Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-11, 09:04   #151
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

jeg starte sånn nesten ordentlig i oktober jeg også og tar vekta fra forrige uke inn her
5,10-11 125,2(tanita) jeg er med i et opplegg på friskvernklinikken i asker der man får veiing hver 14 dag ...kommer til og veie meg der hver onsdag kveld og ha det som utgangspunkt tror jeg.

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 09:47   #152
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Urk ...

Det er en fantastisk følelse av å være fulesjuk uten å ha rørt en dråpe alkohol

Marlykk, det er ikke bare jenter som vil konkurere, så Knut var skikkelig fremoverlent her oxo, men det er lov, og veldig bra med "litt" konkuranse, men det må ikke ta overhånd, det kan virke demotiverende for noen, og vi er vel ikke her for konkuransen skyld, og det ultimate målet må være å nå sine personlige mål

Fy søren jeg er god, makan til visdomsord

Det gleder meg stooooort at det er fler menn med i denne gruppen, og ikke bare damer, føler enkelte ganger det blir mye kvinnespesifikt snikk snakk, men kan vi ha en håndsopprekning på hvem som er hannkjønn i gruppen, for det er ikke altid like enkelt å ut fra Nicket se om man er mann aller dame. kanse noen av oss menn kan bli den "Badevakten" noen ønsket seg .

Så alle damer, jenter, menn og gutter ha en fin onsdag

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 13:05   #153
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hehe, jeg ER så glad jeg er ferdig med fullesjuka-abstinens perioden min. Varte heldigvis ikke mer en en uke. Trakk på smilebånde av innlegget ditt, Victor4u - og det liker vi

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 14:02   #154
peder5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 55
Innlegg: 27
peder5 er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Himaele, her.

Hadde jo håpet på å gå ned 1 kg sist uke men. 0.6 er nå neeesten 1 kg
føler jeg har slitt litt med å få i meg nok fett.. kjøpte meg sånn derre.. *tenke.. teflonhjerne* cocosa? kokosfett i dag. Håper det kan hjelpe litt.
Så må jeg ha en liten skjerpings ang å drikke nok vann!

Noen jeg beg å lure på i kveld: Vet dere om det er vanlig å få vondt i magen? Har hatt en del vondt, kjennes nesten ut som det er i tarmene det gjør vondt? aner jo ikke om det har noe med lavkarbo å gjøre men....

Blir gøy å bli kjent med dere alle, og følge dere videre!

Kan være cocosa fettet som gjør det. Jeg hadde samme opplegg forrige gang jeg var på lavkarbo. Syntes ikke jeg fikk nok fett, og spiste noe cocosa i tillegg. Fikk ganske så vondt i magen av det, og fikk råd om å kutte ut det. Er vanligvis mulig å få i seg nok fett uten å tilsette cocosa. Men, dette er nok veldig individuelt da. Vet at det er mange som bruker det, men jeg opplevde iallefall magesmerter pga dette.

peder5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 14:03   #155
peder5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 55
Innlegg: 27
peder5 er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Knut ned til 90kg, her.

Hei,

Vekten jeg bruker funker bra. Bare pass på at den står på samme sted når du veier deg om du har skjeve gulvfliser. rei vekt til 545,- på www.lefdal.com Du finner vekten her: http://www.lefdal.com/product/hus-hj...wilfa-badevekt
Vekten har også tilleggsfunksjoner som vanninnhold, fett og muskelmasse om du ønsker å se noe på dette. Kan være greit hvis du føler vekten stagnerer. Kan da like gjerne være at du øker i muskelmasse samtidig som du forbrenner fett.

Lykke til videre

Hvordan i all verden kan en vekt måle vanninnhold, fett og muskelmasse???
EDIT: så jo det når jeg gikk inn på linken da...


Sist redigert av peder5 : 12-10-11 kl 14:24.
peder5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 14:12   #156
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av peder5, her.

Kan være cocosa fettet som gjør det. Jeg hadde samme opplegg forrige gang jeg var på lavkarbo. Syntes ikke jeg fikk nok fett, og spiste noe cocosa i tillegg. Fikk ganske så vondt i magen av det, og fikk råd om å kutte ut det. Er vanligvis mulig å få i seg nok fett uten å tilsette cocosa. Men, dette er nok veldig individuelt da. Vet at det er mange som bruker det, men jeg opplevde iallefall magesmerter pga dette.

Heisann. Jeg prøvde cocosa først i går. har hatt vondt før det.. så tror ikke det kan være det.
Har slitt med hard mage etter jeg begynte på lavkarbo. ikke mye som har kommet i do. (sorry detaljer ) Derfor jeg fikk mistanke om at jeg får i meg for lite fett.. er slanke opperert, og vet av erfaring at får jeg i meg nok fett så har jeg ingen problemer med å gå på do. snarer tvert i mot.
Tok meg ei pille som skal hjelpe mot hard mage i går, så jeg har da fått gått litt på do. men har fremdeles mye vondt. er som vondten er i tarmene.. ømt når jeg klemmer litt på magen.. stikker og gjør vondt det meste av tiden.. haff.. håper det går over snart...

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 15:16   #157
gurooo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 26
gurooo er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hei! Jeg har gått på lavkarbo siden mandag 10/10, og har ikke vært på nummer to én eneste gang! Vi får håpe at det ikke blir propp der inne Tror nok det har med fett å gjøre, men jeg synes det er så vanskelig å trykke i seg fett etter å ha lært "pass på fettet" i 27 år.

Melder min ankomst i oktober klubben! Tredje dag på lavkarbo, og jeg føler meg fin Håper bare det synes på vekta på mandag.

__________________


gurooo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 15:29   #158
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av gurooo, her.

Hei! Jeg har gått på lavkarbo siden mandag 10/10, og har ikke vært på nummer to én eneste gang! Vi får håpe at det ikke blir propp der inne Tror nok det har med fett å gjøre, men jeg synes det er så vanskelig å trykke i seg fett etter å ha lært "pass på fettet" i 27 år.

Melder min ankomst i oktober klubben! Tredje dag på lavkarbo, og jeg føler meg fin Håper bare det synes på vekta på mandag.

Heia, og velkommen hit Magen kommer nok etter hvert, er ikke noe kjekt når det står på

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 15:40   #159
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Urk ...

Det er en fantastisk følelse av å være fulesjuk uten å ha rørt en dråpe alkohol

Marlykk, det er ikke bare jenter som vil konkurere, så Knut var skikkelig fremoverlent her oxo, men det er lov, og veldig bra med "litt" konkuranse, men det må ikke ta overhånd, det kan virke demotiverende for noen, og vi er vel ikke her for konkuransen skyld, og det ultimate målet må være å nå sine personlige mål

Fy søren jeg er god, makan til visdomsord

Det gleder meg stooooort at det er fler menn med i denne gruppen, og ikke bare damer, føler enkelte ganger det blir mye kvinnespesifikt snikk snakk, men kan vi ha en håndsopprekning på hvem som er hannkjønn i gruppen, for det er ikke altid like enkelt å ut fra Nicket se om man er mann aller dame. kanse noen av oss menn kan bli den "Badevakten" noen ønsket seg .

Så alle damer, jenter, menn og gutter ha en fin onsdag

LIKER..... sååå bra sakt ...ja kansje det blir noen hotier her inne av både menn og kvinner.

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 15:45   #160
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Himaele, her.

Heisann. Jeg prøvde cocosa først i går. har hatt vondt før det.. så tror ikke det kan være det.
Har slitt med hard mage etter jeg begynte på lavkarbo. ikke mye som har kommet i do. (sorry detaljer ) Derfor jeg fikk mistanke om at jeg får i meg for lite fett.. er slanke opperert, og vet av erfaring at får jeg i meg nok fett så har jeg ingen problemer med å gå på do. snarer tvert i mot.
Tok meg ei pille som skal hjelpe mot hard mage i går, så jeg har da fått gått litt på do. men har fremdeles mye vondt. er som vondten er i tarmene.. ømt når jeg klemmer litt på magen.. stikker og gjør vondt det meste av tiden.. haff.. håper det går over snart...

Hei om det fortsetter vil jeg ringt legen siden du er slanke opperert så kan det jo skje mage tarm problematikk senere...lykke til og håper det går over ...

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 15:52   #161
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Ang treg mage så finnes det jo diverse råd for det...noe av det kan være og røre fiberhusk i vann og drikke det.. coccos mel kan hjelpe... kjøpe dupholac på apoteket(vet ikke carb innhold)

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 16:46   #162
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Skal til legen en tur på fredag så nevner det da om det ikke gir seg.
ellers skal det ikke ha stort å si siden jeg er slankeop. for det er nesten det kostholdet vi skal ha etterpå.. karbo suger kroppen til seg uansett om man er op eller ikke Fikk beskjed om å tenke proteiner.. får jeg i meg for mye fett havner det i do

Ønsker dere andre nye velkommen! Kjempe koselig og gøy at vi er så pass mange som er relativt ny oppstartet/ferske på dette

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 18:58   #163
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Himaele, her.

Skal til legen en tur på fredag så nevner det da om det ikke gir seg.
ellers skal det ikke ha stort å si siden jeg er slankeop. for det er nesten det kostholdet vi skal ha etterpå.. karbo suger kroppen til seg uansett om man er op eller ikke Fikk beskjed om å tenke proteiner.. får jeg i meg for mye fett havner det i do

DS? Jeg er GBP-operert og merker ikke noe til at jeg spiser mer fett enn jeg gjorde tidligere

Artig at dere likte skriveleifen min. Innlegget mitt ble sitert før jeg så den selv, og da så jeg ikke helt poenget med å fjerne den. Når jeg tenker meg om så hadde det slettes ikke vært ille med en snerten badevakt Syntes forresten det funker dårlig å bruke kun målebånd. Det er vanskelig å klare å måle eksakt på samme sted (og holde båndet rett hele veien rundt).

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 20:23   #164
cuuurlygirl
Nytt Medlem
 
cuuurlygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Ringsaker
Innlegg: 8
cuuurlygirl er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Slenger meg med her jeg...igjen Blir forsøk nr 2..gikk ned 9 kilo første omgang,men etter en utskeielse gikk alt til dundas (for å si det pent)... skikkelig lite imponert over meg selv kan man trygt si! Så da prøver man igjen,og håper at man har lært fra forrige gang!! *krysser fingre*

__________________


cuuurlygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 20:49   #165
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

DS? Jeg er GBP-operert og merker ikke noe til at jeg spiser mer fett enn jeg gjorde tidligere

Artig at dere likte skriveleifen min. Innlegget mitt ble sitert før jeg så den selv, og da så jeg ikke helt poenget med å fjerne den. Når jeg tenker meg om så hadde det slettes ikke vært ille med en snerten badevakt Syntes forresten det funker dårlig å bruke kun målebånd. Det er vanskelig å klare å måle eksakt på samme sted (og holde båndet rett hele veien rundt).

Jupp. DS
Snart 7 år siden... Da er du heldig altså! Var nok å spise bløtakake med masse krem her så løp jeg på do neste dag... Merker veldig godt fettholdige ting.. gjorde ihvertfall

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 20:50   #166
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av cuuurlygirl, her.

Slenger meg med her jeg...igjen Blir forsøk nr 2..gikk ned 9 kilo første omgang,men etter en utskeielse gikk alt til dundas (for å si det pent)... skikkelig lite imponert over meg selv kan man trygt si! Så da prøver man igjen,og håper at man har lært fra forrige gang!! *krysser fingre*


Velkommen i gjengen

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 23:32   #167
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Vellkommen tilalle nye.
En snerten badevakt kunne vi vell alle trenge
Stå på gutter og jenter.
I"m a girl

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:30   #168
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Det har gått forbausende lett å kutte ut tyggisen, og cola zero har jeg kuttet ned til et minimum. Har også kjøpt tablettene, så nå håper jeg inderlig at vekta begynner å røre litt på seg igjen.... nedover.

Jeg er forresten jente

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:58   #169
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Heisann,

Ikke så mye nytt i dag, men et spørsmål eller to kan vel ikke gjøre noe

Hva er coccooasfett eller no sånt ? Hva brukes det til ?

Og

Hvor ofte spiser en god Ketolikk ??
Jeg spiser ca 6 ggr ila dagen, det lærte jeg hos Grethe

Og hvis det skulle overhodet være tvil så er jeg Mann (Legg merke til stooor M)

Ha fortsatt god Torsdag

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:17   #170
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Heisann,

Ikke så mye nytt i dag, men et spørsmål eller to kan vel ikke gjøre noe

Hva er coccooasfett eller no sånt ? Hva brukes det til ?

Og

Hvor ofte spiser en god Ketolikk ??
Jeg spiser ca 6 ggr ila dagen, det lærte jeg hos Grethe

Og hvis det skulle overhodet være tvil så er jeg Mann (Legg merke til stooor M)

Ha fortsatt god Torsdag

Her kan du lese litt om cocosa:
http://www.buyhelse.no/Avdelinger/He...000002425.aspx

Jeg spiser 3 ganger om dagen, og i helgene blir det som regel bare 2 måltider (da frokost som regel blir seinere). Skjønner godt den Grete R. tankegangen, men etterhvert forsvinner sultfølelsen og måltidene blir automatisk kuttet ned.

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:27   #171
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Var ikke ferdig gitt

leste denne tråden, og vil anbefale alle å lese den, det ga meg virkelig inspirasjon http://forum.lavkarbo.no/showthread....44#post1229444

OG kan man drikke fun ligth ice tea ?????

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 12:49   #172
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Var ikke ferdig gitt

leste denne tråden, og vil anbefale alle å lese den, det ga meg virkelig inspirasjon http://forum.lavkarbo.no/showthread....44#post1229444

OG kan man drikke fun ligth ice tea ?????

Jeg drakk fun light ice tea forrige gang jeg gikk på ketolysekuren, og gikk fint ned i vekt. men det kan selvfølgelig være veldig individuelt, så skulle vektnedgangen stoppe opp, så kan man jo prøve å kutte det ut en stund.

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:38   #173
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Heisann,

Ikke så mye nytt i dag, men et spørsmål eller to kan vel ikke gjøre noe

Hva er coccooasfett eller no sånt ? Hva brukes det til ?

Og

Hvor ofte spiser en god Ketolikk ??
Jeg spiser ca 6 ggr ila dagen, det lærte jeg hos Grethe

Og hvis det skulle overhodet være tvil så er jeg Mann (Legg merke til stooor M)

Ha fortsatt god Torsdag

hei du Mann med stooooor M(hehe)
jo altså cocosa er cocos fett som er sundt og godt for tarmene også blandt annet..men om man generelt ikke får i seg nok fett kan man ta litt cocosa i kaffen eller teen sin.
er også veldig godt og bruke til og lage "bonty" av for eks
Nå har jeg akkurat sittet og lest ketolyse boka...spennede lesing og annbefaler deg og sjekke på biblioteket om de har den der... den nye atkins dietten er visst også veldig bra den skal jeg lese i helgen tenkte jeg.
vist man spiser mye karber (som hos Grete)så trenger man og spise ofte for og holde blodsukkeret jevnt. det trenger man ikke på ketolyse...du skal spise kjøtt,gr saker og fett til du er passe mett også vente til du er sulten igjen ...det skal ikke gå mere en 6 våken timer. jeg spiser nå 3 ganger om dagen. du kan drikke light produkter om ikke koppen din reagerer på det altså noen får økt blodsukker av søtningstoffet og da bremser det vektnedgangen så om du merker at det bremser så kan du jo bare kutte det ut og se om det hjelper.

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 17:45   #174
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg er så mat lei at jeg vet ikke hva jeg skal finne på til mat... stekte meg litt indrefilet av svin men det smakte ikke i dag....
prøver å lete litt rundt på nettet etter oppskrifter på noe som kan friste, med lite karbo i men.. ikke stort som frister. og det tar jo dagevis å sitte slik å lete... haff.. dagens syting ifra meg
Håper alle har en fin dag, og at det går greit med dere alle!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 18:38   #175
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Himaele og hav da

Du er sikkert , og jeg er sikker på at du ikek er alene om å ikke finne ut hva man skal spise til alle måltider.
Som du sikkert har fått med deg så er jeg en mann, og jeg er aleneforsørger for en gutt som ikke skal gå i ketose, dvs jeg må finne på 2 middager etc hver dag.
Det jeg har funnet ut, og som jeg ser funker best er å planlegge hele uken, fikk tak i ukeplaner her på forum, og brukte deler av dem, men det er veldig fort gjort og skeie ut fra disse planene.

Takk til alle som svarer her inne, slikt gjør ting så mye enklere for oss alle som virrer rundt med store hoder fulle av tanker, undringer og kreative ideer

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober) Regret Lavkarbo generelt 211 28-11-11 20:41
Noen oktober 09 startere igjen? ketto Ketolysekuren 5 04-05-10 22:04
Bøssebærer 18. oktober? Krizzi Ketolysekuren 0 12-10-09 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no