Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vegetarlavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-13, 10:45   #26
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vegetarlavkarbo

Ville bare ønske deg lykke til Vokste selv opp som veggis, og smakte ikke kjøtt før jeg flytta hjemmefra som 17-åring. Ble fostra opp på soyaprodukter jeg da, så har ikke så mange råd å komme med Dog husker jeg for noen år tilbake (da jeg snuste på veggistilværelsen igjen) at qorn var veldig i vinden som kjøtterstatning pga høyt proteininnhold. Det er vel laget av en sopp tror jeg. Kan ellers skrive under på at kjøtt i en veggismage kan være ganske smertefullt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 18:48   #27
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Vegetarlavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ville bare ønske deg lykke til Vokste selv opp som veggis, og smakte ikke kjøtt før jeg flytta hjemmefra som 17-åring. Ble fostra opp på soyaprodukter jeg da, så har ikke så mange råd å komme med Dog husker jeg for noen år tilbake (da jeg snuste på veggistilværelsen igjen) at qorn var veldig i vinden som kjøtterstatning pga høyt proteininnhold. Det er vel laget av en sopp tror jeg. Kan ellers skrive under på at kjøtt i en veggismage kan være ganske smertefullt

Tusen takk! Skal se om jeg finner qorn Spennende verden Foreløpig går det mye i fisk og grønnsaker med pesto. Har ikke kvinnet meg heeelt opp til bønner osv enda.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 18:55   #28
*LoveBugMama*
Juniormedlem
 
*LoveBugMama* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 38
*LoveBugMama* er på en erverdig vei

Sv: Vegetarlavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Tusen takk! Skal se om jeg finner qorn Spennende verden Foreløpig går det mye i fisk og grønnsaker med pesto. Har ikke kvinnet meg heeelt opp til bønner osv enda.


Quorn hadde de på Safari på Lagunen før, men den er vel lagt ned nå. Men, det er vel blitt Meny der isteden, og jeg tror alle Meny-butikker har Quorn i sitt sortiment. I Norge finnes quorn i 3 varianter: Biter, farse og filet. Anbefales absolutt! Smaker veldig likt kylling, syns jeg. Sjekk ut www.quorn.no for tips. Er du en tur i Sverige, så har de maaaange flere varianter.

*LoveBugMama* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er diabetiker. Spiser etter blodsukkerapparatet.. Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 19:51   #29
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Vegetarlavkarbo

Opprinnelig lagt inn av *LoveBugMama*, her.

Quorn hadde de på Safari på Lagunen før, men den er vel lagt ned nå. Men, det er vel blitt Meny der isteden, og jeg tror alle Meny-butikker har Quorn i sitt sortiment. I Norge finnes quorn i 3 varianter: Biter, farse og filet. Anbefales absolutt! Smaker veldig likt kylling, syns jeg. Sjekk ut www.quorn.no for tips. Er du en tur i Sverige, så har de maaaange flere varianter.

Det ser jo veldig namnam ut! Så kjekt!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 20:07   #30
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Vegetarlavkarbo

Ser quorn er ganske så lavkarbo også, og da blir det lettere for samvittigheten å spise det også Etterhvert kan jeg blande det med litt bønner/linser. Gradvis tilvenning Tusen takk for supert tips! Noen som vet ca pris?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 16:02   #31
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Vegetarlavkarbo

Har funnet quorn! Har handlet inn en pakke med farse, og skal prøve etter helgen (er i sogn hos mine foreldre akkurat nå). Tenker å prøve det på en pizza

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no