Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-11, 07:34   #226
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Ned 800 gram fra forrige uke. Jeg skynder meg langsomt!

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 07:38   #227
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Kjapt innom for å oppdatere på morgenkvisten. Det ble hektisk fra søndag da vi kom hjem. Plutselig alvorlig sykdom i nær familie slo om på hverdagen til jentene mine, og det trengs litt ekstra omsorg i heimen.

Vekta var gått opp 1 kg Skal skrive mer om det siden, men med tanke på følelse av mage og vann - tror jeg sterkt jeg er en av dem som reagerer både på lavkarbobrød og atkins-barer

Kommer sterkere tilbake i kveld eller i morgen.

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 08:54   #228
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Ned 800 gram fra forrige uke. Jeg skynder meg langsomt!

800gr er jo bra på ei uke
hehe måtte trekke litt på smilebåndet over Jeg skynder meg langsomt. Den var fin

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 08:55   #229
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Ennah79, her.

Kjapt innom for å oppdatere på morgenkvisten. Det ble hektisk fra søndag da vi kom hjem. Plutselig alvorlig sykdom i nær familie slo om på hverdagen til jentene mine, og det trengs litt ekstra omsorg i heimen.

Vekta var gått opp 1 kg Skal skrive mer om det siden, men med tanke på følelse av mage og vann - tror jeg sterkt jeg er en av dem som reagerer både på lavkarbobrød og atkins-barer

Kommer sterkere tilbake i kveld eller i morgen.

Huff håper alt er bra med dere!
Sender en klem din vei!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 20:10   #230
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

sånn.... da har ting roet seg litt

Opp 1 kg - og det ER så dritt! Jeg er 110% sikker på at det er lavkarbo-brødet jeg har reagert på. Jeg er STINN i magen, treg avføring og plutselig luft i magen igjen Eneste forskjell i kosten er lavkarbo-brød til frokost og kvelds + 1 stk atkinsbar. So no more på en stund. Fortsatt ikke noe pes med maten og kostholdet - bare utålmodig etter å se resultater. Jeg er i bedre form enn for 4 uker siden, jeg er nesten kvitt migrenen - og humøret er bedre. Så det er bare til å fortsette i samme tralten - det går vel ned over igjen til slutt

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 21:59   #231
Melusine
Medlem
 
Melusine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 52
Innlegg: 103
Melusine er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Tunge Tonjis, her.

Jeg tok bare cottage cheese rett fra boksen jeg altså. Man kan eventuelt ta det i Torky og klemme ut vannet. Men tror det er unødvendig

Litt sent, men takk for svar

__________________
Blogg: Melusine
Melusine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 00:47   #232
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Ennah79, her.

sånn.... da har ting roet seg litt

Opp 1 kg - og det ER så dritt! Jeg er 110% sikker på at det er lavkarbo-brødet jeg har reagert på. Jeg er STINN i magen, treg avføring og plutselig luft i magen igjen Eneste forskjell i kosten er lavkarbo-brød til frokost og kvelds + 1 stk atkinsbar. So no more på en stund. Fortsatt ikke noe pes med maten og kostholdet - bare utålmodig etter å se resultater. Jeg er i bedre form enn for 4 uker siden, jeg er nesten kvitt migrenen - og humøret er bedre. Så det er bare til å fortsette i samme tralten - det går vel ned over igjen til slutt

Magen min fungerer slett ikke bra med for mye lavkarbobrød innabords (baker Karin sitt aller beste brød). De ferdigpakkene fra butikken har jeg ikke orket å prøve engang, mistenker at de inneholder mye ren gluten. Jeg spiser normalt sett ett måltid med brød/knekkebrød hver dag, det er mer enn nok. Til lunsj på jobb varierer jeg mellom middagsrester fra dagen før, omelett eller salat med masse digg i!

Har stående en boks bakemix (Ketolyse) også, men den svulmer jeg opp som en ballong av!

Nå ligger det en halv nyslaktet elgkalv i fryseren min. Du og du så mange kanonbra middager jeg skal ha fremover

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 15:26   #233
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Ennah79, her.

sånn.... da har ting roet seg litt

Opp 1 kg - og det ER så dritt! Jeg er 110% sikker på at det er lavkarbo-brødet jeg har reagert på. Jeg er STINN i magen, treg avføring og plutselig luft i magen igjen Eneste forskjell i kosten er lavkarbo-brød til frokost og kvelds + 1 stk atkinsbar. So no more på en stund. Fortsatt ikke noe pes med maten og kostholdet - bare utålmodig etter å se resultater. Jeg er i bedre form enn for 4 uker siden, jeg er nesten kvitt migrenen - og humøret er bedre. Så det er bare til å fortsette i samme tralten - det går vel ned over igjen til slutt

Jeg ville ha kuttet atkinsbaren først jeg... atkins-barene har maltitol som søtningsmiddel som kan gi "ekkel" mage for å si det mildt. Jeg reagerer ikke så mye om jeg har spist godt med "normal" mat samme dag, men blir det litt smoothies og atkins - altså ikke ordentlig mat, begynner det å putre gitt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 15:27   #234
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.


Nå ligger det en halv nyslaktet elgkalv i fryseren min. Du og du så mange kanonbra middager jeg skal ha fremover

Bare gi beskjed om tid og sted - så kommer jeg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 16:25   #235
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hallois alle ketolikker

Her er ukens resultat fra meg

ned 0,9 kg, dvs tilsammen 2,9 på 2 uker

Slett ikke værst syns jeg da

Sliter skikkelig med treningen det er TUNGT ikke noe energi, men gjennomfører uansett.

Jeg har knekt koden, dvs middagskoden. Sååååååå happy, nå er det stekte grønsaker til alt, dvs jeg kjøper frossen blomkål/brokolli blanding, freser dette i pannen og har på en dæsj fløte, lar dette surre mens jeg lager feks laksebiter, kotletter etc, super enkelt og super godt. Husker jeg ikke feil så skal det være ca 2 KARBS/100g, dvs 1/2 Pose = 5 Karbs Og det er jo innafor

Det var min lille opdatering i en hektisk uke, med masse kursing, trening, oppussing etc på en gang.

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 01:14   #236
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hallo godtfolk!
Håper alt står bra til med dere alle!

I kveld hadde jeg besøk av noen venninner, vi har strikkeklubb hver 3 uke.
Tenkte jeg måtte servere noe godt og enkelt.. Og valget falt på Ostekuler og Chicken nuggets. Med hjemmelaget "chilli saus"
Det ble snadder! Falt virkelig i smak hos alle, og alt ble spist opp

Brukte disse oppskriftene:

2,5 dl revet ost
2 ts soyamel
1/4 ts salt
1/8 ts cayennepepper
2 eggehviter

1-2 dl blanding av knust baconcrisp/bacongull* og pofiber
Olje til fritering


Fremgangsmåte:
Bland sammen ost, mel, salt og cayennepepper i en bolle.
Stivpisk eggehvitene og vend dem inn i osteblandingen.
Lag små kuler av røra og rull dem i baconcrisp/pofiber-blandingen.
Varm opp oljen til 180 grader og fritèr kulene forsiktig i 1-2 minutter eller til de er gyldne (ikke alle på en gang).
La dem renne av på kjøkkenpapir.

*) Putt baconcrisp/bacongull i en prødpose og bruk en kjevle til å knuse det. Jeg brukte ca halvparten av hver av baconcrisp og pofiber.


kopiert fra denne siden http://minlavkarbomat.blogspot.com/2...ostekuler.html. Jeg hadde ikke pofiber men det ble jammis likevel så kan ikke tro det betyr så mye

Ingredienser til nuggets:

  • Kyllingkjøttdeig
  • Krydder (Jeg bruker Santa Maria Chicken and Steak)
  • Baconcrisp eller bacongull (Sjekk innhold, skal være laget av svin. Finnes flere juksevarianter som er laget av mel)
Ingredienser til saus å dippe i, hvis du vil :
  • Tomatpurè
  • Chili (sambal oelek)
  • Tabasco

Knus baconcrisp/bacongull til små smuler. Har du ikke mikser eller kjøkkenmaskin så går det fint å putte det i en pose og rulle over med vanlig bakekjevle til det er finknust nok.
Bland krydder i kyllingkjøttdeigen, som så formes til kuler og siden trykkes litt flate.
Dypp de flate kulene i knust baconcrisp. Legg de på stekeplate dekket med bakepapir.
Stek på 225 grader i ca 15-20 min, litt etter hvor tykke de er.

Sausen: Spe ut tomatpurè med vann til det blir passe tykt/tynt, som du ønsker det.
Smak til med chili og tabasco.
Denne sausen minner faktisk om BBQ-sausen du får på McDonalds.
Nyt måltidet!
kopiert herfra http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...icken-nuggets/

jeg fant ikke det krydderet som står i opsskriften så jeg kjøpte noe annet. ble kjempe godt!! Dette kommer helt klart til å bli laget mer av som kos

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 02:36   #237
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Kjempe flink er du Viktor4u

__________________

Min dagbok


Sist redigert av tuftemor : 20-10-11 kl 02:37. Årsak: skrev feil
tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 02:41   #238
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

HIMAELE dette hørtes veldig godt ut.

Vet du hvor mye kh det inneholder,spes.sausen Er jo blitt redd karbotrollet hehe før var det røyke trollet men det klarte jeg å kvitte meg med for over 2 år siden. Så nå er det karbotrollet som skal bort

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 09:28   #239
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av tuftemor, her.

HIMAELE dette hørtes veldig godt ut.

Vet du hvor mye kh det inneholder,spes.sausen Er jo blitt redd karbotrollet hehe før var det røyke trollet men det klarte jeg å kvitte meg med for over 2 år siden. Så nå er det karbotrollet som skal bort

er jo ingen karber i osten el kyllingkjøttdeigen
I tomatpurrè`n er det 5,5 per 100 gr. en boks inneholder 140 gr. Denne blir spedd ut med vann, så det blir ganske mye saus, og da lite karber, så sant du ikke spiser all sausen opp selv da Jeg har sånn Chilli "pasta" på tube jeg brukte. den inneholder 5.9 karb per 100 ml, og hele tuba inneholder 70 gr. er bare et par små dærter jeg brukte av den så det kan ikke ha blitt mange karbene.. tabasco sausen er det bare noen dråper av. aner ikke karb inholde på den men det er som sagt snakk om dråper

Baconcrispen jeg brukte inneholder 1,6 karb per 100gr. hele posen veier 150, og jeg brukte bare noen never til alt jeg laget, nuggets og ostekuler. Så det kan heller ikke bli så mange karbene.

Så dette er noe som jeg ihvertfall spiste meg godt og mett på med god samvittighet, det er ikke mye karber i hverken ostekuler eller nuggets

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 13:29   #240
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Himaele ( og hav)

Den oppskriften / tipset har antagelig reddet helgen, det så jo skikkelig digg ut, men for en noget uvitende; Hva i all verden er pofiber ?

Når man er som meg, en enkel mann, fra landet, så plukker man opp stadige nye ting her inne, all verdens merklige ting feks JohannesBrødkjernemel tror jeg det var, og Fiberhusk etc. Og siste tilskudd nå da, Pofiber.

Ellers så har mage systemet godt i stå, og det er kjedelig, ser det er fler som sliter med det samme, og håper jeg finner ut av det, og er det eventuelle tjuvtriks man kan gjøre for å hjelpe systemet litt. Skal prøve 2 skjeer fiberhusk i vann.
Det er egentlig litt merkelig at systemet krangler, for jeg spiser jo masse salet og grønsaker hver dag da

Ellers så flyr vekta opp og ned som en jo-jo, men innenfor 1 kg +/-, men trenden er nedadgående så da er det vel greit.

Trening er som sagt ganske så tungt, men fortsetter videre, skal legge inn litt styrketrening, Dvs Sit-ups, armhevinger, "Planken", knebøy, målsetningen er 30 om dagen. 3 x 10 repitisjoner, til å starte med. Planken vil bli 3 x 30 sekunder. Dette skal jeg starte med fra 1 november, kansje andre vil bli med oxo ?

Nå må jeg jaggu jobbe igjen, men ser jo ut som jeg jobber iherdig da jeg taster i vei her inne

Ha en fortsatt god dag alle

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 19:41   #241
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hallaisen Viktor!
Ja, dette kan jeg virkelig anbefale fult ut! Det var SKIKKELIG digg!! Nammis! Vi i strikkeklubben koste oss stort og det var nesten ikke en smuleigjen


Ang pofiber så husker jeg ikke helt hva det er.. hehe. Er vel noe alla fiberhusk etc som "binder" tingene litt sammen?
Jeg har det ikke, så jeg laget uten. Tror ikke det kan spille så stor rolle. Mine ble ihvertfall veldig "edanes" uten pofiber i

Uff ja jeg hadde selv ei uke med problemer med det magesystemet. haff.. ikke noe jeg anbefaler noen. Vondt gjorde det og det var så visst ingen stas!
Jeg måtte "jukse" og kjøpe meg en liten drink som hjelper mot hard mage. Da ble det fart i systemet igjen
Jeg kjøpte også den kokosolja. coscosa er det den het tro? Føler jeg får i meg for lite fett og tenkte at det kanskje kan hjelpe til litt.
Tar 1-2 ss hver dag. Om det hjelper vet jeg egentlig ikke, men det er bare sundt, og systemet virker ihvertffall

Skal si du er flink til å trene!
Kanskje du kan gi meg et spark bak så jeg også kommer skikkelig i gang!
Har fått dradd opp trimsykkelen fra kjelleren og tørket støv av den. men det er ikke så mange gangene den er blitt brukt enda
Skal også begyne å gå i svømmehallen minst 1 dag i uka er planen. Og ut å spasere og få litt frisk luft

Håper alt står bra til med dere alle andre også!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:43   #242
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg melder meg ut av kuren i ca 14 dager til. Jeg går på en spesialdiett nå, pga medisiner mot candida i tarmen. derfor må jeg kutte ut melkeprodukter blant annet. Irriterende å ikke kunne lage fløtesaus! Men, 14 dager går fort..

Det er gøy å lese på tråden, dere er flinke

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:51   #243
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Tunge Tonjis, her.

Jeg melder meg ut av kuren i ca 14 dager til. Jeg går på en spesialdiett nå, pga medisiner mot candida i tarmen. derfor må jeg kutte ut melkeprodukter blant annet. Irriterende å ikke kunne lage fløtesaus! Men, 14 dager går fort..

Det er gøy å lese på tråden, dere er flinke

Det var no litt trist Håper du er klar igjen om 2 uker da
Ønsker deg riktig god bedring

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:56   #244
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hei igjen

tenkte at jeg skulle legge inn denne linken nå er dette atkins induksjons tråd men ketolyse er nesten det samme... her står det litt detaljert hvor mye man skal spise og hvor store porsjoner om det er noen som er litt int i det http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419
og denne tråen ang hvor mye fløte osv kan jo testes om det e rnoen som stopper opp for eks ..hvertfall int og bra lesing http://lenabeatrice.net/overvekt-og-...ins-induksjon/

Jeg hadde gått opp igår på vekta 300g ...så nå har jeg kutta alt brød for en stund for og se og prøver og klare meg med kunn 1 max glass om dagen....resten vann i dag har det blitt over 2 l vann og jeg har hvertfall løpt på do.hehe

lykke til videre alle

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 23:06   #245
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

[quote=maysa;1235035]Hei igjen

tenkte at jeg skulle legge inn denne linken nå er dette atkins induksjons tråd men ketolyse er nesten det samme... her står det litt detaljert hvor mye man skal spise og hvor store porsjoner om det er noen som er litt int i det http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419
og denne tråen ang hvor mye fløte osv kan jo testes om det e rnoen som stopper opp for eks ..hvertfall int og bra lesing http://lenabeatrice.net/overvekt-og-...ins-induksjon/

Kjempe brae linker begge to
LenaB sin side er super. Flotte oppskrifter og ukemenyer.

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 23:16   #246
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

ja hu har super masse digg..

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 10:30   #247
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

God dag folkens!
I natt drømte jeg at jeg hadde gått OPP 1,5 kg
Det var ikke no koselig. håper ikke det stemmer

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:02   #248
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Morsomt ,

Hvis det stemmer så er du en sanndrømmer , det gir igjen uante muligheter

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 22:38   #249
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

morsomt?? pfff.. er jo til å grine av.. hvis det stemmer..
sanndrømt ja.. hmh hadde jeg nå en gang vært det... da hadde det skjedd mye moro så mye som jeg drømmer

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 20:57   #250
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

det kan jammens være en prøvelse å stå og lage bløkake man har bestilling på, og ikke kan spise/smake på noe..

Håper alle har en flott lørdag!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober) Regret Lavkarbo generelt 211 28-11-11 21:41
Noen oktober 09 startere igjen? ketto Ketolysekuren 5 04-05-10 23:04
Bøssebærer 18. oktober? Krizzi Ketolysekuren 0 12-10-09 21:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no