, om noen.

Ingen hodepine, intet søtsug, ingen økt vannlating.

Spiser for eksempel egg & bacon til frokost, kotelett med egg og bacon til lunsj, entrecote med bearnaise til kvelds.
Fint lite grønnsaker, om noe.
Prøver å holde meg ned mot 0 i karbo og heller gjerne olivenolje over maten for å få opp fettet.
Bruker næringsinnhold.no aktivt og legger av og til inn i vektklubben for å få en oversikt over helheten.

Men, på stedet hvil...

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 17:13   #65
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Det er ikke greitt nei. Jeg er forberedt på nedtur de luxe for meg selv når vekta stopper opp. For alle opplever at vekta står stille en eller annen gang.

Men du får fokusere på de helsemessige fordelene, ikke søtsug og sover bedre. Så får vekta komme etter når kroppen din skjønner at dette er et varig kosthold.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 17:26   #66
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Slik skal neste ukes dagsmeny se ut:

Kyllingvingene vil tidvis bli byttet ut med ribbe.

Kotelettene vil tidvis bli byttet med stekt flesk, eller laks.

Kalorier over 2500 skal trimmes bort.

Og vi ønsker lykke til!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Vektklubb.jpg (75,5 KB, 21 visninger)
Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 20:06   #67
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Jarrasann, jeg leste et innlegg her:http://lenabeatrice.net/ofte-stilte-...l-pa-lavkarbo/

Jeg lurer på om du spiser så mye fordi du tenker at det er lov, eller er du sulten? Ikke for å fornærme, altså. Men jeg synes å huske at Skaldemann spiste "døgnet rundt" i starten, og så gikk han over på 2 måltider om dagen, altså spiste han mindre.

Endret for å legge til: Og 1000 kalorier krever ganske mye trening. Rask gange forbrenner "bare" 384 kalorier på en hel time.


Sist redigert av mam : 09-11-10 kl 20:30.
mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:26   #68
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Hei!

Nei, jeg blir ikke fornærmet! Tvert imot! Når man oppsøker anonyme fora må man tåle å høre ting, selv om man ikke liker det...

Men når skal jeg skrive et rotete innlegg for å svare deg og lufte tankene...

Spiser for mye?

Nei og ja.
Jeg spiser mye mindre nå i volum enn på høykarbo, men samtidig like energirikt på grunn av det høye innholdet av kcalorier.
Men jeg tror jeg spiser feil næringstoffer.
Tror det blir for mye kjøtt og for lite fett.
Fettprosenten må opp.
Ribben må i ovnen, kyllingvingene må alltid være i nærheten og flesket må sprute i pannen.
De to første ukene var jeg på sporet.
Lesset på med reint fett.
Fikk sjokk den ene dagen over hvor mye jeg hadde spist, men så ble det heller ikke frokost før kl 15 dagen etter.
Det er slik det må være!
Spiser man fett nok blir man mett nok....
Vurderer også å skippe fløten og ta shots av olivenolje for å mette skikkelig.

Trening...?
Med en BMI på over 135 brennes kcaloriene fort...
Jeg sykler stort sett mountainbike på flat mark, og kjører runder på mellom 25 og 30 km.
Dette tar meg ca 1 t og 30 minutter og i følge pulsklokka brennes ca 1000-1100 kcal.
Dette stemmer også i følge Vektklubben på VG og en uavhengig pulsklokke jeg har.
Har problemer med å få opp pulsen skikkelig når jeg går, men på sykkel kommer det fort.
Må begrense meg for å holde pulsen nede.
Riktignok ligger pulsen ca 20 slag over hva som sies å være optimalt for fettforbrenning, men det handler også litt om ligge i sin egen komfortsone.

Vi kjører på, men nå skal jeg smør som dip til baconet....

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:44   #69
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Det kan man si er trening, ja!

Jeg har bare gått 90 min i dag, rene slappfisken!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 23:02   #70
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Vel, da er du en slappfisk med et fast mål.

90 min gange er meget bra!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 23:28   #71
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.

Med en BMI på over 135 brennes kcaloriene fort...

Det er det ingen tvil om, da jeg med mine 179cm måtte veid 435kg for å ha en bmi på ~135. En aldri så liten skriveleif kanskje?

Lykke til videre! Om vekta står stille en stund gjør du fortsatt helsa en kjempetjeneste med å spise slik vi er laget for å spise. Kjør på!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 08:56   #72
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Ja, det ble nok en skriveleif der...

Men man vet aldrig...

Opp til utgangspunktet i dag etter snart 5 uker.
Det vil si at jeg har hatt en netto økning i vekt på 2-4 kg siden jeg begynte.
Aldri følt meg så tung.

Skaldemanns er ikke for meg.

Lykke til videre for dere det funker på!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 09:20   #73
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Ser at Skaldermann er her på forumet. Kanskje du kunne ha skrevet til han og spurt om råd før du gir det helt opp?

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 09:30   #74
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Hei.

Tror jeg trenger noe med mer satte rammer og et noe mer variert kosthold.

Skal lese meg opp på ketolysekuren.
Det er vel strengt tatt der de beste reultatene viser seg også?

Lavkarbo blir det uansett!

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 10:00   #75
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Jeg tror det er individuelt. Ser at flere som går på ketolyse går over til skaldermann når vekta stagnerer, og sikkert motsatt også. Må nok finne sin vei ja. Lykke til

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Har problemer med å få i meg nok fett, noen som har noen tips? J.Austen Spørsmål og svar 6 20-10-09 01:58
Er det noen Skaldemann-brukere her? isabella Spis deg ned i vekt med Skaldeman 25 04-12-08 10:05
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no