Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ukens tilbud

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-11, 17:33   #51
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Spørs om ikke jeg må en tur på Obs og kjøpe (ikke hamstre) ost. Skjønner forøvrig at jeg sitter på en formue med mine 3 pakker meierismør som ligger i kjøleskapet

Du må passe deg for innbrudstyver, Dietta

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:47   #52
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Du må passe deg for innbrudstyver, Dietta

Og jeg vil med dette meddele alle mine venner her på lavkarbo.no at jeg nå har flyttet, og bor i nærheten av Tana Bru..................

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:05   #53
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Da må jeg innom OBS! og handle 8-10 pakker med ost (IKKE HAMSTRE) slik at jeg får fylt opp kjølehjørnet vårt litt.

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:49   #54
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hehe, jeg tenkte jeg skulle skrive det, men droppa det gett Må nok kjøpe noen sånne til mannen! Faktisk.

Julemiddag??

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Spørs om ikke jeg må en tur på Obs og kjøpe (ikke hamstre) ost. Skjønner forøvrig at jeg sitter på en formue med mine 3 pakker meierismør som ligger i kjøleskapet

Jeg har "bare" to pakker jeg.

Passer forøvrig fint med vaskepulver på tilbud for det trenger jeg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 18:53   #55
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

I dag har vi vært og kjøpt ørtiførti bokser med makrell i tomat og kremost.. Og rugsprø og tannkrem til liten og stor.. Og håndsåpe og skyllemiddel. Ogogogog. 10 kronersmarked på Ica og Spar nå om dagen!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 20:00   #56
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I dag har vi vært og kjøpt ørtiførti bokser med makrell i tomat og kremost.. Og rugsprø og tannkrem til liten og stor.. Og håndsåpe og skyllemiddel. Ogogogog. 10 kronersmarked på Ica og Spar nå om dagen!

Takk for tipset, er tom for makrell her

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 09:04   #57
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Tror jeg må dra og kjøpe enda mer senere i dag. Mine to kjære spiser nesten bare makrell i tomat på knekkebrødene sine.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:09   #58
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Kokosmelk til 13 kroner og 40% på toalettpapir og tørkerull på Mega!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:28   #59
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Og på Obs! hypermarked er det 199 kroner for Koss portapro head set (koster vanligvis 249) og 10 kronersmarked da.. Røska med meg fetasnack, kremost, skyr og skyllemiddel.. Også er det jo da på små bokser makrell i tomat (110 gram) og masse andre greier!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 10:51   #60
Ninasju
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergensområdet
Innlegg: 131
Ninasju er ny på veien

Sv: Ukens tilbud

Dytter på denne jeg. Fredagstilbud på Kiwi denne uken er pepperbiff til 16.90.

Ninasju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 14:18   #61
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Bunnpris: Shakerboks med mange perletomater, fem miniagurker eller fem minipaprika til kun 10,- kr pr boks!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 14:36   #62
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ukens tilbud

730 gr. norvegia gulost til 39.90 på rimi denne uken.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 16:53   #63
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

10 kroners marked hos spar denne uka.
Bla. blomkål og brokkoli

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 17:21   #64
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Tror det er 10 kronersmarked på Coop Obs! også. Også er det 40% på diverse produkter fra proteinfabrikken der!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 17:50   #65
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tror det er 10 kronersmarked på Coop Obs! også. Også er det 40% på diverse produkter fra proteinfabrikken der!

10 kroners på Ica også.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 19:22   #66
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Funksjonellmat selger nå sjokoladekakemiksen til 19,- pr. pakke pga dato.
Jula er reddet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 11-11-12, 19:45   #67
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Jeg har funnet meg en butikk som må ha helt syke mengder med svinn. ICAen her har alltid innmari mye varer til halv pris pga dato.

I går kjøpte jeg indrefilét, kremost, helmelk, rømme, yoghurt, biola +++ til halv pris.

Har tidligere kjøpt MASSE ferdigpakker med de to ferdig lavkarborettene fra Toro, ost, egg, fetaost, brie, skyr, kjøttpålegg bl.a roastbeef osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-12, 20:20   #68
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ukens tilbud

HER kan du finne mange tilbud

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 11-11-12, 20:25   #69
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ukens tilbud

Fant et kjempebra tilbud på REMA 1000. KJØPTE TO STK. ENDA JEG IKKE TRENGER DE, MEN MÅTTE BARE SLÅ TIL, HEHE...

SE HER.

SJEKK UT SIDE 16. JIF MOPP STARTPAKKE. FØR 200, NÅ 49,- !!!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 21:08   #70
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Ukens tilbud

Denne uken er det tilbud på røkt svinekam til bare 29,90 pr kg på Mega, + det er også tilbud på Norvegia der til 59,90 pr kg.

Ligger noen kilo med røkt svinekam i fryseren vår nå, å noen kg ost i kjøleskapet


Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbud på Aktins Bars hos Dialife Ullabulla Generell diskusjon 4 12-09-07 21:13
Kal-mag tilbud:) Distrea Kosttilskudd 2 14-08-07 20:52
ukens tilbud Trolljenta Lavkarbo generelt 8 16-03-07 19:37
Friske jordbær på tilbud! Carisma Livets lyse side 1 09-02-07 21:53
Ikke kjøp ukens KK Marianne Generell diskusjon 9 07-12-04 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no