Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-08, 13:33   #26
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Men dere som har bestilt for over 200 kroner. Hvor mye bestilte dere for, og hvor mye ekstra måtte dere betale?

jeg bestilte for typ 210 kroner og måtte betale 100 kroner i tollavgift og 50 kroner i moms.
og regner med at de prisene bare stiger, jo mer man betaler over 200.
Men du får MYE for 200 kroner.. (jeg fikk jo 35 barer for det)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 13:45   #27
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Takk igjen, Nellie

Oh, nå så jeg forresten den fantastisk lave prisen på mama lupes tortillas der også. Under 25 kroner pr pakke... La linken til på "favoritter" jeg.

Ser de har masse flott så jeg håper noen kan fortelle meg som enda er lavkarbo-novise hvilke lavkarboprodukter de anbefaler meg å bestille fra denne siden... I tillegg til atkinsbarene da


__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 14:11   #28
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Takk igjen, Nellie

Oh, nå så jeg forresten den fantastisk lave prisen på mama lupes tortillas der også. Under 25 kroner pr pakke... La linken til på "favoritter" jeg.

Ser de har masse flott så jeg håper noen kan fortelle meg som enda er lavkarbo-novise hvilke lavkarboprodukter de anbefaler meg å bestille fra denne siden... I tillegg til atkinsbarene da


faktisk under 17 kroner pr pakke! + frakt da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 14:18   #29
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Men er det 200 kroner INKLUDERT frakt?..

eller er det 200 du kan handle for, så kommer frakten i tillegg?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 14:25   #30
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Men er det 200 kroner INKLUDERT frakt?..

eller er det 200 du kan handle for, så kommer frakten i tillegg?

du må handle for under 200 kroner.. frakten kommer utenom.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 15:13   #31
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

faktisk under 17 kroner pr pakke! + frakt da

Dette blir bare bedre og bedre.
Men hvor finner du valuttakalkulator som stemmer med tollvesenet sine satser?

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:42   #32
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Blir nok veldig dyrt hvis man bare skal handle Mama lupes. mtp at frakta er ganske så dyr. Menne hvis du slenger inn noen barer og sånn, så sparer du nok mye. Tollvesenet bruker vel ikke så annerledes kurser enn banken.. Pleier å regne med 5.2 jeg. I følge banken ligger det rundt 5.05-5.15

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 22:35   #33
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Mine pakker er blitt stoppet i tollen, for jeg har handlet for over 200 kroner. Nå tok det akkurat 14 dager.
men venninnen min som handlet for under 200 fikk sine etter ca ei uke.


Takker og bukker! Ikke så værst tidsmessig det da

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 23:04   #34
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

http://www.dagbladet.no/dinside/kalk...57&f=EUR&t=NOK

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 18:04   #35
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg gleder meg til pakken kommer! I dag er det 10 dager siden jeg bestilte. Jeg reiser bort på onsdag, så jeg håååååper pakken kommer før det! :-)

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 18:17   #36
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Tina, her.

Jeg gleder meg til pakken kommer! I dag er det 10 dager siden jeg bestilte. Jeg reiser bort på onsdag, så jeg håååååper pakken kommer før det! :-)

du bestilte sånn at du må betale moms? da tar det lengre tid.. Men de burde komme snart

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 18:58   #37
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Var visst ikke bare jeg som lurte på dette nei... he he.
Tusen takk for link, Nellie! :Suss:

Må vente litt med å bestille jeg for vi reiser straks på ferie, men når jeg kommer hjem igjen så skal visakortet frem.

Men dere som har bestilt for over 200 kroner. Hvor mye bestilte dere for, og hvor mye ekstra måtte dere betale?

Veit ikke hva tollen er nå... men typen bestilte seg t-skjorter..han glemte 200 kroners regelen.. Så måtte han betale 198 kroner hvorav de tok 98 for å åpne pakka siden det ikke stod noe utpå og 100 var 25% moms=toll.....

Så det er lønnsomt å bestille under 200 og heller bestille i flere vendinger..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 18:59   #38
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Fikk vite hva tollen var mens jeg skreiv...hehe..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 12:15   #39
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg henta pakka mi i går. HURRA! Betalte ikke moms og toll. Bestilte for 40,50 dollar. Med porto ble det 350 kroner, for 35 barer! Jeg har ikke smakt på så mange av dem ennå, men har ihvertfall smakt på endulge-baren med kokos. Sååå god. Smaker som bounty med mørk sjokolade! Nå har jeg barer for måneder fremover. Har med meg en med peanøttcrisp som jeg skal spise før trening i dag. Gleder meg allerede!!

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:33   #40
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg henta min pakke på fredag, knallfornøyd! La inn ny bestilling med en gang, like godt.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 00:34   #41
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

heia

nå bestillte jeg for 189 kr.. men jeg lurte på.. hvis jeg krysser av på at det er en gave, da legger de ikke ved hva produktene koster. blir det tollfritt da?? skulle jo tro det.. jeg er uansett fornøyd med å ha fått barene til 11 kr stk wee

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:04   #42
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Hvis det sendes som gave, skal det bli tollfritt hvis det er under 1000 kr. Bestiller du for under 200 kr blir det tollfritt uansett.
Men jeg stusser litt på den gave-greia ... Leste dette i "nettavisen" :
De fleste varer kan sendes som gave så lenge de ikke trenger spesielle tillatelser. Matvarer, alkohol og tobakkvarer er blant varene som trenger slike tillatelser.
Det er jo matvarer dette, vil det si at det ikke kan sendes som gave likevel da, at man ikke slipper tollen uansett (med mindre det da er under 200 kr)


En annen ting: Jeg prøvde meg på en bestilling på netrition, og når jeg gikk til "betaling", kom dette:

Your order contains products which are sensitive to heat.
We recommend adding Thermal Packaging to your order at a cost of $2.95. Thermal Packaging consists of an insulated box and ice bricks.
Netrition.com will not be responsible for any heat-damaged product if you do not accept the Thermal Packaging service.

De anbefalte også en leveringsmetode som tar 2-3 dager for å minske sjansen for skade på produkter pga varme.

Dere som har bestilt barer/sjokolade/annet som er varmefølsomt; har dere valgt "Thermal Packaging" for ekstra beskyttelse? Og har noen opplevd skader/smelting på noen av disse varene når dere har fått dem?

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:29   #43
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg bestilte uten "thermal packaging". Barene mine er ferske og fine og mindre varmeskadet enn de man kjøper på Deli de Luca!

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 17:59   #44
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.455
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Bestilte også uten Thermal. Er sjokoladene myke legger jeg dem i kjøleskapet før jeg åpner pakken. Litt rar fasong smaker like godt.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 20:45   #45
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Pffft, første gangen jeg bestilte fikk jeg IKKE opp den beskjeden.
Nå bestilte jeg jo litt andre ting, så jeg sjekka hvilke varer det gjaldt nå,
og det gjaldt da de samme tingene jeg hadde bestilt før.
Det går heeeelt fint, så nei takk.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 23:32   #46
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg har også bestilt uten slik spesialinnpakning og det har gått helt fint i forhold til smelting. Noe annet er at min amerikanske vaniljeessensflaskehadde gått lekk under transporten over dammen, så det luktet vanilje av alle pakningene

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 20:17   #47
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Da har endelig jeg også fått bestilt.
Har bestilt 20 barer, en pakke med tortillas, og så en pakke med pitabrød. Tenkte jeg like godt kunne teste disse pitabrødene og se hvordan de var.
Gleder meg til å få pakke!

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 14:28   #48
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jaja....
Ett eller annet i pakken min inneholder riboflavin og niacin - produkter som klasifiseres som legemidler. Synd for meg, for da får jeg ikke denne pakken, men den returneres til avsender. Ikke får jeg penger i retur heller, for dette er mat som har vært ute på reise, og det er jeg som har gjort en feil ved å bestille forbudte produkter så synd for meg. Sure nesten 400 kroner

Bestillingen min var forresten:
1 171-0011 7-inch Low-Carb Tortillas, 10 tortillas $3.19 $3.19
1 281-0001 Low Carb Marshmallows, 75g $1.69 $1.69
1 443-0001 Low Carb Pita Bread, 6 pack $3.09 $3.09
1 89-0082 Morning Start Breakfast Bars, Chocolate Chip Crisp, 5 bars $5.69 $5.69
1 89-0968 Advantage Bars, Caramel Chocolate Peanut Nougat, 5 bars $6.69 $6.69
1 89-0970 Advantage Bars, Caramel Double Chocolate Crunch, 5 bars $6.69 $6.69
1 89-0971 Advantage Bars, Caramel Fudge Brownie, 5 bars $6.69 $6.69


da er det bare å gå på jakt etter det/de forbudte produktene, og så legge inn ny bestilling når lønna kommer om 2-3 uker...



Edit:
Da har jeg funnet ut at ALLE Atkinsbarene inneholder både niacin og riboflavin. Det betyr i praksis at alle som bestiller atkinsbarer fra denne nettsiden kan oppleve det jeg opplevde nå. Surt, men sant. Vi kan visstnok bestille fra EU, men jeg finner ingen nettsider innen EU som har disse produktene like billig dessverre. Jaja, da blir det ingen bestilling siden...

__________________

Min journal

Sist redigert av Calvin : 21-05-08 kl 14:35.
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 14:34   #49
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Jaja....
Ett eller annet i pakken min inneholder riboflavin og niacin - produkter som klasifiseres som legemidler. Synd for meg, for da får jeg ikke denne pakken, men den returneres til avsender. Ikke får jeg penger i retur heller, for dette er mat som har vært ute på reise, og det er jeg som har gjort en feil ved å bestille forbudte produkter så synd for meg...




da er det bare å gå på jakt etter det/de forbudte produktene, og så legge inn ny bestilling når lønna kommer om 2-3 uker...

nææææææ! fyttikatta da hadde jeg blitt sur og lei

ingen anelse om disse ingrediensene heller jeg... Fa.. så surt!
Hadde vel ikke gjort så mye om de visste dette var ulovlige ting der dem sendte det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 14:38   #50
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

nææææææ! fyttikatta da hadde jeg blitt sur og lei

ingen anelse om disse ingrediensene heller jeg... Fa.. så surt!
Hadde vel ikke gjort så mye om de visste dette var ulovlige ting der dem sendte det

Det er jo ganske vanlig med både niacin og riboflavin, så det er jo i og for seg ikke noe galt i det. Problemet er at vi bestiller fra USA. Hadde dette blitt bestilt fra EU så hadde man uten problemer kunnet bestilt opptil 3 mnd forbruk og ingen hadde sagt noe på det.

Esj, nå kjenner jeg at jeg blir litt gretten. Hadde gledet meg til barer, tortillas, og pitabrød. Nå blir det null og niks...

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no