Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Soyamelk?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-11, 00:26   #1
slankepia
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 69
slankepia er på en erverdig vei

Soyamelk?

Har lest atkins boken den nye norske, men finner ikke noe om soyamelk. Godt mulig jeg har oversett noe, men er det noen som kan fortelle meg om jeg kan drikke/lage mat av soyamelk? og evnt næringsinnhold?

slankepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - forløbli på induksjonen :-) Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 01:43   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Soyamelk?

Om du googler "soyamelk næringsinnhold" vil du få masse treff (Omtrent 5 650 resultater)
Soyamelk på Atkins er jeg usikker på, aldri hørt om det som en ja-vare.... Sjekk næringsinnholdet først, så kan du heller vurdere om det er ok å bruke ut fra det

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 11:46   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Soyamelk?

Den rød fra Apro inneholder omtrent bare proteiner, så den kan du bruke. Det finnes også en grønn av annet merke. Felles er at de ikke er tilsatt noe, som enkelte av kartongene er. Noen er tilsatt noen søte og fete stoffer, kalsium og d-vitamin. Jeg har brukt den røde i relativt store mengder i årevis uten at det har gått utover vekten på negativ måte eller klusset med hormonene som noen er redd soya kan gjøre. Soyamelk er jo dessuten mest vann.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 14:28   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Soyamelk?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Den rød fra Apro inneholder omtrent bare proteiner, så den kan du bruke. Det finnes også en grønn av annet merke. Felles er at de ikke er tilsatt noe, som enkelte av kartongene er. Noen er tilsatt noen søte og fete stoffer, kalsium og d-vitamin. Jeg har brukt den røde i relativt store mengder i årevis uten at det har gått utover vekten på negativ måte eller klusset med hormonene som noen er redd soya kan gjøre. Soyamelk er jo dessuten mest vann.

Den blå fra go green (med kalsium) har bare 1 g kh pr dl, svært lite kal (40 pr dl) og var det 2 g protein mon tro?? Den er faktisk ganske god på smak og kan brukes i smoothies, jeg må erstatte noe av fløten for å unngå at det blir for mye kal for min kropp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 16:03   #5
slankepia
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 69
slankepia er på en erverdig vei

Sv: Soyamelk?

Takk for gode råd! Dere er bare helt fantastisk ;*

slankepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - forløbli på induksjonen :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Soyamelk Tenorsax Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 14-01-11 00:16
Soyamelk kilo Spørsmål om matvarer og oppskrifter 11 17-10-10 19:53
Soyamelk lille_trille Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 07-06-09 16:09
Soyamelk Georgine Eurodiett 1 21-08-08 18:05
Soyamelk nettie Ketolysekuren 3 13-09-07 00:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no