Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny svensk webshop: mindresukker.com

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-08, 08:16   #1
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Ny svensk webshop: mindresukker.com

Så annonse for denne på VG i dag, http://www.mindresukker.com/

Noen som har handlet herifra?

Ser ihvertfall ut til at de sender fra sverige, og da må man være under 200 kr for å handle momsfritt. Prisene er i svenske kroner, og frakten ser ikke ut til å være så altfor avskrekkende.

Lowcarb-tortillas er det som kanskje frister meg mest å prøve. Tacooooo!

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 10:07   #2
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Jeg klarer ikke finne noe karbeinnhold på de tortillaene? *myser* 8 gram fiber, 50 kalorier og 2 gram fett, men ikke noe karbeinnhold.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:14   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Hvorfor i f... navn kan de ikke snart få en NORSK nettbutikk? Slik at vi kan handle tollfritt? Jeg er møkkalei av toll. Dialife sender jo tollfritt, men jeg skulle allikevel ønske Norge snart kunne komme i gang. Trauste, treige Norge.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:17   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Hmm her har de jo en melblanding, noen som har prøvd den? Nille?

http://www.mindresukker.com/produkte...rbalose_flour/

Nille, du har vel prøvd La Tortilla Factory-tortillasene, var det ikke de de solgte på Atkins.com før? Er de bedre enn Mama Lupe's sine?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 12:09   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

En norsk nettbutikk ja!!!!!!Fatter ikke hvorfor vi henger så langt etter...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 13:12   #6
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

enig!! handelt en gang på dialife- ble stoppet i tollen

norsk nettbutikk hadde vært noe!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 13:39   #7
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Jeg har en drøm om å starte nettbutikk. Tror det hadde vært noe. Men det er dessverre mye jobb da.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 14:23   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Jeg og kunne tenkt meg å jobbe med det, men problemet er som du sier MYE jobb, dessuten er markedet for lite her i Norge enda, tror jeg. Møkka-Pottitland.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 15:29   #9
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Sitat:

Alle våre priser er i svenske kr. SEK og uten svensk mva

Husk å legge til moms!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:23   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hmm her har de jo en melblanding, noen som har prøvd den? Nille?

http://www.mindresukker.com/produkte...rbalose_flour/

Nille, du har vel prøvd La Tortilla Factory-tortillasene, var det ikke de de solgte på Atkins.com før? Er de bedre enn Mama Lupe's sine?

Jeg brukte bare la Tortilla før. Så vidt jeg husker er Mama Lupes litt "mykere" liksom. Kjenner ikke forskjell i smaken.

Akkurat nå bruker jeg noen som heter Mission Carb Balance. De har like lite karber som de to andre og smaker ganske likt Mama Lupes faktisk. Jeg må ha mine i egen boks (fikk egen sånn restaurantboks til dem sist jeg var USA), for når vi har gjester så merker de ikke forskjell på mine og de vanlige ! Bror hadde med 10 pakker sist (høstferien),
så jeg har en stund !

Når det gjelder melet har ejg ikke prøvd det sjøl, men jeg vet Kevinpa inne på ALCF har brukt det en del. Han poster alltid masse bilder med link til oppskriftene. Jeg har gitt opp å følge med, for han bruker så mye rart oppi som vi ikke får tak i her og som jeg ikke engang har klart å få tak i i USA.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:27   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Åh! Jeg MÅ få bestilt noen snarest. Er bare så lei av frakt og toll. Men jeg trenger jo ikke å bestille så mye at jeg kommer over tollgrensen da, selv om det ikke er så lett å begrense seg til patetiske 200,- kroner heller.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:29   #12
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvorfor i f... navn kan de ikke snart få en NORSK nettbutikk? Slik at vi kan handle tollfritt? Jeg er møkkalei av toll. Dialife sender jo tollfritt, men jeg skulle allikevel ønske Norge snart kunne komme i gang. Trauste, treige Norge.

Jeg holder på å jobbe med noe greier nå....!

Det kommer her: www.lavkarbocafe.no

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:35   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Jøss så flott! Blir dette en nettbutikk altså, eller bare et spisested?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:41   #14
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Det blir begge deler. Jeg hadde håpet å få samlet en hel del oppskrifter der også, så jeg kommer nok til å gå på frierfot for å få lov til å ta med alle de gode oppskriftene her (med henvisning til oppskriftens "eier", selvfølgelig )

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 19:11   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Ah spennende!! :hyper:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:31   #16
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Jeg holder på å jobbe med noe greier nå....!

Det kommer her: www.lavkarbocafe.no

Så bra!!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:03   #17
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Yeah!!!
Har du noen anelse om når??...
Jeg MÅ ha lefser snart...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:24   #18
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg klarer ikke finne noe karbeinnhold på de tortillaene? *myser* 8 gram fiber, 50 kalorier og 2 gram fett, men ikke noe karbeinnhold.

Jeg sendte mail til kundeservice, og her er svaret.

Takk for henvendelsen.

Produsenten sier:
Hver tortilla på 62g har 19g karb. - 14g fiber = 5g karb som påvirker blodsukkeret.

Mvh

Audny
Kundeservice Mindresukker
Takk for henvendelsen.


__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:21   #19
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Svensk och svensk... texten är då skriven på norsk.... Och de håller till i Strömstad... Undrar varför de inte lika gärna öppnade webbutik i Norge om det är här de söker sina kunder...

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:58   #20
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Jeg holder på å jobbe med noe greier nå....!

Det kommer her: www.lavkarbocafe.no


siden er allerede lagt til på favoritter!!!! lover deg at jeg kommer innom OFTE!!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 09:28   #21
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

Så bra! Regner med at siden er opp i løpet av neste uke.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 13:00   #22
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com

juhu norsk webshop jippi. ellers må jeg si at den svenske later til å være hakket dyrere en dialife i danmark. ellers må jeg bare rapportere at jeg er kjempefornøyd med lavkarbo etter å ha gått ned 28 kilo ved hjelp av det og veldig mye ved hjelp av denne sida
synd det har vært så mye tull her, men noen må vel alltid lage bråk.
masse takk fra meg iallefall til de ansvarlige for lavkarbo.no

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svensk fora Sweetflower Lavkarbo generelt 3 12-01-08 01:15
Skaldeman på svensk Tv4 janmesi Nyheter / media 1 19-12-06 13:58
Dialife.dk eller andre webshop Thomasina Lavkarbo generelt 35 06-06-06 19:51
Helt utrolig - se forskjellen på norsk og svensk SPEKTRO her: Iset Generell ernæringsdebatt 24 24-09-05 11:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no