Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Magnesium i flytende form?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-11, 21:37   #1
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei
Question

Magnesium i flytende form?

Hei!

Jeg har store problemer med å svelge magnesiumtablettene. Finnes det noen form for flytende, evt. runde tabletter? Bruker forøvrig Trippel KalMag, kjøpte denne litt ut av det blå, siden jeg så magnesium i den, og da ble det bare sånn.
Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å svelge magnesiumtablettene, jeg deler de jo opp i to, men det går like fullt ikke ned.
Har forøvrig alltid hatt 'pilleangst' men klarer å svelge Ibux, som er litt større.

Noen som kan hjelpe meg?

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:39   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Artig!
Var akkurat på Rema og skulle kjøpe magnsium. De var utsolgt for pillene jeg pleier å kjøpe, men hadde flytende Floradix magnesium!


Bare det at jeg helst vil ha pillene mine som jeg er så vant til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:41   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Artig!
Var akkurat på Rema og skulle kjøpe magnsium. De var utsolgt for pillene jeg pleier å kjøpe, men hadde flytende Floradix magnesium!


Bare det at jeg helst vil ha pillene mine som jeg er så vant til!

Men husker jeg ikke feil så må du omtrent drikke halve flaska for å få de dosene man bruker på lavkarbo?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:44   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Men husker jeg ikke feil så må du omtrent drikke halve flaska for å få de dosene man bruker på lavkarbo?

Neida, et sånt lite medisinbeger på 20ml inneholder 250mg, så 2 sånne bør holde langt!

Sønnen fikk Floradix jern som liten, og det reddet oss fra flere øreepisoder og andre betennelser i luftveiene. Min mormor med "trang hals" holdt seg på beina i flere år med FLoradix, så det er faktisk noe jeg har stor tro på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 21:48   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Neida, et sånt lite medisinbeger på 20ml inneholder 250mg, så 2 sånne bør holde langt!

Sønnen fikk Floradix jern som liten, og det reddet oss fra flere øreepisoder og andre betennelser i luftveiene. Min mormor med "trang hals" holdt seg på beina i flere år med FLoradix, så det er faktisk noe jeg har stor tro på!

Ikke så langt... maks seks dager....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:02   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke så langt... maks seks dager....

Men det er jo bare fordi flasken på bildet er så liten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:07   #7
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Sv: Magnesium i flytende form?

Tusen takk, skal sjekke den ut
Nå fikk jeg svelget ned 1 1/2 tablett (etter at jeg heiv den andre halvparten ut vinduet...), håper det holder i forhold til ikke å få kramper. Var det på helsekosten du fikk tak i denne?

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:07   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Skriblerier, her.

Tusen takk, skal sjekke den ut
Nå fikk jeg svelget ned 1 1/2 tablett (etter at jeg heiv den andre halvparten ut vinduet...), håper det holder i forhold til ikke å få kramper. Var det på helsekosten du fikk tak i denne?

På Rema!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:11   #9
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Sv: Magnesium i flytende form?

Hm, jeg kjøpte Trippel KalMag på Rema selv, så ikke den der da. Mulig jeg bare overså den Får sjekke en gang til!

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:12   #10
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Magnesium i flytende form?

Sett den på Spar også

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:13   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men det er jo bare fordi flasken på bildet er så liten!

40 ml hver dag går for unna. Det er knappe 20 dager hvis flaska er en liter...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:39   #12
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Artig!
Var akkurat på Rema og skulle kjøpe magnsium. De var utsolgt for pillene jeg pleier å kjøpe, men hadde flytende Floradix magnesium!


Bare det at jeg helst vil ha pillene mine som jeg er så vant til!

http://www.alternativ.no/helsekost/magnesium.php

den inneholder magnesium gluconate, det er en veldig bra magnesiumform som ikke er lett å få tak i tablettvis. veldig fint med slikt flytende til barn, fordi de store tablettene er ikke lett for barn å få i seg når voksne sliter litt t.o.m.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:44   #13
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Magnesium i flytende form?

Denne bruker jeg og den funker som bare det , nå er riktignok ikke jeg så flink med å ta vitaminer, tilskudd og tabeletter av noe slag ,men når jeg gikk gravid så var jeg fælt plaget med "krotting" i beina og et beger av denne tok det med engang og søstersen hadde fått dette i tabelett form og kom til meg og fikk et beger av denne og hun sa "jøss, det ble jo borrte med en gang jo " og det beste av alt er vel egentlig at den fåes kjøpt på daglivare butikken

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:55   #14
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

En annen måte å få i seg magnesium på er å spise gresskarfrøkjerner. Eller nøtter, mørk sjokolade, kveite og spinat.
http://www.osteoporosisadvice.com/ma...rich-foods.php

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 07:22   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

kjøper på iHerb, jeg mye billigere og sterkere doser.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:01   #16
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Denne smaker ikke godt, men noen sier de får bedre effekt enn med andre magnesiumtilskudd
Ellers veldig enig med Nellie, det er mye mer for pengene på iherb

Vedlagte bilder
Filtype: png Capture.PNG (131,9 KB, 2 visninger)
Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:26   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Denne smaker ikke godt, men noen sier de får bedre effekt enn med andre magnesiumtilskudd
Ellers veldig enig med Nellie, det er mye mer for pengene på iherb

Ingen regler for doser på magnesium, eller? Jeg trør ikke å bestille kosttilskudd på iherb, nettopp fordi jeg er redd for at det skal bli stoppa i tollen, men jeg har ingen oversikt over det nye regelverket, forsåvidt.
Ellers bestiller jeg alt sånt fra shopping4net. Veldig billig og høyere doser enn i Norge, og KJAPP levering!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:29   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Nå tar jeg magnesium i pilleform etter behov, men denne virker jo genial! Liker alt som tar lite plass.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 09:26   #19
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Det ble lagt ut en liste over tillatte doser, mener magnesium lå på 800... men skal se om jeg finner den igjen
Synes 200mg på c-vitamin er ille, nå får vi jo kjøpe større på apoteket uten resept. Beklager, bare et lite hjertesukk

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 09:35   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Det ble lagt ut en liste over tillatte doser, mener magnesium lå på 800... men skal se om jeg finner den igjen
Synes 200mg på c-vitamin er ille, nå får vi jo kjøpe større på apoteket uten resept. Beklager, bare et lite hjertesukk

Ja, enig. Men det ser jo ut til at det går greit å bestille fra Sverige (som shopping4net sender fra), vet ikke hvordan reglene fungerer i forhold til geografiske områder, men har så langt ikke hatt noen problemer tross skyhøye b-vitamindoser bl.a. Men som sagt, tør ikke å bestille vitaminer/mineraler fra iherb, ikke minst når jeg hører at tollen er ekstra oppmerksom på pakker derfra om dagen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 09:35   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Det jeg bestilte fra iherb var en blanding av magnesium, kalsium og D-vitamin. Det var ingen spesielt høye doser, så godt innenfor grensa for hva som er lov 1000 mg kalsium, 500 mg magnesium og 400 iu D3.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 12:54   #22
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Magnesium i flytende form?

Opptaket av magnesium blir ikke bra om det taes sammen med kalsium, men opptaket av kalsium blir bra sammen med magnesium. Så ta magnesium utenom kalsiumkilder men gjerne sammen med c vitamin og sink ved leggetid.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 14:34   #23
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, enig. Men det ser jo ut til at det går greit å bestille fra Sverige (som shopping4net sender fra), vet ikke hvordan reglene fungerer i forhold til geografiske områder, men har så langt ikke hatt noen problemer tross skyhøye b-vitamindoser bl.a. Men som sagt, tør ikke å bestille vitaminer/mineraler fra iherb, ikke minst når jeg hører at tollen er ekstra oppmerksom på pakker derfra om dagen.

Uten å kunne det helt og skulle påstå noe "svart på hvitt", så er det stor forskjell på å bestille fra EØS-området i forhold til andre steder. Fra EØS-området skal du kunne bestille det som er lov der du bestiller fra. Til eget bruk.
Fra iherb, så er det lurt å holde seg under norske grenser. Ellers kan det bli stoppet. Her er lista jeg snakket om - som kennygirl la ut link til i iherb-tråden. Ser det står 600mg på magnesium (døgndose), lista ligger som vedlegg 1, bittelitt nedover

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 00:37   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium i flytende form?

Kjøpte magnesium på Sunkost i dag. Merket het Nature's Sunshine og det var kapsler à 300mg. Det står ikke noe sted at man må svelge kapslene hele, så man kan sikkert åpne dem og spise med litt rømme eller sånt. (Syltetøy og yoghurt er liksom litt feil å si her inne)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:02   #25
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Sv: Magnesium i flytende form?

Hjertelig takk alle sammen!
Drar innom butikken og sjekker i morgen

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flytende frokostmåltider ... lucifine Ketolysekuren 8 16-07-11 20:56
Flytende vs fast cocosa? Megvel Spørsmål og svar 4 05-02-11 22:43
Flytende egg villebill Generell diskusjon 1 10-05-07 21:59
Karbohydrater - Flytende vs fast føde. Changes Lavkarbo generelt 17 07-03-07 19:20
Flytende sukketter? cathrine Induksjonen 1 29-02-04 16:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no